abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 19:57:27 #76
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_40619241
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 19:53 schreef manhattan het volgende:

[..]

Het gaat hier om een racistische moord die doelbewust de doofpot in wordt gestopt door Job Cohen, dat is hier het issue.!
Als Job Cohen die macht had, denk je dat jij dan dit soort uitspraken zou kunnen doen? Dan stond de Cohenner Garde nu al stukjes lood in je nek te hijgen, vent.
Dat en je zou nooit iets hebben gehoord over die moord.
12. Hoe vaak ben je bang dat je leven zonder internet vervelend, leeg en onplezierig zal zijn?
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 19:57:39 #77
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_40619250
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 19:33 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Men kan het niet hebben dat een linksig figuur in het buitenland beroemd wordt.
Nee, men kan het niet hebben dat Cohen met de eer gaat strijken voor uitgerekend iets waar hij een prutsbeleid op voert. "Jammer voor de slachtoffers, zolang de vlam maar niet in de pan slaat".

Daar krijg ik een beetje rillingen van.
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_40619285
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 19:54 schreef SCH het volgende:

[..]

Geloof je dit soort dingen echt?
Iedereen met een beetje hersens ziet dat dit een doofpot-kwestie is om Marokkanen uit de wind te houden. Ik denk eigenlijk dat je dat zelf ook stiekem wel inziet...
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 19:58:37 #79
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_40619292
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 19:35 schreef SCH het volgende:

Dat was toch omdat Ayaan niet mocht winnen en ze perse een Nederlander wilden?

Serieus. google maar ff.
quote:
Zijn verkiezing tot Europese Held door het weekblad Time heeft Job Cohen te danken aan Abi Daruvalla, en aan niemand anders. Daruvalla is de correspondente van Time in Nederland, en als zodanig de opvolger van journalistieke zwaargewichten als Wibo van de Linde en Friso Endt.

Aanvankelijk was de redactie van Time van plan om Ayaan Hirsi Ali uit te roepen tot Europese Held, zo vertelt Daruvalla. De correspondente liet haar hoofdkantoor echter weten dat ze daar ‘faliekant’ tegen was. “Ayaan Hirsi Ali heeft niets bereikt. Ze heeft vooral heel veel mensen boos gemaakt.”

Daruvalla deed een tegenzet: per e-mail stelde ze Time voor om, als er dan toch een Nederlander moest worden verkozen, iemand te nemen die verzoening predikt. Zoals de burgemeester van Amsterdam. “Ik was het zat dat Nederland internationaal wordt neergezet als een heel hard land, als een soort Pim Fortuyn-land.”

De redactie in de Verenigde Staten liet zich snel overtuigen. “Daarover was ik wel een beetje verbaasd,” zegt de journaliste, die uit Groot-Brittannië komt en Indiase roots heeft. Daruvalla woont al twintig jaar in Nederland, en ze is naar eigen zeggen ‘geheel onpartijdig’.
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 19:59:00 #80
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_40619310
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 19:57 schreef yvonne het volgende:

[..]

Als je dan even de naam noemt is dat stukken handiger, anders is het speculatie.
De hele top van FOK! is één linkse, beschermende, bomenknuffelende, theedrinkende teringbende, yvonne. Dát is hier aan de orde. .
12. Hoe vaak ben je bang dat je leven zonder internet vervelend, leeg en onplezierig zal zijn?
  Admin dinsdag 8 augustus 2006 @ 20:00:53 #81
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_40619397
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 19:59 schreef mvdlubbe het volgende:

[..]

De hele top van FOK! is één linkse, beschermende, bomenknuffelende, theedrinkende teringbende, yvonne. Dát is hier aan de orde. .
Ik heb die man vermoord?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 20:01:38 #82
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_40619425
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 20:00 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ik heb die man vermoord?
Zeg dat nou níet, straks slaat de vlám in de pán.
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 20:01:45 #83
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_40619429
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 19:58 schreef Napalm het volgende:

Serieus. google maar ff.
Oh ja voordat je gaat Bron, serieuze bron, serieuze bron-en :
http://www.trouw.nl/dever(...)n+de+as+van+Van+Gogh
quote:
Het kan allemaal waar zijn, maar er is nog een andere reden om Cohen zijn verkiezing toch te misgunnen: je gaat domweg niet tot je enkels in de as van iemand staan die tijdens zijn leven je gezworen vijand was, om vervolgens over zijn lijk te worden gekroond. Een kwestie van ethiek. Het weigeren van een onderscheiding kan soms heel zuiver overkomen. Zou ik in een soortgelijke situatie ook doen als, zeg maar, Abou Jahjah, God beware ons, iets zou overkomen. En degenen die mijn theorie vergezocht vinden, verwijs ik naar de site van het slachtoffer. Daarop staat nog de column die Van Gogh tien dagen voor zijn dood over ’Onze burgemeester’ schreef: „Cohen gedraagt zich als een burgemeester in oorlogstijd en dat bedoel ik niet als compliment. Ik vermoed dat onze burgemeester een doortrapte cynicus is en een rasopportunist bovendien.”
Al is dat wat overdreven, opportunisme is een beroepseis ..
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_40619643
Eigenlijk zou iemand dt eens moeten aankaarten bij Nova. Ben benieuwd of ze er een item van maken.
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 20:09:18 #85
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_40619692
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 20:07 schreef manhattan het volgende:
Eigenlijk zou iemand dt eens moeten aankaarten bij Nova. Ben benieuwd of ze er een item van maken.
Misschien kan Hart van Nederland zich er eens op storten, of shownieuws?
pi_40619698
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 19:59 schreef mvdlubbe het volgende:

[..]

vandaar dat de vvd zo populair is in POL.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 20:10:05 #87
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_40619720
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 20:09 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

vandaar dat de vvd zo populair is in POL.
De Groten Der Aarde komen niet in POL.
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 20:26:29 #88
151582 A_L_N_F
Blanche-Meki :')
pi_40620314
wel grappig dat een jood de moslims zo goed beschermd.
ik ben lief :)
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 20:26:38 #89
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_40620324
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 19:53 schreef manhattan het volgende:

[..]

Het gaat hier om een racistische moord die doelbewust de doofpot in wordt gestopt door Job Cohen, dat is hier het issue.!
Dus ik kan er bij jou van op aan dat je beïnvloeding van het nieuws erg vind?

Et voila.
Ministerie wil persberichten Uruzgan keuren
Sievoeplêt.

Benieuwd of je em gaat kicken. Het is al een oud topic. Als je 1 zin te zeggen hebt, kan dat trouwens ook gewoon hier.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_40620335
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 19:57 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Nee, men kan het niet hebben dat Cohen met de eer gaat strijken voor uitgerekend iets waar hij een prutsbeleid op voert. "Jammer voor de slachtoffers, zolang de vlam maar niet in de pan slaat".

Daar krijg ik een beetje rillingen van.
Ik snap ook nooit zo goed waarom die man door sommige linkse mede-burgers zo vereert wordt. Het is een lafbek die de makkelijkste weg kiest door problematiek onder de mat te vegen. Dat er daarbij mensen levend verbranden schijnt hem niet te deren.

Nog een voorbeeld: Bert en Marja die hun huis uit moesten vluchten....
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 20:29:16 #91
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_40620428
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 17:29 schreef longinus het volgende:
Dus als ik het goed begrijp wordt dit in de doofpot gestopt omdat er marokkanen bij bertrokken kunnen zijn.
Ik zou bij God niet weten hoe je zoiets zo kunnen concluderen.

Dat politie en politiek niet volop speculatie in de media willen lijkt me niet vreemd. Deze houding voorkomt beschamende taferelen zoals na de beruchte MP3-moord in Belgie.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_40620447
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 20:26 schreef manhattan het volgende:
Nog een voorbeeld: Bert en Marja die hun huis uit moesten vluchten....
Jij mag Bert en Marja zeggen?

Mag ik je aanraken
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 20:32:41 #93
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_40620549
quote:

Het is een lafbek die de makkelijkste weg kiest door problematiek onder de mat te vegen. Dat er daarbij mensen levend verbranden schijnt hem niet te deren.
Ik vind dit misselijkmakende teksten, maar ik kan me er niet eens druk om maken want je maakt jezelf er alleen maar ongeloofwaardig door.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 20:43:49 #94
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_40620953
In Duindorp is een familie 'buitenlanders' uit hun huis gedreigd en die zijn vertrokken. Alle nederlanders zijn criminelen.
pi_40621075
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 20:10 schreef mvdlubbe het volgende:

[..]

De Groten Der Aarde komen niet in POL.
grootheidswaanzin tekent de echte gek
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_40621105
quote:

[..]

Ik snap ook nooit zo goed waarom die man door sommige linkse mede-burgers zo vereert wordt. Het is een lafbek die de makkelijkste weg kiest door problematiek onder de mat te vegen. Dat er daarbij mensen levend verbranden schijnt hem niet te deren.
Jij bent zeker 1 die Verdonk daadkrachtig vind?
Dan weet ik tenminste dat ik met een hypocriet persoon praat die voor een bananenrepubliek is. Want dat was de actie van Verdonk tegeh AHA.
And that is the news.''
pi_40621137
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 19:32 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Ga naar die overlevenden toe en zeg dan nog eens dat netwerk van die zielige reportages maakt.
Ik vermoed dat Netwerk meer aandacht aan deze zaak zou hebben besteed wanneer het slachtoffer een allochtoon was geweest en daarom moet ik tegen de overlevenden van een Servisch concentratiekamp gaan zeggen dat ze zielige reportages maken?

De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
pi_40621192
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 20:49 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Ik vermoed dat Netwerk meer aandacht aan deze zaak zou hebben besteed wanneer het slachtoffer een allochtoon was geweest en daarom moet ik tegen de overlevenden van een Servisch concentratiekamp gaan zeggen dat ze zielige reportages maken?

je bedoelt dat hoe netwerk het ook doet, je altijd zal zeggen dat ze partijdige linkse stukjes maken en het alleen uitvergroten als het hen uitkomt. Zelfs bij zo iemand.
Te smerig voor woorden ben jij.
je moet niet zoveel vermoeden. Je moet eens een keer nadenken en bij jezelf nagaan hoe sociaal en hoeveel jij over hebt voor anderen die niet hetzelfde velletje of gedachtegoed hebt. En maar zeiken op links
And that is the news.''
pi_40621307
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 20:51 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

je bedoelt dat hoe netwerk het ook doet, je altijd zal zeggen dat ze partijdige linkse stukjes maken
Ik bedoel dat ik geen verband zie tussen mijn opmerking dat Netwerk waarschijnlijk meer aandacht had besteed aan deze zaak wanneer het slachtoffer een allochtoon was geweest en jouw opmerking over de nabestaanden van een Servisch concentratiekamp.
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 20:49 schreef Tikorev het volgende:

[..]

De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 20:58:20 #100
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_40621447
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 20:54 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Ik bedoel dat ik geen verband zie tussen mijn opmerking dat Netwerk waarschijnlijk meer aandacht had besteed aan deze zaak wanneer het slachtoffer een allochtoon was geweest en jouw opmerking over de nabestaanden van een Servisch concentratiekamp.
[..]
Omdat je waarschijnlijk nooit kijkt naat Netwerk. Dan zie je dat ze veel meer en veel bredere reportages maken dan hoe jij ze wegzet als links. Mijn voorbeeld was daar een voorbeeld van.
And that is the news.''
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')