Jaah, dat chemische kankerverwekkende koffertje met allemaal troep erin. Ik weet nog dat we het kregen,maar wat we ermee moesten en wat er allemaal in zat, al sla je me dood?quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:01 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Yep. De helft van ons heeft nu nog last van de chemicaliën die er in zaten![]()
Ach, ik was zelf ook het kneusje van de Lagere school, maar gelukkig bleek dat er een beetje een nerd in me schuilde. Dus "smarter than the average bear", en veel klappen ontweken en flink wat teruggeschoten met die irritante besjes.quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:11 schreef Liopleurodon het volgende:
[..]
LP was vaak 't slachtoffer![]()
Van die kneiterharde rode #@%@-besjes![]()
Weet niet meer wat er in zat. In deel 1 heb ik wel geleerd dat het bij de introductie van het basisonderwijs was...quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:20 schreef dok het volgende:
[..]
Jaah, dat chemische kankerverwekkende koffertje met allemaal troep erin. Ik weet nog dat we het kregen,maar wat we ermee moesten en wat er allemaal in zat, al sla je me dood?
dat had ik ook toen het 5(?) jaar geleden herhaald werd. Tip, kijk die series nie nog een keer, ze vallen tegen....quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:22 schreef Racing_X-Ray het volgende:
wat gaat dat traag die tune
in mijn gedachten (en hoe ik het me herinnerde) gaat het veel sneller
Heb pasgeleden het deuntje van jace and the wheeled warriors en het deuntje van the carebears gekregen van iemandquote:Op maandag 7 augustus 2006 16:21 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
En het muziekje erbij was ook briljant!!
Tune
Offtopicquote:Op maandag 7 augustus 2006 16:22 schreef Racing_X-Ray het volgende:
Ik heb em als beltoon. Jeugdsentimentquote:Op maandag 7 augustus 2006 16:21 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
En het muziekje erbij was ook briljant!!
Tune
Ik heb hier geen geluid, dus ik heb gewoon een willekeurige link gepakt... Ik kijk thuis nog wel een keer...quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:22 schreef Racing_X-Ray het volgende:
best realistisch dusquote:Op maandag 7 augustus 2006 16:00 schreef purplerose het volgende:
of liet ze ranzig neuken met me michael jackson pop![]()
Nope sorry. Wat was t?quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:23 schreef Integrity het volgende:
Bijna niemand kent Blackstar, wie kent het nog wel?
Omdat jaren 80 kids gewoon stoerder waren, wat anders?quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:23 schreef addictivebeat het volgende:
waarom gaat deze topic sneller dan het jaren 90 topic?![]()
Omdat de 80's leuker waren. Power Rangersquote:Op maandag 7 augustus 2006 16:23 schreef addictivebeat het volgende:
waarom gaat deze topic sneller dan het jaren 90 topic?![]()
Ja, die ken ik nog welquote:Op maandag 7 augustus 2006 16:23 schreef Integrity het volgende:
Bijna niemand kent Blackstar, wie kent het nog wel?
Ja, DynaMike en zoquote:Op maandag 7 augustus 2006 16:24 schreef Echo99 het volgende:
Oh ja, voor degene die deel 1 niet gelezen hebben:
www.garbagepailkids.com
Met die grootte oranje doppenquote:Op maandag 7 augustus 2006 16:28 schreef Pheno het volgende:
En natuurlijk walkmans. Niet uit het straatbeeld weg te slaan
quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:29 schreef purplerose het volgende:
is de commedore 64 al genoemd met die cassettebandjes om je spelletjes te laden. Ik schreef de cijfertjes op zodat ik spoelen tussen de spelletjes
Ik en mijn vader ookquote:
eerste wat bij me opkwamquote:
En lijsten ruilen met advertenties achter in computerbladen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:29 schreef purplerose het volgende:
is de commedore 64 al genoemd met die cassettebandjes om je spelletjes te laden. Ik schreef de cijfertjes op zodat ik spoelen tussen de spelletjes
Ik speelde het meeste prince of persiaquote:Op maandag 7 augustus 2006 16:37 schreef dmace het volgende:
[..]
En lijsten ruilen met advertenties achter in computerbladen.
En dan zitten kutten met stripjes papier (gebruikte strippen van strippenkaart), omdat iemand anders z'n cassettekop op een andere hoogte zat.
Overigens ben ik volgens mij nog steeds de enige in Nederland die Impossible Mission heeft uitgespeeld (in het bijzijn van 2 vrienden die me niet wilden geloven). Ook veel joysticks gemold met Aztec Challenge en Decathlon (vooral een lamme arm na de 1500 meter).
Oh, foei! Dat betekent dat het bandjes waren met meerdere spelletjes/programma's.quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:29 schreef purplerose het volgende:
edit: ja is al genoemd
Spelletjes halen bij de Capi-Lux, en dan kopieren en terugbrengen "het was helemaal niks" of "hij doet 't echt niet".quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:41 schreef Liopleurodon het volgende:
[..]
Oh, foei! Dat betekent dat het bandjes waren met meerdere spelletjes/programma's.
Klinkt wel heel erg als illegale kopieën!
(wie niet overigens)
hey die ken ik, wij waren toen met de familie op vakantie in knokke (vlakbij zeebrugge) in een appartement met uitzicht op dit hele gebeuren, we zaten eerste rangs! Zo'n vakantie vergeet je niet snel al is het al 20 jaar geleden.quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:29 schreef Atuniel het volgende:
-Zinken van de Herald of free enterprise
[afbeelding]
En alle moppen die er over volgde op school
En dat zag er inderdaad heel goed uitquote:Op maandag 7 augustus 2006 16:40 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik speelde het meeste prince of persiahoevaak hij al doodgevallen is op die houten spiessen
en deed ook vaak the wintergames
Ken Sent Me!quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:50 schreef Echo99 het volgende:
Test Drive en Larry!
"Yeah, what's da password?"
Er is wel een site met al die mp3tjes, op de meeste nieuwere telefoons kun je die wel als ringtone nemen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:38 schreef purplerose het volgende:
Is er eigenlijk een site met waar je deze tunes als ringtone kan halen?
oe!quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:53 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Er is wel een site met al die mp3tjes, op de meeste nieuwere telefoons kun je die wel als ringtone nemen.
Brown girl in the rain, tralalalalaquote:Op maandag 7 augustus 2006 16:57 schreef Echo99 het volgende:
A la la la la long
Snoopy !!!quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:58 schreef Atuniel het volgende:
En wie kent "Wordt vervolgd" nog
[afbeelding]
Graag gedaan. Hier nog 1:quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:59 schreef laBaguette het volgende:
[..]
Brown girl in the rain, tralalalala
damn, nu zit het weer in m'n hoofd...![]()
Vette kat ouwe.quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:00 schreef Ciscus het volgende:
Heathcliff (die kat)
Die wil ik oooooook!quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:23 schreef purplerose het volgende:
[..]
Heb pasgeleden het deuntje van jace and the wheeled warriors en het deuntje van the carebears gekregen van iemand
Lightning strikes!
En bedankt hequote:Op maandag 7 augustus 2006 17:01 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Graag gedaan. Hier nog 1:
Daaaaaaaaaaaaaar gaaaaat ze...![]()
quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:56 schreef Evik het volgende:
Leisure suite Larry 1 en dan aan het einde die hoer nemen met Spaanse vlieg op
[afbeelding]
[afbeelding]
En natuurlijk Police Quest
[afbeelding]
Nee dat is fijn...quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:02 schreef laBaguette het volgende:
[..]
En bedankt he![]()
Eeeeeeeeen kopje koffie....
quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:03 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Nee dat is fijn...![]()
Life, la la lalalaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, life is life, la la lalaaaaaaaaaaa
Torens van Hanoi snapte ik nietquote:Op maandag 7 augustus 2006 17:02 schreef PM-girl het volgende:
Veel herkenning hier!
Series: mevrouw ten Cate, achterwerk in de kast, natalie, merlina, vanessa(over een frans detective meisje?).
Tekenfilms: bluffers, he-man, mask, transformers, troetelberen, maar vooral She-ra, had er ook een pop van, met gouden cape!
Ik was wild van het liedje shout (was toen 4!) en Abba.
Op de pc: blockout, tetris en printshop, banner en paintshop, maar dat kan ook later zijn geweest. Uren en uren gespeeld met een spellenmenu, basic games ofzo, met oa torens van hanoi, avantgardistische muziek en andere simpele spelletjes, geen idee hoe we aan dat spellen menu kwamen, had iets van 6 menu's met spellen.
Ook Larry, Police Quest en OIlswell.
En ik spaarde garbage pail kids,had klaparmbanden en stiekem slimey!
Had je ook dat spellenmenu dan?quote:
its the final countdown.. tadadadaaaaaaaaaa tadadadadaaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 7 augustus 2006 17:03 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Nee dat is fijn...![]()
Life, la la lalalaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, life is life, la la lalaaaaaaaaaaa
Je bedoelt toch niet dat GWBasic programmartje wat eigenlijk gewoon een zooi links naar tig andere Basic progjes was? Echt talloze kleine spelletjes zaten daarin.quote:
Wel een programmaatje wat shell.exe heet. En dan startte er een menuutje op.quote:
quote:
When two tribes go to war, war is all you can scohooorequote:Op maandag 7 augustus 2006 17:05 schreef Echo99 het volgende:
[..]
its the final countdown.. tadadadaaaaaaaaaa tadadadadaaaaaaaaaaaaa
Mijn moeder vertelde gewoon over de bloemetjes en de bijtjes.quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:07 schreef PM-girl het volgende:
Eigenlijk bizar dat ik als 9 a 10 jarige Larry en PQ speelde! Samen met mijn moeder!!
ZAten allerlei simpele spelletjes bij, ook muziekdingen, schaak, puzzelen. Je moest iig 99 intoetsen om het af te sluiten geloof ik!quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:06 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Wel een programmaatje wat shell.exe heet. En dan startte er een menuutje op.
van Torens van Hanoi weet ik niet of t daarin zat...
Ja, volgens mij had ik hetzelfde, naderhand heb ik nog zelf allerlei spelletjes zitten verherbouwen en nieuwe erbij gemaakt (incl. een enorme uitbreiding op het spel "Hammurabi") en in dat lijstje erbij gezet.quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:07 schreef PM-girl het volgende:
[..]
ZAten allerlei simpele spelletjes bij, ook muziekdingen, schaak, puzzelen. Je moest iig 99 intoetsen om het af te sluiten geloof ik!
Snoot, Crocker en....eh hoe heette dat robotje?quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:28 schreef Pheno het volgende:
Fun Factory was stoer. Sky Channel
Met Andy en die krokodil? Tenminste, ik dacht dat het een krokodil was, zo staat het in mijn geheugen
Diggerquote:Op maandag 7 augustus 2006 17:09 schreef Evik het volgende:
Iemand nog bekend met het spel "into the eagles nest"? Of digger? Airborne ranger?
diggerquote:Op maandag 7 augustus 2006 17:09 schreef Evik het volgende:
Iemand nog bekend met het spel into the eagles nest ? Of digger? Airborne ranger?
www.abandonia.comquote:Op maandag 7 augustus 2006 17:11 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
digger![]()
Er is toch ergens een site waar je die meuk kan spelen?
http://www.abandonia.com/index2.phpquote:Op maandag 7 augustus 2006 17:11 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
digger![]()
Er is toch ergens een site waar je die meuk kan spelen?
Oh boy Oh boy, wat ga ik me vanavond vermaken.....quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:12 schreef Echo99 het volgende:
[..]
www.abandonia.com
Kijk of Operation Wolf erop staat![]()
Barbarian staat er wel op en dat was natuurlijk ook helemaal geweldig.quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:12 schreef Echo99 het volgende:
[..]
www.abandonia.com
Kijk of Operation Wolf erop staat![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |