abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Licht Ontvlambaar woensdag 26 juli 2006 @ 10:24:48 #1
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_40193893
Fok! Dieetclub 109

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld?
De Fok!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een startBMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in # 37 Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings
(di)Eetclubmeeting deel XVI Op 29 juli gaan we wat gezelligs doen in Utrecht om daarna te eten bij Broadway. Aanmelden, afmelden en meer informatie in het bovengenoemde topic. Een overzicht van alle voorgaande meetings is in de openingspost van dit topic te vinden.

Ik wil ook!
Dat kan Op het moment dat je mee wilt doen in dit topic zal er een account voor je aangemaakt worden door Troel. Dit kun je doen door te mailen naar: Vaak is je account dan binnen twee dagen geregeld. Ook als je je wachtwoord kwijt bent of je problemen hebt met inloggen kun je Troel mailen. Je hoeft niet je regeltje te mailen, dit kan je straks namelijk zelf toevoegen. Je zal dan zo snel mogelijk een mailtje krijgen met een inlognaam en een wachtwoord waarmee je kan inloggen op de site. De site is te vinden op http://afvallen.qqn.nl Binnenkort zal de site aangepast worden en is alles te vinden op http://www.dieet-web.nl

Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je één keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal één update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje wat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki

[ Bericht 1% gewijzigd door Sjeen op 26-07-2006 12:39:19 ]
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  Licht Ontvlambaar woensdag 26 juli 2006 @ 10:28:15 #2
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_40193972
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 07:33 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Dat is inderdaad een hele goede tip. Door regelmatig te eten, om de 2 uur, houd je je verbranding op gang. Troel en ik moeten dat ook, elke 2 uur een hapje eten. Het werkt echt, als ik te weinig eet val ik ook echt niet af. Niet dat je dan calorierijke dingen moet gaan eten, maar gewoon fruit, ontbijtkoek/granenkoek, yoghurt, stukje kaas, dat soort dingen.
Gewoon om het kacheltje brandend te houden inderdaad
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 26 juli 2006 @ 10:29:26 #3
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_40194001
ymme ik dacht even dat je het tegen mij had
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 26 juli 2006 @ 10:39:04 #4
35189 Troel
scherp en bot
pi_40194233
Het gaat de laatste tijd niet zo goed met me. Ik ben constant uitgeput en weet ook niet meer waar ik mijn slaap vandaan kan halen. Gisteren op de bank in slaap gevallen en op een gegeven moment wakker geworden toen er iets heel luidruchtigs op de tv was, toen op bed gaan liggen. Om daar vervolgens natuurlijk niet in slaap te kunnen vallen.

Ik heb het gevoel dat ik een wrak ben, ik heb nu echt het "nooitmeerslapen" gevoel. Ik sta echt op het punt om naar de huisarts te gaan voor slaaptabletten.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_40194319
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 10:29 schreef Rewimo het volgende:
ymme ik dacht even dat je het tegen mij had
Nee joh. Natuurlijk niet.
Over die 'god wie heeft jouw gescheten' sonja.

aardige tvp
pi_40194347
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 10:39 schreef Troel het volgende:
Het gaat de laatste tijd niet zo goed met me. Ik ben constant uitgeput en weet ook niet meer waar ik mijn slaap vandaan kan halen. Gisteren op de bank in slaap gevallen en op een gegeven moment wakker geworden toen er iets heel luidruchtigs op de tv was, toen op bed gaan liggen. Om daar vervolgens natuurlijk niet in slaap te kunnen vallen.

