Gewoon om het kacheltje brandend te houden inderdaadquote:Op woensdag 26 juli 2006 07:33 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een hele goede tip. Door regelmatig te eten, om de 2 uur, houd je je verbranding op gang. Troel en ik moeten dat ook, elke 2 uur een hapje eten. Het werkt echt, als ik te weinig eet val ik ook echt niet af. Niet dat je dan calorierijke dingen moet gaan eten, maar gewoon fruit, ontbijtkoek/granenkoek, yoghurt, stukje kaas, dat soort dingen.
quote:Op woensdag 26 juli 2006 10:29 schreef Rewimo het volgende:
ymme ik dacht even dat je het tegen mij had
Wellicht dat slaaptabletten niet de optie zijn. Maar als je hierdoor een nacht goed kan doorslapen, zie je misschien na die nacht, de dingen weer wat positiever in.quote:Op woensdag 26 juli 2006 10:39 schreef Troel het volgende:
Het gaat de laatste tijd niet zo goed met me. Ik ben constant uitgeput en weet ook niet meer waar ik mijn slaap vandaan kan halen. Gisteren op de bank in slaap gevallen en op een gegeven moment wakker geworden toen er iets heel luidruchtigs op de tv was, toen op bed gaan liggen. Om daar vervolgens natuurlijk niet in slaap te kunnen vallen.
Ik heb het gevoel dat ik een wrak ben, ik heb nu echt het "nooitmeerslapen" gevoel. Ik sta echt op het punt om naar de huisarts te gaan voor slaaptabletten.
Nouja, ik zit natuurlijk met van alles en nogwat in mijn kop, daar komt de warmte bij en mijn ijzergehalte waar ik niet helemaal blij mee ben, daarnaast zijn er gewoon een flink aantal dingen gebeurd waarbij mijn PDD ook weer lekker meespeelt, dus het loopt ook gewoon niet lekker.quote:Op woensdag 26 juli 2006 10:48 schreef YPPY het volgende:
Naar de huisarts gaan is dan toch niet zo'n slecht idee Troel? En als je met een slaaptablet een paar dagen wel goed slaapt, is de situatie weer heel anders. Dan voel je je vast een stuk beter. Het is ook rotweer om nu te slapen. Of zijn er andere redenen dat je zo slecht slaapt?
Ik loop zo gigantisch op mijn tandvlees nuquote:Op woensdag 26 juli 2006 11:01 schreef YPPY het volgende:
Misschien is het dan handiger om naar een korte en lange termijn oplossing te kijken. Slaaptabletten zijn handig voor het 'nu', maar voor de andere problemen helpt het natuurlijk niet. Al kun je misschien makkelijker met de rest afrekenen als je niet zo verschrikkelijk moe bent.
Slapen is sowieso een crime met dit weer. Zeker als er een bataljon zeemeeuwen in de buurt zit dat vanaf 4 uur 's morgens alles bij elkaar krijstquote:Op woensdag 26 juli 2006 10:39 schreef Troel het volgende:
Het gaat de laatste tijd niet zo goed met me. Ik ben constant uitgeput en weet ook niet meer waar ik mijn slaap vandaan kan halen. Gisteren op de bank in slaap gevallen en op een gegeven moment wakker geworden toen er iets heel luidruchtigs op de tv was, toen op bed gaan liggen. Om daar vervolgens natuurlijk niet in slaap te kunnen vallen.
Ik heb het gevoel dat ik een wrak ben, ik heb nu echt het "nooitmeerslapen" gevoel. Ik sta echt op het punt om naar de huisarts te gaan voor slaaptabletten.
Probeer een park vol kikkers, de hele nacht door. BWuuuuuurp. Bwuuuuuurp. Alsof er een leger naast je staat te kotsen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:05 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Slapen is sowieso een crime met dit weer. Zeker als er een bataljon zeemeeuwen in de buurt zit dat vanaf 4 uur 's morgens alles bij elkaar krijst
Zet een radio (heel) zachtjes aan, ik heb ook jaren lang niet in volledige stilte kunnen slapen en sliep in met de radio aan. Wel echt heel zacht zetten, het klinkt al snel hard als je bijna slaapt.quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:12 schreef Troel het volgende:
Ik kan dus simpelweg ook niet slapen als het compleet stil is
Daar kan ik helemaal niet tegenquote:Op woensdag 26 juli 2006 11:37 schreef Levitation het volgende:
[..]
Zet een radio (heel) zachtjes aan, ik heb ook jaren lang niet in volledige stilte kunnen slapen en sliep in met de radio aan. Wel echt heel zacht zetten, het klinkt al snel hard als je bijna slaapt.
TV is te onrustig, radio of liever nog een rustige CD ofzo. TV kan ik ook niet bij slapen, te onrustig en teveel licht. Echt balen als je zo slecht slaaptquote:Op woensdag 26 juli 2006 11:41 schreef Troel het volgende:
[..]
Daar kan ik helemaal niet tegenBert heeft dikwijls de tv aanstaan en daar kan ik dus echt niet van slapen.
Ik heb dat wel eens geprobeerd, en dan doe ik de radio alsnog na 5 minuten uit omdat ik me eraan irriteer.quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:49 schreef Levitation het volgende:
[..]
TV is te onrustig, radio of liever nog een rustige CD ofzo. TV kan ik ook niet bij slapen, te onrustig en teveel licht. Echt balen als je zo slecht slaaptIk raak daar altijd zo opgefokt van, dan kijk ik iedere minuut op de wekker en denk dan "Weer een minuut minder om te slapen", dat is echt dé methode om geen oog dicht te doen.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |