abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 augustus 2006 @ 16:06:09 #1
35189 Troel
scherp en bot
pi_40421910
Fok! Dieetclub deel 110

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De Fok!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een startBMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in #35 Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings (di)Eetclubmeeting deel XVI Op 29 juli gaan we wat gezelligs doen in Utrecht om daarna te eten bij Broadway. Aanmelden, afmelden en meer informatie in het bovengenoemde topic. Een overzicht van alle voorgaande meetings is in de openingspost van dit topic te vinden.

Ik wil ook! Dat kan Op het moment dat je mee wilt doen in dit topic zal er een account voor je aangemaakt worden door Troel. Dit kun je doen door te mailen naar: Vaak is je account dan binnen twee dagen geregeld. Ook als je je wachtwoord kwijt bent of je problemen hebt met inloggen kun je Troel mailen. Je hoeft niet je regeltje te mailen, dit kan je straks namelijk zelf toevoegen. Je zal dan zo snel mogelijk een mailtje krijgen met een inlognaam en een wachtwoord waarmee je kan inloggen op de site. De site is te vinden op http://afvallen.qqn.nl Binnenkort zal de site aangepast worden en is alles te vinden op http://www.dieet-web.nl

Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je één keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal één update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet.

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje wat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki

111 natuurlijk
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_40421933
Jaaa, kom op, wat houdt dat Troel-dieet in?
Sanity is (not) statistical
  woensdag 2 augustus 2006 @ 16:07:29 #3
35189 Troel
scherp en bot
pi_40421954
Nou, dat weet ik nog niet, want ik heb de cursus nog niet binnen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_40421975
Geen probleem,. We doen het vorige topic gewoon nog een keer over, en tegen die tijd heb jij je cursus wel binnen en dan kun je het in 111 uitleggen
  woensdag 2 augustus 2006 @ 16:09:09 #5
35189 Troel
scherp en bot
pi_40421997
Nou, ik heb hem dus via Marktplaats besteld voor een koopje, als het echt wat is (wat ik eigenlijk al niet verwacht, gezien de proefles die ik kreeg) dan ga ik hem wel via de LOI volgen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 2 augustus 2006 @ 16:09:55 #6
35189 Troel
scherp en bot
pi_40422017
Maarre BE, je had volgens mij een account al aangevraagd, dus die moet gewoon nog werken hoor, dan kan je zo in het lijstje.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_40422020
hoi
  woensdag 2 augustus 2006 @ 16:11:09 #8
35189 Troel
scherp en bot
pi_40422060
freecell, ik las dat het emailadres uit je profiel niet werkt, heb jij dan wel de mailtjes inzake vrijgezellinnenfeestje gehad?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_40422096
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 16:11 schreef Troel het volgende:
freecell, ik las dat het emailadres uit je profiel niet werkt, heb jij dan wel de mailtjes inzake vrijgezellinnenfeestje gehad?
Neen
Welk feestje?
  woensdag 2 augustus 2006 @ 16:15:15 #10
35189 Troel
scherp en bot
pi_40422192
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 16:12 schreef freecell het volgende:

[..]

Neen
Welk feestje?

MIjn vrijgezelinnenfeestje
Potverdrie. Trek jezelf eens aan je haar
Ik zal eens kijken of ik het mailtje nog ergens op kan snorren (of een van de andere dames)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_40422194
sTraks nog wat Verzinnen om te eten-Post
pi_40422227
Hééé, was het geen Troel-en-Pan-dieet?
  woensdag 2 augustus 2006 @ 16:16:45 #13
35189 Troel
scherp en bot
pi_40422243
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 16:16 schreef Pandorah het volgende:
Hééé, was het geen Troel-en-Pan-dieet?
Stttt, dat is nog een ander dieet. Dubbel geldvangen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_40422275
Slechterik! Beetje dubbel geld ontvangen
  woensdag 2 augustus 2006 @ 16:18:44 #15
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_40422311
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 16:09 schreef Troel het volgende:
Maarre BE, je had volgens mij een account al aangevraagd, dus die moet gewoon nog werken hoor, dan kan je zo in het lijstje.
Dat kan ik me niet herinneren. Ik ben al ruim een jaar hier niet meer geweest qua meedoen volgens mij en toen was dat systeem er nog niet.
En... ik wil sowieso nog even niet met naam en toenaam en alle details in het lijstje. Het ging me om het meekletsen en elkaar steunen.

Nou ja goed, ieder zijn ding zeg maar. Ik weet dat ik niet gek ben, ik ben ook niet blind, dom, debiel of achterlijk, ik weet waar ik mee bezig ben...

Oh, en wat me dus wel stoort is dat er zo verschrikkelijk lacherig over gedaan word, ook als je aangeeft dat je echt wel weet waar je mee bezig bent. Dat vind ik dus echt heel erg jammer in een topic als dit. Dat je het ergens niet mee eens bent snap ik, maar om elkaar uit te gaan lachen en belachelijk te gaan maken.
Neh, dan ga ik dus wel een straatje om.
pi_40422324
Ik heb wel een opzetje voor een mogelijk dieet:
  • ontbijt: 30gr chocolade en een halve komkommer
  • tussendoor: 1 appel
  • lunch: 1 cracker, 1 tomaat en 20 gram chocolade
  • tussendoor: 1 sinaasappel
  • diner: 30gr chocolade, handje cashew-nootjes en een bakje rauwkost
  • tussendoor: ruiken aan een koekje, met een lekker kopje thee

Wedden dat je afvalt!
    Nu nog even een dagmenu voor de overige (9*7-1 dagen =) 62 dagen maken, uitgever zoeken... en klaar!
  • Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
    ***Levi was here***
      woensdag 2 augustus 2006 @ 16:23:30 #17
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_40422466
    Nee joh, gewoon in eigen beheer.

Enne BE, volgens mij wel, maar maakt niet uit, als je er toch niet in wilt
    Bij valtaf.nl zeggen ze dat het alleen maar goed is om wel al je gegevens erin te plempen, omdat het als een soort aanmoediging werkt En zeg nou zeg, zo heel erg zal het toch niet zijn? Me dunkt dat Rewimo en ik nog steeds bovenaan de lijst staan qua zwaargewichten
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_40422467
    quote:
    Op woensdag 2 augustus 2006 16:15 schreef Troel het volgende:

[..]

MIjn vrijgezelinnenfeestje
    Potverdrie. Trek jezelf eens aan je haar
    Ik zal eens kijken of ik het mailtje nog ergens op kan snorren (of een van de andere dames)
    !!
    Mijn mailadres werkt al tijden niet
    Daarom heb jij mijn inlogcode en ww ook naar een ander adres gestuurd
    Mijn email is mijn echte voornaam en dan @gmail.com
    Nu nog diep nadenken over hoe ik ook alweer heette?
      † In Memoriam † woensdag 2 augustus 2006 @ 16:24:25 #19
    43556 miss_dynastie
    pi_40422500
    Technisch gezien is het idee van mij gejat, troelie. Maar het mag hoor. Dan zorg ik wel voor de merchandise
      woensdag 2 augustus 2006 @ 16:24:54 #20
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_40422518
    quote:
    Op woensdag 2 augustus 2006 16:23 schreef Troel het volgende:
    Nee joh, gewoon in eigen beheer.

Enne BE, volgens mij wel, maar maakt niet uit, als je er toch niet in wilt
    Bij valtaf.nl zeggen ze dat het alleen maar goed is om wel al je gegevens erin te plempen, omdat het als een soort aanmoediging werkt En zeg nou zeg, zo heel erg zal het toch niet zijn? Me dunkt dat Rewimo en ik nog steeds bovenaan de lijst staan qua zwaargewichten
    Oh zeker wel, maar ik voel me nu al genoeg aangevallen, ik heb geen zin om me wat dat betreft ook nog eens bekeken te voelen.
    Ik pleur een hoop neer op het forum maar m'n gewicht en m'n menstruatiecyclus blijven van mij.
    pi_40422967
    quote:
    Op woensdag 2 augustus 2006 16:24 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Oh zeker wel, maar ik voel me nu al genoeg aangevallen, ik heb geen zin om me wat dat betreft ook nog eens bekeken te voelen.
    Ik pleur een hoop neer op het forum maar m'n gewicht en m'n menstruatiecyclus blijven van mij.
    Er heeft nu toch helemaal niemand iets beledigends gezegd volgens mij? Het is kritiek op het dieet, niet op jou. En vorige keer was het idd wat fel en ook over sommige mensen ja, maar daar moet je je niet persoonlijk door aangesproken voelen als jij vindt dat je weet waar je mee bezig bent.
    pi_40423008
    quote:
    Op woensdag 2 augustus 2006 16:24 schreef Brighteyes het volgende:

Wacht maar tot je in Z&G gaat posten BE. Dan is níks meer van jou!
    "I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
    It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
      woensdag 2 augustus 2006 @ 16:39:22 #23
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_40423057
    quote:
    Op woensdag 2 augustus 2006 16:36 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Er heeft nu toch helemaal niemand iets beledigends gezegd volgens mij? Het is kritiek op het dieet, niet op jou. En vorige keer was het idd wat fel en ook over sommige mensen ja, maar daar moet je je niet persoonlijk door aangesproken voelen als jij vindt dat je weet waar je mee bezig bent.
    Nee, deze keer niet idd.
    En ik weet ook wel dat ik me dat niet aan zou moeten trekken. Maar het gevoel is anders.
    En daarnaast, als je weet wat de heersende mening is ga je niet makkelijk vrolijk doorposten over iets. Ik althans niet.
    Maar goed, ik heb niks op willen ruien. Ik schrok alleen van het feit dat men hier ook zo anti was, had ik niet verwacht eigenlijk. Naief als ik ben.

Oh, en Jarno... dat is wel waar ja, maar goed, daar ben je toch ook zelf bij? Toch? Toch?
    pi_40423281
    quote:
    Op woensdag 2 augustus 2006 16:39 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Nee, deze keer niet idd.
    En ik weet ook wel dat ik me dat niet aan zou moeten trekken. Maar het gevoel is anders.
    En daarnaast, als je weet wat de heersende mening is ga je niet makkelijk vrolijk doorposten over iets. Ik althans niet.
    Maar goed, ik heb niks op willen ruien. Ik schrok alleen van het feit dat men hier ook zo anti was, had ik niet verwacht eigenlijk. Naief als ik ben.

Oh, en Jarno... dat is wel waar ja, maar goed, daar ben je toch ook zelf bij? Toch? Toch?
    Ik bedoel het zéker niet rot. Ik maak me alleen wat zorgen om de gezondheid van de mensen die dat dieet volgen. Maar zolang jij zelf kritisch blijft kijken naar het dieet en goed naar je lichaam luistert, moet je het vooral gewoon doen. Mijn boodschap is alleen: pas op wat je doet. Als je dat al doet is er toch niets aan de hand?
    Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
    ***Levi was here***
    pi_40423320
    quote:
    Op woensdag 2 augustus 2006 16:39 schreef Brighteyes het volgende:

Niks d'r van. Inscannen dat cervix-slijm! .

(wie nu nog kan eten is zelfs voor Sonja Bakker een uitdaging)
    "I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
    It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')