Je bedoelt toch niet dat GWBasic programmartje wat eigenlijk gewoon een zooi links naar tig andere Basic progjes was? Echt talloze kleine spelletjes zaten daarin.quote:
Wel een programmaatje wat shell.exe heet. En dan startte er een menuutje op.quote:
quote:
When two tribes go to war, war is all you can scohooorequote:Op maandag 7 augustus 2006 17:05 schreef Echo99 het volgende:
[..]
its the final countdown.. tadadadaaaaaaaaaa tadadadadaaaaaaaaaaaaa
Mijn moeder vertelde gewoon over de bloemetjes en de bijtjes.quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:07 schreef PM-girl het volgende:
Eigenlijk bizar dat ik als 9 a 10 jarige Larry en PQ speelde! Samen met mijn moeder!!
ZAten allerlei simpele spelletjes bij, ook muziekdingen, schaak, puzzelen. Je moest iig 99 intoetsen om het af te sluiten geloof ik!quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:06 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Wel een programmaatje wat shell.exe heet. En dan startte er een menuutje op.
van Torens van Hanoi weet ik niet of t daarin zat...
Ja, volgens mij had ik hetzelfde, naderhand heb ik nog zelf allerlei spelletjes zitten verherbouwen en nieuwe erbij gemaakt (incl. een enorme uitbreiding op het spel "Hammurabi") en in dat lijstje erbij gezet.quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:07 schreef PM-girl het volgende:
[..]
ZAten allerlei simpele spelletjes bij, ook muziekdingen, schaak, puzzelen. Je moest iig 99 intoetsen om het af te sluiten geloof ik!
Snoot, Crocker en....eh hoe heette dat robotje?quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:28 schreef Pheno het volgende:
Fun Factory was stoer. Sky Channel
Met Andy en die krokodil? Tenminste, ik dacht dat het een krokodil was, zo staat het in mijn geheugen
Diggerquote:Op maandag 7 augustus 2006 17:09 schreef Evik het volgende:
Iemand nog bekend met het spel "into the eagles nest"? Of digger? Airborne ranger?
diggerquote:Op maandag 7 augustus 2006 17:09 schreef Evik het volgende:
Iemand nog bekend met het spel into the eagles nest ? Of digger? Airborne ranger?
www.abandonia.comquote:Op maandag 7 augustus 2006 17:11 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
digger![]()
Er is toch ergens een site waar je die meuk kan spelen?
http://www.abandonia.com/index2.phpquote:Op maandag 7 augustus 2006 17:11 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
digger![]()
Er is toch ergens een site waar je die meuk kan spelen?
Oh boy Oh boy, wat ga ik me vanavond vermaken.....quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:12 schreef Echo99 het volgende:
[..]
www.abandonia.com
Kijk of Operation Wolf erop staat![]()
Barbarian staat er wel op en dat was natuurlijk ook helemaal geweldig.quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:12 schreef Echo99 het volgende:
[..]
www.abandonia.com
Kijk of Operation Wolf erop staat![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |