Er is wel een site met al die mp3tjes, op de meeste nieuwere telefoons kun je die wel als ringtone nemen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:38 schreef purplerose het volgende:
Is er eigenlijk een site met waar je deze tunes als ringtone kan halen?
oe!quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:53 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Er is wel een site met al die mp3tjes, op de meeste nieuwere telefoons kun je die wel als ringtone nemen.
Brown girl in the rain, tralalalalaquote:Op maandag 7 augustus 2006 16:57 schreef Echo99 het volgende:
A la la la la long
Snoopy !!!quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:58 schreef Atuniel het volgende:
En wie kent "Wordt vervolgd" nog
[afbeelding]
Graag gedaan. Hier nog 1:quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:59 schreef laBaguette het volgende:
[..]
Brown girl in the rain, tralalalala
damn, nu zit het weer in m'n hoofd...![]()
Vette kat ouwe.quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:00 schreef Ciscus het volgende:
Heathcliff (die kat)
Die wil ik oooooook!quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:23 schreef purplerose het volgende:
[..]
Heb pasgeleden het deuntje van jace and the wheeled warriors en het deuntje van the carebears gekregen van iemand
Lightning strikes!
En bedankt hequote:Op maandag 7 augustus 2006 17:01 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Graag gedaan. Hier nog 1:
Daaaaaaaaaaaaaar gaaaaat ze...![]()
quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:56 schreef Evik het volgende:
Leisure suite Larry 1 en dan aan het einde die hoer nemen met Spaanse vlieg op
[afbeelding]
[afbeelding]
En natuurlijk Police Quest
[afbeelding]
Nee dat is fijn...quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:02 schreef laBaguette het volgende:
[..]
En bedankt he![]()
Eeeeeeeeen kopje koffie....
quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:03 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Nee dat is fijn...![]()
Life, la la lalalaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, life is life, la la lalaaaaaaaaaaa
Torens van Hanoi snapte ik nietquote:Op maandag 7 augustus 2006 17:02 schreef PM-girl het volgende:
Veel herkenning hier!
Series: mevrouw ten Cate, achterwerk in de kast, natalie, merlina, vanessa(over een frans detective meisje?).
Tekenfilms: bluffers, he-man, mask, transformers, troetelberen, maar vooral She-ra, had er ook een pop van, met gouden cape!
Ik was wild van het liedje shout (was toen 4!) en Abba.
Op de pc: blockout, tetris en printshop, banner en paintshop, maar dat kan ook later zijn geweest. Uren en uren gespeeld met een spellenmenu, basic games ofzo, met oa torens van hanoi, avantgardistische muziek en andere simpele spelletjes, geen idee hoe we aan dat spellen menu kwamen, had iets van 6 menu's met spellen.
Ook Larry, Police Quest en OIlswell.
En ik spaarde garbage pail kids,had klaparmbanden en stiekem slimey!
Had je ook dat spellenmenu dan?quote:
its the final countdown.. tadadadaaaaaaaaaa tadadadadaaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 7 augustus 2006 17:03 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Nee dat is fijn...![]()
Life, la la lalalaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, life is life, la la lalaaaaaaaaaaa
Je bedoelt toch niet dat GWBasic programmartje wat eigenlijk gewoon een zooi links naar tig andere Basic progjes was? Echt talloze kleine spelletjes zaten daarin.quote:
Wel een programmaatje wat shell.exe heet. En dan startte er een menuutje op.quote:
quote:
When two tribes go to war, war is all you can scohooorequote:Op maandag 7 augustus 2006 17:05 schreef Echo99 het volgende:
[..]
its the final countdown.. tadadadaaaaaaaaaa tadadadadaaaaaaaaaaaaa
Mijn moeder vertelde gewoon over de bloemetjes en de bijtjes.quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:07 schreef PM-girl het volgende:
Eigenlijk bizar dat ik als 9 a 10 jarige Larry en PQ speelde! Samen met mijn moeder!!
ZAten allerlei simpele spelletjes bij, ook muziekdingen, schaak, puzzelen. Je moest iig 99 intoetsen om het af te sluiten geloof ik!quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:06 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Wel een programmaatje wat shell.exe heet. En dan startte er een menuutje op.
van Torens van Hanoi weet ik niet of t daarin zat...
Ja, volgens mij had ik hetzelfde, naderhand heb ik nog zelf allerlei spelletjes zitten verherbouwen en nieuwe erbij gemaakt (incl. een enorme uitbreiding op het spel "Hammurabi") en in dat lijstje erbij gezet.quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:07 schreef PM-girl het volgende:
[..]
ZAten allerlei simpele spelletjes bij, ook muziekdingen, schaak, puzzelen. Je moest iig 99 intoetsen om het af te sluiten geloof ik!
Snoot, Crocker en....eh hoe heette dat robotje?quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:28 schreef Pheno het volgende:
Fun Factory was stoer. Sky Channel
Met Andy en die krokodil? Tenminste, ik dacht dat het een krokodil was, zo staat het in mijn geheugen
Diggerquote:Op maandag 7 augustus 2006 17:09 schreef Evik het volgende:
Iemand nog bekend met het spel "into the eagles nest"? Of digger? Airborne ranger?
diggerquote:Op maandag 7 augustus 2006 17:09 schreef Evik het volgende:
Iemand nog bekend met het spel into the eagles nest ? Of digger? Airborne ranger?
www.abandonia.comquote:Op maandag 7 augustus 2006 17:11 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
digger![]()
Er is toch ergens een site waar je die meuk kan spelen?
http://www.abandonia.com/index2.phpquote:Op maandag 7 augustus 2006 17:11 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
digger![]()
Er is toch ergens een site waar je die meuk kan spelen?
Oh boy Oh boy, wat ga ik me vanavond vermaken.....quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:12 schreef Echo99 het volgende:
[..]
www.abandonia.com
Kijk of Operation Wolf erop staat![]()
Barbarian staat er wel op en dat was natuurlijk ook helemaal geweldig.quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:12 schreef Echo99 het volgende:
[..]
www.abandonia.com
Kijk of Operation Wolf erop staat![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |