quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:46 schreef -Raffie- het volgende:
FOTO'S
Ik mis van de volgende personen nog een foto. Graag met spoed mailen naar mij.
Yvdvaart[at]gmail.com
[BoF]FJD
Sickert.nl
Dr.Bibber1974
JumperJack
Mr._Henkie_NL
NeHoX
sebnl
Spoook_NL
stefan740
TheSaint3012
Viro
Yankees81
BMH
Di3ki3
Diamond3d
domo
SickMyDuck
timminater
[BoF]JafarX
Damien
DrJOB9
kogelvoer
SwatForceNL
Frank
Cerebro
deathpunker
egg-bird
Lt.IJsmuts
Robbie
Salva
snouter
Tha$aint
VonDutch1
Alvast bedankt.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:14 schreef IJsmuts het volgende:
@ Homo's: tering wat een ervaring dat TS zeg, gaat een compleet nieuwe wereld open![]()
mijn foto komt morgenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:46 schreef -Raffie- het volgende:
FOTO'S
Yvdvaart[at]gmail.com
[BoF]FJD
Sickert.nl
Dr.Bibber1974
JumperJack
Mr._Henkie_NL
NeHoX
sebnl
Spoook_NL
stefan740
TheSaint3012
Viro
Yankees81
BMH
Di3ki3
Diamond3d
domo
SickMyDuck
timminater
[BoF]JafarX
Damien
DrJOB9
kogelvoer
SwatForceNL
Frank
Cerebro
deathpunker
egg-bird
Lt.IJsmuts
Robbie
Salva
snouter
Tha$aint
VonDutch1
Alvast bedankt.
komen jullie maar SIm Ant spelen met mijquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:20 schreef UnleashMitch het volgende:
Inco gefeliciteerd jongen
[..]Dan moet je eens Fifa gaan spelen met JP, Kev, Frank en mij
![]()
ik ben wel redelijk voor een vaste SF avond (dinsdag ofzo) ben vaak verhinderd in het weekendquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:34 schreef Mr_Baus het volgende:
gefeliciteerd inco!
PEILING:
Wie voelt er wat voor om komend weekend al een SF weekend te houden?? Server raakt vol, het is leuk, het is cool, het is geweldig![]()
Het is AMAZING JIM!!]
Er moet meer SF gespeeld wordenPersoonlijk zou ik zelfs graag een vaste dag in het weekend als SF dag zien.. bv elke zaterdag.
Wie stemt in? Denk aan de puntjes![]()
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:20 schreef UnleashMitch het volgende:
Inco gefeliciteerd jongen
[..]Dan moet je eens Fifa gaan spelen met JP, Kev, Frank en mij
![]()
Als ik aan de puntjes denk dan speel ik liever geen SF.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:34 schreef Mr_Baus het volgende:
gefeliciteerd inco!
PEILING:
Wie voelt er wat voor om komend weekend al een SF weekend te houden?? Server raakt vol, het is leuk, het is cool, het is geweldig![]()
Het is AMAZING JIM!!]
Er moet meer SF gespeeld wordenPersoonlijk zou ik zelfs graag een vaste dag in het weekend als SF dag zien.. bv elke zaterdag.
en waar kommen die betrouwbare bronnen vandaan??quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:39 schreef escape_nl het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bron dat de patch 1.4 volgende week dinsdag komt
Gefeliciteerd met het wonder..quote:
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:39 schreef escape_nl het volgende:
en die fixed wat?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:39 schreef escape_nl het volgende:
ja klopt, maar dan zou je als je in bf2 zit, moeten kijken bij wie je in de groep zit en dan een eigen kanaal aanmaken.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 07:56 schreef egg-bird het volgende:
net zoals ijsmuts heb ik ook een foto op t forum staan. misschien dat jullie deze kunnen gebruiken? scheelt mij weer de camera te pakken zeg maar.
heb ook ff gekeken of ik nog hoge werkschoenen heb maar is helaas niet zo... ga nog snel verder zoeken naar goed schoeisel wat ik wil bij inco in de ootoo..:P
@dat team speak is wel leuk maar heb nog steeds t idee dat er wel wat meer gebruik van gemaakt mag worden op de GOEDE manier. hoor nog regelmatig mensen uit t andere team lullen... wel makkelijk maar minder leuk zeg ik op mijn beurt...
@ ALL. Goodmeurning
dat is toch veel mooier... beetje lullen over van alles en nogwat en niet "bang" hoeven te zijn dat iemand jouw gesprek hoort mbt t spel zelf.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 08:39 schreef staticdata het volgende:
[..]
ja klopt, maar dan zou je als je in bf2 zit, moeten kijken bij wie je in de groep zit en dan een eigen kanaal aanmaken.
De laatste tijd is het erg druk op TS en omdat iedereen erop zit van beide teams lijkt het wel of er minder gesproken wordt dan voorheen. Vroegah, lulde we gewoon door elkaar heen.
@Inco gefeliciteerd met je nichtje![]()
@ iedereen: Goedemorgen
waar doel je nu opquote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:03 schreef egg-bird het volgende:
[..]
dat is toch veel mooier... beetje lullen over van alles en nogwat en niet "bang" hoeven te zijn dat iemand jouw gesprek hoort mbt t spel zelf.
Dan ga hem toch maar pakken..die foto1s op het forum zijn niet goed genoeg. Ik heb van Domo de foto geprobeerd uit zijn fotoboek... Ook veeeeeels te klein en een te lage dpi.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 07:56 schreef egg-bird het volgende:
net zoals ijsmuts heb ik ook een foto op t forum staan. misschien dat jullie deze kunnen gebruiken? scheelt mij weer de camera te pakken zeg maar.
inderdaad, beetje lastig dat iedereen direct reageerd als je HOMO!!!!! roeptquote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:05 schreef jpjedi het volgende:
Ik vind dat we onze naam moeten gaan zeggen voor we spreken op TS!!!
![]()
![]()
![]()
ik heb mn (topless) foto gisteravond naar raffie gestuurdquote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:10 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Dan ga hem toch maar pakken..die foto1s op het forum zijn niet goed genoeg. Ik heb van Domo de foto geprobeerd uit zijn fotoboek... Ook veeeeeels te klein en een te lage dpi.
Gaat niet werken jongens..
had je gister nog niet gehoord tot t punt dat ik weg ging. toen trok je je mond losquote:Op woensdag 9 augustus 2006 08:48 schreef IJsmuts het volgende:
@ heumeus: morguh![]()
@ egg: het is voor mij al een hele stap om op TS te zitten joh, normaal praat ik nl niet met andere mensen, dus als je me in het begin nog niet zoveel hoord, moet ff inkomen![]()
ach laat ook maar... zolang t maar gezellig is wat naar mijn mening op TS nog wel wat meer mag gebeurenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:07 schreef staticdata het volgende:
[..]
waar doel je nu opaparte kanalen of dat van vroegah?
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:08 schreef BattleLies het volgende:
Inco: FELI!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Is dat de eerste keer dat je oom bent geworden?! gaaf hoor!
over dat keybinden... heb gisteren ff beetje gezocht waar dat moest en hoe maar kon t niet vinden. kun je me ff op gang helpen?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:18 schreef staticdata het volgende:
mjah, is ook waar JP. nu moeten de newbies nog ff leren te keybinden en niet dat je een echo hoort zoals gisteren.
en anders kan je in je squad altijd nog met voip praten
nogmaals gefeli..!! wacht maar tot dat ze komen logerenquote:
keybinden betekent gewoon een knop instellen zodat je kunt praten. je hebt 2 opties, of je gebruikt een knop, of je zet voice activation aan, dan reageert ie op je stemquote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:19 schreef egg-bird het volgende:
[..]
over dat keybinden... heb gisteren ff beetje gezocht waar dat moest en hoe maar kon t niet vinden. kun je me ff op gang helpen?
keybinden is knopje drukken en kanaal open? dan was ik het niet met die echo (en die superslechte achtergrondmuziek)quote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:18 schreef staticdata het volgende:
mjah, is ook waar JP. nu moeten de newbies nog ff leren te keybinden en niet dat je een echo hoort zoals gisteren.
en anders kan je in je squad altijd nog met voip praten
als het je neefjes waren geweest daar in tegenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:20 schreef egg-bird het volgende:
[..]
nogmaals gefeli..!! wacht maar tot dat ze komen logerenlaatst men 2 nichtjes op logeren gehad. haha wat n kroam!
-edit- en nu geen vieze dingen gaan denken mensen![]()
neefjes die nichtjes zijn?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:23 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
als het je neefjes waren geweest daar in tegen
inco zit nog in de wolkjesquote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:20 schreef Incolumis het volgende:
[..]
keybinden betekent gewoon een knop instellen zodat je kunt praten. je hebt 2 opties, of je gebruikt een knop, of je zet voice activation aan, dan reageert ie op je stem
haha nee men neefjes komen nogquote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:23 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
als het je neefjes waren geweest daar in tegen
haha als je met die achtergrond muziek dat laad muziekje van bf2 zelf bedoeld was ik tquote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:21 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
keybinden is knopje drukken en kanaal open? dan was ik het niet met die echo (en die superslechte achtergrondmuziek)
in ts zelf toch?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:27 schreef Incolumis het volgende:
Settings / Sound Input / Voice Send Method
kun je "push to talk" of "voice activation" kiezen
druk dan op "set" en toets de key in
is goed. zal kijken wat ik zo snel mogelijk kan doenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:10 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Dan ga hem toch maar pakken..die foto1s op het forum zijn niet goed genoeg. Ik heb van Domo de foto geprobeerd uit zijn fotoboek... Ook veeeeeels te klein en een te lage dpi.
Gaat niet werken jongens..
okeej heb me geregistreerd onder egbertweis en FOK!. en toen?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:38 schreef escape_nl het volgende:
Even doorlezen en eventueel aanmelden
Ik denk dat 1 dag SF om de week vaak zat is!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:34 schreef Mr_Baus het volgende:
gefeliciteerd inco!
PEILING:
Het is AMAZING JIM!!]
Ik ben al sinds het begin aangemeld en iedereen is in mijn buddylist.. echter ik kan niet vinden hoe ik me bij de clan voeg..quote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:45 schreef egg-bird het volgende:
[..]
okeej heb me geregistreerd onder egbertweis en FOK!. en toen?![]()
heb me net gerigistreerd, maar hoe meld je je aan bij de BoFclan?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:38 schreef escape_nl het volgende:
Done! Was al lid maar had mijn clan nog niet ingevuld!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:38 schreef escape_nl het volgende:
Ik stond gewoon al in die lijst..quote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:38 schreef escape_nl het volgende:
Sorry maar we hebben een tijdje geleden hier al over gesproken en naar aanleiding daarvan een schema gemaakt.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:49 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Ik denk dat 1 dag SF om de week vaak zat is!
donequote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:52 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
heb me net gerigistreerd, maar hoe meld je je aan bij de BoFclan?
xxxn00b
Krijg ik dan zo'n ding ook opgestuurd ??quote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:54 schreef jpjedi het volgende:
DIAMOND
Zou jij niet als de sodemieter je foto opsturen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
jajaja ook als je dus niet meegaat hebben we toch je foto nodig..het is niet voor het feest maar het is voor een jubileumgeschenk.
je hebt mijn kop al gezien, en van andere leden ook alquote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:52 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Krijg ik dan zo'n ding ook opgestuurd ??![]()
Anders kunnen jullie allemaal mijn kop en ik jullie kop niet..
precies, ik vecht nu tegen lege voertuigen en lantaarnpalen.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:50 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Op dit moment ownt escape onze server
Gewoon als enige BoF-er
zou wel willen maar men baas vind t niet zo prettig ideequote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:58 schreef escape_nl het volgende:
[..]
precies, ik vecht nu tegen lege voertuigen en lantaarnpalen.
Je kan het beste een lantaarnpaal van rechts benaderen want hij denkt dat je van links komt.
Kom op nietsnutten, niet teveel posten maar de server vullen
Zelf verpakken. Elk postkantoor kan je het afleveren geloof ik.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:54 schreef diamondvoodoo het volgende:
En even over een pakketje versturen.. Kan dit gewoon op het dichtsbijzijnde postkantoor? En moet je het product zelf verpakken etc of kan dit op het postkantoor?
Ah de gevreesde kleiduif-ribbonquote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:12 schreef escape_nl het volgende:
Je moet wat voor een nieuwe ribbon
[[url=http://img.photobucket.com/albums/v174/escape_nl/th_verveling.jpg]afbeelding][/URL]
haha dat filmpjequote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:12 schreef escape_nl het volgende:
Je moet wat voor een nieuwe ribbon
[[url=http://img.photobucket.com/albums/v174/escape_nl/th_verveling.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:24 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ah de gevreesde kleiduif gans-ribbon![]()
deze zin snap ik even niet.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:42 schreef JMPoSTMaN het volgende:
@Puni
Dan maar hier, aangezien de admins er een gewoonte van hebben gemaakt om een vraag te stellen, waarop de normale gebruikers niet kunnen antwoorden
Met die bedoel ik: Jij stelde een vraag in een topic waar ik niet mag posten. JP deed laatst hetzelfde.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:53 schreef staticdata het volgende:
deze zin snap ik even niet.
System1983 uit mijn hoofd. Ik zoek het even op.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:15 schreef BattleLies het volgende:
Weet iemand hier de de bf2 naam van kievit19??
Ooh ja! Je bent een FOD'er .. stom hoorquote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:24 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Staat in mijn sig
[FoD]-PoSTMaN
[BoF]-Gans
loop es ff over die claymore heenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:50 schreef BattleLies het volgende:
Ik ben weer op zoek naar een BF2 account naam .. deze keer van Thunderbird! Wie weet het?!
???quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:52 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
loop es ff over die claymore heen![]()
THUNDER_Bird_NLquote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:50 schreef BattleLies het volgende:
Ik ben weer op zoek naar een BF2 account naam .. deze keer van Thunderbird! Wie weet het?!
Vette Winkel !!!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:47 schreef egg-bird het volgende:
weet iemand nog een mooie site waar je upgrade setjes kunt kopen voor je systeem???
Je hebt hem met de verkeerde zijde naar de muur geplaatst, nu gaat die nooit afquote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:52 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
loop es ff over die claymore heen![]()
Alternate, zou je kunnen proberen.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:47 schreef egg-bird het volgende:
weet iemand nog een mooie site waar je upgrade setjes kunt kopen voor je systeem???
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:53 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Je hebt hem met de verkeerde zijde naar de muur geplaatst, nu gaat die nooit af![]()
dat ie fod-er is of dat jij het niet wist?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:42 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Ooh ja! Je bent een FOD'er .. stom hoor
Ik dacht precies hetzelfdequote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:58 schreef Incolumis het volgende:
[..]
dat ie fod-er is of dat jij het niet wist?
quote:
ik ga de rest van de dag leuke dingen doen, dus van mij heb je geen last meer na 14.00hr!!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:14 schreef staticdata het volgende:
jeetje wat gaan de topics hard. hebben we voor vanavond deze ook al vol?
stelletje spammerds
leuke dingen dienen verantwoord te worden aan Escape. die dient goedkeuring te geven hierover.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:21 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik ga de rest van de dag leuke dingen doen, dus van mij heb je geen last meer na 14.00hr!!
Ik ga de rest van de dag werken, heb nu weer wat te doen, dus dit topic bloed doodquote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:21 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik ga de rest van de dag leuke dingen doen, dus van mij heb je geen last meer na 14.00hr!!
Ik zal morgen dan ook een verslag posten incl bonnetjes. Escape kan dit vervolgens goedkeuren en de door mij gedeclareerde kosten vergoeden.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:30 schreef staticdata het volgende:
[..]
leuke dingen dienen verantwoord te worden aan Escape. die dient goedkeuring te geven hierover.
als je echt SLI wil heb ik nog wel 2x6600GT incl zalmann koeling voor jequote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:34 schreef egg-bird het volgende:
http://www.alternate.nl/html/shop/productDetails.html?showTechData=true&artno=JAXXS1tecData
wat vinden jullie van dit setje.
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:38 schreef BattleLies het volgende:
Ik zoek weer een BF2 naam! Deze keer de BF2 naam van: Drjobba
bonnetjes dienen met argumentatie bij incolumis worden neergelegd. hij is onze kas controleur.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:36 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
Ik zal morgen dan ook een verslag posten incl bonnetjes. Escape kan dit vervolgens goedkeuren en de door mij gedeclareerde kosten vergoeden.
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:34 schreef egg-bird het volgende:
http://www.alternate.nl/html/shop/productDetails.html?showTechData=true&artno=JAXXS1tecData
wat vinden jullie van dit setje.
Wat bedoel je nou Ijsmuts??????????????????? ja claymore enz? maar waarom elke keer als ik opzoek ben naar een bf2-account ??quote:
pffff wat een gedoe, is er niet gewoon een lekker wijf bij wie ik het hele setje op het bureau kan gooien?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:40 schreef staticdata het volgende:
[..]
bonnetjes dienen met argumentatie bij incolumis worden neergelegd. hij is onze kas controleur.
drjob9quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:38 schreef BattleLies het volgende:
Ik zoek weer een BF2 naam! Deze keer de BF2 naam van: Drjobba
ik ben nog steeds boos omdat ik in een rondje 800x op je claymore ben gestapt. Nu plant ik elke keer een claymore neer als je langs komt om je terug te pakkenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:42 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Wat bedoel je nou Ijsmuts??????????????????? ja claymore enz? maar waarom elke keer als ik opzoek ben naar een bf2-account ??
Jullie zijn echt super!!!!!!!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:43 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
drjob9
http://bf2tracker.com/playerstats/48817898/
zijn wraak zal zoet zijnquote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:43 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik ben nog steeds boos omdat ik in een rondje 800x op je claymore ben gestapt. Nu plant ik elke keer een claymore neer als je langs komt om je terug te pakken![]()
lies is de enige vrouw in ons midden en die heeft andere zaken te doen mbt ons jubileumquote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:42 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
pffff wat een gedoe, is er niet gewoon een lekker wijf bij wie ik het hele setje op het bureau kan gooien?
nou euh, ik neem de company kaart wel mee en tegen de tijd dat de kosten verantwoord moeten worden geef je maar een gil, ik ben wegquote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:47 schreef staticdata het volgende:
[..]
lies is de enige vrouw in ons midden en die heeft andere zaken te doen mbt ons jubileum![]()
Lol!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:43 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik ben nog steeds boos omdat ik in een rondje 800x op je claymore ben gestapt. Nu plant ik elke keer een claymore neer als je langs komt om je terug te pakken![]()
nu heb je mzzl want ik stond net op supplies te wachtenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:50 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Lol!
Nou succes! ik tel mee ... 3?
vanavond naar Heracles - Real Zaragoza, dus van mij heb je vanavond ook geen lastquote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:14 schreef staticdata het volgende:
jeetje wat gaan de topics hard. hebben we voor vanavond deze ook al vol?
stelletje spammerds
als er nog meer mensen weg gaan is er op de server ook niet zo gek veel te doen. allemaal van die noobs die de server rules weer lekker negerenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:18 schreef Incolumis het volgende:
[..]
vanavond naar Heracles - Real Zaragoza, dus van mij heb je vanavond ook geen last
haha zou wel geinig zijn... TS op en mee genieten van t gebleer op de achtergrondquote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:27 schreef Incolumis het volgende:
mja kan moeilijk m'n laptop meenemen naar het stadion, de NOS-schotel hacken en bf2cc draaien
is ook weer lekker overdreven. als je x-fire heb kan jemakkelijk een admin benaderen die zo mensen kan kicken.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:19 schreef egg-bird het volgende:
[..]
als er nog meer mensen weg gaan is er op de server ook niet zo gek veel te doen. allemaal van die noobs die de server rules weer lekker negeren![]()
moet xfire nog weer installeren... vanmiddag ook maar ff doen...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:31 schreef staticdata het volgende:
[..]
is ook weer lekker overdreven. als je x-fire heb kan jemakkelijk een admin benaderen die zo mensen kan kicken.
ik klaag er verder toch ook niet over... dus heb verder geen probleem hoor.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:35 schreef staticdata het volgende:
dan ligt het probleem toch bij jezelf![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:41 schreef staticdata het volgende:
je klaagt over noobs die server regels negeren. met x-fire zou dat zo opgelost zijn.
je stuurt een berichtje naar een admin en de noobs zijn weg
zo bedoelde ik het
wat houden die pipes in dan of weet jij dat ook niet prcs?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:56 schreef staticdata het volgende:
hmmm niet heel veel verstand van, maar volgens mij kan je beter 1 goede videokaart kopen dan 2 minder goede. op die twee zitten 8 pipes. kan je net zo goed 1 kopen die 16 pipes heeft.
Je weet het hequote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:59 schreef egg-bird het volgende:
nogmaals ik stuur men foto vanavond op
volgens mij de snelheid van het verwerken van het aantal pixels. dus hoe meer pipes hoe snellere verwerking. dus ook minder lag zou ik zeggen.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:59 schreef egg-bird het volgende:
[..]
wat houden die pipes in dan of weet jij dat ook niet prcs?
ik geloof er geen zak van!quote:
ja ik weet tquote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:04 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Je weet het heLiever nu dan vanavond
maar vanavond ECHT sturen is ook ok!
![]()
Ik voel me met deze opmerking aangevallenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:19 schreef egg-bird het volgende:
[..]
als er nog meer mensen weg gaan is er op de server ook niet zo gek veel te doen. allemaal van die noobs die de server rules weer lekker negeren![]()
ik hoop over het eerste gedeelte van zijn opmerking?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:21 schreef Daboy het volgende:
[..]
Ik voel me met deze opmerking aangevallen
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:17 schreef Timminater het volgende:
ik ben van de fotolijst af
![]()
en belangrijker
daarmee ook van een spammende en zeurende lies af![]()
![]()
![]()
lekker belangrijk ik ben ook een noob... wordt elke minuut 30 x gehoert door een of andere gast dus noob ben ik ook maar overtreed de regels iig nietquote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:28 schreef staticdata het volgende:
je moest het toch nog allemaal leren? dan ben je automatisch een noob
DELTA FORCE BHDquote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:29 schreef Daboy het volgende:
True, maar het is moeilijk om dat te accepteren aangezien ik gewoon een owner was in CS en CS:S
Dit is natuurlijk wel een heel ander spel..
Delta Force kon ik trouwens ook
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:51 schreef Silver_Shark het volgende:
LADYS AND GENTLEMENS WE GOT HIM: NEW MICROFOON
Voor de mensen die het niet geloven kom op TS homos!!
de tekst, je weet niet waarvoor het is, had je ook achterwegen kunnen laten hoor.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:59 schreef jpjedi het volgende:
[..]
je foto N00B!!!!!
GVD!!!![]()
@Puni..We hebben een commissie en die heeft de jubileum organisatie in handen onder mijn bezielde leiding.Je weet niet eens waarvoor het is. Gewoon afwachten en geduld hebben.
![]()
HEB HEM NET GESTUUR SLETJE!!!!!!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:59 schreef jpjedi het volgende:
[..]
je foto N00B!!!!!
GVD!!!![]()
@Puni..We hebben een commissie en die heeft de jubileum organisatie in handen onder mijn bezielde leiding.Je weet niet eens waarvoor het is. Gewoon afwachten en geduld hebben.
![]()
Commentaar is goed..opbouwendde kritiek is fijn, bemoeizucht vind ik persoonlijk minder.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:09 schreef staticdata het volgende:
[..]
de tekst, je weet niet waarvoor het is, had je ook achterwegen kunnen laten hoor.
ik constateer alleen dat sommige forum members wel worden geniet en sommige niet.
Maar ik hou me mond wel als er weer lijstjes voorbij komen![]()
Niks ervan.. Gevochten moet er worden..quote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:27 schreef egg-bird het volgende:
Vrede op aarde, vreeheede op AAAARDE!!!
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zal je vanavond eens vrede laten voelenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:27 schreef egg-bird het volgende:
![]()
@TS nu netquote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:10 schreef jpjedi het volgende:
[..]
ik geloof er geen zak van!
De laatste keer dat we je hoorden op TS is wel een jaar geleden ongeveer.![]()
Enneh..oook jij je foto opsturen!!!! Tis namelijk ook voor de BoF-Friends!
op de battlefield gaat dat in het echt ook !!!! dus niet zeuren !!!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:03 schreef Incolumis het volgende:
[..]
@TS nu net
Misterfox: chopper op 3 uur, chopper op 3 uur!
Inco: hoe kan dat nou? het is volgens mij 5 uur!![]()
Ik mag wel uitkijken als er iemad is die zich overal mee bemoeit dan ben ik het welquote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:16 schreef jpjedi het volgende:
Commentaar is goed..opbouwendde kritiek is fijn, bemoeizucht vind ik persoonlijk minder.
quote:
jij hebt een vriendin en wij niet denk ikquote:
wanneer komen de kindjesquote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:39 schreef ursel het volgende:
Niet meer.. Heb de mijnes alweer meer dan een half jaar geleden mijn vrouw gemaakt..![]()
waarom komen kindjes vandaan danquote:
ajax gaat toch verliezenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:59 schreef diamondvoodoo het volgende:
Jezus wat gaan die topics met egg-bird en ijsmuts hard!!![]()
Vanavond zal ik er niet heel de avond zijn, Kopenhagen - AJAX he... Ben benieuwd.
hahahahquote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:03 schreef Incolumis het volgende:
[..]
@TS nu net
Misterfox: chopper op 3 uur, chopper op 3 uur!
Inco: hoe kan dat nou? het is volgens mij 5 uur!![]()
*zucht..quote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:23 schreef staticdata het volgende:
omdat je het persoonlijk benaderd zie jij het blijkbaar als bemoeizucht.
we zien telkens verschillende lijstjes voorbij komen. ik constateer dat deathpunker geen bof member is, dan ga jij het hebben over bof friends. dan zeg ik dat tango ries dan ook een bof friend is.
Kortom ik heb het over de vergelijking tussen Deathpunker en ries. Jij trekt daar in 1x Foxie bij en dan ben ik een bemoeial.
nou sorry mijn klomp is gebroken....
edit: spreek me vanavond anders ff op x-fire aan, dat is makkelijker dan hier op fok.
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:59 schreef diamondvoodoo het volgende:
Jezus wat gaan die topics met egg-bird en ijsmuts hard!!![]()
Tegen de tijd dat ik erover begon was ik al 3 rondjes lang regelmatig en onnodig overledenquote:Op weet ik wanneer, een tijd geleden alweer.schreef IJsmuts het volgende:
Morguh
ja, was gister avond van snelle ontvlambaarheid...
liep lekker over mashtuur, gaat eikel helemaal uit zn dak, dat ik een enorme lul ben etc. (heb ik overigens wel )
bleek dattie een medic nodig had en daar naar eigen zeggen al 800x om gevraagd had... geef ik hem eindelijk een verbanddoos, begint tie dus te schelden... hallo gast, doe ff relaxed!!
er gaan per seconde 1000 berichtgevingen over het scherm, ik zag die gast niet sjouwen, denk je dat ik die verbanddoosjes nou echt voor me zelf wil houden echt triest hoor
Volgens mij is hij erg lang op vakantie naar Suriname!!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:28 schreef BattleLies het volgende:
Eindelijk komt er schot in de zaak!!!
FOTO'S
Yvdvaart[at]gmail.com
Viro is geen lid meer
diep zucht terug....quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:09 schreef jpjedi het volgende:
[..]
*zucht..
laat het denken nu maar alsjeblieft aan ons over wat de commissie betreft..komt allemaal goed.
Verder no offence.
Updatequote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:28 schreef BattleLies het volgende:
Eindelijk komt er schot in de zaak!!!
FOTO'S
Yvdvaart[at]gmail.com
Dr.Bibber1974
JumperJack
Mr._Henkie_NL
NeHoX
Spoook_NL
TheSaint3012
Yankees81
BMH
Di3ki3
Diamond3d
Domo
[BoF]JafarX
Damien
SwatForceNL
Frank
deathpunker
Tha$aint
nu een andere nog...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:48 schreef staticdata het volgende:
ga ik het toch presteren om me nog 1x maal ermee te bemoeien. in het vorige topic is namelijk gezegd dat jumperjack allang opgetiefd is.
dus schrap die jongen nou gewoon van de lijst scheelt weer
nee, ik zou er mee stoppen.
ik haal hem eruitquote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:48 schreef staticdata het volgende:
ga ik het toch presteren om me nog 1x maal ermee te bemoeien. in het vorige topic is namelijk gezegd dat jumperjack allang opgetiefd is.
dus schrap die jongen nou gewoon van de lijst scheelt weer
nee, ik zou er mee stoppen.
Al thuis en klaar om je foto te sturen?????quote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:27 schreef egg-bird het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:59 schreef Suikermais het volgende:
Ik heb niet eens een foto van mezelf......
ja..een echte pasfoto voor op m'n paspoort/rijbewijs. Maar eentje digitaal is hier niet aanwezig...
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:51 schreef Silver_Shark het volgende:
LADYS AND GENTLEMENS WE GOT HIM: NEW MICROFOON
Voor de mensen die het niet geloven kom op TS homos!!
nog geen 5 uur volgehouden zonder een banquote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:35 schreef Silver_Shark het volgende:
kan iemand me unbannen op ts ik heb die voice changer progammas al verwijderd!
geen gsm of foto mee te maken, of digicam, mijn foto was gemaakt met gsm en goed genoeg voor lies.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:18 schreef Suikermais het volgende:
scan ?
das iets van tig jaren terug....
Ik zal wel effe rond gaan neuzen...
ik heb met webcamquote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:21 schreef Timminater het volgende:
[..]
geen gsm of foto mee te maken, of digicam, mijn foto was gemaakt met gsm en goed genoeg voor lies.
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:30 schreef Suikermais het volgende:
[..]
Webcams zijn voor rukkertjes..
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:30 schreef Suikermais het volgende:
[..]
Webcams zijn voor rukkertjes..
moet jij toch weten als veteraan dat dat niet werkt.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:05 schreef Suikermais het volgende:
OMG..ik weet nu wat de fout in BF2 veroorzaakte bij mij. PunkBuster en een No-cd crack schijnen niet echt samen te gaan !!!
Zaterdag maar weer eens effe BF2 er op gooien en dan onder 't genot van een biertje gaan wokkelen....want serieus gamen doe ik niet aan
Iemand aanwezig die nog een fuctie wil vervullen op Fok! ????
Er zijn een aantal plaatsen vrijgekomen
HIj is denk in slaap gevallenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:13 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Al thuis en klaar om je foto te sturen?????![]()
Mini imagesquote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:31 schreef Suikermais het volgende:
Ik wil gewoon die bagger cd's van EA niet gebruiken.....
Kutkwaliteit.......
ja duh..alsof ik nog niks te doen heb zeg.quote:Jp..nog interesse in een mod-fuctie op FOK! ??
klopt, hij is 4 weken op vakantie, denk dat ie volgende week er weer isquote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:33 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Volgens mij is hij erg lang op vakantie naar Suriname!!
daarom hebben we al zo lang niets meer van hem gehoord
maak er 1 met je mobiel, sluit em aan je pc met een datakabel, en klaarquote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:59 schreef Suikermais het volgende:
Ik heb niet eens een foto van mezelf......
ja..een echte pasfoto voor op m'n paspoort/rijbewijs. Maar eentje digitaal is hier niet aanwezig...
zozo vaduz ook? da's nog een actieve poster bij het voetbalforumquote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:05 schreef Suikermais het volgende:
Iemand aanwezig die nog een fuctie wil vervullen op Fok! ????
Er zijn een aantal plaatsen vrijgekomen
quote:
Kan die gelijk mijn kratje Duchesse du Bourgogne ff dumpenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:19 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
![]()
Ik vind dat JP best even in de auto kan stappen en langs alle BoF-ers kan rijden om een foto te maken![]()
spitten bedoel jequote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:16 schreef egg-bird het volgende:
OOK mijn foto is bij deze verstuurd...![]()
-edit- ik ga ook "pitten" (if you catch my drift)![]()
morgen weer van de partij
SPÄTER!!!!
Wat ik van VonDutch1 schrijf is op eigen verzoek van hem zelf. Hij kent ons allemaal nog niet en weet niet of hij actief kan zijn vanwege zijn eigen bedrijf enz ... dus hij stuurt geen foto. Je mag dus gewoon je foto sturen hoor! Tenzij je van plan bent een non-actief-lid te worden .. laat dan maar zittenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:37 schreef dekkered het volgende:
bij gelezen en heb nog een vraagje voor liesje of iemand van de commisie
want eerst zijden jullie dat men broer ook mee kon voor de foto westrijd (zullen we het maar noemen) maar nu stond er net dat die VonDutch1 er nog te kort in zat hoe zit dat nu men men broer en dan heb ik het over nalyubuites/trance_fan
ik ben weg ik ga slapen ik zie jullie morgen ochtend weer doei
Flikker op manquote:Op donderdag 10 augustus 2006 09:09 schreef IJsmuts het volgende:
valt me een beetje tegen hoor, maar andergalve pagina er bij geplust sinds gister 14.00hr![]()
Niet eens gelukt om het topic vol te krijgen in 1 dag..quote:Op donderdag 10 augustus 2006 09:09 schreef IJsmuts het volgende:
morge![]()
valt me een beetje tegen hoor, maar andergalve pagina er bij geplust sinds gister 14.00hr![]()
Het gaat er natuurlijk helemaal niet om dat ik niemand wil helpen. Voordat ik bij BoF zat heb ik 200 uur als Lone Wolf gespeeld en heb ik misschien nog niet die squadsuplesse die jij verwacht. Als ik medic ben, heal & revive ik echt alles wat ik voor mn voeten krijg. Ook maandverbandjes strooien bij cappen of battle etc doe ik gewoon hoor en ik heb jou ook gewoon gerevived op dat irritante bouwterrein. In dit betreffende rondje was ik al op weg met de rest van het squad naar de vlag bij de ingang van de stad. Door dit oponthoud zijn er misschien wel meer strijders gestorven en belangrijker, hebben we de vlag niet kunnen cappen. Als je het dan toch over teamwerk hebt....quote:
spijkerkwartier is al een tijdje dicht hoorquote:Op donderdag 10 augustus 2006 09:11 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Zo nu weer terug naar Arnhem
Prutserposters zonder mijn bezielde leiding !!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 09:12 schreef ursel het volgende:
[..]
Niet eens gelukt om het topic vol te krijgen in 1 dag..![]()
ik zou erg graag meegaan, maar op 23 sept heb ik jaarlijks terugkerend familieweekendquote:Op donderdag 10 augustus 2006 09:35 schreef escape_nl het volgende:
Om ijsmuts en egg bird te laten zien wat wij op 23 september gaan doen heb ik een video laten maken, ik hoop alsnog dat jullie meegaan.
ftd # 162637
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 09:44 schreef staticdata het volgende:
ijsmuts is weer warm aan het draaien
het squadje op de 1ste ronde mashtuur deed ook wel zijn werk.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 09:45 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Was wel geinig gisteren, ik heb lopen claymore hoeren, en ik vond het best leuk
Chiel volgens mij niet
Edit: Oh ja... Morgûh![]()
en terecht! daar moet je bommen op gooien ipv naar toe gaanquote:Op donderdag 10 augustus 2006 09:53 schreef staticdata het volgende:
[..]
ook al weigerde ik om naar moskee te rijden toen je het vroeg
Ach maakt verder niet zoveel uit. Na het 2de rondje mashtuur moest ik echt even pauze nemen, wat een drama zeg, daarna ging het wel redelijk, ach heb me wel vermaakt en daar gaat het om.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 09:53 schreef staticdata het volgende:
[..]
het squadje op de 1ste ronde mashtuur deed ook wel zijn werk.
ook al weigerde ik om naar moskee te rijden toen je het vroeg
nou was eerder uit een tactischer gedachte. de uav hing boven moskee en het was daar rood van de vijandelijke mannetjes. daarom had ik het idee om naar hill te rijden omdat die dan relatief makkelijker zou zijn om over te nemen. echter lag escape daar nogquote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:03 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
en terecht! daar moet je bommen op gooien ipv naar toe gaan![]()
rukkend met zn broek op zn knietjes?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:06 schreef staticdata het volgende:
[..]
nou was eerder uit een tactischer gedachte. de uav hing boven moskee en het was daar rood van de vijandelijke mannetjes. daarom had ik het idee om naar hill te rijden omdat die dan relatief makkelijker zou zijn om over te nemen. echter lag escape daar nog
HEY!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:11 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
rukkend met zn broek op zn knietjes?![]()
kleine correctie, 4 sterren generaalquote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:13 schreef Incolumis het volgende:
[..]
HEY!
zo behandel je een 3-sterren generaal niet he?!
hij was gewoon zijn medailles aan het poetsen![]()
hij moet niet te warm worden anders smelt ie !quote:Op donderdag 10 augustus 2006 09:44 schreef staticdata het volgende:
ijsmuts is weer warm aan het draaien
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:26 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
hij moet niet te warm worden anders smelt ie !![]()
je bent toch ook mijne lang verloren broerquote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:31 schreef diamondvoodoo het volgende:
Vast foxie! Ga eerst je naam op ts maar veranderen, nu word jij gezien als mijn broertje..![]()
waarom heet foxy foxy en niet sharky?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:31 schreef diamondvoodoo het volgende:
Vast foxie! Ga eerst je naam op ts maar veranderen, nu word jij gezien als mijn broertje..![]()
ben erg benieuwd naar de video en wil ook ERG graag mee. ben ook druk bezig marktplaats en speurders en google aan t afzoeken naar kisten voor een paar knaken zeg maar... heb zelf helaas geen hoge werkschoenen meer... ik doe men best en laat t echt zo snel mogelijk weten!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 09:35 schreef escape_nl het volgende:
Om ijsmuts en egg bird te laten zien wat wij op 23 september gaan doen heb ik een video laten maken, ik hoop alsnog dat jullie meegaan.
ftd # 162637
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:26 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
hij moet niet te warm worden anders smelt ie !![]()
Foxie moet weer op TSquote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:40 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
je bent toch ook mijne lang verloren broer![]()
ik heb me naam ook al verander
Broer![]()
en ik kan zingenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:52 schreef Razorback het volgende:
[..]
Foxie moet weer op TS
Hij durft tenminste te zingen
Leg mij dan ff uit hoe je het mot downloadenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:47 schreef egg-bird het volgende:
[..]
ben erg benieuwd naar de video en wil ook ERG graag mee. ben ook druk bezig marktplaats en speurders en google aan t afzoeken naar kisten voor een paar knaken zeg maar... heb zelf helaas geen hoge werkschoenen meer... ik doe men best en laat t echt zo snel mogelijk weten!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/stille hint modus]
ik bedoel dat ik het over me zelf zegquote:
Toetsenbord en Toetsenbordquote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:55 schreef staticdata het volgende:
Razorback
hoe bestuur jij je jet met Tb+muis of een joystick?
Start Teamspeakquote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:59 schreef JMPoSTMaN het volgende:
<= nieuw usericon
En ik zing altijd op TS, maar op de een of andere manier wil mijn microfoon het geluid niet opvangen![]()
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:11 schreef Razorback het volgende:
[..]
dan hoeft misterfox ook niet unbanned
quote:
Heb je misschien nog een andere naam? Of gebruik je alleen de naam dekkered?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:37 schreef dekkered het volgende:
moge.
enne liesje ik heb dus wel een foto gestuurdt hor en dat weet ik zeker!!
anders geef je je eigen mail ff of ik doe het wel via msn als jp online komt
edit:
a laat maar dat msn geen zin in:P
Misterfox is uniek, niemand kan doen zoals hemquote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:21 schreef UnleashMitch het volgende:
Wat een rel zeg over een topic wat al dan niet dicht zou moeten
Als het een grap is dan zou men toch eens een echte cabertier moeten inhuren, als het echt is dan zou men een bezoek aan de psycholoog moeten maken ivm met een of ander complex
welke sub is het F&F ?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:23 schreef IJsmuts het volgende:
ging toch om een F&F topic? dact dat daar alleen maar vredelievende hippies zaten![]()
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:24 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Heb je misschien nog een andere naam? Of gebruik je alleen de naam dekkered?
Stuur je foto anders maar naar: zerosiz@hotmail.com
Het spreekwoord is "hij heeft de klok horen luiden, maar weet niet waar de klepel hangt" maar in jou geval heb je zelfs de klok niet gehoord is het niet ?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:24 schreef Razorback het volgende:
Misterfox is uniek, niemand kan doen zoals hem
gelukkig ook maar
Maar ondertussen hebben we Postman die Misterfox gaat vervangen dus het is alweer opgelost![]()
Ja totdat je een katje dreigt te verzuipenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:23 schreef IJsmuts het volgende:
ging toch om een F&F topic? dact dat daar alleen maar vredelievende hippies zaten![]()
bij ons " de melk horen klotsen maar niet weten waar de tepel hangt"quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:25 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Het spreekwoord is "hij heeft de klok horen luiden, maar weet niet waar de klepel hangt" maar in jou geval heb je zelfs de klok niet gehoord is het niet ?
is er nog een link available naar dat topic?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:26 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ja totdat je een katje dreigt te verzuipen
oke ik kom namelijk niet verder dan GC, ONZ , GAM , het VOETbal subquote:
en het tijdelijke pr0n Forumquote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:27 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
oke ik kom namelijk niet verder dan GC, ONZ , GAM , het VOETbal sub
ssssssssstttttquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |