Wat een arrogante janksmoel. Wees blij dat er uberhaubt mensen naar je bagger willen luisterenquote:Kane sommeert fansites muziek te verwijderen
Gepost door Rob (R@b) - Gepubliceerd: dinsdag 8 augustus 2006 @ 16:20
De Nederlandse rockgroep Kane van voorman Dinand Woesthoff is 'not amused' met de actie van enkele fansites die muziek van de band ter download aanbieden. Het gaat om muziek die middels mobiele telefoons en mp3-spelers is opgenomen tijdens enkele try-out concerten van de afgelopen weken. Het betreft nieuwe nummers als 'Scream' en 'I belong to you'.
De band zegt normaal niet zo'n probleem te hebben met zulk soort opnamen, maar wel nu het om nieuwe nummers gaat. Op de officiele site van Kane staat onder het kopje 'NO NEW MUSIC...' te lezen: ''Bij deze een vriendelijk doch dringend en ook wel niet zo vriendelijk bedoeld verzoek aan enkele fansites. Willen fansites die MP3's of wat voor drager dan ook van onze nieuwe songs downloadbaar hebben, die onmiddellijk van de sites verwijderen. We doen nooit echt moeilijk over dit soort dingen, behalve waar het gaat om nieuwe dingen. Vriendelijk dus nog deze keer; maar wel rap moven dus!''
De try-out concerten waren de aanloop voor het grote concert op het Malieveld in Den Haag, dat voor 26 augustus gepland staat.
Ik hor een hi-hat en wat vage echo'squote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:15 schreef Devlinsect het volgende:
Kijk! Hier een stuk van een nieuw nummer:
http://www.youtube.com/watch?v=UyU8L0XZTB0
Denk je nou echt dat de makers van youtube nu zit te beven op hun stoel?![]()
En een jaar na haar dood een contract tekenen met Mascotte vloei.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:22 schreef Angelotus het volgende:
Dinand deed zo zeilig toen zij Guusje overleed, maar ondertussen zat ie meisjes onder de 18 op te pikken om mee naar zijn hotelkamertje mee te nemen.... Dattie uberhaupt nog fans heeft, wat een druiloor! Laat ze inderdaad maar die bagger van die websites afhalen, sterker nog ook niet meer verkopen. De wereld is beter af zonder die kutmuziek!
Yeah rightquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:22 schreef Angelotus het volgende:
Dinand deed zo zeilig toen zij Guusje overleed, maar ondertussen zat ie meisjes onder de 18 op te pikken om mee naar zijn hotelkamertje mee te nemen
dat snappie toch nietquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:24 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
En een jaar na haar dood een contract tekenen met Mascotte vloei.![]()
Jij hebt bewust op die link geklikt terwijl je wist dat er een nummer van Kane te zien en horen was??? Maak even een afspraakje bij de huisarts morgen, voor de zekerheid.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:19 schreef Mtijn het volgende:
[..]
Ik hor een hi-hat en wat vage echo's![]()
OMG. Jij hebt het met Dinand gedaan terwijl hij in zijn rouwperiode was. Slet !!!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:27 schreef annoylikethewind het volgende:
Ha, dit topic is echt iets voor mijn vriend. Hij vindt het nog steeds niet leuk dat mijn vriendinnen bij de eerste ontmoeting zeiden dat hij op Dinand leek(Is niet zo hoor)
Shit, je hebt me doorquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:27 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
OMG. Jij hebt het met Dinand gedaan terwijl hij in zijn rouwperiode was. Slet !!!![]()
Laak zo zeggen dat hij na een jaar ofzo al vader werd...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:25 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Yeah rightBron
Eigenlijk was het Dinand niet op de begrafenis, het was zijn dubbelganger. Dinand lag in bed met een Breezer
Wat voor vrouw ben jij dat je een vent wil, die op Dinand lijktquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:27 schreef annoylikethewind het volgende:
Ha, dit topic is echt iets voor mijn vriend. Hij vindt het nog steeds niet leuk dat mijn vriendinnen bij de eerste ontmoeting zeiden dat hij op Dinand leek(Is niet zo hoor)
foto?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:27 schreef annoylikethewind het volgende:
Idd vrouwen vallen op George Clooney look a likes zoals ik.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:29 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Wat voor vrouw ben jij dat je een vent wil, die op Dinand lijkt![]()
Ik hou van mompelende mannen met raar haar en zogenaamde rockstem die standaard liedjes makenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:29 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Wat voor vrouw ben jij dat je een vent wil, die op Dinand lijkt![]()
Dat zou ik ook zeggen. En op de zaterdagmiddag hand in hand door de binnenstad lopen met je vriend en denken: kijk mij een vriend hebben die op Dinand lijkt.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:34 schreef annoylikethewind het volgende:
[..]
Ik hou van mompelende mannen met raar haar en zogenaamde rockstem die standaard liedjes maken![]()
Ben het dan ook absoluut niet met mijn vriendinnen eens![]()
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:30 schreef XiChico het volgende:
spacen.
Hij komt hier vast vanzelf langshuppelen. Dan kun je in zijn fotoboek glurenquote:
http://fotoboek.fok.nl/user/descendent1quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:41 schreef annoylikethewind het volgende:
[..]
Hij komt hier vast vanzelf langshuppelen. Dan kun je in zijn fotoboek gluren![]()
WTFquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:43 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/user/descendent1![]()
waren die vriendinnen erg dronken ??quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:43 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
hmm daar issie vast blij meequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:43 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
aah getver da's nog erger!quote:Eerder Ron brandsteder
Huppel huppelquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:41 schreef annoylikethewind het volgende:
[..]
Hij komt hier vast vanzelf langshuppelen. Dan kun je in zijn fotoboek gluren![]()
Nou nou nou, nu ze het zegt ja. Een baardje en je bent Dinand. Of ben jij Dinand undercover hier ?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:54 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Huppel huppel![]()
![]()
Ik vergeef het ze NOOIT!!![]()
En ik lijk heul niet op die Dinandjosti![]()
Die zal vast wel een keer alleen thuis gezeten hebben ja..quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:37 schreef SunChaser het volgende:
Volgens mij ging hij tijdens guusje al vreemd, ik heb foto's gezien van een eenzame Guusje met dr kind.
Mijn dekmantel; wat doe je...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:56 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Nou nou nou, nu ze het zegt ja. Een baardje en je bent Dinand. Of ben jij Dinand undercover hier ?
Haha niet doorvertellen maar:quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:56 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Nou nou nou, nu ze het zegt ja. Een baardje en je bent Dinand. Of ben jij Dinand undercover hier ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |