Daar heb ik ook alleen maar goeds over gehoord ja!quote:Op maandag 14 augustus 2006 11:05 schreef HeatWave het volgende:
http://www.iens.nl/restau(...)staurant.htms?r=1518
Is dit misschien een idee, collega van me is er zaterdag geweest en is er ZEER over te spreken.
Lieve kreator,quote:
Is dat die tegenover de ingang van Artis zit?quote:Op maandag 14 augustus 2006 11:05 schreef HeatWave het volgende:
Is dit misschien een idee, collega van me is er zaterdag geweest en is er ZEER over te spreken.
Mooi. Hebben we gelijk een maximum.quote:groepen max. 12
Echt niet? Lijkt me zo gezellig krea, net als op de L&S meetingquote:
A recipe for disasterquote:Op maandag 14 augustus 2006 10:41 schreef Ripley het volgende:
[..]
We komen zaterdag
Met een geleende tent en hebben alletwee zeker 10 jaar niet gekampeerd
Bij slecht weer Tropenmuseumquote:Op maandag 14 augustus 2006 11:13 schreef HeatWave het volgende:
Artis kan ook van te voren, mits lekker weer.
Denk het niet. Yvonne wil wel matching sangriakannen.quote:Op maandag 14 augustus 2006 11:05 schreef HeatWave het volgende:
Alsof die komtquote:Op maandag 14 augustus 2006 12:23 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
Denk het niet. Yvonne wil wel matching sangriakannen.
Heb ik iets gemist?quote:
Die grijpt elke kans om mij te kunnen zienquote:
Oeh, daar ben ik ook al een tijd niet geweest. Ook leuk!quote:
Schattige Ripley,quote:Op maandag 14 augustus 2006 11:18 schreef Ripley het volgende:
Lieve kreator,
Jammer dat je niet komt. Maar toch hoi.
Groetjes,
Rip
Pas maar op dat onze zuid-amerikaanse vriend dit niet leestquote:Op maandag 14 augustus 2006 12:24 schreef UIO_AMS het volgende:
Gez. met spd. V met masserende handen.
Roken geen bezwaar.
Foto = reactie
Je bedoelt die meeting waar wij even langs kwamen lopen en jij bij ons kwam zitten en bleek dat je IRL nog sneuer bent dan op het forum, waarna je weer afdroop?quote:Op maandag 14 augustus 2006 11:20 schreef HeatWave het volgende:
Lijkt me zo gezellig krea, net als op de L&S meeting.
Hahaha, ja okay is goed yowyow. Maar ik wil wel even zeggen dat als jij god niet was, dan had ik niet geluisterd!11!!11quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:10 schreef Jumparound het volgende:
tof dat je niet komt kreahouden zo
en nu weer buitenspelen oke? misschien vat je wel eenkoudje
maar laat het meeting topic lekker het meeting topic
Ik krijg steeds meer mailtjes van die site.quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:01 schreef DutchTrain het volgende:
Pas maar op dat onze zuid-amerikaanse vriend dit niet leest![]()
Volgens MIJ was het de meeting waarbij je voorhand een vrij grote bek etc. had maar je IRL niet verder kwam dan een slap handje en de vraag of ik nog een biertje wou hoor.quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:02 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je bedoelt die meeting waar wij even langs kwamen lopen en jij bij ons kwam zitten en bleek dat je IRL nog sneuer bent dan op het forum, waarna je weer afdroop?
Die herinner ik me eigenlijk meer als de meeting dat ik metRip
heb staan onderonsen. :L.
quote:Op maandag 14 augustus 2006 14:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Volgens MIJ was het de meeting waarbij je voorhand een vrij grote bek etc. had maar je IRL niet verder kwam dan een slap handje en de vraag of ik nog een biertje wou hoor.
[...]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |