Vaak is je account dan binnen twee dagen geregeld. Ook als je je wachtwoord kwijt bent of je problemen hebt met inloggen kun je Troel mailen. Je hoeft niet je regeltje te mailen, dit kan je straks namelijk zelf toevoegen. Je zal dan zo snel mogelijk een mailtje krijgen met een inlognaam en een wachtwoord waarmee je kan inloggen op de site. De site is te vinden op http://afvallen.qqn.nl Binnenkort zal de site aangepast worden en is alles te vinden op http://www.dieet-web.nl
Neenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:11 schreef Troel het volgende:
freecell, ik las dat het emailadres uit je profiel niet werkt, heb jij dan wel de mailtjes inzake vrijgezellinnenfeestje gehad?
quote:
Stttt, dat is nog een ander dieet. Dubbel geldvangenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:16 schreef Pandorah het volgende:
Hééé, was het geen Troel-en-Pan-dieet?
Dat kan ik me niet herinneren.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:09 schreef Troel het volgende:
Maarre BE, je had volgens mij een account al aangevraagd, dus die moet gewoon nog werken hoor, dan kan je zo in het lijstje.
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:15 schreef Troel het volgende:
[..]
MIjn vrijgezelinnenfeestje
Potverdrie. Trek jezelf eens aan je haar
Ik zal eens kijken of ik het mailtje nog ergens op kan snorren (of een van de andere dames)
Oh zeker wel, maar ik voel me nu al genoeg aangevallen, ik heb geen zin om me wat dat betreft ook nog eens bekeken te voelen.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:23 schreef Troel het volgende:
Nee joh, gewoon in eigen beheer.
Enne BE, volgens mij wel, maar maakt niet uit, als je er toch niet in wilt
Bij valtaf.nl zeggen ze dat het alleen maar goed is om wel al je gegevens erin te plempen, omdat het als een soort aanmoediging werktEn zeg nou zeg, zo heel erg zal het toch niet zijn? Me dunkt dat Rewimo en ik nog steeds bovenaan de lijst staan qua zwaargewichten
Er heeft nu toch helemaal niemand iets beledigends gezegd volgens mij? Het is kritiek op het dieet, niet op jou. En vorige keer was het idd wat fel en ook over sommige mensen ja, maar daar moet je je niet persoonlijk door aangesproken voelen als jij vindt dat je weet waar je mee bezig bent.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:24 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oh zeker wel, maar ik voel me nu al genoeg aangevallen, ik heb geen zin om me wat dat betreft ook nog eens bekeken te voelen.
Ik pleur een hoop neer op het forum maar m'n gewicht en m'n menstruatiecyclus blijven van mij.
Wacht maar tot je in Z&G gaat posten BE. Dan is níks meer van jou!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:24 schreef Brighteyes het volgende:
Ik pleur een hoop neer op het forum maar m'n gewicht en m'n menstruatiecyclus blijven van mij.
Nee, deze keer niet idd.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:36 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Er heeft nu toch helemaal niemand iets beledigends gezegd volgens mij? Het is kritiek op het dieet, niet op jou. En vorige keer was het idd wat fel en ook over sommige mensen ja, maar daar moet je je niet persoonlijk door aangesproken voelen als jij vindt dat je weet waar je mee bezig bent.
Ik bedoel het zéker niet rot. Ik maak me alleen wat zorgen om de gezondheid van de mensen die dat dieet volgen. Maar zolang jij zelf kritisch blijft kijken naar het dieet en goed naar je lichaam luistert, moet je het vooral gewoon doen. Mijn boodschap is alleen: pas op wat je doet. Als je dat al doet is er toch niets aan de hand?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:39 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee, deze keer niet idd.
En ik weet ook wel dat ik me dat niet aan zou moeten trekken. Maar het gevoel is anders.
En daarnaast, als je weet wat de heersende mening is ga je niet makkelijk vrolijk doorposten over iets. Ik althans niet.
Maar goed, ik heb niks op willen ruien. Ik schrok alleen van het feit dat men hier ook zo anti was, had ik niet verwacht eigenlijk. Naief als ik ben.
Oh, en Jarno... dat is wel waar ja, maar goed, daar ben je toch ook zelf bij? Toch? Toch?
Niks d'r van. Inscannen dat cervix-slijm!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:39 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, en Jarno... dat is wel waar ja, maar goed, daar ben je toch ook zelf bij? Toch? Toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |