quote:De kat van de buren heeft zeven jonkies.
Op zondag 21 juli 2002 21:55 schreef snellejelle het volgende:
Breng eens wat nieuws
quote:Hopelijk voor jullie was de plaatselijke groenteboer aanwezig
Op zondag 21 juli 2002 21:49 schreef Crosswinds het volgende:
Op dat moment vloog er een stukje wortel het podium op,
waarna hij het publiek waarschuwde als er nog een keer een
stukje groente op het podium belandde, hij er mee zou stoppen.
Ik ben er niet een van, maar ik laat wel mensen in hun waarde. Als hij niet meer weer spelen omdat hij bang is voor worteltjes moet hij dat toch zelf weten
Lekker boeie...
Leest heel lastig! Tiep dan gewoon zijn of tiep niet!
quote:Ja idd. Maar zoiets kun je wel verwachten als je als BreZah chicks band op gaat treden tijdens een metal festival...
Op zondag 21 juli 2002 21:57 schreef Komakie het volgende:Als hij niet meer weer spelen omdat hij bang is voor worteltjes moet hij dat toch zelf weten
Keep up the good work!
quote:ooooh nu snap ik het!! het was om die wortel!?
Op zondag 21 juli 2002 21:57 schreef Peewee het volgende:
het is z'n
en niet z,nLeest heel lastig! Tiep dan gewoon zijn of tiep niet!
Buiten dat ik Kane muzikaal niet zo kan pruimen vind ik die Dinand maar een over het paard getilde kapsones lijdende etterbak met neigingen dat ie denkt dat ie Bono is ofzo.
Ik erger me elke keer als ik um op tv moet aanschouwen en ook ik heb hem eens noodgedwongen live moeten meemaken.
Knap vind ik hem ook niet...soms doet ie me zelfs aan Michael Jackson denken met dat rare neusje van hem en wat krachttrainig zou hem zeker niet mistaan.
Zo nu genoeg over die blaataap
quote:En dit is het muziekforum. Voor taalkundige opmerkingen kun je in literatuur terecht.
Op zondag 21 juli 2002 21:57 schreef Peewee het volgende:
het is z'n
en niet z,nLeest heel lastig! Tiep dan gewoon zijn of tiep niet!
maar Kane is inderdaad niet zo goede band... die gelukkig ook wortelgooiend publiek trekt!
quote:Wat is eem moshpit?
Op zondag 21 juli 2002 22:02 schreef Zander het volgende:
Hadden ze Dinand niet in de moshpit kunnen sleuren, iedereen een stukje Kane mee naar huis...
quote:Haha, ja maar Dinand zelf probert Elvis na te doen. Met name toen aan het begin van Kane kon je duidelijk die geforceerde stem van hem horen. Hij is trouwens enorm fan van Elvis, laatst een interview gezien, kwamen ze bij hem thuis. Hij had daar o.a. een Elvis beeldje staan en nog wat troep. Een Elvis loser dus. Met alle respect voor de fans, maar hij is toch echt dood! Of is het een 2pac(man) verhaal
Op zondag 21 juli 2002 21:49 schreef Crosswinds het volgende:Zelden zo,n mietje meegemaakt.
Ik snap degene ook niet die zo,n band boeken, die
door zgn. b-bandjes uit de States finaal van het podium worden gespeeld. Eerst deden ze Pearl Jam na, om later door toevoeging van veel keyboards een gejat eigen geluid
te creeeren.
quote:Nou het getuigd ook niet echt van een erg goed publiek want zo slecht zijn ze live nou ook weer niet.
Op zondag 21 juli 2002 21:58 schreef calvobbes het volgende:[..]
Ja idd. Maar zoiets kun je wel verwachten als je als BreZah chicks band op gaat treden tijdens een metal festival...
Je hoeft er natuurlijk niet naar te kijken, te luisteren. Je kunt ook ff wat anders doen he.
Om eerlijk te zijn luister ik liever op de achtergrond naar Kane dan naar een nieuwe gare cover van 1 of ander madonna nummer.
quote:Dat is ook weer zo! Blijkbaar hebben die gasten die wortels gooiden het handboek "concerten bezoeken" niet goed gelezen...
Op zondag 21 juli 2002 22:04 schreef Komakie het volgende:Groenten hoor je alleen op het podium te gooien als ze er ook nog es geen flikker van kunnen.
De ziekte van vele bands tegenwoordig. Dinand is wat dat betreft terminaal.
J.
quote:Het gaat er niet om waar jij liever naar luistert;
Op zondag 21 juli 2002 22:04 schreef Komakie het volgende:[..]
Om eerlijk te zijn luister ik liever op de achtergrond naar Kane dan naar een nieuwe gare cover van 1 of ander madonna nummer.
quote:Juist! Kane neemt tenminste nog de moeite zelf iets te schrijven en te bedenken..
Op zondag 21 juli 2002 22:04 schreef Komakie het volgende:[..]
Nou het getuigd ook niet echt van een erg goed publiek want zo slecht zijn ze live nou ook weer niet.
Ze kunnen wel goed spelen maar het is niet je muziekstijl. Groenten hoor je alleen op het podium te gooien als ze er ook nog es geen flikker van kunnen.Je hoeft er natuurlijk niet naar te kijken, te luisteren. Je kunt ook ff wat anders doen he.
quote:http://www.roadrunnerrecords.co.uk/images/gjsf/moshpit.jpg
Op zondag 21 juli 2002 22:04 schreef Snoesje_Rules het volgende:[..]
Wat is eem moshpit?
dit
quote:
Op zondag 21 juli 2002 21:58 schreef Zander het volgende:
Toch mag ik altijd graag lezen hoe ze nu weer af zijn gegaan...
quote:Hakkuh
http://www.roadrunnerrecords.co.uk/images/gjsf/moshpit.jpg
quote:Wie jankt er nou, ohja. Als je iets tegen dit topic hebt meld je dat bij modjes en ga je geen niet-boeiende post adden.
Wat ben jij een stoere gozer zeg met die praatjes van je. Ga ergens anders uitjanken.
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 21-07-2002 23:24]
op een gegeven moment werd er ook bier gegooid en ging Kermit het publiek uitdagen om toch vooral meer te gaan gooien. prachtig concert.
quote:Ik zeg alleen maar dat het gewoon niet terecht is dat ze uitgejouwd worden.
Op zondag 21 juli 2002 22:25 schreef Crosswinds het volgende:[..]
Het gaat er niet om waar jij liever naar luistert;
het gaat erom dat het in vergelijking met wat er nog meer
aan bands was, zij opvielen in negatieve zin.
Ik bedoel er alleen maar mee dat ze best goed zijn maar niet jou stijl. Wanneer leren mensen nou eens andermans stijl te respecteren.
Ik wil niet veel zeggen hoor maar je hebt het over Bospop wat niet bepaald als metal feest zover ik weet. en dat Dynamo daarna is zal mij me reet roesten.
ik wil er alleen maar mee zeggen dat je gewoon andermans muziek moet respecteren en niet zo kinderachtig moet doen klaar.
Is voor veel mensen wel erg moeilijk....
quote:Voor zover ik weet spelen ze alleen U2 en Pearl Jam en hebben ze weinig eigen geluid, maar ik kan me vergissen. Dinand is iig een van de meest dubbelzinnige figuren die ik ken. De ene keer hangt ie de stoere rocker uit en de andere keer is het net Jody Bernal, maar dat zal wel bij z'n imago horen.
Op zondag 21 juli 2002 22:03 schreef Roscoo het volgende:
Als Kane "Kane" speelt is er weinig aan maar als ze U2 nadoen krijg ik kippenvel. Misscjien stom maar het is echt zo. Daar kan ik ook niks aan doen. Kijk maar eens naar de dvd "With ot without you" werelds.
quote:Ga jij eens ff heel snel je mondspoelen...ja kippenvel hoe slecht het klinkt. Misschien moet jij naast die DVD van Kane, maar eens de DVD "Rattle and Hum" luisteren. Dan hoor je hoe het hoort te zijn.
Op zondag 21 juli 2002 22:03 schreef Roscoo het volgende:
Als Kane "Kane" speelt is er weinig aan maar als ze U2 nadoen krijg ik kippenvel. Misscjien stom maar het is echt zo. Daar kan ik ook niks aan doen. Kijk maar eens naar de dvd "With ot without you" werelds.
Heiligschennis gewoon.
quote:Dat maak ik zelf wel uit. Prachtig nederlands trouwens.
Op zondag 21 juli 2002 23:20 schreef Yokozuna het volgende:Wie jankt er nou, ohja. Als je iets tegen dit topic hebt meld je dat bij modjes en ga je geen niet-boeiende post adden.
quote:Dinand deed kinderachtig over een stukje wortel, je gaat off-toppic.
Op zondag 21 juli 2002 23:42 schreef Komakie het volgende:[..]
Ik zeg alleen maar dat het gewoon niet terecht is dat ze uitgejouwd worden.
hoef je niet meteen mij aan te vallen.
ik wil er alleen maar mee zeggen dat je gewoon andermans muziek moet respecteren en niet zo kinderachtig moet doen klaar.
Is voor veel mensen wel erg moeilijk....
Hij wilde gaan crowd-surfen, alleen ging het publiek aan de kant hahaha, hij ging dus gruwelijk hard op z'n smoel
quote:Tsja, smaken verschillen he. Ik vind het beide wel mooi.
Op maandag 22 juli 2002 00:00 schreef Postduif het volgende:[..]
Ga jij eens ff heel snel je mondspoelen...ja kippenvel hoe slecht het klinkt. Misschien moet jij naast die DVD van Kane, maar eens de DVD "Rattle and Hum" luisteren. Dan hoor je hoe het hoort te zijn.
Heiligschennis gewoon.
Snap nog steeds niet waarom zo veel mensen een hekel aan Kane hebben. De albums vind ik geen hol aan, maar live zijn ze wel goed te pruimen wat mij betreft.
quote:Hahaha ik kan m goed nadoen die verwende kakneus.
Op maandag 22 juli 2002 02:36 schreef Brennie het volgende:
Zijn stem
kortom: de schuld ligt eerder bij die eikel in het publiek dan omgekeerd.
quote:twee zielen, een gedachten en dat op hetzelfde tijdstip.
Op maandag 22 juli 2002 13:20 schreef Apfel het volgende:
Als je het mij vraagt vind ik het publiek dan ook wat kinderachtig om met groenten te gaan gooien. Al vind je het kut dan laat je een bandje nog net zo goed in hun waarde. Beetje belachelijk, en dinand snap ik ook wel. Het is gewoon onzin dat er zonodig met iets gegooid wordt. Dan loop je toch gewoon weg, zo makkelijk is het.
quote:Ik geef je wel gelijk in principe. Maar goed, het is wel Kane en ik moet eerlijk zeggen dat ik het niet zo erg vond. Ze stonden daar ook compleet verkeerd geprogrammeerd.
Op maandag 22 juli 2002 13:20 schreef Apfel het volgende:
Als je het mij vraagt vind ik het publiek dan ook wat kinderachtig om met groenten te gaan gooien. Al vind je het kut dan laat je een bandje nog net zo goed in hun waarde. Beetje belachelijk, en dinand snap ik ook wel. Het is gewoon onzin dat er zonodig met iets gegooid wordt. Dan loop je toch gewoon weg, zo makkelijk is het.
Afgezien daarvan speel je als band zijnde toch voor een publiek en als dat publiek je niet hoeft dan heb je pech. Vraag en aanbod.
Ik denk dat elke beginnende band weleens voor een kutpubliek heeft gespeeld die je muziek niet moesten. Grote bands kan dit ook gebeuren. Mensen die de luchtbel die Kane heet wel moeiteloos doorzien.
quote:Ik wist ook niet hoe ik het had toen ik dat las.
Op maandag 22 juli 2002 02:29 schreef Skull het volgende:[..]
Dat maak ik zelf wel uit. Prachtig nederlands trouwens.
quote:Weleens gehoord hoe hij in het echt praat? Hij lijkt direct uit Den Haag te komen
Op maandag 22 juli 2002 12:57 schreef Arjeninho het volgende:[..]
Hahaha ik kan m goed nadoen die verwende kakneus.
quote:Precies. Maarja, om meteen te roepen dat je kapt als ze het nog een keer doen. Niet zo zeiken
als je het niet leuk vindt, luister dan niet, ga iets anders doen, etc.
maar niet het verpesten voor de anderen
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 22-07-2002 15:10]
quote:Uit 'De TMF-Awards' van Nietzman.
Nog zo'n grote winnaar: Kane.... Waarom vind ondergetekende Kane kut? gewoon.... Het ego druipt met bakken gal-like junk van de heren af.... Kane had zelfs het gore lef om te claimen dat U2 weer zo populair is omdat hun nummers van hun gespeeld hadden... wat een capsoneslijers.... pokkebandje met niet meer als 13 in een dozijn-standaard-saaie-zouteloze rockmuziek.... maar...! Kane heeft een extratje! Dinand Woesthoff! deze zanger schijnt een deal te hebben gesloten met dezelfde plastische chirurg als Micheal Jackson.... en het is aan het doe-het-zelf-hobbykitje- (Do-it-yourself-play-do'-be-a-curgian-in-five-minutes) plastisch-chirurgengezicht van Dinand af te zien....
Ik ben benieuwd of het binnenkort een neger word.
Ik heb die misselijke kutband ook op Parkpop gezien en wat mij betreft mogen ze zsm uit elkaar en echt werk gaan zoeken
quote:Laats zag ik dus een of ander wijf, iets anders kan ik het niet noemen, op TV (bij Irene en Carlo
Op maandag 22 juli 2002 15:11 schreef DimeBag het volgende:
Dinand is toch zijn 'show'-naam ? Hij komt ook uit Gorichem ipv Den Haag.Ik heb die misselijke kutband ook op Parkpop gezien en wat mij betreft mogen ze zsm uit elkaar en echt werk gaan zoeken
quote:Amen.
Op maandag 22 juli 2002 15:11 schreef DimeBag het volgende:
Dinand is toch zijn 'show'-naam ? Hij komt ook uit Gorichem ipv Den Haag.Ik heb die misselijke kutband ook op Parkpop gezien en wat mij betreft mogen ze zsm uit elkaar en echt werk gaan zoeken
+ die mannetjes irriteren mij gewoon gigantisch...
quote:Hihi
Op maandag 22 juli 2002 13:22 schreef evert het volgende:
twee zielen, een gedachten en dat op hetzelfde tijdstip.
quote:Een worteltje het podium opgooien ? Tjonge jonge, en hij was nog mis ook. Je mag tegenwoordig al heel weinig, het valt mij nog mee dat je een biertje mag drinken.....
Op maandag 22 juli 2002 16:15 schreef evert het volgende:
nogmaals, dat is geen reden om met rotzooi te gaan gooien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |