Cohen gaat (gelukkig) niet over het opsporingsbeleid van Justitie.....quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:06 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
Ik snap het niet helemaal. Het moest uit de media gehouden worden, terwijl onderaan staat dat het wel bij Opsporing Verzocht is geweest ?
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:06 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
Ik snap het niet helemaal. Het moest uit de media gehouden worden, terwijl onderaan staat dat het wel bij Opsporing Verzocht is geweest ?
Laat maar zien.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:52 schreef manhattan het volgende:
[..]
Grappig, heeft namelijk ook in De Volkskrant gestaan....
Nee.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:11 schreef manhattan het volgende:
[..]
Ik heb geen volkskrant-account. Zoek het eens even op je eigen Lexis-nexis...
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:21 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Bewijs jij het tegendeel als je denkt dat het niet zo is
Ik moest hier wel enigszins om lachen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:56 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Die kunnen ze dan bij voorkeur op de akkers van diegenen uitvoeren die kankeren op de Randstad. Zien jullie ook eens een allochtoon van dichtbij.
Dan kunnen wij in de Randstad de eindscore bekijken en overgaan tot de orde van de dag.
Ja tuurlijk, eerst vind Time Magazine hem een toffe peer, dan kan dat niet, en nu wederom een nominatie, en dat kán met geen mogelijkheid. Hoor je!? Hij is 'soort links' en iets met thee. Vooral thee!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:17 schreef One_of_the_few het volgende:
![]()
Wat een stelletje achterlijke lui hier zeg.
Heeft Nederland iemand die internationaal scoort hakt men hem hier neer. Hartstikke goe,d maar een echte nederlandse mentaliteit. En men maar zeiken op links. Wat zielig dit zeg.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:56 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Die kunnen ze dan bij voorkeur op de akkers van diegenen uitvoeren die kankeren op de Randstad. Zien jullie ook eens een allochtoon van dichtbij.
Dan kunnen wij in de Randstad de eindscore bekijken en overgaan tot de orde van de dag.
Typisch nederland. Iemand die er bovenuit steekt afschieten. Man wat zakken sommigen hier door het ijs zeg.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:26 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, eerst vind Time Magazine hem een toffe peer, dan kan dat niet, en nu wederom een nominatie, en dat kán met geen mogelijkheid. Hoor je!? Hij is 'soort links' en iets met thee. Vooral thee!
Want oei oei. Al die organisaties zoals Time hebben het wel mis hoor.
Komen de omroepen ook weer langs....quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:57 schreef Tikorev het volgende:
Ik had de ophef wel eens willen horen bij een allochtone Amsterdammer een hakenkruis op de deur was gekalkt en zijn huis in brand was gestoken waarbij hij om het leven kwam, net nadat hij ruzie had gehad met een goep autochtonen.
Dan zouden NOVA, Netwerk, TweeVandaag en de NOS elke vertegenwoordiger uit de multiculti-industrie voor de camera hebben getrokken en ons wekenlang hebben bestookt met zielige reportages.
Men kan het niet hebben dat een linksig figuur in het buitenland beroemd wordt. Omdat die mensen daar minder kortzichtig zijn dan diegene waarop jij reageert en anderen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:30 schreef mvdlubbe het volgende:
Dat hele gezeik over die Theo van Gogh-parade heeft hier niet eens iets mee te maken. Behalve dat het advies van de burgervader hoe dan ook terecht was/is.
Dat was toch omdat Ayaan niet mocht winnen en ze perse een Nederlander wilden?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:26 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, eerst vind Time Magazine hem een toffe peer, dan kan dat niet, en nu wederom een nominatie, en dat kán met geen mogelijkheid. Hoor je!? Hij is 'soort links' en iets met thee. Vooral thee!
Want oei oei. Al die organisaties zoals Time hebben het wel mis hoor.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:33 schreef Napalm het volgende:
[..]
Dat was toch omdat Ayaan niet mocht winnen en ze perse een Nederlander wilden?
Klein verzoekje: kun je even wat orde aanbrengen in dit psychotische gebrabbel, ik begrijp er geen kont van.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:32 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Komen de omroepen ook weer langs.
Jezus, wat een triest volk zeg. Alles is de schuld en ik kan er niks aan doen want ik ben zieleig. Ze moeten ook altijd mij hebben.
Ga je eigen verantwoordleijkheid pakken en loop niet zo te miepen. Je loopt zo te zeiken he over netwerk enzo. heb je de laaste tijd gekeken. Met een twee-luik over China? Met het item gisteren over dat servische concentratiekamp. Ga naar ddie overlevenden toe en zeg dan nog eens dat netwerk van die zielige reportages maakt.
En dat mag stemmen..![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |