Ik ga niet op de poll stemmen omdat ik alleen voor mezelf kan spreken dat ik geen hulpmiddelen gebruik. Maar ik ben benieuwdquote:Op maandag 7 augustus 2006 04:05 schreef marcito het volgende:
heb t gevonden!
Trouwens dit topic is geen offence om af te zeiken, maar ben gewoon benieuwd wat de meesten hierover denken. Zelf is mijn mening natuurlijk al duidelijk maar goed er zullen ook wel een paar slimmeriken in zitten
Bedoel je deze zin werkelijk zo?quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:21 schreef Neleos het volgende:
Ik kan niet voor de rest spreken, maar ik heb zelf nog nooit een vraag beantwoord zonder te googlen.
Algemene Kennis Quiz Deel 126quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:46 schreef Pranfeuri het volgende:
waar is die quiz?
Je bent er maar druk mee.quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:05 schreef tong80 het volgende:
Ik heb een bagger geheugen maar onthou relevante dingen, zoals als hoeveelste moest Teach in optreden tijdens het songfestival in 73. Maar ik ben altijd te laat om mijn genialiteit te laten zien omdat ik mijn kwaliteiten in nog 20 andere topics moet laten gelden.Ik wil niemand teleurstellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |