quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:46 schreef -Raffie- het volgende:
FOTO'S
Ik mis van de volgende personen nog een foto. Graag met spoed mailen naar mij.
Yvdvaart[at]gmail.com
[BoF]FJD
Sickert.nl
Dr.Bibber1974
JumperJack
Mr._Henkie_NL
NeHoX
sebnl
Spoook_NL
stefan740
TheSaint3012
Viro
Yankees81
BMH
Di3ki3
Diamond3d
domo
SickMyDuck
timminater
[BoF]JafarX
Damien
DrJOB9
kogelvoer
SwatForceNL
Frank
Cerebro
deathpunker
egg-bird
Lt.IJsmuts
Robbie
Salva
snouter
Tha$aint
VonDutch1
Alvast bedankt.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:14 schreef IJsmuts het volgende:
@ Homo's: tering wat een ervaring dat TS zeg, gaat een compleet nieuwe wereld open![]()
mijn foto komt morgenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:46 schreef -Raffie- het volgende:
FOTO'S
Ik mis van de volgende personen nog een foto. Graag met spoed mailen naar mij.
Yvdvaart[at]gmail.com
[BoF]FJD
Sickert.nl
Dr.Bibber1974
JumperJack
Mr._Henkie_NL
NeHoX
sebnl
Spoook_NL
stefan740
TheSaint3012
Viro
Yankees81
BMH
Di3ki3
Diamond3d
domo
SickMyDuck
timminater
[BoF]JafarX
Damien
DrJOB9
kogelvoer
SwatForceNL
Frank
Cerebro
deathpunker
egg-bird
Lt.IJsmuts
Robbie
Salva
snouter
Tha$aint
VonDutch1
Alvast bedankt.
komen jullie maar SIm Ant spelen met mijquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:20 schreef UnleashMitch het volgende:
Inco gefeliciteerd jongen
[..]Dan moet je eens Fifa gaan spelen met JP, Kev, Frank en mij
![]()
ik ben wel redelijk voor een vaste SF avond (dinsdag ofzo) ben vaak verhinderd in het weekendquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:34 schreef Mr_Baus het volgende:
gefeliciteerd inco!
PEILING:
Wie voelt er wat voor om komend weekend al een SF weekend te houden?? Server raakt vol, het is leuk, het is cool, het is geweldig![]()
Het is AMAZING JIM!!]
Er moet meer SF gespeeld wordenPersoonlijk zou ik zelfs graag een vaste dag in het weekend als SF dag zien.. bv elke zaterdag.
Wie stemt in? Denk aan de puntjes![]()
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:20 schreef UnleashMitch het volgende:
Inco gefeliciteerd jongen
[..]Dan moet je eens Fifa gaan spelen met JP, Kev, Frank en mij
![]()
Als ik aan de puntjes denk dan speel ik liever geen SF.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:34 schreef Mr_Baus het volgende:
gefeliciteerd inco!
PEILING:
Wie voelt er wat voor om komend weekend al een SF weekend te houden?? Server raakt vol, het is leuk, het is cool, het is geweldig![]()
Het is AMAZING JIM!!]
Er moet meer SF gespeeld wordenPersoonlijk zou ik zelfs graag een vaste dag in het weekend als SF dag zien.. bv elke zaterdag.
Wie stemt in? Denk aan de puntjes![]()
en waar kommen die betrouwbare bronnen vandaan??quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:39 schreef escape_nl het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bron dat de patch 1.4 volgende week dinsdag komt
Gefeliciteerd met het wonder..quote:
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:39 schreef escape_nl het volgende:
en die fixed wat?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:39 schreef escape_nl het volgende:
ja klopt, maar dan zou je als je in bf2 zit, moeten kijken bij wie je in de groep zit en dan een eigen kanaal aanmaken.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 07:56 schreef egg-bird het volgende:
net zoals ijsmuts heb ik ook een foto op t forum staan. misschien dat jullie deze kunnen gebruiken? scheelt mij weer de camera te pakken zeg maar.
heb ook ff gekeken of ik nog hoge werkschoenen heb maar is helaas niet zo... ga nog snel verder zoeken naar goed schoeisel wat ik wil bij inco in de ootoo..:P
@dat team speak is wel leuk maar heb nog steeds t idee dat er wel wat meer gebruik van gemaakt mag worden op de GOEDE manier. hoor nog regelmatig mensen uit t andere team lullen... wel makkelijk maar minder leuk zeg ik op mijn beurt...
@ ALL. Goodmeurning
dat is toch veel mooier... beetje lullen over van alles en nogwat en niet "bang" hoeven te zijn dat iemand jouw gesprek hoort mbt t spel zelf.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 08:39 schreef staticdata het volgende:
[..]
ja klopt, maar dan zou je als je in bf2 zit, moeten kijken bij wie je in de groep zit en dan een eigen kanaal aanmaken.
De laatste tijd is het erg druk op TS en omdat iedereen erop zit van beide teams lijkt het wel of er minder gesproken wordt dan voorheen. Vroegah, lulde we gewoon door elkaar heen.
@Inco gefeliciteerd met je nichtje![]()
@ iedereen: Goedemorgen
waar doel je nu opquote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:03 schreef egg-bird het volgende:
[..]
dat is toch veel mooier... beetje lullen over van alles en nogwat en niet "bang" hoeven te zijn dat iemand jouw gesprek hoort mbt t spel zelf.
Dan ga hem toch maar pakken..die foto1s op het forum zijn niet goed genoeg. Ik heb van Domo de foto geprobeerd uit zijn fotoboek... Ook veeeeeels te klein en een te lage dpi.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 07:56 schreef egg-bird het volgende:
net zoals ijsmuts heb ik ook een foto op t forum staan. misschien dat jullie deze kunnen gebruiken? scheelt mij weer de camera te pakken zeg maar.
inderdaad, beetje lastig dat iedereen direct reageerd als je HOMO!!!!! roeptquote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:05 schreef jpjedi het volgende:
Ik vind dat we onze naam moeten gaan zeggen voor we spreken op TS!!!
![]()
![]()
![]()
ik heb mn (topless) foto gisteravond naar raffie gestuurdquote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:10 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Dan ga hem toch maar pakken..die foto1s op het forum zijn niet goed genoeg. Ik heb van Domo de foto geprobeerd uit zijn fotoboek... Ook veeeeeels te klein en een te lage dpi.
Gaat niet werken jongens..
had je gister nog niet gehoord tot t punt dat ik weg ging. toen trok je je mond losquote:Op woensdag 9 augustus 2006 08:48 schreef IJsmuts het volgende:
@ heumeus: morguh![]()
@ egg: het is voor mij al een hele stap om op TS te zitten joh, normaal praat ik nl niet met andere mensen, dus als je me in het begin nog niet zoveel hoord, moet ff inkomen![]()
ach laat ook maar... zolang t maar gezellig is wat naar mijn mening op TS nog wel wat meer mag gebeurenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:07 schreef staticdata het volgende:
[..]
waar doel je nu opaparte kanalen of dat van vroegah?
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:08 schreef BattleLies het volgende:
Inco: FELI!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Is dat de eerste keer dat je oom bent geworden?! gaaf hoor!
over dat keybinden... heb gisteren ff beetje gezocht waar dat moest en hoe maar kon t niet vinden. kun je me ff op gang helpen?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:18 schreef staticdata het volgende:
mjah, is ook waar JP. nu moeten de newbies nog ff leren te keybinden en niet dat je een echo hoort zoals gisteren.
en anders kan je in je squad altijd nog met voip praten
nogmaals gefeli..!! wacht maar tot dat ze komen logerenquote:
keybinden betekent gewoon een knop instellen zodat je kunt praten. je hebt 2 opties, of je gebruikt een knop, of je zet voice activation aan, dan reageert ie op je stemquote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:19 schreef egg-bird het volgende:
[..]
over dat keybinden... heb gisteren ff beetje gezocht waar dat moest en hoe maar kon t niet vinden. kun je me ff op gang helpen?
keybinden is knopje drukken en kanaal open? dan was ik het niet met die echo (en die superslechte achtergrondmuziek)quote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:18 schreef staticdata het volgende:
mjah, is ook waar JP. nu moeten de newbies nog ff leren te keybinden en niet dat je een echo hoort zoals gisteren.
en anders kan je in je squad altijd nog met voip praten
als het je neefjes waren geweest daar in tegenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:20 schreef egg-bird het volgende:
[..]
nogmaals gefeli..!! wacht maar tot dat ze komen logerenlaatst men 2 nichtjes op logeren gehad. haha wat n kroam!
-edit- en nu geen vieze dingen gaan denken mensen![]()
neefjes die nichtjes zijn?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:23 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
als het je neefjes waren geweest daar in tegen
inco zit nog in de wolkjesquote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:20 schreef Incolumis het volgende:
[..]
keybinden betekent gewoon een knop instellen zodat je kunt praten. je hebt 2 opties, of je gebruikt een knop, of je zet voice activation aan, dan reageert ie op je stem
haha nee men neefjes komen nogquote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:23 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
als het je neefjes waren geweest daar in tegen
haha als je met die achtergrond muziek dat laad muziekje van bf2 zelf bedoeld was ik tquote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:21 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
keybinden is knopje drukken en kanaal open? dan was ik het niet met die echo (en die superslechte achtergrondmuziek)
in ts zelf toch?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:27 schreef Incolumis het volgende:
Settings / Sound Input / Voice Send Method
kun je "push to talk" of "voice activation" kiezen
druk dan op "set" en toets de key in
is goed. zal kijken wat ik zo snel mogelijk kan doenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:10 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Dan ga hem toch maar pakken..die foto1s op het forum zijn niet goed genoeg. Ik heb van Domo de foto geprobeerd uit zijn fotoboek... Ook veeeeeels te klein en een te lage dpi.
Gaat niet werken jongens..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |