het squadje op de 1ste ronde mashtuur deed ook wel zijn werk.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 09:45 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Was wel geinig gisteren, ik heb lopen claymore hoeren, en ik vond het best leuk
Chiel volgens mij niet
Edit: Oh ja... Morgûh![]()
en terecht! daar moet je bommen op gooien ipv naar toe gaanquote:Op donderdag 10 augustus 2006 09:53 schreef staticdata het volgende:
[..]
ook al weigerde ik om naar moskee te rijden toen je het vroeg
Ach maakt verder niet zoveel uit. Na het 2de rondje mashtuur moest ik echt even pauze nemen, wat een drama zeg, daarna ging het wel redelijk, ach heb me wel vermaakt en daar gaat het om.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 09:53 schreef staticdata het volgende:
[..]
het squadje op de 1ste ronde mashtuur deed ook wel zijn werk.
ook al weigerde ik om naar moskee te rijden toen je het vroeg
nou was eerder uit een tactischer gedachte. de uav hing boven moskee en het was daar rood van de vijandelijke mannetjes. daarom had ik het idee om naar hill te rijden omdat die dan relatief makkelijker zou zijn om over te nemen. echter lag escape daar nogquote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:03 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
en terecht! daar moet je bommen op gooien ipv naar toe gaan![]()
rukkend met zn broek op zn knietjes?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:06 schreef staticdata het volgende:
[..]
nou was eerder uit een tactischer gedachte. de uav hing boven moskee en het was daar rood van de vijandelijke mannetjes. daarom had ik het idee om naar hill te rijden omdat die dan relatief makkelijker zou zijn om over te nemen. echter lag escape daar nog
HEY!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:11 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
rukkend met zn broek op zn knietjes?![]()
kleine correctie, 4 sterren generaalquote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:13 schreef Incolumis het volgende:
[..]
HEY!
zo behandel je een 3-sterren generaal niet he?!
hij was gewoon zijn medailles aan het poetsen![]()
hij moet niet te warm worden anders smelt ie !quote:Op donderdag 10 augustus 2006 09:44 schreef staticdata het volgende:
ijsmuts is weer warm aan het draaien
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:26 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
hij moet niet te warm worden anders smelt ie !![]()
je bent toch ook mijne lang verloren broerquote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:31 schreef diamondvoodoo het volgende:
Vast foxie! Ga eerst je naam op ts maar veranderen, nu word jij gezien als mijn broertje..![]()
waarom heet foxy foxy en niet sharky?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:31 schreef diamondvoodoo het volgende:
Vast foxie! Ga eerst je naam op ts maar veranderen, nu word jij gezien als mijn broertje..![]()
ben erg benieuwd naar de video en wil ook ERG graag mee. ben ook druk bezig marktplaats en speurders en google aan t afzoeken naar kisten voor een paar knaken zeg maar... heb zelf helaas geen hoge werkschoenen meer... ik doe men best en laat t echt zo snel mogelijk weten!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 09:35 schreef escape_nl het volgende:
Om ijsmuts en egg bird te laten zien wat wij op 23 september gaan doen heb ik een video laten maken, ik hoop alsnog dat jullie meegaan.
ftd # 162637
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:26 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
hij moet niet te warm worden anders smelt ie !![]()
Foxie moet weer op TSquote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:40 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
je bent toch ook mijne lang verloren broer![]()
ik heb me naam ook al verander
Broer![]()
en ik kan zingenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:52 schreef Razorback het volgende:
[..]
Foxie moet weer op TS
Hij durft tenminste te zingen
Leg mij dan ff uit hoe je het mot downloadenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:47 schreef egg-bird het volgende:
[..]
ben erg benieuwd naar de video en wil ook ERG graag mee. ben ook druk bezig marktplaats en speurders en google aan t afzoeken naar kisten voor een paar knaken zeg maar... heb zelf helaas geen hoge werkschoenen meer... ik doe men best en laat t echt zo snel mogelijk weten!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/stille hint modus]
ik bedoel dat ik het over me zelf zegquote:
Toetsenbord en Toetsenbordquote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:55 schreef staticdata het volgende:
Razorback
hoe bestuur jij je jet met Tb+muis of een joystick?
Start Teamspeakquote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:59 schreef JMPoSTMaN het volgende:
<= nieuw usericon
En ik zing altijd op TS, maar op de een of andere manier wil mijn microfoon het geluid niet opvangen![]()
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:11 schreef Razorback het volgende:
[..]
dan hoeft misterfox ook niet unbanned
quote:
Heb je misschien nog een andere naam? Of gebruik je alleen de naam dekkered?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:37 schreef dekkered het volgende:
moge.
enne liesje ik heb dus wel een foto gestuurdt hor en dat weet ik zeker!!
anders geef je je eigen mail ff of ik doe het wel via msn als jp online komt
edit:
a laat maar dat msn geen zin in:P
Misterfox is uniek, niemand kan doen zoals hemquote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:21 schreef UnleashMitch het volgende:
Wat een rel zeg over een topic wat al dan niet dicht zou moeten
Als het een grap is dan zou men toch eens een echte cabertier moeten inhuren, als het echt is dan zou men een bezoek aan de psycholoog moeten maken ivm met een of ander complex
welke sub is het F&F ?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:23 schreef IJsmuts het volgende:
ging toch om een F&F topic? dact dat daar alleen maar vredelievende hippies zaten![]()
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:24 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Heb je misschien nog een andere naam? Of gebruik je alleen de naam dekkered?
Stuur je foto anders maar naar: zerosiz@hotmail.com
Het spreekwoord is "hij heeft de klok horen luiden, maar weet niet waar de klepel hangt" maar in jou geval heb je zelfs de klok niet gehoord is het niet ?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:24 schreef Razorback het volgende:
Misterfox is uniek, niemand kan doen zoals hem
gelukkig ook maar
Maar ondertussen hebben we Postman die Misterfox gaat vervangen dus het is alweer opgelost![]()
Ja totdat je een katje dreigt te verzuipenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:23 schreef IJsmuts het volgende:
ging toch om een F&F topic? dact dat daar alleen maar vredelievende hippies zaten![]()
bij ons " de melk horen klotsen maar niet weten waar de tepel hangt"quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:25 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Het spreekwoord is "hij heeft de klok horen luiden, maar weet niet waar de klepel hangt" maar in jou geval heb je zelfs de klok niet gehoord is het niet ?
is er nog een link available naar dat topic?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:26 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ja totdat je een katje dreigt te verzuipen
oke ik kom namelijk niet verder dan GC, ONZ , GAM , het VOETbal subquote:
en het tijdelijke pr0n Forumquote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:27 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
oke ik kom namelijk niet verder dan GC, ONZ , GAM , het VOETbal sub
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |