abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 10:55:08 #176
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_41285501
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 10:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zitten er in de wegSpykers geen Audi-motoren?
Ook nog wel interessant.
VAG heeft laatst nog aangegeven totaal geen interesse in de F1 te hebben. Misschien komt die mededeling ook wel voort uit de geruchten over de overname door Spyker
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_41285530
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 10:55 schreef sanger het volgende:
VAG heeft laatst nog aangegeven totaal geen interesse in de F1 te hebben. Misschien komt die mededeling ook wel voort uit de geruchten over de overname door Spyker
Hm, hoe harder ze ontkennen interesse te hebben, hoe minder ik het geloof. .
FOK! verstandig, lees een P.I.
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 10:56:36 #178
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_41285551
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 10:56 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Hm, hoe harder ze ontkennen interesse te hebben, hoe minder ik het geloof. .
Als VAG interesse had gehad in F1 hadden ze allang ingestapt.......
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_41285562
quote:
FIA maakt Formule 1-kalender 2007 bekend

De FIA heeft dinsdagochtend de Formule 1-kalender voor 2007 bekendgemaakt. De kalender is al goedgekeurd door de World Motor Sport Council. Het volgende seizoen bestaat uit zeventien races. De Grand Prix van België keert na een seizoen afwezigheid weer terug. De Grand Prix van Europa en de Grand Prix van San Marino zijn de grote afwezigen. De seizoensopener is definitief terug in Melbourne.

De Formule 1-kalender voor 2007:
Grand Prix van Australië - 18 maart
Grand Prix van Maleisië - 8 april
Grand Prix van Bahrein - 15 april
Grand Prix van Spanje - 13 mei
Grand Prix van Monaco - 27 mei
Grand Prix van Canada - 10 juni
Grand Prix van de Verenigde Staten - 17 juni
Grand Prix van Frankrijk - 1 juli
Grand Prix van Groot-Brittannië - 8 juli
Grand Prix van Duitsland - 22 juli
Grand Prix van Hongarije - 5 augustus
Grand Prix van Turkije - 26 augustus
Grand Prix van Italië - 9 september
Grand Prix van België - 16 september
Grand Prix van China - 30 september
Grand Prix van Japan - 7 oktober
Grand Prix van Brazilië - 21 oktober
Bron
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 10:59:12 #180
154880 Bolter
Awesomeness
pi_41285628
Spa
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 11:00:55 #181
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_41285669
Fok F1 meet in Spa of Hongarije?

Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_41285701
Ik gok dat het Zolder is hoor
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_41285948
Belgie is nog helemaal niet zeker, zolder lijkt me stug.
En Franchorchamps kampt nog steeds met dikke financiele problemen!
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 11:18:48 #184
154880 Bolter
Awesomeness
pi_41286120
Nou, we weten ook welke motoren de Spykers mee gaan rijden volgend jaar
quote:
Spyker F1 Cosworth, zo zal het team van Midland F1 volgend jaar zeer waarschijnlijk heten. Vandaag bevestigde Spyker directeur Victor Muller tegenover Formule1.nl dat hij met Michiel Mol en twee andere investeerders in onderhandeling is met Midland F1.

Muller bevestigde het nieuws maar liet ook weten dat de vork anders in de steel zit zoals in de pers naar voren komt.
"Spyker wil het team samen met Michiel Mol overnemen. Michiel Mol wordt partner bij Spyker en samen worden we eigenaar van het Nederlandse Formule 1-team", aldus Muller.

Volgens Muller kijkt Spyker al langere tijd naar de Formule 1. De namen van de investeerders zijn niet bekend gemaakt maar het gaat hierbij waarschijnlijk om John de Mol en de bank ABM-Amro. John de Mol is investeerder in Spyker en is achter de schermen ook al enkele keren bij de loopbaan van Christijan Albers betrokken geweest.

Daarnaast worden de namen van Peter Jan Rubingh, Roel Kooijman en Joep van den Nieuwenhuizen ook genoemd als investeerders. Roel Kooijman is de vader van Christijan Albers' vriendin Lisore.

Michiel Mol heeft inmiddels laten weten dat de onderhandelingen bijna afgerond zijn. De internet ondernemer hoopt het nieuws tijdens de Grand-Prix van Italië bekend te maken.

Het is zo goed als zeker dat Collin Kolles als teambaas zal aanblijven en dat het team met Cosworth motoren gaat rijden volgend jaar. Christijan Albers zal een van de coureurs worden.

Na dat jaar lijkt een samenwerking met Ferrari voor de hand liggend. De gedachte daarvan is dat Red-Bull afscheid zal nemen van Ferrari en dat de Italianen maar al te graag een nieuw team van motoren willen voorzien. De connectie met Spyker is snel gelegd. Een van de bedrijven achter Spyker, de Mubadala Development Company, is namelijk 17% eigenaar van Spyker maar ook 5% eigenaar van Ferrari.
Weten we ook gelijk waarom Albers iets heeft met die "middelmatige" chick
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 11:31:33 #185
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_41286481
Overigens, als zowel ABN AMro als John de Mol genoemd worden als betrokkenen vraag ik me wie van de 2 hoofdsponsor wordt?!
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_41286582
Moet er een hoofdsponsor zijn dan?
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 11:45:31 #187
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_41286887
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 11:35 schreef Spooky4u het volgende:
Moet er een hoofdsponsor zijn dan?
2 zou beter zijn natuurlijk
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_41286904
neej, ik bedoelde eigenlijk reglementair.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 11:46:52 #189
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_41286926
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 11:46 schreef Spooky4u het volgende:
neej, ik bedoelde eigenlijk reglementair.
Lijkt me niet dat de FIA dat verplicht kan stellen iig
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_41286937
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 11:46 schreef Spooky4u het volgende:
neej, ik bedoelde eigenlijk reglementair.
Volgens mij niet.
pi_41286994
Ook niet met de naamgeving?
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 11:53:26 #192
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_41287107
nee, kijk maar naar Willians en Honda
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_41287162
* Spooky4u voelt zich opeens een beetje dom
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 29 augustus 2006 @ 11:56:06 #194
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_41287180
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 10:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zitten er in de wegSpykers geen Audi-motoren?
Ook nog wel interessant.
ze willen de fabrieksmotor van cosworth nemen en daar dan spyker opplakken
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 29 augustus 2006 @ 11:56:49 #195
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_41287204
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 11:56 schreef rubbereend het volgende:

[..]

ze willen de fabrieksmotor van cosworth nemen en daar dan spyker opplakken
ow is al gepost hierboven
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_41287823
De Formule 1-kalender voor 2007:
Grand Prix van Australië - 18 maart
Grand Prix van Maleisië - 8 april
Grand Prix van Bahrein - 15 april
Grand Prix van Spanje - 13 mei
Grand Prix van Monaco - 27 mei
Grand Prix van Canada - 10 juni
Grand Prix van de Verenigde Staten - 17 juni
Grand Prix van Frankrijk - 1 juli
Grand Prix van Groot-Brittannië - 8 juli
Grand Prix van Duitsland - 22 juli
Grand Prix van Hongarije - 5 augustus
Grand Prix van Turkije - 26 augustus
Grand Prix van Italië - 9 september
Grand Prix van België - 16 september
Grand Prix van China - 30 september
Grand Prix van Japan - 7 oktober
Grand Prix van Brazilië - 21 oktober

Vreemd, terug naar 17 GP's... en een gat van een maand tussen Bahrein en Spanje?
Daar komt er nog wel een tussen... San Marino?
pi_41287876
een kleurstelling zoals de meeste straatauto's van Spyker, zoiets:



zou echt fantastisch mooi staan trouwens denk ik

zou erg mooi zijn als ze daarmee rekening houden en ze het F1 team ook in de lijn van de straatversies opzetten: met een bepaalde klasse en exclusiviteit (eigenlijk vooral zoals Ferrari dus )

zou veel mooier zijn dan zo'n 'schreeuwerige' livery als op de LeMans auto's denk ik
Jack does it in real time...
pi_41288107
Further information about Spyker

Further information is emerging about Spyker which helps to explain the interest in Formula 1. Spyker is a very small car company but it is growing fast. In 2005 it made a total of just 48 cars. That was three times the figure of 2004 and it is expected that the firm will make more than 100 this year. The company had sales of $6.8m in 2005, up from $5m in 2004. The company made a loss of $6.6m in 2004 but thar was reduced to just $3.7m last year. New money arrived from investors which enabled the development of new models and an increase in staff from 60 people in 2004 to 91 in 2005 and by the end of last year the firm had 27 dealers around the world. The company sells 40% of the cars in America, 27% in Europe but only 14% in both the Middle East and in China. Thus promoting sales in these regions (the classic F1 new markets) is a key goal for the company.

Money has been pouring into Spyker from the Middle East with venture capital company MerchantBridge buying 15% of the shares in September 2005 and Mubadala Investments buying 17% later that year. MerchantBridge is interesting because one of its shareholders is Sheikh Mohamed bin Abdallah Al-Khalifa, a major player in the Bahrain royal family. Mubadala is owned by the Abu Dhabi government and also owns a five percent share of Ferrari.

According to our sources in Holland, the plan now is for Spyker to issue more shares to fund the purchase of the Midland F1 team, with Michiel Mol's consortium M Management buying a percentage of these.

Spyker chairman Victor Muller says that F1 is now a much more interesting business because of the recent financial settlements and the new rules in 2008 as there will be more money available to the teams from TV rights and the teams will be able to buy cars and engines.

Vergelijk die cijfers eens met andere fabrikanten.
Maar goed, koop een chassis en een motor en je rijdt dus al rond. Achteraan.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 29 augustus 2006 @ 12:31:20 #199
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_41288289
beetje onhandig dat de discussie nu in 2 topics verloopt Spyker in de F1?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_41288559
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 12:31 schreef rubbereend het volgende:
beetje onhandig dat de discussie nu in 2 topics verloopt Spyker in de F1?
In maar 2 topics? Volgens mij heb ik ze al in 4 topics gezien.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')