abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40614183
quote:
"Ik mocht van Cohen niet met de pers praten"

DOCHTER ONTVLUCHT AMSTERDAM NA GRUWELDOOD VADER

Gijsbert Termaat & Tjerk de Vries, De Telegraaf, 8 april 2005

Terwijl de Amsterdamse politie de tanden stukbijt op het onderzoek naar de dood van de 65-jarige Daan de Haas, kwijnt diens dochter weg van verdriet in een dorp ver verwijderd van de hoofdstad. De 40-jarige vrouw wil niet met haar naam in de krant. "Ik ga kapot van ellende en leef op medicijnen. Ik wil met rust worden gelaten."

In de nacht van 16 op 17 februari van dit jaar wordt haar alleenwonende vader dodelijk verbrand gevonden in zijn huis aan het Pierre Cuypershof in Amsterdam-West. De brand blijkt aangestoken te zijn en op de deur van het slachtoffer prijken de resten van een hakenkruis.

"Natuurlijk zijn er dan meteen bepaalde mensen verdacht", zegt de dochter. "Maar ik wil niet met de beschuldigende vinger wijzen. Er moeten geen onschuldige mensen worden gestraft."

Haar vader, een gepensioneerde loodgieter, had weleens wat ruzietjes met de jongeren in de buurt. Allochtone jongeren. "Maar dat maakt mijn vader nog geen racist! Het maakt niet uit waar die jongeren vandaan komen. Als ze lastig waren, dan zei mijn vader er wat van. Of ze nou uit Marokko of Friesland komen. Mijn pa ging juist heel erg goed om met zijn Marokkaanse buren. Hij heeft nog het suikerfeest met ze gevierd en is er heel goed opgevangen na de dood van mijn oma, zijn moeder."

Daan de Haas was verzot op dieren. "Iedere dag haalde hij oud brood om de ganzen te voeren. Die beesten kwamen al aanrennen als ze mijn vader zagen. Ook haalde hij altijd visresten om de reiger in de buurt te voeren. Dat beest staat er nog steeds iedere dag te wachten…"

Toen op een dag enkele jongeren uit de buurt 'zijn' reiger bijna doodreden, werd de heer De Haas kwaad. "'Als jullie aan die reiger komen, kom je aan mij', heeft-ie toen geschreeuwd", vertelt zijn dochter.

Over het onderzoek naar de dood van haar vader laat de politie niets los. Ook niet tegen de nabestaanden. "Mijn broer en ik horen niets. Ik weet dat ze erbovenop zitten en ik hoop alleen maar dat de dader wordt gestraft. Ik ben wel gebeld door burgemeester Cohen. Hij vroeg of ik niet met de pers wilde praten. Ze zijn bang voor represailles."

De door verdriet overmande 40-jarige dochter is kapot. Kwaad is ze niet eens. "Misschien komt dat nog. Nu voel ik geen woede, alleen maar enorm veel verdriet. Iedere week kwam mijn vader nog naar me toe. Het was zo'n lieve man. Hij heeft ooit een keer zijn nek gebroken en was voor tachtig procent gehandicapt, maar iedere maandag was-ie er. Keken we samen The Bold and The Beautiful. Hij leefde gescheiden van mijn moeder, maar ze gingen prima met elkaar om. Elke dag bracht hij haar De Telegraaf als hij hem zelf uit had. Ik heb zoveel pijn en verdriet, zonder valium had ik dit niet overleefd."

Ziek van verdriet en ziek van de hoofdstad is ze. "Ik ben veertien jaar taxichauffeur geweest in Amsterdam en heb er achter de bar gestaan. Ik ben een geboren Amsterdamse, maar heb het nu helemaal gehad met die stad!" De politie laat weten dat het onderzoek nog loopt, maar dat er geen nieuwe ontwikkelingen zijn.
quote:
AMSTERDAM - Justitie stopt met het zoeken naar de stichters van een brand in een woning op het Pierre Cuypershof in Amsterdam-Geuzenveld. Daarbij kwam op 17 maart 2005 de 65-jarige voormalige loodgieter Daan de Haas om.

De brand veroorzaakte commotie in de buurt omdat op de deur van het slachtoffer een soort hakenkruis was gekalkt.

Buurtbewoners vreesden destijds dat het om een racistische daad zou gaan, omdat de Amsterdammer zich nogal eens kritisch zou hebben uitgelaten over allochtone hangjongeren.

Het openbaar ministerie meldde vandaag geen verdachten te kunnen vinden en zal het onderzoek slechts voorzetten als er nieuwe aanwijzingen zijn. Uit eerder onderzoek bleek dat De Haas door verstikking in zijn slaapkamer om het leven was gekomen.

Kort voor de brand heeft een groep hangjongeren op de hoek van de straat gestaan. Na een explosie, die voorafging aan de brand, heeft een getuige twee jongeren zien wegrennen in de richting van de Sam van Houtenstraat.

Een jongen sprong in een gereedstaande auto met draaiende motor en openstaand portier, die vlak bij de hoek van de Sam van Houtenstraat en het Pierre Cuypershof was geparkeerd.

In diezelfde nacht brandde even later een auto uit in de A.M. de Jongstraat, niet al te ver verwijderd van het Pierre Cuypershof.

Oproepen in de televisieprogramma's Opsporing verzocht en Ter plaatse leverden geen aanwijzingen op. Ook de beloning van 20.000 euro leidde niet tot aanhoudingen.[/b]
Mocht iemand nog iets weten, neem dan contact op met de politie. De burgemeester in oorlogstijd is even thee drinken.....

[ Bericht 0% gewijzigd door manhattan op 08-08-2006 17:33:57 ]
pi_40614336
Leuk hoor, Nederland...
pi_40614430
Als je Marokkaan bent, kun je in Amsterdam alles flikken...
pi_40614522
Over welke informatie beschikt Cohen om de dochter te adviseren onder te duiken i.v.m. represailles?
Sportieve inbreng
pi_40614544
Dus als ik het goed begrijp wordt dit in de doofpot gestopt omdat er marokkanen bij bertrokken kunnen zijn.
Dat heeft dus niks meer met politieke korrektheid te maken.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_40614583
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 17:29 schreef longinus het volgende:
Dus als ik het goed begrijp wordt dit in de doofpot gestopt omdat er marokkanen bij bertrokken kunnen zijn.
Dat heeft dus niks meer met politieke korrektheid te maken.
ALLES.
Sportieve inbreng
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 17:37:02 #7
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_40614739
Ach ja. Die burgemeester belt haar op met die vraag om mocro's te beschermen.
Natuurlijk.
Leef lekker verder in je simpele wereld, vent. .
12. Hoe vaak ben je bang dat je leven zonder internet vervelend, leeg en onplezierig zal zijn?
pi_40614783
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 17:21 schreef -scorpione- het volgende:
Leuk hoor, Nederland...
Amsterdam, niet in elke plaats maken de Cohennetjes de dienst uit.
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
pi_40614899
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 17:30 schreef Gijsbrecht2 het volgende:

[..]

ALLES.
Nee hoor, helemaal niks..
Het is pure angst voor een oproer.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_40614906
Ouwe zaak in een rechts huiltopic, wat is de actuele relevantie?
pi_40614958
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 17:28 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
Over welke informatie beschikt Cohen om de dochter te adviseren onder te duiken i.v.m. represailles?
Daar ben ik eigenlijk ook wel zeer benieuwd naar....
pi_40614972
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 17:42 schreef SCH het volgende:
Een moord op een autochtone Amsterdammer die bewust in de DOOFPOT is gestopt terwijl men weet wie de daders zijn!
Sportieve inbreng
pi_40614995
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 17:45 schreef Gijsbrecht2 het volgende:

[..]

Een moord op een autochtone Amsterdammer die bewust in de DOOFPOT is gestopt terwijl men weet wie de daders zijn!
Doofpot?

Ze hebben die vrouw een advies voor haar eigen veiligheid gegeven, daarom reageert ze nu ook anoniem.
pi_40615055
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 17:45 schreef Gijsbrecht2 het volgende:

[..]

Er wordt bijna elke dag een moord gepleegd in Amsterdam, logisch dat je er niet veel meer van hoort.
pi_40615100
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 17:45 schreef SCH het volgende:

[..]

Doofpot?

Ze hebben die vrouw een advies voor haar eigen veiligheid gegeven, daarom reageert ze nu ook anoniem.
Hoor je wel wat je zegt ? Haar vader is levend verbrand en de burgemeester geeft het advies om te zwijgen omdat hij nog niet eens de veiligheid van één persoon kan garanderen.

Beetje hetzelfde als bij Theo Van Gogh: twee weken na de moord waren een aantal Marokkaantjes met fietskettingen op zoek naar Lieuwe (zijn zoontje) om hem af te tuigen....
pi_40615144
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 17:49 schreef manhattan het volgende:

[..]

Hoor je wel wat je zegt ? Haar vader is levend verbrand en de burgemeester geeft het advies om te zwijgen omdat hij nog niet eens de veiligheid van één persoon kan garanderen.
Speculatie.
quote:
Beetje hetzelfde als bij Theo Van Gogh: twee weken na de moord waren een aantal Marokkaantjes met fietskettingen op zoek naar Lieuwe (zijn zoontje) om hem af te tuigen....
Oh ja, blijf vooral de Telegraaf lezen
pi_40615190
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 17:50 schreef SCH het volgende:

Oh ja, blijf vooral de Telegraaf lezen
Grappig, heeft namelijk ook in De Volkskrant gestaan....
pi_40615233
Het is echt tijd voor een goede burgeroorlog in NL.
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 17:56:47 #19
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_40615347
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 17:53 schreef -scorpione- het volgende:
Het is echt tijd voor een goede burgeroorlog in NL.
Die kunnen ze dan bij voorkeur op de akkers van diegenen uitvoeren die kankeren op de Randstad. Zien jullie ook eens een allochtoon van dichtbij.
Dan kunnen wij in de Randstad de eindscore bekijken en overgaan tot de orde van de dag.
12. Hoe vaak ben je bang dat je leven zonder internet vervelend, leeg en onplezierig zal zijn?
pi_40615373
Ik had de ophef wel eens willen horen bij een allochtone Amsterdammer een hakenkruis op de deur was gekalkt en zijn huis in brand was gestoken waarbij hij om het leven kwam, net nadat hij ruzie had gehad met een goep autochtonen.

Dan zouden NOVA, Netwerk, TweeVandaag en de NOS elke vertegenwoordiger uit de multiculti-industrie voor de camera hebben getrokken en ons wekenlang hebben bestookt met zielige reportages.
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
pi_40615374
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 17:56 schreef mvdlubbe het volgende:

[..]

Die kunnen ze dan bij voorkeur op de akkers van diegenen uitvoeren die kankeren op de Randstad. Zien jullie ook eens een allochtoon van dichtbij.
Dan kunnen wij in de Randstad de eindscore bekijken en overgaan tot de orde van de dag.
Een oorlog midden in de stad is veeeel spannender
pi_40615375
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 17:52 schreef manhattan het volgende:

[..]

En in het NOS journaal
pi_40615399
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 17:57 schreef Tikorev het volgende:
Ik had de ophef wel eens willen horen bij een allochtone Amsterdammer een hakenkruis op de deur was gekalkt en zijn huis in brand was gestoken waarbij hij om het leven kwam, net nadat hij ruzie had gehad met een goep autochtonen.

Dan zouden NOVA, Netwerk, TweeVandaag en de NOS elke vertegenwoordiger uit de multiculti-industrie voor de camera hebben getrokken en ons wekenlang hebben bestookt met zielige reportages.
En een stille tocht
pi_40615605
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 17:58 schreef -scorpione- het volgende:

[..]

En een stille tocht
Ja, en Cohen voorop....pontificaal voor alle camera's...
pi_40615683
Ik snap het niet helemaal. Het moest uit de media gehouden worden, terwijl onderaan staat dat het wel bij Opsporing Verzocht is geweest ?
You ask me the time
But I sense something more
And I would like to give
What I think you're asking for
pi_40615729
En een topic op Fok!
twee violen en een trommel en een fluit
pi_40616464
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 18:06 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
Ik snap het niet helemaal. Het moest uit de media gehouden worden, terwijl onderaan staat dat het wel bij Opsporing Verzocht is geweest ?
Cohen gaat (gelukkig) niet over het opsporingsbeleid van Justitie.....
pi_40616819
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 18:06 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
Het bericht klopt ook niet - er is gewoon een veiligheidsadvies aan die vrouw gegeven. Heel netjes.
pi_40616841
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 17:52 schreef manhattan het volgende:

[..]

Laat maar zien.
pi_40617632
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 18:46 schreef SCH het volgende:

[..]

Laat maar zien.
Ik heb geen volkskrant-account. Zoek het eens even op je eigen Lexis-nexis...
pi_40617666
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 19:11 schreef manhattan het volgende:

[..]

Ik heb geen volkskrant-account. Zoek het eens even op je eigen Lexis-nexis...
Nee.
pi_40617847

Wat een stelletje achterlijke lui hier zeg.
Heeft Nederland iemand die internationaal scoort hakt men hem hier neer. Hartstikke goe,d maar een echte nederlandse mentaliteit. En men maar zeiken op links. Wat zielig dit zeg.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_40617978
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 18:46 schreef SCH het volgende:

[..]

Laat maar zien.
Bewijs jij het tegendeel als je denkt dat het niet zo is
pi_40618026
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 19:12 schreef SCH het volgende:

[..]

Nee.
Is ook op het journaal geweest
pi_40618034
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 19:21 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

Bewijs jij het tegendeel als je denkt dat het niet zo is
Bewijzen dat iets niet in de krant staat?
pi_40618050
* SCH wacht op een slotje
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 19:24:04 #37
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_40618060
quote:

[..]

Ik moest hier wel enigszins om lachen.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_40618063
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 19:23 schreef VoreG het volgende:

[..]

Is ook op het journaal geweest
Laat maar zien.
pi_40618073
De bekende SCH retoriek

BRON,

BRON,

BRON,

Maar zelf iets onderbouwen, ho maar!
pi_40618121
Wat moet ik onderbouwen?

Dat van die bron heb ik geleerd van IksRee
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 19:26:33 #41
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_40618158
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 19:17 schreef One_of_the_few het volgende:

Wat een stelletje achterlijke lui hier zeg.
Heeft Nederland iemand die internationaal scoort hakt men hem hier neer. Hartstikke goe,d maar een echte nederlandse mentaliteit. En men maar zeiken op links. Wat zielig dit zeg.
Ja tuurlijk, eerst vind Time Magazine hem een toffe peer, dan kan dat niet, en nu wederom een nominatie, en dat kán met geen mogelijkheid. Hoor je!? Hij is 'soort links' en iets met thee. Vooral thee!
Want oei oei. Al die organisaties zoals Time hebben het wel mis hoor.
pi_40618178
quote:

[..]

''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_40618220
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 19:26 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Ja tuurlijk, eerst vind Time Magazine hem een toffe peer, dan kan dat niet, en nu wederom een nominatie, en dat kán met geen mogelijkheid. Hoor je!? Hij is 'soort links' en iets met thee. Vooral thee!
Typisch nederland. Iemand die er bovenuit steekt afschieten. Man wat zakken sommigen hier door het ijs zeg.
And that is the news.''
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 19:30:59 #44
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_40618318
Dat hele gezeik over die Theo van Gogh-parade heeft hier niet eens iets mee te maken. Behalve dat het advies van de burgervader hoe dan ook terecht was/is.
pi_40618340

Was dit toch bijna een fantopic zonder foto's geworden
pi_40618357
quote:

Komen de omroepen ook weer langs....
Jezus, wat een triest volk zeg(jij en Co).
Alles is de schuld van links en ik kan er niks aan doen want ik ben zielig. Ze moeten ook altijd mij hebben...
Ga je eigen verantwoordleijkheid pakken en loop niet zo te miepen. Je loopt zo te zeiken he over netwerk . heb je de laaste tijd gekeken?
Met een twee-luik over China, totaal niet pro-links?
Met het item gisteren over dat servische concentratiekamp? Wat is daar huilerig aan?
Ga naar die overlevenden toe en zeg dan nog eens dat netwerk van die zielige reportages maakt.
En dat mag stemmen..

[ Bericht 3% gewijzigd door One_of_the_few op 08-08-2006 19:39:08 ]
And that is the news.''
pi_40618419
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 19:30 schreef mvdlubbe het volgende:
Dat hele gezeik over die Theo van Gogh-parade heeft hier niet eens iets mee te maken. Behalve dat het advies van de burgervader hoe dan ook terecht was/is.
Men kan het niet hebben dat een linksig figuur in het buitenland beroemd wordt. Omdat die mensen daar minder kortzichtig zijn dan diegene waarop jij reageert en anderen.
Ik zou bijna het woord wat begint met een d in de mond nemen, maar ik ga me niet verlagen tot zulk gedrag
And that is the news.''
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 19:33:48 #48
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_40618424
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 19:26 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Dat was toch omdat Ayaan niet mocht winnen en ze perse een Nederlander wilden?
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_40618500
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 19:33 schreef Napalm het volgende:

[..]

pi_40618506
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 19:32 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Komen de omroepen ook weer langs.
Jezus, wat een triest volk zeg. Alles is de schuld en ik kan er niks aan doen want ik ben zieleig. Ze moeten ook altijd mij hebben.
Ga je eigen verantwoordleijkheid pakken en loop niet zo te miepen. Je loopt zo te zeiken he over netwerk enzo. heb je de laaste tijd gekeken. Met een twee-luik over China? Met het item gisteren over dat servische concentratiekamp. Ga naar ddie overlevenden toe en zeg dan nog eens dat netwerk van die zielige reportages maakt.
En dat mag stemmen..
Klein verzoekje: kun je even wat orde aanbrengen in dit psychotische gebrabbel, ik begrijp er geen kont van.

Oh, en Job Cohen is gewoon een zieke landverrader....
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 19:36:56 #51
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_40618544
Oh ja, Job Cohen. Dat is die man die die moslima hinderlijk liet volgen om te kijken of dat bij wet mogelijk is.
pi_40618545
Landverrader

U durft
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 19:37:39 #53
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_40618562
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 19:35 schreef manhattan het volgende:

[..]

Klein verzoekje: kun je even wat orde aanbrengen in dit psychotische gebrabbel, ik begrijp er geen kont van.

Bovenstaande is zelfs in dit topic een belabberde reactie.
pi_40618610
tvpeetje...
“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
pi_40618646
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 19:37 schreef SCH het volgende:
Landverrader

U durft
Ja, terwijl je van iemand met zijn achtergrond toch beter zou kunnen verwachten.
pi_40618651
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 19:35 schreef manhattan het volgende:

[..]

Done.
quote:
en dan viel men over jan marijnissen heen met zijn opmerking over het verzet.
Hoor ik hypocrisie?
And that is the news.''
pi_40618723
quote:
Ook ik als niet-rechts georiënteerde stemmer spreek mijn verbijstering uit over bescherming van moordenaars. Eén van de "oplossingen" van de 'beste burgemeester ter wereld'. Waarom jij dit zonodig aan links-rechts wilt koppelen, is mij een compleet raadsel! Heb je dan helemaal geen enkel rechtvaardigheidsgevoel in je donder? Een 'incident' als dit, heeft toch verdomme helemaal niks met links-rechts te maken? Het is gewoon een moord. Maar ach, incidentje, mondje dicht naar de pers toe. En weer een plusje van de burgemeester-verkiezingsjury Intriest.
pi_40618753
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 19:40 schreef One_of_the_few het volgende:

en dan viel men over jan marijnissen heen met zijn opmerking over het verzet.
Hoor ik hypocrisie?
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 19:44:32 #59
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_40618797
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 19:42 schreef dVTB het volgende:

[..]

Ook ik als niet-rechts georiënteerde stemmer spreek mijn verbijstering uit over bescherming van moordenaars. Eén van de "oplossingen" van de 'beste burgemeester ter wereld'. Waarom jij dit zonodig aan links-rechts wilt koppelen, is mij een compleet raadsel! Heb je dan helemaal geen enkel rechtvaardigheidsgevoel in je donder? Een 'incident' als dit, heeft toch verdomme helemaal niks met links-rechts te maken? Het is gewoon een moord. Maar ach, incidentje, mondje dicht naar de pers toe. En weer een plusje van de burgemeester-verkiezingsjury Intriest.
Derhalve is de ophef erover overbodig.
pi_40618822
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 19:42 schreef dVTB het volgende:

[..]

Bescherming van moordenaars???????????????????????????
Waar heb je het over?????????????
pi_40618880
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 19:44 schreef mvdlubbe het volgende:

[..]

Derhalve is de ophef erover overbodig.
Nee, het ontbreken van ophef over deze Marokkaanse moordenaars door toedoen van Job Cohen en zijn linkse media-vrienden is onjuist. Gelieve de zaken even in de juiste volgorde te noemen.
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 19:46:41 #62
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_40618881
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 19:45 schreef SCH het volgende:

[..]

Bescherming van moordenaars???????????????????????????
Waar heb je het over?????????????
ER IS TOCH niemand opgepakt die 240 uur moet SCHOFFELEN!!! NOU DAN!
pi_40618924
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 19:46 schreef manhattan het volgende:

[..]

Nee, het ontbreken van ophef over deze Marokkaanse moordenaars door toedoen Job Cohen en zijn linkse media-vrienden is onjuist. Gelieve de zaken even in de juiste volgorde te noemen.
Kennelijk heb je ten tijde van het incident onder een steen geleefd, en gezien je reacties heb je eerder het IQ van diezelfde steen.
pi_40618928
quote:

[..]

Nee, het ontbreken van ophef over deze Marokkaanse moordenaars door toedoen Job Cohen en zijn linkse media-vrienden is onjuist. Gelieve de zaken even in de juiste volgorde te noemen.
Ben je als racist geboren of word je dat pas later?

Zomaar nieuwsgierig.
pi_40618945
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 19:48 schreef gelly het volgende:

[..]

Kennelijk heb je ten tijde van het incident onder een steen geleefd, en gezien je reacties heb je eerder het IQ van diezelfde steen.
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 19:49:10 #66
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_40618951
quote:

[..]

Het is een moord, het is bruut geweld, het is verschrikkelijk en een persoonlijk drama.
Maar twee oude mannen die in hun boerderij worden vermoord om een paar oude meubelen is niet minder erg. Daar hoor je ook 1 keer iets over op TV, even een stukje hier, stukje daar, spoor loopt dood. Het blijft verschrikkelijk maar dat hier wordt gesuggereerd dat de daders bekend zijn is gewoon ziek. Waar zijn al die lui die die 20.000 euro liever niet krijgen omdat ze te bang zijn?
pi_40618962
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 19:48 schreef SCH het volgende:

[..]

Ben je als racist geboren of word je dat pas later?

Zomaar nieuwsgierig.
Het is een kloon van een gebande die wonderlijk genoeg nog steeds post...
pi_40618971
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 19:49 schreef gelly het volgende:

[..]

Welke gebande?
pi_40618981
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 19:45 schreef SCH het volgende:
Bescherming van moordenaars??????????????????????????? Waar heb je het over?????????????
Ja, bescherming in de vorm van: vooral niet de indruk wekken dat de dader uit een bepaalde kring komt. Onderzoek dat vervolgens doodbloedt. En na deze hysterische ontwijk-tactiek, mag je nu antwoord geven op de vragen die ik je stelde.
pi_40618993
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 19:43 schreef manhattan het volgende:

[..]

landverrader, terrorist. 1 pot nat.
And that is the news.''
pi_40619035
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 19:50 schreef dVTB het volgende:

[..]

Ja, bescherming in de vorm van: vooral niet de indruk wekken dat de dader uit een bepaalde kring komt. Onderzoek dat vervolgens doodbloedt. En na deze hysterische ontwijk-tactiek, mag je nu antwoord geven op de vragen die ik je stelde.
Welke vraag?

De rest is speculatie en laster. Niet doen!
pi_40619094
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 19:49 schreef mvdlubbe het volgende:

[..]

Het is een moord, het is bruut geweld, het is verschrikkelijk en een persoonlijk drama.
Maar twee oude mannen die in hun boerderij worden vermoord om een paar oude meubelen is niet minder erg. Daar hoor je ook 1 keer iets over op TV, even een stukje hier, stukje daar, spoor loopt dood. Het blijft verschrikkelijk maar dat hier wordt gesuggereerd dat de daders bekend zijn is gewoon ziek. Waar zijn al die lui die die 20.000 euro liever niet krijgen omdat ze te bang zijn?
Het gaat hier om een racistische moord die doelbewust de doofpot in wordt gestopt door Job Cohen, dat is hier het issue.!
pi_40619133
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 19:53 schreef manhattan het volgende:

[..]

Het gaat hier om een racistische moord die doelbewust de doofpot in word gestopt door Job Cohen, dat is hier het issue.!
Huh, was het slachtoffer een Jood dan ?
pi_40619138
quote:

[..]

Het gaat hier om een racistische moord die doelbewust de doofpot in word gestopt door Job Cohen, dat is hier het issue.!
Geloof je dit soort dingen echt?
  Admin dinsdag 8 augustus 2006 @ 19:57:18 #75
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_40619234
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 19:49 schreef gelly het volgende:

[..]

Als je dan even de naam noemt is dat stukken handiger, anders is het speculatie.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 19:57:27 #76
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_40619241
quote:

[..]

Het gaat hier om een racistische moord die doelbewust de doofpot in wordt gestopt door Job Cohen, dat is hier het issue.!
Als Job Cohen die macht had, denk je dat jij dan dit soort uitspraken zou kunnen doen? Dan stond de Cohenner Garde nu al stukjes lood in je nek te hijgen, vent.
Dat en je zou nooit iets hebben gehoord over die moord.
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 19:57:39 #77
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_40619250
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 19:33 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Men kan het niet hebben dat een linksig figuur in het buitenland beroemd wordt.
Nee, men kan het niet hebben dat Cohen met de eer gaat strijken voor uitgerekend iets waar hij een prutsbeleid op voert. "Jammer voor de slachtoffers, zolang de vlam maar niet in de pan slaat".

Daar krijg ik een beetje rillingen van.
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_40619285
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 19:54 schreef SCH het volgende:

[..]

Geloof je dit soort dingen echt?
Iedereen met een beetje hersens ziet dat dit een doofpot-kwestie is om Marokkanen uit de wind te houden. Ik denk eigenlijk dat je dat zelf ook stiekem wel inziet...
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 19:58:37 #79
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_40619292
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 19:35 schreef SCH het volgende:

Serieus. google maar ff.
quote:
Zijn verkiezing tot Europese Held door het weekblad Time heeft Job Cohen te danken aan Abi Daruvalla, en aan niemand anders. Daruvalla is de correspondente van Time in Nederland, en als zodanig de opvolger van journalistieke zwaargewichten als Wibo van de Linde en Friso Endt.

Aanvankelijk was de redactie van Time van plan om Ayaan Hirsi Ali uit te roepen tot Europese Held, zo vertelt Daruvalla. De correspondente liet haar hoofdkantoor echter weten dat ze daar ‘faliekant’ tegen was. “Ayaan Hirsi Ali heeft niets bereikt. Ze heeft vooral heel veel mensen boos gemaakt.”

Daruvalla deed een tegenzet: per e-mail stelde ze Time voor om, als er dan toch een Nederlander moest worden verkozen, iemand te nemen die verzoening predikt. Zoals de burgemeester van Amsterdam. “Ik was het zat dat Nederland internationaal wordt neergezet als een heel hard land, als een soort Pim Fortuyn-land.”

De redactie in de Verenigde Staten liet zich snel overtuigen. “Daarover was ik wel een beetje verbaasd,” zegt de journaliste, die uit Groot-Brittannië komt en Indiase roots heeft. Daruvalla woont al twintig jaar in Nederland, en ze is naar eigen zeggen ‘geheel onpartijdig’.
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 19:59:00 #80
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_40619310
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 19:57 schreef yvonne het volgende:

[..]

Als je dan even de naam noemt is dat stukken handiger, anders is het speculatie.
De hele top van FOK! is één linkse, beschermende, bomenknuffelende, theedrinkende teringbende, yvonne. Dát is hier aan de orde. .
  Admin dinsdag 8 augustus 2006 @ 20:00:53 #81
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_40619397
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 19:59 schreef mvdlubbe het volgende:

[..]

De hele top van FOK! is één linkse, beschermende, bomenknuffelende, theedrinkende teringbende, yvonne. Dát is hier aan de orde. .
Ik heb die man vermoord?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 20:01:38 #82
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_40619425
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 20:00 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ik heb die man vermoord?
Zeg dat nou níet, straks slaat de vlám in de pán.
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 20:01:45 #83
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_40619429
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 19:58 schreef Napalm het volgende:

Serieus. google maar ff.
Oh ja voordat je gaat Bron, serieuze bron, serieuze bron-en :
http://www.trouw.nl/dever(...)n+de+as+van+Van+Gogh
quote:
Het kan allemaal waar zijn, maar er is nog een andere reden om Cohen zijn verkiezing toch te misgunnen: je gaat domweg niet tot je enkels in de as van iemand staan die tijdens zijn leven je gezworen vijand was, om vervolgens over zijn lijk te worden gekroond. Een kwestie van ethiek. Het weigeren van een onderscheiding kan soms heel zuiver overkomen. Zou ik in een soortgelijke situatie ook doen als, zeg maar, Abou Jahjah, God beware ons, iets zou overkomen. En degenen die mijn theorie vergezocht vinden, verwijs ik naar de site van het slachtoffer. Daarop staat nog de column die Van Gogh tien dagen voor zijn dood over ’Onze burgemeester’ schreef: „Cohen gedraagt zich als een burgemeester in oorlogstijd en dat bedoel ik niet als compliment. Ik vermoed dat onze burgemeester een doortrapte cynicus is en een rasopportunist bovendien.”
Al is dat wat overdreven, opportunisme is een beroepseis ..
pi_40619643
Eigenlijk zou iemand dt eens moeten aankaarten bij Nova. Ben benieuwd of ze er een item van maken.
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 20:09:18 #85
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_40619692
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 20:07 schreef manhattan het volgende:
Eigenlijk zou iemand dt eens moeten aankaarten bij Nova. Ben benieuwd of ze er een item van maken.
Misschien kan Hart van Nederland zich er eens op storten, of shownieuws?
pi_40619698
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 19:59 schreef mvdlubbe het volgende:

[..]

vandaar dat de vvd zo populair is in POL.
And that is the news.''
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 20:10:05 #87
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_40619720
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 20:09 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

vandaar dat de vvd zo populair is in POL.
De Groten Der Aarde komen niet in POL.
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 20:26:29 #88
151582 A_L_N_F
Blanche-Meki :')
pi_40620314
wel grappig dat een jood de moslims zo goed beschermd.
ik ben lief :)
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 20:26:38 #89
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_40620324
quote:

[..]

Dus ik kan er bij jou van op aan dat je beïnvloeding van het nieuws erg vind?

Et voila.
Ministerie wil persberichten Uruzgan keuren
Sievoeplêt.

Benieuwd of je em gaat kicken. Het is al een oud topic. Als je 1 zin te zeggen hebt, kan dat trouwens ook gewoon hier.
pi_40620335
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 19:57 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Nee, men kan het niet hebben dat Cohen met de eer gaat strijken voor uitgerekend iets waar hij een prutsbeleid op voert. "Jammer voor de slachtoffers, zolang de vlam maar niet in de pan slaat".

Daar krijg ik een beetje rillingen van.
Ik snap ook nooit zo goed waarom die man door sommige linkse mede-burgers zo vereert wordt. Het is een lafbek die de makkelijkste weg kiest door problematiek onder de mat te vegen. Dat er daarbij mensen levend verbranden schijnt hem niet te deren.

Nog een voorbeeld: Bert en Marja die hun huis uit moesten vluchten....
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 20:29:16 #91
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_40620428
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 17:29 schreef longinus het volgende:
Ik zou bij God niet weten hoe je zoiets zo kunnen concluderen.

Dat politie en politiek niet volop speculatie in de media willen lijkt me niet vreemd. Deze houding voorkomt beschamende taferelen zoals na de beruchte MP3-moord in Belgie.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_40620447
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 20:26 schreef manhattan het volgende:
Nog een voorbeeld: Bert en Marja die hun huis uit moesten vluchten....
Jij mag Bert en Marja zeggen?

Mag ik je aanraken
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 20:32:41 #93
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_40620549
quote:

Het is een lafbek die de makkelijkste weg kiest door problematiek onder de mat te vegen. Dat er daarbij mensen levend verbranden schijnt hem niet te deren.
Ik vind dit misselijkmakende teksten, maar ik kan me er niet eens druk om maken want je maakt jezelf er alleen maar ongeloofwaardig door.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 20:43:49 #94
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_40620953
In Duindorp is een familie 'buitenlanders' uit hun huis gedreigd en die zijn vertrokken. Alle nederlanders zijn criminelen.
pi_40621075
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 20:10 schreef mvdlubbe het volgende:

[..]

De Groten Der Aarde komen niet in POL.
grootheidswaanzin tekent de echte gek
And that is the news.''
pi_40621105
quote:

[..]

Ik snap ook nooit zo goed waarom die man door sommige linkse mede-burgers zo vereert wordt. Het is een lafbek die de makkelijkste weg kiest door problematiek onder de mat te vegen. Dat er daarbij mensen levend verbranden schijnt hem niet te deren.
Jij bent zeker 1 die Verdonk daadkrachtig vind?
Dan weet ik tenminste dat ik met een hypocriet persoon praat die voor een bananenrepubliek is. Want dat was de actie van Verdonk tegeh AHA.
And that is the news.''
pi_40621137
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 19:32 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Ga naar die overlevenden toe en zeg dan nog eens dat netwerk van die zielige reportages maakt.
Ik vermoed dat Netwerk meer aandacht aan deze zaak zou hebben besteed wanneer het slachtoffer een allochtoon was geweest en daarom moet ik tegen de overlevenden van een Servisch concentratiekamp gaan zeggen dat ze zielige reportages maken?

pi_40621192
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 20:49 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Ik vermoed dat Netwerk meer aandacht aan deze zaak zou hebben besteed wanneer het slachtoffer een allochtoon was geweest en daarom moet ik tegen de overlevenden van een Servisch concentratiekamp gaan zeggen dat ze zielige reportages maken?

je bedoelt dat hoe netwerk het ook doet, je altijd zal zeggen dat ze partijdige linkse stukjes maken en het alleen uitvergroten als het hen uitkomt. Zelfs bij zo iemand.
Te smerig voor woorden ben jij.
je moet niet zoveel vermoeden. Je moet eens een keer nadenken en bij jezelf nagaan hoe sociaal en hoeveel jij over hebt voor anderen die niet hetzelfde velletje of gedachtegoed hebt. En maar zeiken op links
And that is the news.''
pi_40621307
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 20:51 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

je bedoelt dat hoe netwerk het ook doet, je altijd zal zeggen dat ze partijdige linkse stukjes maken
Ik bedoel dat ik geen verband zie tussen mijn opmerking dat Netwerk waarschijnlijk meer aandacht had besteed aan deze zaak wanneer het slachtoffer een allochtoon was geweest en jouw opmerking over de nabestaanden van een Servisch concentratiekamp.
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 20:49 schreef Tikorev het volgende:

[..]

dinsdag 8 augustus 2006 @ 20:58:20 #100
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_40621447
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 20:54 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Ik bedoel dat ik geen verband zie tussen mijn opmerking dat Netwerk waarschijnlijk meer aandacht had besteed aan deze zaak wanneer het slachtoffer een allochtoon was geweest en jouw opmerking over de nabestaanden van een Servisch concentratiekamp.
[..]
Omdat je waarschijnlijk nooit kijkt naat Netwerk. Dan zie je dat ze veel meer en veel bredere reportages maken dan hoe jij ze wegzet als links. Mijn voorbeeld was daar een voorbeeld van.
And that is the news.''
pi_40621643
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 17:37 schreef mvdlubbe het volgende:
Ach ja. Die burgemeester belt haar op met die vraag om mocro's te beschermen.
Natuurlijk.
Leef lekker verder in je simpele wereld, vent. .
Welnee, dat zou Cohen nooooooit doen!
pi_40622048
Overigens over de Netwerk uitzending. Netwerk vond het blijkbaar nodig om met deze beelden de suggestie van een Servisch concentratiekamp op te wekken:

Terwijl al jarenlang duidelijk was dat de betreffende mensen zich niet in een concentratiekamp bevonden. Maar ja, zolang de suggestie maar wordt gewekt.

The picture that fooled the world

Ook was het vrij dubieus dat Netwerk het hijsen van een Bosnisch-Servische vlag op Servisch grondgebied een provocatie noemde.

Vier dagen eerder, openingszin Netwerk: "Wij zijn erg gehecht aan onze lokale ziekenhuizen, maar door de invoering van de marktwerking in de zorg dreigen ze snel te verdwijnen".

Je moet wel heel erg links zijn wil je zo'n zin je bek uit krijgen. Als wij namelijk echt zo gehecht zijn aan onze lokale ziekenhuizen dan zullen er door de marktwerking alleen maar bijkomen. Uit het feit dat ze verdwijnen blijkt dat we blijkbaar de extra kosten van zulke kleine lokale ziekenhuizen niet vinden opwegen tegen het gemak ervan.

Door dit soort incidenten kan ik Netwerk nou niet echt gebalanceerd noemen...
pi_40622304
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 21:16 schreef Tikorev het volgende:
Overigens over de Netwerk uitzending. Netwerk vond het blijkbaar nodig om met deze beelden de suggestie van een Servisch concentratiekamp op te wekken:

[afbeelding]

Terwijl al jarenlang duidelijk was dat de betreffende mensen zich niet in een concentratiekamp bevonden. Maar ja, zolang de suggestie maar gewekt wordt.

The picture that fooled the world

Ook was het vrij dubieus dat Netwerk het hijsen van een Bosnisch-Servische vlag op Servisch grondgebied een provocatie noemden.

Vier dagen eerder, openingszin Netwerk: "Wij zijn erg gehecht aan onze lokale ziekenhuizen, maar door de invoering van de marktwerking in de zorg dreigen ze snel te verdwijnen".

Je moet wel heel erg links zijn wil je zo'n zin je bek uit krijgen. Als wij namelijk echt zo gehecht zijn aan onze lokale ziekenhuizen dan zullen er door de marktwerking alleen maar bijkomen. Uit het feit dat ze verdwijnen blijkt dat we blijkbaar de extra kosten van zulke kleine lokale ziekenhuizen niet vinden opwegen tegen het gemak ervan.

Door dit soort incidenten kan ik Netwerk nou niet echt gebalanceerd noemen...
Och vergeet dit niet: selectieve verontwaardiging !!

Want vergeet niet: de Serviers waren de boemannen en de arme moslims het slachtoffer.
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 21:24:01 #104
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_40622345
Scraping the bottom of the barrel. Wat heeft dit in godesnaam met dit topic te maken?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_40622717
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 21:22 schreef -IksRee- het volgende:

[..]

Och vergeet dit niet: selectieve verontwaardiging !!
Ook zoiets ja...
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 21:24 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Scraping the bottom of the barrel. Wat heeft dit in godesnaam met dit topic te maken?
Geen idee. One_of_the_few kwam met Servische concentratiekampen aanzetten toen ik opmerkte dat de media ongetwijfeld meer aandacht aan deze zaak hadden gegeven wanneer het slachtoffer een allochtoon was geweest:
quote:

dinsdag 8 augustus 2006 @ 21:49:20 #106
67978 HenryHill
pi_40623198
Kan iemand van het pro-Cohen kamp me dan misschien uitleggen waarom hij het zo goed doet terwijl hij de problemen m.b.t. de (allochtone) criminelen in zijn stad niet aanpakt?
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_40623458
Hij pakt problemen mbt criminelen in zijn stad wel aan hoor!
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 22:00:34 #108
67978 HenryHill
pi_40623606
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 21:56 schreef SCH het volgende:
Hoe dan? Ik hoor met name de 'incidenten' die elke keer plaatsvinden in Amsterdam, maar ik hoor nooit wat er dan tegen gedaan wordt.
pi_40623652
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 22:00 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Hoe dan? Ik hoor met name de 'incidenten' die elke keer plaatsvinden in Amsterdam, maar ik hoor nooit wat er dan tegen gedaan wordt.
Dat kan kloppen, dat wordt natuurlijk niet allemaal aan de grote klok gehangen.
pi_40623825
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 21:56 schreef SCH het volgende:

Inderdaad, probleemwijken worden vakkundig ontdaan van de slachtoffers
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 22:12:37 #111
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_40624023
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 22:01 schreef SCH het volgende:

[..]

Dus zijn kwaliteit is heel onzichtbaar heel erg goed besturen?
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 22:39:51 #112
67978 HenryHill
pi_40625065
quote:

[..]

Voor iemand die zich zo goed bewust is van het effect van de media (zowel op zijn beleid als op zijn persoontje) lijkt me dat een beetje vreemd...
pi_40625453
quote:

[..]

Nee, de gedachte hierachter ontgaat me totaal........
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 23:54:49 #114
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_40627890
Dit onderwerp is toch vorig jaar ook al ter sprake geweest ?!? (search werkt ff niet mee)
De OP als posting in het Cohen topic had ik nog wel kunnen volgen want daar is idd een maatschappelijke rel over geweest. Maar om hier een seperaat topic voor maken wat als contragewicht moet dienen voor het Cohen topic zie ik eerlijk gezegd niet zitten.
Op deze manier kunnen we de krakersrellen van de jaren 80 ook wel van een nieuwe vernislaag voorzien.

Verder mis ik nog de bronvermeldingen in de OP. En die zullen imo wel behoorlijk outdated zijn.

Het liefst zou ik het topic dichtsmijten.... vanwege het gebrek van een actuele nieuwswaarde. Maar andersom is er wel een discussie die wel past in [GC].

[NWS] -> [GC]
  woensdag 9 augustus 2006 @ 09:44:36 #115
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_40634681
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 20:26 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Geen reactie van manhattan, verbaasd me eigenlijk niks.
Hier is het media aansturen en dat is zo verschrikkelijk erg, ergens anders gebeurt het door de Nederlandse overheid, op een véél grotere schaal, en je kíjkt er niet eens naar.
  woensdag 9 augustus 2006 @ 09:51:24 #116
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_40634812
quote:
Vraag ik mij ook af. Alsof dat onderwerp hier niet al dood is gediscussieerd zeg..

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_40640667
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 09:44 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Geen reactie van manhattan, verbaasd me eigenlijk niks.
Ik heb voor jou ook nog een aantal vragen openstaan die je fijn negeert, niet dat dat me verbaast want dat doe je keer op keer, tenminste als je je niet er van af kan maken door een compleet irrelevant linkje met een neer te pleuren.
  woensdag 9 augustus 2006 @ 15:00:14 #118
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_40644855
Ik denk dat Cohen op zijn stoeltje zit te beven, nu het tóch in de media is gekomen. .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')