Ik heb het gevoel dat ik een wrak ben, ik heb nu echt het "nooitmeerslapen" gevoel. Ik sta echt op het punt om naar de huisarts te gaan voor slaaptabletten.
Wellicht dat slaaptabletten niet de optie zijn. Maar als je hierdoor een nacht goed kan doorslapen, zie je misschien na die nacht, de dingen weer wat positiever in.
  Moderator woensdag 26 juli 2006 @ 10:44:34 #7
18653 crew  D.
pi_40194393
nieuwe link voor in de OP

Slank de zomer in # 37
pi_40194488
Naar de huisarts gaan is dan toch niet zo'n slecht idee Troel? En als je met een slaaptablet een paar dagen wel goed slaapt, is de situatie weer heel anders. Dan voel je je vast een stuk beter. Het is ook rotweer om nu te slapen. Of zijn er andere redenen dat je zo slecht slaapt?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_40194603
Ja, slaapmiddelen zijn geen structurele oplossing, maar in ieder geval lig je je dan geen nachten te ergeren aan het plafond. Op een gegeven moment ben je zo moe van het niet slapen dat je er niet meer van kan slapen. Althans, dat had ik wel. Gelukkig hielp bij mij de slaapcursus van teleac. =) (geen grapje!)
Sanity is (not) statistical
  woensdag 26 juli 2006 @ 10:57:35 #10
35189 Troel
scherp en bot
pi_40194755
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 10:48 schreef YPPY het volgende:
Naar de huisarts gaan is dan toch niet zo'n slecht idee Troel? En als je met een slaaptablet een paar dagen wel goed slaapt, is de situatie weer heel anders. Dan voel je je vast een stuk beter. Het is ook rotweer om nu te slapen. Of zijn er andere redenen dat je zo slecht slaapt?
Nouja, ik zit natuurlijk met van alles en nogwat in mijn kop, daar komt de warmte bij en mijn ijzergehalte waar ik niet helemaal blij mee ben, daarnaast zijn er gewoon een flink aantal dingen gebeurd waarbij mijn PDD ook weer lekker meespeelt, dus het loopt ook gewoon niet lekker.
Gisteren was ik in staat om mezelf op te laten nemen in het eerste de beste instituut waar ze me konden opsluiten en me in slaap zouden houden.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 26 juli 2006 @ 11:01:47 #11
1762 YPPY
Yppiaans
pi_40194899
Misschien is het dan handiger om naar een korte en lange termijn oplossing te kijken. Slaaptabletten zijn handig voor het 'nu', maar voor de andere problemen helpt het natuurlijk niet. Al kun je misschien makkelijker met de rest afrekenen als je niet zo verschrikkelijk moe bent.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
  woensdag 26 juli 2006 @ 11:02:50 #12
35189 Troel
scherp en bot
pi_40194930
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 11:01 schreef YPPY het volgende:
Misschien is het dan handiger om naar een korte en lange termijn oplossing te kijken. Slaaptabletten zijn handig voor het 'nu', maar voor de andere problemen helpt het natuurlijk niet. Al kun je misschien makkelijker met de rest afrekenen als je niet zo verschrikkelijk moe bent.
Ik loop zo gigantisch op mijn tandvlees nu
Ik hou opzich helemaal niet van slaapdingen hoor, maar zoals je al zegt, als ik dat maar eerst weer even goed heb.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 26 juli 2006 @ 11:05:41 #13
1762 YPPY
Yppiaans
pi_40195019
Het zou ook maar tijdelijk zijn natuurlijk en je kunt meteen al met de huisarts bespreken wat je met 'de rest' kunt doen. Het lijkt me helemaal moeilijk om als je al zo slecht slaapt ook nog met wat anders bezig te zijn. Dan heb je gewoon niet genoeg energie voor nog iets erbij en krijgen de slaapproblemen toch voorrang, waardoor de rest niet veranderd.
*OUD heilige*
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 26 juli 2006 @ 11:05:46 #14
13151 crew  Rewimo
pi_40195023
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 10:39 schreef Troel het volgende:

Slapen is sowieso een crime met dit weer. Zeker als er een bataljon zeemeeuwen in de buurt zit dat vanaf 4 uur 's morgens alles bij elkaar krijst

Een paar slaaptabletten zodat je een paar goede nachten kunt maken is helemaal geen gek idee lijkt me. Na een aantal nachten goed slapen kun je er vast weer beter tegen.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_40195177
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 11:05 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Slapen is sowieso een crime met dit weer. Zeker als er een bataljon zeemeeuwen in de buurt zit dat vanaf 4 uur 's morgens alles bij elkaar krijst
Probeer een park vol kikkers, de hele nacht door. BWuuuuuurp. Bwuuuuuurp. Alsof er een leger naast je staat te kotsen.
  woensdag 26 juli 2006 @ 11:12:53 #16
35189 Troel
scherp en bot
pi_40195281
Ik kan dus simpelweg ook niet slapen als het compleet stil is
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_40195440
Ik ook niet hoor. Ik ben gewend aan mn kikkers, de hangjeugd hiertegenover en de rondrazende scootertjes. Al blijft gilwedstrijdje van tien pubers in het park niet echt mijn favoriete geluid om vier uur 's nachts, maar vooruit.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 26 juli 2006 @ 11:20:00 #18
13151 crew  Rewimo
pi_40195520
Ach, treinen en vliegtuigen draai ik ook mijn hand niet voor om (zit vrij dicht bij Schiphol) maar die meeuwen
pi_40195697
Troel heb je al eens Melatonine geprobeerd? Dat helpt om je dag/nacht ritme te herstellen en is gewoon bij de drogist te verkrijgen.
Sterkte ermee! Het slaapt ook niet echt lekker met dit weer. Van het weekend koelt het wat af, al blijft hier in Brabant de temperatuur boven de 25ºC.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 26 juli 2006 @ 11:32:05 #20
13151 crew  Rewimo
pi_40195954
In Duitsland blijft het gelukkig tegen de 30
pi_40196155
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 11:12 schreef Troel het volgende:
Ik kan dus simpelweg ook niet slapen als het compleet stil is
Zet een radio (heel) zachtjes aan, ik heb ook jaren lang niet in volledige stilte kunnen slapen en sliep in met de radio aan. Wel echt heel zacht zetten, het klinkt al snel hard als je bijna slaapt.
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 26 juli 2006 @ 11:38:57 #22
13151 crew  Rewimo
pi_40196199
"Nog even naar het nieuws luisteren" is inderdaad een geijkte manier om in slaap te vallen en wakker te worden als je hoort: Dit was het nieuws
  woensdag 26 juli 2006 @ 11:41:49 #23
35189 Troel
scherp en bot
pi_40196316
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 11:37 schreef Levitation het volgende:

[..]

Zet een radio (heel) zachtjes aan, ik heb ook jaren lang niet in volledige stilte kunnen slapen en sliep in met de radio aan. Wel echt heel zacht zetten, het klinkt al snel hard als je bijna slaapt.
Daar kan ik helemaal niet tegen Bert heeft dikwijls de tv aanstaan en daar kan ik dus echt niet van slapen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_40196614
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 11:41 schreef Troel het volgende:

[..]

Daar kan ik helemaal niet tegen Bert heeft dikwijls de tv aanstaan en daar kan ik dus echt niet van slapen.
TV is te onrustig, radio of liever nog een rustige CD ofzo. TV kan ik ook niet bij slapen, te onrustig en teveel licht. Echt balen als je zo slecht slaapt Ik raak daar altijd zo opgefokt van, dan kijk ik iedere minuut op de wekker en denk dan "Weer een minuut minder om te slapen", dat is echt dé methode om geen oog dicht te doen.
***Levi was here***
  woensdag 26 juli 2006 @ 11:54:16 #25
35189 Troel
scherp en bot
pi_40196761
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 11:49 schreef Levitation het volgende:

[..]

TV is te onrustig, radio of liever nog een rustige CD ofzo. TV kan ik ook niet bij slapen, te onrustig en teveel licht. Echt balen als je zo slecht slaapt Ik raak daar altijd zo opgefokt van, dan kijk ik iedere minuut op de wekker en denk dan "Weer een minuut minder om te slapen", dat is echt dé methode om geen oog dicht te doen.
Ik heb dat wel eens geprobeerd, en dan doe ik de radio alsnog na 5 minuten uit omdat ik me eraan irriteer.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')