Dacht het welquote:Op maandag 29 januari 2007 15:36 schreef Ticootje het volgende:
Woont dat in denhaag???
Nog een reden om te verhuizen....
is dat die geur die daar hangt??quote:
Hun zijn gewoon jaloers op het feit dat wij wel muzieksmaak hebben.quote:Op maandag 29 januari 2007 15:20 schreef Natalie het volgende:
Grappig, hoe sommige mensen meteen denken dat er sprake van jaloezie is. Alsof het onmogelijk is om Kane-muziek niet goed en Dinand een griezel te vinden.
Ik snap ook niet waarom ik jaloers zou moeten zijn op Kane. Vanwege hun succes? Nee, zat artiesten/groepen die in een maand héél wat meer successen boeken dan Kane ooit gedurende haar hele bestaan zal boeken,waarvoor ik enkel respect kan hebben en die ik het ook van harte gun.Vanwege hun talent? Daar zal ik verder geen woord over vuilmaken, voordat ik ook correspondentie van Dinands advocaat krijg.quote:Op maandag 29 januari 2007 15:20 schreef Natalie het volgende:
Grappig, hoe sommige mensen meteen denken dat er sprake van jaloezie is. Alsof het onmogelijk is om Kane-muziek niet goed en Dinand een griezel te vinden.
ik had m alquote:Op maandag 29 januari 2007 21:29 schreef ChOas het volgende:
Ah, versie 3.1 mag natuurlijk niet in mijn active topics ontbreken
Je bedoelt die 'muziek' op TMF enzo?? Daar ben ik het nou volledig mee eens.quote:Op maandag 29 januari 2007 21:53 schreef cyberterrorist het volgende:
er is echt niks mis met hun muziek.
Sommige nummers klinken gewoon erg goed!
Ik begrijp het gezeik echt niet....![]()
Er zijn zat, maar dan ook zat slechtere bands....![]()
Oh, en mensen die leuke popmuziek van de radio en tmf weigeren te luisteren omdat het 'commerciële troep' zou zijn (quote:Op maandag 29 januari 2007 22:17 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Je bedoelt die 'muziek' op TMF enzo?? Daar ben ik het nou volledig mee eens.
Leuke popmuziek? Welke TMF kijk jij? Wil niet zeggen dat ik een Elitair gehoor heb, maar TMF gaat me iets te ver.quote:Op maandag 29 januari 2007 22:38 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Oh, en mensen die leuke popmuziek van de radio en tmf weigeren te luisteren omdat het 'commerciële troep' zou zijn () en hun elitaire absolute gehoor dat niet duldt, mogen naast Dinand en Xander op de stapel.
Onzin er komt genoeg aardigs voorbij, ook al heeft het niet altijd topniveau nee. Sommige nummer zijn inderdaad om te huilen maar de muziek in het algemeen afdoen als kut geeft aan dat je graag met je vrienden meepraat. Niks mis mee hoor, ieder z'n ding.quote:Op maandag 29 januari 2007 22:41 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Leuke popmuziek? Welke TMF kijk jij? Wil niet zeggen dat ik een Elitair gehoor heb, maar TMF gaat me iets te ver.
Misschien praten mijn vrienden mij wel na?quote:Op maandag 29 januari 2007 22:47 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Onzin er komt genoeg aardigs voorbij, ook al heeft het niet altijd topniveau nee. Sommige nummer zijn inderdaad om te huilen maar de muziek in het algemeen afdoen als kut geeft aan dat je graag met je vrienden meepraat. Niks mis mee hoor, ieder z'n ding.
Stembandjes doorknippen en dan dumpenquote:Op zondag 28 januari 2007 15:57 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Bij nader inzien een slecht idee dus. Pinguins zijn hele toffe diertjes die je niet aan dit soort gefröbel wilt blootstellen.
Nou jij je zin.quote:Op maandag 29 januari 2007 22:49 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Misschien praten mijn vrienden mij wel na?
Maar serieus, kun je me een elitair stuk uitwerpsel vinden, maar TMF zuigt gewoon pik![]()
quote:Op maandag 29 januari 2007 21:53 schreef cyberterrorist het volgende:
er is echt niks mis met hun muziek.
Echte muziekliefhebbers luisteren naar U2 of Pearl Jam. Niet naar een ripoff bandje van deze twee bands wat Kane heetquote:
Ik meen Die-nantquote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:39 schreef GlazenKaak het volgende:
Hoe spreek je zijn naam uit?
Die-nand?
Dai-nand?
Dai-nend?
Omdat hij dat graag wilquote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:42 schreef Natalie het volgende:
Waarom zou je 'Dinand' is godsnaam uitspreken als 'dai-nend'?
jullie kunnen er ook niks aan doen..quote:
klinkt misschien sjiek.quote:
En Amerikaanse rocksterachtigquote:
he wishquote:
Yes-Rquote:Op woensdag 31 januari 2007 09:07 schreef Rhanna het volgende:
Kane is kut, maar Yes-R is ook zijn eigen topiqueje waard![]()
En zo kan ik er nog wel een aantal noemen, maar deze gaat over Die-nant van keen, de arrogante janksmoel versie 3.1!quote:Op woensdag 31 januari 2007 09:07 schreef Rhanna het volgende:
Lol, de eerste keer dat ik hoorde van die moord in hoogerheide, dacht ik serieus dat ze zeiden dat Yes-R vermoord was.quote:Op woensdag 31 januari 2007 09:07 schreef Rhanna het volgende:
Helaas niet hierquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |