Oh ja, staat nog niet in de OP, er wordt aan een nieuwe OP gewerkt: graag niet het antwoord in je oude post editten, omdat we zo niet weten wie het eerst het goede antwoord heeft gegeven.quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:04 schreef timmie_loots het volgende:
Uhhh! das zo'n hele oude..
Mijn vader is er fan van, maar weet de naam zo niet..
EDIT: Saxon??
En ging dood enzo.quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:09 schreef ChrisJX het volgende:
Aanleiding is het zoontje van de schrijver, die had een lodderoog.
Maar nu weet je het in ieder gevalquote:Op maandag 7 augustus 2006 23:09 schreef timmie_loots het volgende:
Ah ok, sorry(Maar het antwoord was sowieso al gegeven voor die post.
leuk dat je er ook weer bentquote:Op maandag 7 augustus 2006 23:07 schreef DeSiever het volgende:
Jayhawk, je bent een prutser en een google-gebruiker.
Punten krijg je van andere mensen, niet van jezelf. Het is al weg gehaald.quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:12 schreef timmie_loots het volgende:
Nee, das van een ander, ik kan nu dus echt niet op de naam komen hè
Laat maar, hier wordt te snel gepost
@DeSiever: Waarom moet hij dat punt weghalen? Als hij dat weet, kan dat toch? Ik wist het ook (al moest het even dagen bij mij)..
Bijzonder als je alles wel leuk vind, en dan toch zo snel met een relatief onbekende Britse heavy metalband op de proppen komt...had dan iets meer eh passie voor muziek verwacht...quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:06 schreef Jayhawk het volgende:
Heb niet echt een voorkeur voor muziek, vind alles eigenlijk wel leuk
Geeft niet, alles went.quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:14 schreef Jayhawk het volgende:
Sorry, overheen gelezen
Zoals mijn vader?quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:15 schreef macondo het volgende:
[..]
Bijzonder als je alles wel leuk vind, en dan toch zo snel met een relatief onbekende Britse heavy metalband op de proppen komt...had dan iets meer eh passie voor muziek verwacht...
Het is gewoon een domme droplul. Daarvoor ook al Behrendt met schattige spelfout. Wij zijn niet van gisteren, Jayhawk.quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:15 schreef macondo het volgende:
[..]
Bijzonder als je alles wel leuk vind, en dan toch zo snel met een relatief onbekende Britse heavy metalband op de proppen komt...had dan iets meer eh passie voor muziek verwacht...
metal is een van mn favo's. Heb hier al een aantal m,etalvragen gesteld waar niemand het antwoord op wistquote:Op maandag 7 augustus 2006 23:15 schreef macondo het volgende:
[..]
Nou... onbekend wou ik niet direct zeggen...quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:15 schreef macondo het volgende:
[..]
Weet ik, maar door de onhandigheid van voornoemd gebruiker stond het punt nu buiten de quote.quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:16 schreef Daffodil31LE het volgende:
@ DeSiever: Een punt in een quote wordt niet geteld. Althans niet door mij. En aangezien ik hier het meeste tellingen doe...
heb je last van je anus ofzo?quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:16 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Het is gewoon een domme droplul. Daarvoor ook al Behrendt met schattige spelfout. Wij zijn niet van gisteren, Jayhawk.
Heb je dat ook opgezocht?quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:18 schreef Jayhawk het volgende:
heb je last van je anus ofzo?
Hou je bek godverdomme Haruhi hier de sfeer te verzieken.quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:16 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Het is gewoon een domme droplul. Daarvoor ook al Behrendt met schattige spelfout. Wij zijn niet van gisteren, Jayhawk.
Dolle, je bent geweldigquote:Op maandag 7 augustus 2006 23:21 schreef dolle_hond het volgende:
paars tinkywinky tasje
rood po step
geel lala bal
groen dipsy hoed
Kwam jou ook opvallend vaak tegen in die google-zoekquiz. Je bent er in ieder geval handig mee.quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:21 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Hou je bek godverdomme Haruhi hier de sfeer te verzieken.
ik gedraag mezelf maar als de wijste.quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:21 schreef DeSiever het volgende:
Jayhawk, ik verwijs je vriendelijk naar Google zoekquiz #1
Als je toch hier blijft, doe het dan niet zo opzichtig alsjeblieft. Het is tenenkrommend, pijnlijk en plaatsvervangende schaamte oproepend wat je allemaal presteert. Dank u.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |