Volgens de begeleidende tekst zijn dit dé plekken voor tapas in Sevillaquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:50 schreef UIO_AMS het volgende:
Wat moet ik precies uit dat kaartje opmaken DT?
Elke bar in Granada is gelijk een tapasbar, dus dat plaatje zou vol staan.quote:
Veel te duur joh!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:37 schreef Aventura het volgende:
Ghehe. Ik wil best naar Oslo voor de Tapasmeet hoor
Zal wel "de beste"zijn ofzo, volgens de organisatie waar die barretjes aan betaald hebbenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:52 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Elke bar in Granada is gelijk een tapasbar, dus dat plaatje zou vol staan.
Wellicht dat je in Granada ook meteen je onbekende date kan ontmoeten.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:52 schreef UIO_AMS het volgende:
Elke bar in Granada is gelijk een tapasbar, dus dat plaatje zou vol staan.
Ik ga hier wijzelijk niet op in.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:12 schreef DutchTrain het volgende:
Wellicht dat je in Granada ook meteen je date kan ontmoeten![]()
Als het Granada wordt, stuur je dan wel een beetje op tijd dat smsje?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:13 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik ga hier wijzelijk niet op in.
Ik op het leidsepleinquote:Op maandag 14 augustus 2006 09:24 schreef Jumparound het volgende:
ik heb gister in het vondelpark gezeten
Kreeg je sms pas gisterenavond! Want ik was naar Appelsapquote:Op maandag 14 augustus 2006 09:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik op het leidseplein.
Sorry jongens, maar ik zat gewoon in de zon.
Bijna, ook gezelligquote:Op maandag 14 augustus 2006 09:35 schreef Jumparound het volgende:
HW, ik neem aan bij de B&W? was er bijna langsgekomen voor een biertje...
Het was geweldig! Lekker zonnetje, leuke muziek, allemaal mensen die ik al tijden niet gezien had, lekkere drankjes en hapjes.........quote:Op maandag 14 augustus 2006 09:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bijna, ook gezellig.
Tineke was er wel.
@rip, mijn ding niet, maar was het leuk?
Kijk, en daarom vind ik er dus geen fuck aanquote:Op maandag 14 augustus 2006 09:55 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het was geweldig! Lekker zonnetje, leuke muziek, allemaal mensen die ik al tijden niet gezien had, lekkere drankjes en hapjes.........
Ow, en na al die woeste hiphopnegers een optreden van tropical danny & guillermo![]()
Ook alleen maar lekkere wijven btwquote:Op maandag 14 augustus 2006 09:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kijk, en daarom vind ik er dus geen fuck aan.
Hiphopnegers. En dat laaste hebben we het maar niet over.
ja, van die domme danstutjes, nee dank jequote:Op maandag 14 augustus 2006 10:00 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ook alleen maar lekkere wijven btw
Gezelligquote:Op maandag 14 augustus 2006 10:27 schreef Jumparound het volgende:
Rip, ik ben er ook
fokmeet houden? ik neem sannes zompig kleedje mee
We komen zaterdagquote:Op maandag 14 augustus 2006 10:39 schreef Jumparound het volgende:
Rip, ik kan alles
welke dag ga je?
La Sala schijnt top te zijn iddquote:Op maandag 14 augustus 2006 11:05 schreef HeatWave het volgende:
http://www.iens.nl/restau(...)staurant.htms?r=1518
Is dit misschien een idee, collega van me is er zaterdag geweest en is er ZEER over te spreken.
Daar heb ik ook alleen maar goeds over gehoord ja!quote:Op maandag 14 augustus 2006 11:05 schreef HeatWave het volgende:
Is dit misschien een idee, collega van me is er zaterdag geweest en is er ZEER over te spreken.
Lieve kreator,quote:
Is dat die tegenover de ingang van Artis zit?quote:Op maandag 14 augustus 2006 11:05 schreef HeatWave het volgende:
Mooi. Hebben we gelijk een maximum.quote:groepen max. 12
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |