Je hebt toch geen kinderen?quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:22 schreef tong80 het volgende:
Kut teletubbies die had ik moeten weten.
Kijk dan. Je kunt niet eens een normale Nederlandse zin maken. Gelukkig 'weet' je wel veel.quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:22 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
zucht, zit je wel dwars he dat je weinig weet, ga studeren man en kom dan terug.
in dit topic let ik niet op mn nederlands omdat je snel moet reageren, iets wat jij toch niet doet aangezien je niks weet.quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:24 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Kijk dan. Je kunt niet eens een normale Nederlandse zin maken. Gelukkig 'weet' je wel veel.
Ik heb Haruhi anders nooit zo soepel zien formuleren..quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:21 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Hou je bek godverdomme Haruhi hier de sfeer te verzieken.
Dat geldt toch niet voor die quote, domme martelaar. Je beheerst Nederlands of je beheerst het niet.quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:25 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
in dit topic let ik niet op mn nederlands omdat je snel moet reageren, iets wat jij toch niet doet aangezien je niks weet.
Nee ik zie het, niet lievquote:Op maandag 7 augustus 2006 23:27 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hee MaJo!
De mensen doen niet aardig in je topic
Je hebt gelijk. Ik wens jullie er verder sterkte mee. Dat topic in KLB heeft me alerter gemaakt en daar word ik niet blij van.quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:27 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hee MaJo!
De mensen doen niet aardig in je topic
we zullen je missen als kiespijn. En ik voel het niveau al stijgen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:28 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik wens jullie er verder sterkte mee. Dat topic in KLB heeft me alerter gemaakt en daar word ik niet blij van.
Heb ik al gedaan voor je.quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:29 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik krijg zin om op het NSB-knopje te duwen
tweeties kan ik niet goed rekenen neleosquote:Op maandag 7 augustus 2006 23:29 schreef AntonDingeman het volgende:
tweenies
Ja dat vroeg ik me ook afquote:Op maandag 7 augustus 2006 23:29 schreef AntonDingeman het volgende:
Topic in KLB?
Wat let je? ik luister naar verkeerde muziek nu. HOLE heerlijkquote:Op maandag 7 augustus 2006 23:29 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik krijg zin om op het NSB-knopje te duwen
Had hem al ontdekt. Wat cool dat iemand een topic heeft geopendquote:
Way ahead of youquote:Op maandag 7 augustus 2006 23:35 schreef MaJo het volgende:
Daf, zou jij zo nog een nieuw topic kunnen openen? Ben ondertussen druk bezig met opruimen
Knapper was het als het ook nog in dat kronkeltjesschrift was ingetikt...quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:38 schreef AntonDingeman het volgende:
Knap, zo'n Indiase naam helemaal goed gespeld, in 1x.
Spelling is my middle name. If it was my last name, I'd inherit a lot of money.quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:38 schreef AntonDingeman het volgende:
Knap, zo'n Indiase naam helemaal goed gespeld, in 1x.
NeeJong... Geen zin inquote:Op maandag 7 augustus 2006 23:41 schreef Jajong het volgende:
Kan de volgende topicopener Haruhi in Jajong veranderen? Danku.
( Ik heb gratie gekregen)
Bij voorbaat dank!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |