abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39970782
Fok! Dieetclub deel 108

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld?
De Fok!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een startBMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in #36 Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings
(di)Eetclubmeeting deel XVI Op 29 juli gaan we wat gezelligs doen in Utrecht om daarna te eten bij Broadway. Aanmelden, afmelden en meer informatie in het bovengenoemde topic. Een overzicht van alle voorgaande meetings is in de openingspost van dit topic te vinden.

Ik wil ook!
Dat kan Op het moment dat je mee wilt doen in dit topic zal er een account voor je aangemaakt worden door Troel. Dit kun je doen door te mailen naar: Vaak is je account dan binnen twee dagen geregeld. Ook als je je wachtwoord kwijt bent of je problemen hebt met inloggen kun je Troel mailen. Je hoeft niet je regeltje te mailen, dit kan je straks namelijk zelf toevoegen. Je zal dan zo snel mogelijk een mailtje krijgen met een inlognaam en een wachtwoord waarmee je kan inloggen op de site. De site is te vinden op http://afvallen.qqn.nl Binnenkort zal de site aangepast worden en is alles te vinden op http://www.dieet-web.nl

Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je één keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal één update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje wat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki

[ Bericht 1% gewijzigd door teigan op 19-07-2006 13:54:54 ]
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_39970819
hé, je was me voor

Welke sluiten we nu weer?
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_39970827
Ik wilde net nog even melden dat ik richting zwembad ging, en toen bleek dat het vorige topic volzat...
Dus maar even een nieuwe geopend

Tot straks dames!
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_39970856
Ehm, geen flauw idee Levitation, jij mag kiezen...
pi_39970901
Laat Isa maar beslissen, die kan er mooi eentje weggooien... zal de mijne wel worden aangezien we hier al verder aan het kletsen zijn.
***Levi was here***
  woensdag 19 juli 2006 @ 12:36:14 #6
35189 Troel
scherp en bot
pi_39970940
Ik zag alleen deze staan
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 19 juli 2006 @ 12:37:28 #7
35189 Troel
scherp en bot
pi_39970982
Ahg, andere ook gevonden.

Overigens hebben de zusters eennieuw topic: Slank de zomer in #36
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_39970999
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 12:36 schreef Troel het volgende:
Ik zag alleen deze staan
Dit is de andere... Fok! Dieetclub deel 109

Je was me voor, ben ik nu echt zo'n slome?
***Levi was here***
  woensdag 19 juli 2006 @ 12:40:09 #9
35189 Troel
scherp en bot
pi_39971098
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 12:37 schreef Levitation het volgende:

[..]

Dit is de andere... Fok! Dieetclub deel 109

Je was me voor, ben ik nu echt zo'n slome?
Komt door het weer.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 19 juli 2006 @ 12:49:01 #10
1762 YPPY
Yppiaans
pi_39971387
Wat een warmte zeg, kon er altijd best goed tegen, maar dit jaar is het niks.
Toen ik in mijn dikke periode weer ging zwemmen heb ik wel eerst een nieuw badpak gekocht, daardoor had ik psychisch het idee dat het er minder verschrikkelijk uitzag. Mijn eerste bikini was een ramp om te vinden, maar met de tweede was ik meer afgevallen. Toen stelde ik er al veel minder eisen aan. Misschien dat het voor degenen die niet durven makkelijker is om te gaan in iets dat je tenminste wel mooi vindt. Of je gaat eerst mee naar een saunameeting.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_39971933
Nou, dit is niet mijn soort weer, geef mij maar 10 graden lager en dat vind ik weer heerlijk .
In huis is het wel uit te houden beneden als alles maar potdicht zit. Hoe hoger je komt, hoe warmer het wordt. Vooral op zolder is het heet! Vriendjelief houdt het daar aardig vol omdat ie - zo beweert hij - de Texaanse hitte gewend is (daar heeft ie een jaar op school gezeten) . Wel sneu trouwens dat ie nou zijn arm in het gips heeft, lijkt mij wel erg warm!
Zelfs de vogels in de tuin hebben het warm, ik vulde vanochtend het vogelbadje bij en prompt zat er een kauw in te baden .

En badpakken: ik heb laatst een tankini gekocht en die trek ik gewoon lekker aan. Ze kijken maar . Een meeting op het strand is altijd leuk. Bij slecht weer kan je een wandeling maken .
pi_39971992
terug
pi_39972985
puf puf wat is het warm zeg

Yppy misschien komt het nu ook wel omdat je een dikke buik hebt met een lief klein mensje erin
pi_39973007
En weer een nieuw topic
Hier binnen is het nog redelijk te doen.
Overal alle rolluiken dicht (dus als ik buiten komt, kan ik mijn ogen niet openhouden)
In de keuken heb ik een waaier aan (tijdens eten koken is het ook zo warm).
Het is hier ongeveer rond de 25 graden in huis. Mij zie je niet veel buiten met dit weer, mits om de hond uit te laten, maar die blijft ook liever binnen.
  woensdag 19 juli 2006 @ 13:35:50 #15
1762 YPPY
Yppiaans
pi_39973047
Ik denk het wel Riann. Ik had de laatste twee zomers (toen ik het slankst was) het minste last van de warmte. Maar zo erg als nu is het nooit geweest. Gelukkig heb ik door de mini-mensje nu verlof, dus ik ga zo met m'n (mega) voeten in een bak water zitten met een bak komkommer erbij. Om het gezond te houden.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_39973186
ik ga zo ook maar met een plante spuit buiten zitten maar met dit weer kan je net zo goed werken thuis doe je niks terwijl als je werkt dan moet je ik heb vanmorgen gewerkt maar ja had net zo goed een hele dag willen werken
  woensdag 19 juli 2006 @ 13:45:19 #17
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_39973352
94,5 inmiddels
maar ik kan hier even de tabel niet bijwerken, want ik ben niet thuis, en weet mijn wachtwoord niet uit mijn hoofd
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_39973643
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 13:40 schreef Riann het volgende:
ik ga zo ook maar met een plante spuit buiten zitten maar met dit weer kan je net zo goed werken thuis doe je niks terwijl als je werkt dan moet je ik heb vanmorgen gewerkt maar ja had net zo goed een hele dag willen werken
Ik doe hier momenteel ook niks hoor. Er is geen werk maar ik mag niet naar huis... (zie KLB). Ik word weer helemaal duizelig van de hitte. Dus hoe ongezond het ook is, ik ga zo meteen even naar het buurtwinkeltje om wat zouts en het enige dat ik kan bedenken zijn gezouten noten of chips.
  woensdag 19 juli 2006 @ 13:54:10 #19
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_39973678
Jojogirl
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  woensdag 19 juli 2006 @ 13:55:45 #20
1762 YPPY
Yppiaans
pi_39973728
Mogen we meelachen?
*OUD heilige*
pi_39973787
Het linkje is aangepast Troel...

Michel belde net dat hij morgen zijn laatste werkdag had bij dit bedrijf(hij doet vakantiewerk)..
Nu hadden ze hem aangeboden om iets anders te gaan doen, maar dan wel in 12 uurs diensten.. En dat met dit weer...
We hebben dus maar een compromis gesloten, als hij dit een week doet, heeft hij daarna nog mooi een week vakantie voordat zijn stage weer begint...
  woensdag 19 juli 2006 @ 13:57:39 #22
35189 Troel
scherp en bot
pi_39973788
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 13:54 schreef jpg97 het volgende:
Jojogirl
Jojogirl is door een zwangerschap aangekomen en heeft er al behoorlijk wat kilo's weer af, dus dat is inderdaad erg knap.

Er maar even vanuitgaande dat je daarom zo'n bekrompen opmerking plaatste.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 19 juli 2006 @ 13:58:26 #23
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_39973810
oh sorry

Ik zag het verband met de naam en het jojo-effect en dat vond ik best grappig.
Maar ga zo door allen
PieAir
  woensdag 19 juli 2006 @ 13:59:30 #24
35189 Troel
scherp en bot
pi_39973854
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 13:58 schreef jpg97 het volgende:
oh sorry
Maarja, je had tenminste goed nagedacht voordat je deze domme opmerking plaatste
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 19 juli 2006 @ 14:03:25 #25
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_39974000
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 13:59 schreef Troel het volgende:

[..]

Maarja, je had tenminste goed nagedacht voordat je deze domme opmerking plaatste
Mijn sig is mijn alibi
PieAir
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')