abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 12:11:19 #1
35189 Troel
scherp en bot
pi_40604395
Fok! Dieetclub deel 111

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De Fok!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een startBMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer uit :+ #39 Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings (di)Eetclub meeting topic: Spareribs in Utrecht Binnenkort gaan we wat gezelligs doen in Utrecht om daarna te eten bij Broadway. Aanmelden, afmelden en meer informatie in het bovengenoemde topic. Een overzicht van alle voorgaande meetings is in de openingspost van dit topic te vinden.

Ik wil ook! Dat kan Op het moment dat je mee wilt doen in dit topic zal er een account voor je aangemaakt worden door Troel. Dit kun je doen door te mailen naar: Vaak is je account dan binnen twee dagen geregeld. Ook als je je wachtwoord kwijt bent of je problemen hebt met inloggen kun je Troel mailen. Je hoeft niet je regeltje te mailen, dit kan je straks namelijk zelf toevoegen. Je zal dan zo snel mogelijk een mailtje krijgen met een inlognaam en een wachtwoord waarmee je kan inloggen op de site. De site is te vinden op http://afvallen.qqn.nl Binnenkort zal de site aangepast worden en is alles te vinden op http://www.dieet-web.nl

Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je één keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal één update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet.

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje wat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki

en ik wil even pronken:

Omtrek kuit: 40 cm
Omtrek pols: 15 cm
Omtrek bovenarm: 27 cm
Omtrek dijbeen: 53 cm
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 12:14:53 #2
35189 Troel
scherp en bot
pi_40604492
Hmm, nou doet de grafiek het ineens niet meer
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_40604512
Ik dacht al dat het aan mijn pc lag.

Ik heb de laatste dagen trouwens helemaal niet meer zo'n zin om te snoepen. Met dank aan jamin. Ik had bonbons gekocht die normaal echt perfect zijn, maar blijkbaar is de temperatuur in de winkel niet goed geweest, want de vulling was helemaal droog en verkruimeld en de chocola was wit uitgeslagen, vervet en anders van smaak. Heb dat nog nooit gehad met Lily O'Briens.

Sindsdien heb ik geen trek meer. Dat was echt zo vies, brrr.
Sanity is (not) statistical
pi_40604524
* freecell tvp't met vijf vnigers ipv met tien
pi_40604542
Hoe veel woog je eigenlijk nog op de foto's in je fotoboek, Troel? Vast een stuk meer dan nu of niet?

Ik zat gisteren mijn fotomappen door te bladeren op de computer en toen zag ik zelf goed het verschil met nu (iets wat mij minder opvalt dan anderen omdat ik mezelf dagelijks zie). Dat geeft echt een goed gevoel.
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 12:16:41 #6
35189 Troel
scherp en bot
pi_40604547
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 12:15 schreef Maeghan het volgende:

Ik heb de laatste dagen trouwens helemaal niet meer zo'n zin om te snoepen. Met dank aan jamin. Ik had bonbons gekocht die normaal echt perfect zijn, maar blijkbaar is de temperatuur in de winkel niet goed geweest, want de vulling was helemaal droog en verkruimeld en de chocola was wit uitgeslagen, vervet en anders van smaak. Heb dat nog nooit gehad met Lily O'Briens.

teruggaan
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_40604574
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 12:15 schreef Maeghan het volgende:

Perfect toch!

Eigenlijk moet je die bonbons bewaren en er elke dag een héél klein beetje van nemen zodat je de rest van de dag geen trek meer hebt in snoeperijen.
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 12:18:45 #8
35189 Troel
scherp en bot
pi_40604614
Die foto met het mooie randje is door pea4fun gemaakt na de operatie, anderen zijn voor de operatie.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_40604738
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 12:16 schreef Troel het volgende:

[..]

teruggaan
Ik had ze in Utrecht gekocht en ik woon buiten Rotterdam, dus dat is geen optie. Ik wilde ze mailen, maar het emailadres van Jamin werkt niet. Misschien krijgen ze meer klachten.
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 12:17 schreef p-etr-a het volgende:

[..]

Perfect toch!

Eigenlijk moet je die bonbons bewaren en er elke dag een héél klein beetje van nemen zodat je de rest van de dag geen trek meer hebt in snoeperijen.

Nee dankje.

Zo, en nu ga ik even ontbijten.
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 12:25:11 #10
35189 Troel
scherp en bot
pi_40604806
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 12:23 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Ik had ze in Utrecht gekocht en ik woon buiten Rotterdam, dus dat is geen optie. Ik wilde ze mailen, maar het emailadres van Jamin werkt niet. Misschien krijgen ze meer klachten.
[..]

Nee dankje.

Zo, en nu ga ik even ontbijten.
bellen?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_40605095
Ja, zou wel moeten he. Maar ergens ben ik ook bang dat ze nieuwe op willen sturen *lol*
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 8 augustus 2006 @ 12:38:01 #12
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_40605261
Ik heb nog steeds bonbons van de workshop in de koelkast liggen.

Ik sta verbaasd over mezelf
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_40605312
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 12:38 schreef Rewimo het volgende:

Welke bonbons, welke workshop?

Die zijn bij mij al héél lang op... m'n vriend is net zo'n choco-junk als ik
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 12:40:47 #14
35189 Troel
scherp en bot
pi_40605360
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 12:38 schreef Rewimo het volgende:

Dan zou ik ze nu wel weggooien, ze waren toch maar een maand houdbaar?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_40605374
Ja, hoelang is die workshop geleden?
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 12:41:45 #16
35189 Troel
scherp en bot
pi_40605389
Hij was op 1 juli
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Licht Ontvlambaar dinsdag 8 augustus 2006 @ 12:42:00 #17
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_40605392
Ik heb van het weekend lekker gegeten... En veel te veel alcohol... kortom mijn gewicht heeft er weinig baat bij Maar goed, volgende week donderdag begint de volleybaltraining weer
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_40605425
Tijd Voor de Pens
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 8 augustus 2006 @ 12:43:04 #19
13151 crew  Rewimo
pi_40605431
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 12:40 schreef Troel het volgende:
Ow... ze liggen al die tijd al in de koelkast, zou dat nog schelen?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 12:44:33 #20
35189 Troel
scherp en bot
pi_40605481
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 12:43 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Ow... ze liggen al die tijd al in de koelkast, zou dat nog schelen?
Geen idee eigenlijk. Gewoon proberen. Diarree hebben we soms toch al
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_40605510
Ik ben benieuwd naar Zondag als ik op de weegschaal ga staan

Een BMI van 30 (100kg) is nu wel echt mijn 1ste grote doel dat ik zal bereiken.

Ik heb trouwens 3 grote doelen vooropgesteld.

1. 100kg
2. 080kg
3. fitness & krachttraining gaan doen en volhouden

Stiekem doel 4 een leuke vriendin vinden.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 8 augustus 2006 @ 12:48:58 #22
13151 crew  Rewimo
pi_40605610
4 kun je altijd wel bereiken Ik bedoel, die kan overal in de volgorde voor gaan komen
pi_40605627
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 12:40 schreef Troel het volgende:

[..]

Was dat niet 3 maanden, mits goed in de chocolade gedompeld? Kan me wel herinneren dat ik -toen hij dat zei- dacht: "Dat halen ze nóóit!".
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 12:50:45 #24
35189 Troel
scherp en bot
pi_40605672
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 12:49 schreef Levitation het volgende:

[..]

Was dat niet 3 maanden, mits goed in de chocolade gedompeld? Kan me wel herinneren dat ik -toen hij dat zei- dacht: "Dat halen ze nóóit!".
Eerder drie weken geloof ik
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_40605732
Ik ga maar weer eens een poging doen om onder de 80 kilo te komen. Dat wil al een jaar niet, maar ik ben die 82/83 kilo ondertussen aardig zat. Ik wil onder de 80, voor de kerst, dan kan ik begin volgend jaar weer onder de 80 komen =P

Edit: en met dat ik dit typ denk ik, huh, 80, was het niet 90? Moet ik eht niet even nakijken? Eh.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')