Je weet wel, accountants, boekhouders enzoquote:
Goddank ben ik niet 'gewoon'. Ik kan fokken onder het werk en ik luister nu met mijn collega's een Lowlands-voorpret-CDquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je weet wel, accountants, boekhouders enzo.
Losers!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:45 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou, die staan iig niet op Boe's lijstje
je gaat me NIET vertellen dat je het echt niet weet?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:12 schreef Jumparound het volgende:
boe's lijst? om verzopen te worden? of om een bijl in je nek te krijgen?
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:27 schreef HeatWave het volgende:
Ik ontken het bestaan van die lijst uiteraard.
Da's mooi kutquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:57 schreef UIO_AMS het volgende:
Lekkage. Waterballet in de badkamer. Huisbaas onbereikbaar.
I feel your painquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:57 schreef UIO_AMS het volgende:
Lekkage. Waterballet in de badkamer. Huisbaas onbereikbaar.
Can you? Can you feel it?quote:
Wow. Dat zag er redelijk serieus uit.quote:
Wie gaat er dan ook op de markt rondlopen met dit weer.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:23 schreef Aventura het volgende:
Meer onder het water. Net he-le-maal ondergezeken tijdens het boodschappen doen
Die wezens staan bekend onder de noemer: vrouwquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:42 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook op de markt rondlopen met dit weer.
Ik moet nog veel leren.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:54 schreef HeatWave het volgende:
Die wezens staan bekend onder de noemer: vrouw.
Aventura, Floridaquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:26 schreef HeatWave het volgende:
Eetcafe Aventura, gokkast HeatWave... we zijn ZO bekend.
Sevilla lijkt me wel wat.. keuze genoeg:quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:39 schreef UIO_AMS het volgende:
Nee, laten we het dan in het juiste land doen.
Granada of Sevilla hebben mijn voorkeur.
Volgens de begeleidende tekst zijn dit dé plekken voor tapas in Sevillaquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:50 schreef UIO_AMS het volgende:
Wat moet ik precies uit dat kaartje opmaken DT?
Elke bar in Granada is gelijk een tapasbar, dus dat plaatje zou vol staan.quote:
Veel te duur joh!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:37 schreef Aventura het volgende:
Ghehe. Ik wil best naar Oslo voor de Tapasmeet hoor
Zal wel "de beste"zijn ofzo, volgens de organisatie waar die barretjes aan betaald hebbenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:52 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Elke bar in Granada is gelijk een tapasbar, dus dat plaatje zou vol staan.
Wellicht dat je in Granada ook meteen je onbekende date kan ontmoeten.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:52 schreef UIO_AMS het volgende:
Elke bar in Granada is gelijk een tapasbar, dus dat plaatje zou vol staan.
Ik ga hier wijzelijk niet op in.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:12 schreef DutchTrain het volgende:
Wellicht dat je in Granada ook meteen je date kan ontmoeten![]()
Als het Granada wordt, stuur je dan wel een beetje op tijd dat smsje?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:13 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik ga hier wijzelijk niet op in.
Ik op het leidsepleinquote:Op maandag 14 augustus 2006 09:24 schreef Jumparound het volgende:
ik heb gister in het vondelpark gezeten
Kreeg je sms pas gisterenavond! Want ik was naar Appelsapquote:Op maandag 14 augustus 2006 09:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik op het leidseplein.
Sorry jongens, maar ik zat gewoon in de zon.
Bijna, ook gezelligquote:Op maandag 14 augustus 2006 09:35 schreef Jumparound het volgende:
HW, ik neem aan bij de B&W? was er bijna langsgekomen voor een biertje...
Het was geweldig! Lekker zonnetje, leuke muziek, allemaal mensen die ik al tijden niet gezien had, lekkere drankjes en hapjes.........quote:Op maandag 14 augustus 2006 09:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bijna, ook gezellig.
Tineke was er wel.
@rip, mijn ding niet, maar was het leuk?
Kijk, en daarom vind ik er dus geen fuck aanquote:Op maandag 14 augustus 2006 09:55 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het was geweldig! Lekker zonnetje, leuke muziek, allemaal mensen die ik al tijden niet gezien had, lekkere drankjes en hapjes.........
Ow, en na al die woeste hiphopnegers een optreden van tropical danny & guillermo![]()
Ook alleen maar lekkere wijven btwquote:Op maandag 14 augustus 2006 09:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kijk, en daarom vind ik er dus geen fuck aan.
Hiphopnegers. En dat laaste hebben we het maar niet over.
ja, van die domme danstutjes, nee dank jequote:Op maandag 14 augustus 2006 10:00 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ook alleen maar lekkere wijven btw
Gezelligquote:Op maandag 14 augustus 2006 10:27 schreef Jumparound het volgende:
Rip, ik ben er ook
fokmeet houden? ik neem sannes zompig kleedje mee
We komen zaterdagquote:Op maandag 14 augustus 2006 10:39 schreef Jumparound het volgende:
Rip, ik kan alles
welke dag ga je?
La Sala schijnt top te zijn iddquote:Op maandag 14 augustus 2006 11:05 schreef HeatWave het volgende:
http://www.iens.nl/restau(...)staurant.htms?r=1518
Is dit misschien een idee, collega van me is er zaterdag geweest en is er ZEER over te spreken.
Daar heb ik ook alleen maar goeds over gehoord ja!quote:Op maandag 14 augustus 2006 11:05 schreef HeatWave het volgende:
Is dit misschien een idee, collega van me is er zaterdag geweest en is er ZEER over te spreken.
Lieve kreator,quote:
Is dat die tegenover de ingang van Artis zit?quote:Op maandag 14 augustus 2006 11:05 schreef HeatWave het volgende:
Mooi. Hebben we gelijk een maximum.quote:groepen max. 12
Echt niet? Lijkt me zo gezellig krea, net als op de L&S meetingquote:
A recipe for disasterquote:Op maandag 14 augustus 2006 10:41 schreef Ripley het volgende:
[..]
We komen zaterdag
Met een geleende tent en hebben alletwee zeker 10 jaar niet gekampeerd
Bij slecht weer Tropenmuseumquote:Op maandag 14 augustus 2006 11:13 schreef HeatWave het volgende:
Artis kan ook van te voren, mits lekker weer.
Denk het niet. Yvonne wil wel matching sangriakannen.quote:Op maandag 14 augustus 2006 11:05 schreef HeatWave het volgende:
Alsof die komtquote:Op maandag 14 augustus 2006 12:23 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
Denk het niet. Yvonne wil wel matching sangriakannen.
Heb ik iets gemist?quote:
Die grijpt elke kans om mij te kunnen zienquote:
Oeh, daar ben ik ook al een tijd niet geweest. Ook leuk!quote:
Schattige Ripley,quote:Op maandag 14 augustus 2006 11:18 schreef Ripley het volgende:
Lieve kreator,
Jammer dat je niet komt. Maar toch hoi.
Groetjes,
Rip
Pas maar op dat onze zuid-amerikaanse vriend dit niet leestquote:Op maandag 14 augustus 2006 12:24 schreef UIO_AMS het volgende:
Gez. met spd. V met masserende handen.
Roken geen bezwaar.
Foto = reactie
Je bedoelt die meeting waar wij even langs kwamen lopen en jij bij ons kwam zitten en bleek dat je IRL nog sneuer bent dan op het forum, waarna je weer afdroop?quote:Op maandag 14 augustus 2006 11:20 schreef HeatWave het volgende:
Lijkt me zo gezellig krea, net als op de L&S meeting.
Hahaha, ja okay is goed yowyow. Maar ik wil wel even zeggen dat als jij god niet was, dan had ik niet geluisterd!11!!11quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:10 schreef Jumparound het volgende:
tof dat je niet komt kreahouden zo
en nu weer buitenspelen oke? misschien vat je wel eenkoudje
maar laat het meeting topic lekker het meeting topic
Ik krijg steeds meer mailtjes van die site.quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:01 schreef DutchTrain het volgende:
Pas maar op dat onze zuid-amerikaanse vriend dit niet leest![]()
Volgens MIJ was het de meeting waarbij je voorhand een vrij grote bek etc. had maar je IRL niet verder kwam dan een slap handje en de vraag of ik nog een biertje wou hoor.quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:02 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je bedoelt die meeting waar wij even langs kwamen lopen en jij bij ons kwam zitten en bleek dat je IRL nog sneuer bent dan op het forum, waarna je weer afdroop?
Die herinner ik me eigenlijk meer als de meeting dat ik metRip
heb staan onderonsen. :L.
quote:Op maandag 14 augustus 2006 14:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Volgens MIJ was het de meeting waarbij je voorhand een vrij grote bek etc. had maar je IRL niet verder kwam dan een slap handje en de vraag of ik nog een biertje wou hoor.
[...]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |