ik haal hem eruitquote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:48 schreef staticdata het volgende:
ga ik het toch presteren om me nog 1x maal ermee te bemoeien. in het vorige topic is namelijk gezegd dat jumperjack allang opgetiefd is.
dus schrap die jongen nou gewoon van de lijst scheelt weer
nee, ik zou er mee stoppen.
Al thuis en klaar om je foto te sturen?????quote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:27 schreef egg-bird het volgende:
Vrede op aarde, vreeheede op AAAARDE!!!
![]()
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:59 schreef Suikermais het volgende:
Ik heb niet eens een foto van mezelf......
ja..een echte pasfoto voor op m'n paspoort/rijbewijs. Maar eentje digitaal is hier niet aanwezig...
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:51 schreef Silver_Shark het volgende:
LADYS AND GENTLEMENS WE GOT HIM: NEW MICROFOON
Voor de mensen die het niet geloven kom op TS homos!!
nog geen 5 uur volgehouden zonder een banquote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:35 schreef Silver_Shark het volgende:
kan iemand me unbannen op ts ik heb die voice changer progammas al verwijderd!
geen gsm of foto mee te maken, of digicam, mijn foto was gemaakt met gsm en goed genoeg voor lies.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:18 schreef Suikermais het volgende:
scan ?
das iets van tig jaren terug....
Ik zal wel effe rond gaan neuzen...
ik heb met webcamquote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:21 schreef Timminater het volgende:
[..]
geen gsm of foto mee te maken, of digicam, mijn foto was gemaakt met gsm en goed genoeg voor lies.
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:30 schreef Suikermais het volgende:
[..]
Webcams zijn voor rukkertjes..
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:30 schreef Suikermais het volgende:
[..]
Webcams zijn voor rukkertjes..
moet jij toch weten als veteraan dat dat niet werkt.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:05 schreef Suikermais het volgende:
OMG..ik weet nu wat de fout in BF2 veroorzaakte bij mij. PunkBuster en een No-cd crack schijnen niet echt samen te gaan !!!
Zaterdag maar weer eens effe BF2 er op gooien en dan onder 't genot van een biertje gaan wokkelen....want serieus gamen doe ik niet aan
Iemand aanwezig die nog een fuctie wil vervullen op Fok! ????
Er zijn een aantal plaatsen vrijgekomen
HIj is denk in slaap gevallenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:13 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Al thuis en klaar om je foto te sturen?????![]()
Mini imagesquote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:31 schreef Suikermais het volgende:
Ik wil gewoon die bagger cd's van EA niet gebruiken.....
Kutkwaliteit.......
ja duh..alsof ik nog niks te doen heb zeg.quote:Jp..nog interesse in een mod-fuctie op FOK! ??
klopt, hij is 4 weken op vakantie, denk dat ie volgende week er weer isquote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:33 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Volgens mij is hij erg lang op vakantie naar Suriname!!
daarom hebben we al zo lang niets meer van hem gehoord
maak er 1 met je mobiel, sluit em aan je pc met een datakabel, en klaarquote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:59 schreef Suikermais het volgende:
Ik heb niet eens een foto van mezelf......
ja..een echte pasfoto voor op m'n paspoort/rijbewijs. Maar eentje digitaal is hier niet aanwezig...
zozo vaduz ook? da's nog een actieve poster bij het voetbalforumquote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:05 schreef Suikermais het volgende:
Iemand aanwezig die nog een fuctie wil vervullen op Fok! ????
Er zijn een aantal plaatsen vrijgekomen
quote:
Kan die gelijk mijn kratje Duchesse du Bourgogne ff dumpenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:19 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
![]()
Ik vind dat JP best even in de auto kan stappen en langs alle BoF-ers kan rijden om een foto te maken![]()
spitten bedoel jequote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:16 schreef egg-bird het volgende:
OOK mijn foto is bij deze verstuurd...![]()
-edit- ik ga ook "pitten" (if you catch my drift)![]()
morgen weer van de partij
SPÄTER!!!!
Wat ik van VonDutch1 schrijf is op eigen verzoek van hem zelf. Hij kent ons allemaal nog niet en weet niet of hij actief kan zijn vanwege zijn eigen bedrijf enz ... dus hij stuurt geen foto. Je mag dus gewoon je foto sturen hoor! Tenzij je van plan bent een non-actief-lid te worden .. laat dan maar zittenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:37 schreef dekkered het volgende:
bij gelezen en heb nog een vraagje voor liesje of iemand van de commisie
want eerst zijden jullie dat men broer ook mee kon voor de foto westrijd (zullen we het maar noemen) maar nu stond er net dat die VonDutch1 er nog te kort in zat hoe zit dat nu men men broer en dan heb ik het over nalyubuites/trance_fan
ik ben weg ik ga slapen ik zie jullie morgen ochtend weer doei
Flikker op manquote:Op donderdag 10 augustus 2006 09:09 schreef IJsmuts het volgende:
valt me een beetje tegen hoor, maar andergalve pagina er bij geplust sinds gister 14.00hr![]()
Niet eens gelukt om het topic vol te krijgen in 1 dag..quote:Op donderdag 10 augustus 2006 09:09 schreef IJsmuts het volgende:
morge![]()
valt me een beetje tegen hoor, maar andergalve pagina er bij geplust sinds gister 14.00hr![]()
Het gaat er natuurlijk helemaal niet om dat ik niemand wil helpen. Voordat ik bij BoF zat heb ik 200 uur als Lone Wolf gespeeld en heb ik misschien nog niet die squadsuplesse die jij verwacht. Als ik medic ben, heal & revive ik echt alles wat ik voor mn voeten krijg. Ook maandverbandjes strooien bij cappen of battle etc doe ik gewoon hoor en ik heb jou ook gewoon gerevived op dat irritante bouwterrein. In dit betreffende rondje was ik al op weg met de rest van het squad naar de vlag bij de ingang van de stad. Door dit oponthoud zijn er misschien wel meer strijders gestorven en belangrijker, hebben we de vlag niet kunnen cappen. Als je het dan toch over teamwerk hebt....quote:
spijkerkwartier is al een tijdje dicht hoorquote:Op donderdag 10 augustus 2006 09:11 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Zo nu weer terug naar Arnhem
Prutserposters zonder mijn bezielde leiding !!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 09:12 schreef ursel het volgende:
[..]
Niet eens gelukt om het topic vol te krijgen in 1 dag..![]()
ik zou erg graag meegaan, maar op 23 sept heb ik jaarlijks terugkerend familieweekendquote:Op donderdag 10 augustus 2006 09:35 schreef escape_nl het volgende:
Om ijsmuts en egg bird te laten zien wat wij op 23 september gaan doen heb ik een video laten maken, ik hoop alsnog dat jullie meegaan.
ftd # 162637
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 09:44 schreef staticdata het volgende:
ijsmuts is weer warm aan het draaien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |