Wat een arrogante janksmoel. Wees blij dat er uberhaubt mensen naar je bagger willen luisterenquote:Kane sommeert fansites muziek te verwijderen
Gepost door Rob (R@b) - Gepubliceerd: dinsdag 8 augustus 2006 @ 16:20
De Nederlandse rockgroep Kane van voorman Dinand Woesthoff is 'not amused' met de actie van enkele fansites die muziek van de band ter download aanbieden. Het gaat om muziek die middels mobiele telefoons en mp3-spelers is opgenomen tijdens enkele try-out concerten van de afgelopen weken. Het betreft nieuwe nummers als 'Scream' en 'I belong to you'.
De band zegt normaal niet zo'n probleem te hebben met zulk soort opnamen, maar wel nu het om nieuwe nummers gaat. Op de officiele site van Kane staat onder het kopje 'NO NEW MUSIC...' te lezen: ''Bij deze een vriendelijk doch dringend en ook wel niet zo vriendelijk bedoeld verzoek aan enkele fansites. Willen fansites die MP3's of wat voor drager dan ook van onze nieuwe songs downloadbaar hebben, die onmiddellijk van de sites verwijderen. We doen nooit echt moeilijk over dit soort dingen, behalve waar het gaat om nieuwe dingen. Vriendelijk dus nog deze keer; maar wel rap moven dus!''
De try-out concerten waren de aanloop voor het grote concert op het Malieveld in Den Haag, dat voor 26 augustus gepland staat.
Ik hor een hi-hat en wat vage echo'squote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:15 schreef Devlinsect het volgende:
Kijk! Hier een stuk van een nieuw nummer:
http://www.youtube.com/watch?v=UyU8L0XZTB0
Denk je nou echt dat de makers van youtube nu zit te beven op hun stoel?![]()
En een jaar na haar dood een contract tekenen met Mascotte vloei.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:22 schreef Angelotus het volgende:
Dinand deed zo zeilig toen zij Guusje overleed, maar ondertussen zat ie meisjes onder de 18 op te pikken om mee naar zijn hotelkamertje mee te nemen.... Dattie uberhaupt nog fans heeft, wat een druiloor! Laat ze inderdaad maar die bagger van die websites afhalen, sterker nog ook niet meer verkopen. De wereld is beter af zonder die kutmuziek!
Yeah rightquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:22 schreef Angelotus het volgende:
Dinand deed zo zeilig toen zij Guusje overleed, maar ondertussen zat ie meisjes onder de 18 op te pikken om mee naar zijn hotelkamertje mee te nemen
dat snappie toch nietquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:24 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
En een jaar na haar dood een contract tekenen met Mascotte vloei.![]()
Jij hebt bewust op die link geklikt terwijl je wist dat er een nummer van Kane te zien en horen was??? Maak even een afspraakje bij de huisarts morgen, voor de zekerheid.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:19 schreef Mtijn het volgende:
[..]
Ik hor een hi-hat en wat vage echo's![]()
OMG. Jij hebt het met Dinand gedaan terwijl hij in zijn rouwperiode was. Slet !!!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:27 schreef annoylikethewind het volgende:
Ha, dit topic is echt iets voor mijn vriend. Hij vindt het nog steeds niet leuk dat mijn vriendinnen bij de eerste ontmoeting zeiden dat hij op Dinand leek(Is niet zo hoor)
Shit, je hebt me doorquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:27 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
OMG. Jij hebt het met Dinand gedaan terwijl hij in zijn rouwperiode was. Slet !!!![]()
Laak zo zeggen dat hij na een jaar ofzo al vader werd...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:25 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Yeah rightBron
Eigenlijk was het Dinand niet op de begrafenis, het was zijn dubbelganger. Dinand lag in bed met een Breezer
Wat voor vrouw ben jij dat je een vent wil, die op Dinand lijktquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:27 schreef annoylikethewind het volgende:
Ha, dit topic is echt iets voor mijn vriend. Hij vindt het nog steeds niet leuk dat mijn vriendinnen bij de eerste ontmoeting zeiden dat hij op Dinand leek(Is niet zo hoor)
foto?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:27 schreef annoylikethewind het volgende:
Idd vrouwen vallen op George Clooney look a likes zoals ik.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:29 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Wat voor vrouw ben jij dat je een vent wil, die op Dinand lijkt![]()
Ik hou van mompelende mannen met raar haar en zogenaamde rockstem die standaard liedjes makenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:29 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Wat voor vrouw ben jij dat je een vent wil, die op Dinand lijkt![]()
Dat zou ik ook zeggen. En op de zaterdagmiddag hand in hand door de binnenstad lopen met je vriend en denken: kijk mij een vriend hebben die op Dinand lijkt.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:34 schreef annoylikethewind het volgende:
[..]
Ik hou van mompelende mannen met raar haar en zogenaamde rockstem die standaard liedjes maken![]()
Ben het dan ook absoluut niet met mijn vriendinnen eens![]()
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:30 schreef XiChico het volgende:
spacen.
Hij komt hier vast vanzelf langshuppelen. Dan kun je in zijn fotoboek glurenquote:
http://fotoboek.fok.nl/user/descendent1quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:41 schreef annoylikethewind het volgende:
[..]
Hij komt hier vast vanzelf langshuppelen. Dan kun je in zijn fotoboek gluren![]()
WTFquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:43 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/user/descendent1![]()
waren die vriendinnen erg dronken ??quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:43 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
hmm daar issie vast blij meequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:43 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
aah getver da's nog erger!quote:Eerder Ron brandsteder
Huppel huppelquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:41 schreef annoylikethewind het volgende:
[..]
Hij komt hier vast vanzelf langshuppelen. Dan kun je in zijn fotoboek gluren![]()
Nou nou nou, nu ze het zegt ja. Een baardje en je bent Dinand. Of ben jij Dinand undercover hier ?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:54 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Huppel huppel![]()
![]()
Ik vergeef het ze NOOIT!!![]()
En ik lijk heul niet op die Dinandjosti![]()
Die zal vast wel een keer alleen thuis gezeten hebben ja..quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:37 schreef SunChaser het volgende:
Volgens mij ging hij tijdens guusje al vreemd, ik heb foto's gezien van een eenzame Guusje met dr kind.
Mijn dekmantel; wat doe je...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:56 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Nou nou nou, nu ze het zegt ja. Een baardje en je bent Dinand. Of ben jij Dinand undercover hier ?
Haha niet doorvertellen maar:quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:56 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Nou nou nou, nu ze het zegt ja. Een baardje en je bent Dinand. Of ben jij Dinand undercover hier ?
Hij lijkt meer op Chris Kleinquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:43 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:49 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Hij lijkt meer op Chris Klein
[afbeelding]
Hij heeft met oud en nieuw een vuurpijl in zijn oog gehad en is daarvan aan het herstellen. Zijn hoornvlies was wel beschadigd.quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:43 schreef Bombardier het volgende:
Updates over Dinand?
Jammer...quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:47 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Hij heeft met oud en nieuw een vuurpijl in zijn oog gehad en is daarvan aan het herstellen. Zijn hoornvlies was wel beschadigd.
....quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:43 schreef Bombardier het volgende:
Updates over Dinand?
tendentieus, ongefundeerd en buitengewoon kwetsend.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:04 schreef Mtijn het volgende:
Was "Dinand van Kane" niet ook degene die GeenStijl hun slagzin had geleverd? Dude, gay!
Wishful thinking, vrees ik. Proberen ze al jaren krampachtig. Zonder veel succes. Hetgeen me niet zo heel veel verwondert.quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:21 schreef Natalie het volgende:
Wat een heerlijk topic.
Allemaal mensen die dat stuk verdriet de goot in wensen. Héérlijk! My kind of people.
Dinand, gast, je ziet eruit of je chronisch teveel zuipt, een slaapgebrek hebt en kampt met een ernstige drugsverslaving. Breek aub door in 't buitenland, dan zijn wij van je teringherrie en rotkop verlost
Een doorbraak op Tristan Da Cunha (of een ander afgelegen eiland(engroep)) zou in ieder geval makkelijk te bewerkstelligen moeten zijn. Die mensen daar kunnen tenslotte niet zo makkelijk wegkomen.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:45 schreef Natalie het volgende:
Er moeten toch érgens freaks wonen die dat soort 'muziek' massaal waarderen?
Een rots in de Beringzee is genoeg.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:56 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Een doorbraak op Tristan Da Cunha (of een ander afgelegen eiland(engroep)) zou in ieder geval makkelijk te bewerkstelligen moeten zijn. Die mensen daar kunnen tenslotte niet zo makkelijk wegkomen.
Antarctica schijnt ook héél mooi te zijn.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:59 schreef Natalie het volgende:
Kunnen we hem niet gewoon dumpen daar?
Geloof van wel. Maar meen dan Dinand zijn roepnaam is.quote:Op zondag 28 januari 2007 10:35 schreef FoXje het volgende:
Hij heet toch gewoon Marco?
In het buitenland geldt opeens niet meer dat je een nationaal product bent. Je wordt dus niet meer gewaardeerd omdat je een band van eigen bodem bent.quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:21 schreef Natalie het volgende:
Wat een heerlijk topic.
Allemaal mensen die dat stuk verdriet de goot in wensen. Héérlijk! My kind of people.
Dinand, gast, je ziet eruit of je chronisch teveel zuipt, een slaapgebrek hebt en kampt met een ernstige drugsverslaving. Breek aub door in 't buitenland, dan zijn wij van je teringherrie en rotkop verlost
Marco Frank Ferdinand Woesthoffquote:Op zondag 28 januari 2007 10:35 schreef FoXje het volgende:
Hij heet toch gewoon Marco?
Bij nader inzien een slecht idee dus. Pinguins zijn hele toffe diertjes die je niet aan dit soort gefröbel wilt blootstellen.quote:
Dat geeft toch te denken... Al die muzikanten die tjidens try-outs de selectie niet gehaald hebben. Staat vast goed op je C.V.quote:Op zondag 28 januari 2007 15:55 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Het schijnt trouwens een goed gebruik binnen de band te zijn om muzikanten uit de band te zetten als blijkt dat ze talentvoller zijn dan Dinand. En er zijn al héél wat ex-Kane-leden. Dat geeft toch wel te denken...
Het gaat om muzikanten die al albums met Kane hadden opgenomen.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:00 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Dat geeft toch te denken... Al die muzikanten die tjidens try-outs de selectie niet gehaald hebben. Staat vast goed op je C.V.
Denk dat je gelijk hebt.quote:Op zondag 28 januari 2007 15:57 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Bij nader inzien een slecht idee dus. Pinguins zijn hele toffe diertjes die je niet aan dit soort gefröbel wilt blootstellen.
Zijn haar is ook altijd nat als ik hem zie op tvquote:
Ja, 't gaat goed.quote:Op zondag 28 januari 2007 18:41 schreef axis303 het volgende:
Dinand Woesthoff heeft 't weer hoog in z'n bol
Dinand van Kane is een janksmoel.....
Haha, precies zelfde meegemaakt jaar of 4-5 geleden al. Tja moet je maar niet in voorprogramma van Rowenheze staan :-)quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:46 schreef BGS het volgende:
Ik heb ze een keer op paaspop gezien. Iemand gooide een bekertje bier het podium op. Dinand onderbrak het nummer en verzocht zeer dringend het publiek om geen bier meer te gooien, want dat 'pastte niet bij Kane'. Goed, omdat hij zo'n enorme niet serieus te nemen eikel is ging toen iédereen met bier gooienNa dat nummer werd 'ie helemaal woest, schold het publiek verrot, en dreigde het optreden af te kappen als er nog 1 keer met bier werd gegooid. Exit laatste restje lol dat er nog was, tent liep half leeg, en ze maakten het optreden af (met nog een toegift ofzo van 15 minuten terwijl dat absoluut niet mag omdat de volgende band dan niet genoeg tijd heeft om hun spullen klaar te zetten, heerlijk arrogant).
Idd, viel mij ook al op.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:01 schreef Dickbride het volgende:
Wat een hoop jaloerse mensen hier [afbeelding].
Dacht het welquote:Op maandag 29 januari 2007 15:36 schreef Ticootje het volgende:
Woont dat in denhaag???
Nog een reden om te verhuizen....
is dat die geur die daar hangt??quote:
Hun zijn gewoon jaloers op het feit dat wij wel muzieksmaak hebben.quote:Op maandag 29 januari 2007 15:20 schreef Natalie het volgende:
Grappig, hoe sommige mensen meteen denken dat er sprake van jaloezie is. Alsof het onmogelijk is om Kane-muziek niet goed en Dinand een griezel te vinden.
Ik snap ook niet waarom ik jaloers zou moeten zijn op Kane. Vanwege hun succes? Nee, zat artiesten/groepen die in een maand héél wat meer successen boeken dan Kane ooit gedurende haar hele bestaan zal boeken,waarvoor ik enkel respect kan hebben en die ik het ook van harte gun.Vanwege hun talent? Daar zal ik verder geen woord over vuilmaken, voordat ik ook correspondentie van Dinands advocaat krijg.quote:Op maandag 29 januari 2007 15:20 schreef Natalie het volgende:
Grappig, hoe sommige mensen meteen denken dat er sprake van jaloezie is. Alsof het onmogelijk is om Kane-muziek niet goed en Dinand een griezel te vinden.
ik had m alquote:Op maandag 29 januari 2007 21:29 schreef ChOas het volgende:
Ah, versie 3.1 mag natuurlijk niet in mijn active topics ontbreken
Je bedoelt die 'muziek' op TMF enzo?? Daar ben ik het nou volledig mee eens.quote:Op maandag 29 januari 2007 21:53 schreef cyberterrorist het volgende:
er is echt niks mis met hun muziek.
Sommige nummers klinken gewoon erg goed!
Ik begrijp het gezeik echt niet....![]()
Er zijn zat, maar dan ook zat slechtere bands....![]()
Oh, en mensen die leuke popmuziek van de radio en tmf weigeren te luisteren omdat het 'commerciële troep' zou zijn (quote:Op maandag 29 januari 2007 22:17 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Je bedoelt die 'muziek' op TMF enzo?? Daar ben ik het nou volledig mee eens.
Leuke popmuziek? Welke TMF kijk jij? Wil niet zeggen dat ik een Elitair gehoor heb, maar TMF gaat me iets te ver.quote:Op maandag 29 januari 2007 22:38 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Oh, en mensen die leuke popmuziek van de radio en tmf weigeren te luisteren omdat het 'commerciële troep' zou zijn () en hun elitaire absolute gehoor dat niet duldt, mogen naast Dinand en Xander op de stapel.
Onzin er komt genoeg aardigs voorbij, ook al heeft het niet altijd topniveau nee. Sommige nummer zijn inderdaad om te huilen maar de muziek in het algemeen afdoen als kut geeft aan dat je graag met je vrienden meepraat. Niks mis mee hoor, ieder z'n ding.quote:Op maandag 29 januari 2007 22:41 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Leuke popmuziek? Welke TMF kijk jij? Wil niet zeggen dat ik een Elitair gehoor heb, maar TMF gaat me iets te ver.
Misschien praten mijn vrienden mij wel na?quote:Op maandag 29 januari 2007 22:47 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Onzin er komt genoeg aardigs voorbij, ook al heeft het niet altijd topniveau nee. Sommige nummer zijn inderdaad om te huilen maar de muziek in het algemeen afdoen als kut geeft aan dat je graag met je vrienden meepraat. Niks mis mee hoor, ieder z'n ding.
Stembandjes doorknippen en dan dumpenquote:Op zondag 28 januari 2007 15:57 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Bij nader inzien een slecht idee dus. Pinguins zijn hele toffe diertjes die je niet aan dit soort gefröbel wilt blootstellen.
Nou jij je zin.quote:Op maandag 29 januari 2007 22:49 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Misschien praten mijn vrienden mij wel na?
Maar serieus, kun je me een elitair stuk uitwerpsel vinden, maar TMF zuigt gewoon pik![]()
quote:Op maandag 29 januari 2007 21:53 schreef cyberterrorist het volgende:
er is echt niks mis met hun muziek.
Echte muziekliefhebbers luisteren naar U2 of Pearl Jam. Niet naar een ripoff bandje van deze twee bands wat Kane heetquote:
Ik meen Die-nantquote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:39 schreef GlazenKaak het volgende:
Hoe spreek je zijn naam uit?
Die-nand?
Dai-nand?
Dai-nend?
Omdat hij dat graag wilquote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:42 schreef Natalie het volgende:
Waarom zou je 'Dinand' is godsnaam uitspreken als 'dai-nend'?
jullie kunnen er ook niks aan doen..quote:
klinkt misschien sjiek.quote:
En Amerikaanse rocksterachtigquote:
he wishquote:
Yes-Rquote:Op woensdag 31 januari 2007 09:07 schreef Rhanna het volgende:
Kane is kut, maar Yes-R is ook zijn eigen topiqueje waard![]()
En zo kan ik er nog wel een aantal noemen, maar deze gaat over Die-nant van keen, de arrogante janksmoel versie 3.1!quote:Op woensdag 31 januari 2007 09:07 schreef Rhanna het volgende:
Lol, de eerste keer dat ik hoorde van die moord in hoogerheide, dacht ik serieus dat ze zeiden dat Yes-R vermoord was.quote:Op woensdag 31 januari 2007 09:07 schreef Rhanna het volgende:
Helaas niet hierquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |