Ik denk niet dat hij vervelend zal vinden om zich aan onze gewoontes aan te passen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:51 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, maar UIO koppelt mij aan een non-fokker. Die kennen dat principe niet![]()
Je weet wel, accountants, boekhouders enzoquote:
Goddank ben ik niet 'gewoon'. Ik kan fokken onder het werk en ik luister nu met mijn collega's een Lowlands-voorpret-CDquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je weet wel, accountants, boekhouders enzo.
Losers!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:45 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou, die staan iig niet op Boe's lijstje
je gaat me NIET vertellen dat je het echt niet weet?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:12 schreef Jumparound het volgende:
boe's lijst? om verzopen te worden? of om een bijl in je nek te krijgen?
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:27 schreef HeatWave het volgende:
Ik ontken het bestaan van die lijst uiteraard.
Da's mooi kutquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:57 schreef UIO_AMS het volgende:
Lekkage. Waterballet in de badkamer. Huisbaas onbereikbaar.
I feel your painquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:57 schreef UIO_AMS het volgende:
Lekkage. Waterballet in de badkamer. Huisbaas onbereikbaar.
Can you? Can you feel it?quote:
Wow. Dat zag er redelijk serieus uit.quote:
Wie gaat er dan ook op de markt rondlopen met dit weer.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:23 schreef Aventura het volgende:
Meer onder het water. Net he-le-maal ondergezeken tijdens het boodschappen doen
Die wezens staan bekend onder de noemer: vrouwquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:42 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook op de markt rondlopen met dit weer.
Ik moet nog veel leren.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:54 schreef HeatWave het volgende:
Die wezens staan bekend onder de noemer: vrouw.
Aventura, Floridaquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:26 schreef HeatWave het volgende:
Eetcafe Aventura, gokkast HeatWave... we zijn ZO bekend.
Sevilla lijkt me wel wat.. keuze genoeg:quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:39 schreef UIO_AMS het volgende:
Nee, laten we het dan in het juiste land doen.
Granada of Sevilla hebben mijn voorkeur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |