Als Job Cohen die macht had, denk je dat jij dan dit soort uitspraken zou kunnen doen? Dan stond de Cohenner Garde nu al stukjes lood in je nek te hijgen, vent.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:53 schreef manhattan het volgende:
[..]
Het gaat hier om een racistische moord die doelbewust de doofpot in wordt gestopt door Job Cohen, dat is hier het issue.!
Nee, men kan het niet hebben dat Cohen met de eer gaat strijken voor uitgerekend iets waar hij een prutsbeleid op voert. "Jammer voor de slachtoffers, zolang de vlam maar niet in de pan slaat".quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:33 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Men kan het niet hebben dat een linksig figuur in het buitenland beroemd wordt.
Iedereen met een beetje hersens ziet dat dit een doofpot-kwestie is om Marokkanen uit de wind te houden. Ik denk eigenlijk dat je dat zelf ook stiekem wel inziet...quote:
Serieus. google maar ff.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:35 schreef SCH het volgende:
Dat was toch omdat Ayaan niet mocht winnen en ze perse een Nederlander wilden?
![]()
![]()
quote:Zijn verkiezing tot Europese Held door het weekblad Time heeft Job Cohen te danken aan Abi Daruvalla, en aan niemand anders. Daruvalla is de correspondente van Time in Nederland, en als zodanig de opvolger van journalistieke zwaargewichten als Wibo van de Linde en Friso Endt.
Aanvankelijk was de redactie van Time van plan om Ayaan Hirsi Ali uit te roepen tot Europese Held, zo vertelt Daruvalla. De correspondente liet haar hoofdkantoor echter weten dat ze daar ‘faliekant’ tegen was. “Ayaan Hirsi Ali heeft niets bereikt. Ze heeft vooral heel veel mensen boos gemaakt.”
Daruvalla deed een tegenzet: per e-mail stelde ze Time voor om, als er dan toch een Nederlander moest worden verkozen, iemand te nemen die verzoening predikt. Zoals de burgemeester van Amsterdam. “Ik was het zat dat Nederland internationaal wordt neergezet als een heel hard land, als een soort Pim Fortuyn-land.”
De redactie in de Verenigde Staten liet zich snel overtuigen. “Daarover was ik wel een beetje verbaasd,” zegt de journaliste, die uit Groot-Brittannië komt en Indiase roots heeft. Daruvalla woont al twintig jaar in Nederland, en ze is naar eigen zeggen ‘geheel onpartijdig’.
De hele top van FOK! is één linkse, beschermende, bomenknuffelende, theedrinkende teringbende, yvonne. Dát is hier aan de orde.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als je dan even de naam noemt is dat stukken handiger, anders is het speculatie.
Ik heb die man vermoord?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:59 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
De hele top van FOK! is één linkse, beschermende, bomenknuffelende, theedrinkende teringbende, yvonne. Dát is hier aan de orde..
Zeg dat nou níet, straks slaat de vlám in de pán.quote:
Oh ja voordat je gaat Bron, serieuze bron, serieuze bron-en :quote:
Al is dat wat overdreven, opportunisme is een beroepseis ..quote:Het kan allemaal waar zijn, maar er is nog een andere reden om Cohen zijn verkiezing toch te misgunnen: je gaat domweg niet tot je enkels in de as van iemand staan die tijdens zijn leven je gezworen vijand was, om vervolgens over zijn lijk te worden gekroond. Een kwestie van ethiek. Het weigeren van een onderscheiding kan soms heel zuiver overkomen. Zou ik in een soortgelijke situatie ook doen als, zeg maar, Abou Jahjah, God beware ons, iets zou overkomen. En degenen die mijn theorie vergezocht vinden, verwijs ik naar de site van het slachtoffer. Daarop staat nog de column die Van Gogh tien dagen voor zijn dood over ’Onze burgemeester’ schreef: „Cohen gedraagt zich als een burgemeester in oorlogstijd en dat bedoel ik niet als compliment. Ik vermoed dat onze burgemeester een doortrapte cynicus is en een rasopportunist bovendien.”
Misschien kan Hart van Nederland zich er eens op storten, of shownieuws?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:07 schreef manhattan het volgende:
Eigenlijk zou iemand dt eens moeten aankaarten bij Nova. Ben benieuwd of ze er een item van maken.
vandaar dat de vvd zo populair is in POL.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:59 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
De hele top van FOK! is één linkse, beschermende, bomenknuffelende, theedrinkende teringbende, yvonne. Dát is hier aan de orde..
De Groten Der Aarde komen niet in POL.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:09 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
vandaar dat de vvd zo populair is in POL.
Dus ik kan er bij jou van op aan dat je beïnvloeding van het nieuws erg vind?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:53 schreef manhattan het volgende:
[..]
Het gaat hier om een racistische moord die doelbewust de doofpot in wordt gestopt door Job Cohen, dat is hier het issue.!
Ik snap ook nooit zo goed waarom die man door sommige linkse mede-burgers zo vereert wordt. Het is een lafbek die de makkelijkste weg kiest door problematiek onder de mat te vegen. Dat er daarbij mensen levend verbranden schijnt hem niet te deren.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:57 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Nee, men kan het niet hebben dat Cohen met de eer gaat strijken voor uitgerekend iets waar hij een prutsbeleid op voert. "Jammer voor de slachtoffers, zolang de vlam maar niet in de pan slaat".
Daar krijg ik een beetje rillingen van.
Ik zou bij God niet weten hoe je zoiets zo kunnen concluderen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:29 schreef longinus het volgende:
Dus als ik het goed begrijp wordt dit in de doofpot gestopt omdat er marokkanen bij bertrokken kunnen zijn.
Jij mag Bert en Marja zeggen?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:26 schreef manhattan het volgende:
Nog een voorbeeld: Bert en Marja die hun huis uit moesten vluchten....
Ik vind dit misselijkmakende teksten, maar ik kan me er niet eens druk om maken want je maakt jezelf er alleen maar ongeloofwaardig door.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:26 schreef manhattan het volgende:
Het is een lafbek die de makkelijkste weg kiest door problematiek onder de mat te vegen. Dat er daarbij mensen levend verbranden schijnt hem niet te deren.
grootheidswaanzin tekent de echte gekquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:10 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
De Groten Der Aarde komen niet in POL.
Jij bent zeker 1 die Verdonk daadkrachtig vind?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:26 schreef manhattan het volgende:
[..]
Ik snap ook nooit zo goed waarom die man door sommige linkse mede-burgers zo vereert wordt. Het is een lafbek die de makkelijkste weg kiest door problematiek onder de mat te vegen. Dat er daarbij mensen levend verbranden schijnt hem niet te deren.
Ik vermoed dat Netwerk meer aandacht aan deze zaak zou hebben besteed wanneer het slachtoffer een allochtoon was geweest en daarom moet ik tegen de overlevenden van een Servisch concentratiekamp gaan zeggen dat ze zielige reportages maken?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:32 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Ga naar die overlevenden toe en zeg dan nog eens dat netwerk van die zielige reportages maakt.
je bedoelt dat hoe netwerk het ook doet, je altijd zal zeggen dat ze partijdige linkse stukjes maken en het alleen uitvergroten als het hen uitkomt. Zelfs bij zo iemand.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:49 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Netwerk meer aandacht aan deze zaak zou hebben besteed wanneer het slachtoffer een allochtoon was geweest en daarom moet ik tegen de overlevenden van een Servisch concentratiekamp gaan zeggen dat ze zielige reportages maken?
![]()
![]()
![]()
Ik bedoel dat ik geen verband zie tussen mijn opmerking dat Netwerk waarschijnlijk meer aandacht had besteed aan deze zaak wanneer het slachtoffer een allochtoon was geweest en jouw opmerking over de nabestaanden van een Servisch concentratiekamp.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:51 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
je bedoelt dat hoe netwerk het ook doet, je altijd zal zeggen dat ze partijdige linkse stukjes maken
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:49 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Netwerk meer aandacht aan deze zaak zou hebben besteed wanneer het slachtoffer een allochtoon was geweest en daarom moet ik tegen de overlevenden van een Servisch concentratiekamp gaan zeggen dat ze zielige reportages maken?
![]()
![]()
![]()
Omdat je waarschijnlijk nooit kijkt naat Netwerk. Dan zie je dat ze veel meer en veel bredere reportages maken dan hoe jij ze wegzet als links. Mijn voorbeeld was daar een voorbeeld van.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:54 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik geen verband zie tussen mijn opmerking dat Netwerk waarschijnlijk meer aandacht had besteed aan deze zaak wanneer het slachtoffer een allochtoon was geweest en jouw opmerking over de nabestaanden van een Servisch concentratiekamp.
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |