dat is m wel, maar nog nooit van gehoordquote:Op maandag 7 augustus 2006 23:04 schreef Jayhawk het volgende:
saxon
KaZaA aanslingeren en gewoon luisteren.quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:05 schreef Fatality het volgende:
[..]
dat is m wel, maar nog nooit van gehoord
Oh ja, staat nog niet in de OP, er wordt aan een nieuwe OP gewerkt: graag niet het antwoord in je oude post editten, omdat we zo niet weten wie het eerst het goede antwoord heeft gegeven.quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:04 schreef timmie_loots het volgende:
Uhhh! das zo'n hele oude..
Mijn vader is er fan van, maar weet de naam zo niet..
EDIT: Saxon??
En ging dood enzo.quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:09 schreef ChrisJX het volgende:
Aanleiding is het zoontje van de schrijver, die had een lodderoog.
Maar nu weet je het in ieder gevalquote:Op maandag 7 augustus 2006 23:09 schreef timmie_loots het volgende:
Ah ok, sorry(Maar het antwoord was sowieso al gegeven voor die post.
leuk dat je er ook weer bentquote:Op maandag 7 augustus 2006 23:07 schreef DeSiever het volgende:
Jayhawk, je bent een prutser en een google-gebruiker.
Punten krijg je van andere mensen, niet van jezelf. Het is al weg gehaald.quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:12 schreef timmie_loots het volgende:
Nee, das van een ander, ik kan nu dus echt niet op de naam komen hè
Laat maar, hier wordt te snel gepost
@DeSiever: Waarom moet hij dat punt weghalen? Als hij dat weet, kan dat toch? Ik wist het ook (al moest het even dagen bij mij)..
Bijzonder als je alles wel leuk vind, en dan toch zo snel met een relatief onbekende Britse heavy metalband op de proppen komt...had dan iets meer eh passie voor muziek verwacht...quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:06 schreef Jayhawk het volgende:
Heb niet echt een voorkeur voor muziek, vind alles eigenlijk wel leuk
Geeft niet, alles went.quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:14 schreef Jayhawk het volgende:
Sorry, overheen gelezen
Zoals mijn vader?quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:15 schreef macondo het volgende:
[..]
Bijzonder als je alles wel leuk vind, en dan toch zo snel met een relatief onbekende Britse heavy metalband op de proppen komt...had dan iets meer eh passie voor muziek verwacht...
Het is gewoon een domme droplul. Daarvoor ook al Behrendt met schattige spelfout. Wij zijn niet van gisteren, Jayhawk.quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:15 schreef macondo het volgende:
[..]
Bijzonder als je alles wel leuk vind, en dan toch zo snel met een relatief onbekende Britse heavy metalband op de proppen komt...had dan iets meer eh passie voor muziek verwacht...
metal is een van mn favo's. Heb hier al een aantal m,etalvragen gesteld waar niemand het antwoord op wistquote:Op maandag 7 augustus 2006 23:15 schreef macondo het volgende:
[..]
Nou... onbekend wou ik niet direct zeggen...quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:15 schreef macondo het volgende:
[..]
Weet ik, maar door de onhandigheid van voornoemd gebruiker stond het punt nu buiten de quote.quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:16 schreef Daffodil31LE het volgende:
@ DeSiever: Een punt in een quote wordt niet geteld. Althans niet door mij. En aangezien ik hier het meeste tellingen doe...
heb je last van je anus ofzo?quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:16 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Het is gewoon een domme droplul. Daarvoor ook al Behrendt met schattige spelfout. Wij zijn niet van gisteren, Jayhawk.
Heb je dat ook opgezocht?quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:18 schreef Jayhawk het volgende:
heb je last van je anus ofzo?
Hou je bek godverdomme Haruhi hier de sfeer te verzieken.quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:16 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Het is gewoon een domme droplul. Daarvoor ook al Behrendt met schattige spelfout. Wij zijn niet van gisteren, Jayhawk.
Dolle, je bent geweldigquote:Op maandag 7 augustus 2006 23:21 schreef dolle_hond het volgende:
paars tinkywinky tasje
rood po step
geel lala bal
groen dipsy hoed
Kwam jou ook opvallend vaak tegen in die google-zoekquiz. Je bent er in ieder geval handig mee.quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:21 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Hou je bek godverdomme Haruhi hier de sfeer te verzieken.
ik gedraag mezelf maar als de wijste.quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:21 schreef DeSiever het volgende:
Jayhawk, ik verwijs je vriendelijk naar Google zoekquiz #1
Als je toch hier blijft, doe het dan niet zo opzichtig alsjeblieft. Het is tenenkrommend, pijnlijk en plaatsvervangende schaamte oproepend wat je allemaal presteert. Dank u.
Je hebt toch geen kinderen?quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:22 schreef tong80 het volgende:
Kut teletubbies die had ik moeten weten.
Kijk dan. Je kunt niet eens een normale Nederlandse zin maken. Gelukkig 'weet' je wel veel.quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:22 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
zucht, zit je wel dwars he dat je weinig weet, ga studeren man en kom dan terug.
in dit topic let ik niet op mn nederlands omdat je snel moet reageren, iets wat jij toch niet doet aangezien je niks weet.quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:24 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Kijk dan. Je kunt niet eens een normale Nederlandse zin maken. Gelukkig 'weet' je wel veel.
Ik heb Haruhi anders nooit zo soepel zien formuleren..quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:21 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Hou je bek godverdomme Haruhi hier de sfeer te verzieken.
Dat geldt toch niet voor die quote, domme martelaar. Je beheerst Nederlands of je beheerst het niet.quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:25 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
in dit topic let ik niet op mn nederlands omdat je snel moet reageren, iets wat jij toch niet doet aangezien je niks weet.
Nee ik zie het, niet lievquote:Op maandag 7 augustus 2006 23:27 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hee MaJo!
De mensen doen niet aardig in je topic
Je hebt gelijk. Ik wens jullie er verder sterkte mee. Dat topic in KLB heeft me alerter gemaakt en daar word ik niet blij van.quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:27 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hee MaJo!
De mensen doen niet aardig in je topic
we zullen je missen als kiespijn. En ik voel het niveau al stijgen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:28 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik wens jullie er verder sterkte mee. Dat topic in KLB heeft me alerter gemaakt en daar word ik niet blij van.
Heb ik al gedaan voor je.quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:29 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik krijg zin om op het NSB-knopje te duwen
tweeties kan ik niet goed rekenen neleosquote:Op maandag 7 augustus 2006 23:29 schreef AntonDingeman het volgende:
tweenies
Ja dat vroeg ik me ook afquote:Op maandag 7 augustus 2006 23:29 schreef AntonDingeman het volgende:
Topic in KLB?
Wat let je? ik luister naar verkeerde muziek nu. HOLE heerlijkquote:Op maandag 7 augustus 2006 23:29 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik krijg zin om op het NSB-knopje te duwen
Had hem al ontdekt. Wat cool dat iemand een topic heeft geopendquote:
Way ahead of youquote:Op maandag 7 augustus 2006 23:35 schreef MaJo het volgende:
Daf, zou jij zo nog een nieuw topic kunnen openen? Ben ondertussen druk bezig met opruimen
Knapper was het als het ook nog in dat kronkeltjesschrift was ingetikt...quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:38 schreef AntonDingeman het volgende:
Knap, zo'n Indiase naam helemaal goed gespeld, in 1x.
Spelling is my middle name. If it was my last name, I'd inherit a lot of money.quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:38 schreef AntonDingeman het volgende:
Knap, zo'n Indiase naam helemaal goed gespeld, in 1x.
NeeJong... Geen zin inquote:Op maandag 7 augustus 2006 23:41 schreef Jajong het volgende:
Kan de volgende topicopener Haruhi in Jajong veranderen? Danku.
( Ik heb gratie gekregen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |