abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40938587
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 14:57 schreef huupia34 het volgende:

[..]

jij kwam met die info, dus ik vroeg je " waar heb je die info vandaan"

zonder antwoord

ik geloof best dat de man verdiend(dat is geen misdaad), het lijkt mij echter sterk dat het om miljoenen gaat. dus nogmaals waar kan ik " jouw wijsheid" nalezen??
For three days in October, 2003, radio talk-show host Michael Corbin (whose program, A Closer Look, was carried at the time by GCN) appeared as a guest-host for Alex Jones. In case you don’t know, Jones’ show lasts three hours each day, so right off the bat there’s nine total hours. But the total amount of time that Corbin sacrificed was much greater."
"With this in mind, guess what gratitude he received for his efforts. Corbin told us during his June 8, 2005 appearance on WING TV (see transcript below) that during the third hour of his final day as guest host, he received a phone call from Violet Jones (Alex’s wife).
And what did she say to Corbin? Did she thank him for sacrificing 15-18 hours of his life – without pay – to host Alex’s show? No, Violet Jones chastised him because … get this … Alex’s video sales had fallen because he wasn’t pushing them hard enough!"

http://www.opposingdigits.com/alex/
http://69.28.73.17/thornarticles/corbin.html

Ach ja voor sommige is ie blijkbaar heilig , roept iedereen op zijn dvd's etc te kopen vraagt hoge prijzen (kijk maar in zijn shop http://infowars-shop.stores.yahoo.net/videos.html ) en dan nog roepen dat ie er niet aan verdient
Aangezien ik zo weg moet heb ik geen tijd om nog wat meer info te zoeken maar dat komt nog wel.
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=oAVjF_7ensg" rel="nofollow" target="_blank">“We simply do not understand our place in the universe and have not the courage to admit it”</a>
pi_40939023
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 15:24 schreef dontcare het volgende:

[..]

For three days in October, 2003, radio talk-show host Michael Corbin (whose program, A Closer Look, was carried at the time by GCN) appeared as a guest-host for Alex Jones. In case you don’t know, Jones’ show lasts three hours each day, so right off the bat there’s nine total hours. But the total amount of time that Corbin sacrificed was much greater."
"With this in mind, guess what gratitude he received for his efforts. Corbin told us during his June 8, 2005 appearance on WING TV (see transcript below) that during the third hour of his final day as guest host, he received a phone call from Violet Jones (Alex’s wife).
And what did she say to Corbin? Did she thank him for sacrificing 15-18 hours of his life – without pay – to host Alex’s show? No, Violet Jones chastised him because … get this … Alex’s video sales had fallen because he wasn’t pushing them hard enough!"

http://www.opposingdigits.com/alex/
http://69.28.73.17/thornarticles/corbin.html

Ach ja voor sommige is ie blijkbaar heilig , roept iedereen op zijn dvd's etc te kopen vraagt hoge prijzen (kijk maar in zijn shop http://infowars-shop.stores.yahoo.net/videos.html ) en dan nog roepen dat ie er niet aan verdient
Aangezien ik zo weg moet heb ik geen tijd om nog wat meer info te zoeken maar dat komt nog wel.
lees volgende keer de hele discussie in dit topic ff voordat je reageert.

het gaat er namelijk helemaal niet om dat er verdiend wordt. docu's maken kost ook een hoop geld.

het gaat mij erom dat " one of the few" beweerde dat hij miljoenen verdiend met zijn dvd's
iets wat hij nog steeds niet heeft kunnen aantonen btw.

nog maar een keer: het is een goedkope debunk truc om iemand die "gevaarlijk" wordt persoonlijk aan te vallen.
"Those willing to sacrifice freedom for safety deserve and shall receive neither."
Benjamin Franklin
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 15:56:20 #203
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_40939511
moet je het eerste stuk eens lezen volgens mij had hij met het snelle googlen zelf niet door wat voor een site hij aan het quoten was over onbetrouwbare bronnen gesproken ! (tja het werkt ook de andere kant op he )
pi_40940440
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 15:37 schreef huupia34 het volgende:

[..]

het gaat er namelijk helemaal niet om dat er verdiend wordt. docu's maken kost ook een hoop geld.

het gaat mij erom dat " one of the few" beweerde dat hij miljoenen verdiend met zijn dvd's

nog maar een keer: het is een goedkope debunk truc om iemand die "gevaarlijk" wordt persoonlijk aan te vallen.
nee, mijn punt is dat de 1wel mag verdienen aan zijn steatments en het bij een ander als verdacht wordt opgemerkt. Of hij precies miljoenenverdient weet ik niet. Ik zal eens kijken of ik kan vinden wat hij verdient. ben er nu wel benieuwd naar.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_40942792
Jimmy Walter kost het alleen maar centen, gratis dvd's, gratis bijeenkomsten. Of zou hij door de NWO worden gesponsord?
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_40946889
9/11 Poll Shows Americans Suspicious of Attacks
quote:
These doubters allege that these additional motivations include:

- Creating political support for government officials in power

- Centralizing power within the U.S. Government

- Creating new laws and policies within the U.S.

- Expanding U.S. military dominance in the world

- Accessing oil resources in the region

- Creating a base of operations for further military action in the region

- Supporting allies in the region

- Ramping up government defense spending and profits for contractors

- Creating economic opportunities for private businesses in Iraq
pi_40947043
quote:
Terreur

Wat kwam het laatste terreuralarm George en Tony goed uit. Beide staan dramatisch laag in de peilingen, rond de 30%.
Nu zijn ze gelukkig weer helden die ons opnieuw hebben beschermd tegen het terrorisme. We zijn dankbaar.

Lees vooral wat een oud-ambassadeur hierover zegt ….

Mr. Craig Murray is not someone to dismiss lightly. He was the United Kingdom's ambassador to Uzbekistan until recently -- a very sensitive assignment.

The UK Terror plot: what's really going on?

Craig Murray
August 14, 2006
I have been reading very carefully through all the Sunday newspapers to try and analyse the truth from all the scores of pages claiming to detail the so-called bomb plot. Unlike the great herd of so-called security experts doing the media analysis, I have the advantage of having had the very highest security clearances myself, having done a huge amount of professional intelligence analysis, and having been inside the spin machine.

So this, I believe, is the true story.

None of the alleged terrorists had made a bomb. None had bought a plane ticket. Many did not even have passports, which given the efficiency of the UK Passport Agency would mean they couldn't be a plane bomber for quite some time.

In the absence of bombs and airline tickets, and in many cases passports, it could be pretty difficult to convince a jury beyond reasonable doubt that individuals intended to go through with suicide bombings, whatever rash stuff they may have bragged in internet chat rooms.

What is more, many of those arrested had been under surveillance for over a year - like thousands of other British Muslims. And not just Muslims. Like me. Nothing from that surveillance had indicated the need for early arrests.

Then an interrogation in Pakistan revealed the details of this amazing plotto blow up multiple planes - which, rather extraordinarily, had not turned up in a year of surveillance. Of course, the interrogators of the Pakistani dictator have their ways of making people sing like canaries. As I witnessed in Uzbekistan, you can get the most extraordinary information this way. Trouble is it always tends to give the interrogators all they might want, and more, in a desperate effort to stop or avert torture. What it doesn't give is the truth.

The gentleman being "interrogated" had fled the UK after being wanted for questioning over the murder of his uncle some years ago. That might be felt to cast some doubt on his reliability. It might also be felt that factors other than political ones might be at play within these relationships. Much is also being made of large transfers of money outside the formal economy. Not in fact too unusual in the British Muslim community, but if this activity is criminal, there are many possibilities that have nothing to do with terrorism.

We then have the extraordinary question of Bush and Blair discussing the possible arrests over the weekend. Why? I think the answer to that is plain. Both in desperate domestic political trouble, they longed for "Another 9/11". The intelligence from Pakistan, however dodgy, gave them a new 9/11 they could sell to the media. The media has bought, wholesale, all the rubbish they have been shovelled.

We then have the appalling political propaganda of John Reid, Home Secretary, making a speech warning us all of the dreadful evil threatening us and complaining that "Some people don't get" the need to abandon all our traditional liberties. He then went on, according to his own propaganda machine, to stay up all night and minutely direct the arrests. There could be no clearer evidence that our Police are now just a political tool. Like all the best nasty regimes, the knock on the door came in the middle of the night, at 2.30am. Those arrested included a mother with a six week old baby.

For those who don't know, it is worth introducing Reid. A hardened Stalinist with a long term reputation for personal violence, at Stirling Univeristy he was the Communist Party's "Enforcer", (in days when the Communist Party ran Stirling University Students' Union, which it should not be forgotten was a business with a very substantial cash turnover). Reid was sent to beat up those who deviated from the Party line.

We will now never know if any of those arrested would have gone on to make a bomb or buy a plane ticket. Most of them do not fit the "Loner" profile you would expect - a tiny percentage of suicide bombers have happy marriages and young children. As they were all under surveillance, and certainly would have been on airport watch lists, there could have been little danger in letting them proceed closer to maturity - that is certainly what we would have done with the IRA.

In all of this, the one thing of which I am certain is that the timing is deeply political. This is more propaganda than plot. Of the over one thousand British Muslims arrested under anti-terrorist legislation, only twelve per cent are ever charged with anything. That is simply harrassment of Muslims on an appalling scale. Of those charged, 80% are acquitted. Most of the very few - just over two per cent of arrests - who are convicted, are not convicted of anything to do terrorism, but of some minor offence the Police happened upon while trawling through the wreck of the lives they had shattered.

Be sceptical. Be very, very sceptical.

As Britain's outspoken Ambassador to the Central Asian Republic of Uzbekistan, Craig Murray helped expose vicious human rights abuses by the US-funded regime of Islam Karimov. He is now a prominent critic of Western policy in the region.
pi_40947181
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 16:34 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

nee, mijn punt is dat de 1wel mag verdienen aan zijn steatments en het bij een ander als verdacht wordt opgemerkt. Of hij precies miljoenenverdient weet ik niet. Ik zal eens kijken of ik kan vinden wat hij verdient. ben er nu wel benieuwd naar.
misschien kan je volgende keer eerst iets opzoeken voordat je wilde verhalen gaat ophangen dat alexz jones miljoenen verdiend
"Those willing to sacrifice freedom for safety deserve and shall receive neither."
Benjamin Franklin
pi_40951040
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 15:56 schreef merlin693 het volgende:
moet je het eerste stuk eens lezen volgens mij had hij met het snelle googlen zelf niet door wat voor een site hij aan het quoten was over onbetrouwbare bronnen gesproken ! (tja het werkt ook de andere kant op he )
uhm ik ben blind denk je ?
1ste een anti zionisten site
2e 1tje in het truth straatje
Ik heb gewoon sites gekozen in de geest van het sub forum waar we zitten
Nee , zit niet thuis en kan niet bij mijn links en dankzij alle Jones fans is het vrij lastig om info op google te vinden dus je hebt inderdaad gedeeltelijk gelijk
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=oAVjF_7ensg" rel="nofollow" target="_blank">“We simply do not understand our place in the universe and have not the courage to admit it”</a>
pi_40951483
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 15:37 schreef huupia34 het volgende:

[..]

ik had jou idd niet moeten quoten , wou alleen even aantonen dat het voor hem en de vrouw wel degelijk van belang is dat zijn dvd's verkocht worden en dat hij niet 'alleen' uit idealistische motieven handelt. Ik betwijfel ook of hij er miljoenen mee verdient maar hij slaat zeker een slaatje uit de '911 hype'
pi_40957929
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 08:21 schreef Resonancer het volgende:
Dan was de "instorting" van WTC7 wel heel moeilijk te verklaren geweest he?
Dus omdat ze WTC7 ook wilden laten instorten hebben ze vliegtuigen in de WTC laten vliegen? Waarom moest WTC7 ook instorten, totaal niet van belang voor het mogelijke doel van een eventueel complot? Ik begrijp eerlijk gezegd niet eens wat je precies bedoelt? Dat als er geen vliegtuigen waren geweest niemand had geloofd dat WTC7 kon instorten? Zonder vliegtuigen was het toch uberhaupt duidelijk dat de WTC zelf niet spontaan konden instorten? Mijn punt was dat als je een complot wilt uitvoeren je had kunnen volstaan met 2 vliegtuigen die de WTC invlogen, zonder dat er verder een gebouw of het WTC zelf in zou storten? Dat zou ZELFS bij een echt complot veel logischer geweest zijn, ipv OOK nog 'ns met explosieven te gaan werken?
quote:
Als men dat dus wist was er op de financiele markt veel te winnen en kon men mooi van de gelegenheid gebruik maken ff wat IRS, CIA onderzoekjes te vernietigen.
Ja, een mogelijkheid. Maar hoe waarchijnlijk is dat? Iemand die ZOVEEL macht en geld beschikbaar heeft om die informatie uberhaupt te hebben en de mogelijkheid om explosieven te plaatsen. Die is echt wel kapitaalkrachtig genoeg? Die zit toch niet op wat optiewinsten te wachten? Verder moet je me echt uitleggen waarom jij denkt dat de instantie die blijkbaar het voor elkaar krijgt explosieven te plaatsen in de WTC niet VEEL makkelijker gewoon kon inbreken (toegang hadden ze blijkbaar ook voor de explosieven?) en die blijkbaar gevoelige documenten simpelweg even te stelen? Of een brandje te stichten?
quote:
Als er zoiets aan het licht zou komen vind jij dat niet nuttig? Ga gerust wat anders doen hoor.
You're missing the point. Het gaat erom dat als we de MINST waarschijnlijke en wilde theorieen moeten onderzoeken dat zonde van de tijd van de onderzoekers is als er 100en veel waarschijnlijkere andere mogelijke theorieen van voor mijn part compleet andere zaken nog verder onderzocht kunnen worden.
quote:
Ik krijg vnl twijfels doordat er GEEN duidelijke beelden zijn, de beelden die er geweest zouden zijn, zijn nu in handen van de FBI e.d.
Dat is inderdaad de theorie en kan ook best waar zijn. Maar mijn punt was dat dat aantoont dat wilde complottheorieen altijd aanhaken op punten waar te weinig info over is om de ene of de andere kant aan te tonen en DUS maar de meest wilde variant dan bewezen achten. Stel er zijn videobeelden die aantonen dat iemand een ander neersteekt maar de camera kan niet zien wat er gebeurt als hij de hoek om gaat waar later ook een neergestoken persoon gevonden wordt, dan zullen complotaanhangers kunnen zeggen "daar zijn geen beelden van dus de persoon om de hoek is neergestoken door een FBI agent". Er zijn beelden van de vliegtuigen die de WTC invliegen maar als een kwartier later een vliegtuig neerstort in Philadelphia en een vliegtuig zich in het Pentagon boort maar daar zijn GEEN beelden van dan zijn het opeens raketten geweest? Dan laat je toch elke logica varen? Afwezigheid van bewijs op kleinere andere punten is toch niet opeens bewijs van een compleet andere theorie?
De mensen hebben God niet bedacht, dat heeft God zelf gedaan.
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 03:52:07 #212
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_40960247
Net een leuk filmpje gevonden voor de mensen die het raar vinden dat er geen duidelijke grote stukken vliegtuig te zien zijn op de pentagon foto's:

http://video.google.com/videoplay?docid=-1556575484235720126&q=plane+wall
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_40961081
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 03:52 schreef ATuin-hek het volgende:
Net een leuk filmpje gevonden voor de mensen die het raar vinden dat er geen duidelijke grote stukken vliegtuig te zien zijn op de pentagon foto's:

http://video.google.com/videoplay?docid=-1556575484235720126&q=plane+wall
Ja heel mooi
Maar wat heeft er zich dan door al die binnenmuren geboord en zo'n mooi punchhole achtergelaten ?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_40961249
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 08:43 schreef UncleScorp het volgende:

Maar wat heeft er zich dan door al die binnenmuren geboord en zo'n mooi punchhole achtergelaten ?
Uhm.,.. Een passagiersvliegtuig?
pi_40961348
quote:

[..]

Ja heel mooi
lol, ik snap het niet, dit is nu volgens mij het 285ste pentagon discussie waar jij ook aan mee doet, je hebt die vraag volgens mij in zo'n beetje elk topic gesteld, en nu weer vraag je hem?

Maar probeer zelf eens antwoord te geven op die vraag. Wat is er volgens jou het pentagon ingevlogen en heeft zo'n mooie punchhole achtergelaten?
pi_40961462
Nou, ze brengen als argument een vliegtuig waar niets van overschiet als het zich in die muur boort, en dat als verklaring waarom er zo weinig grote brokstukken gevonden zijn.
Dus dan stel ik mij de vraag wat zo'n hole veroorzaakt heeft ...

Ik weet het dus ook niet hahaha ...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_40961479
er zijn ook zat vragen die erop wijzen dat het juist wel waar is maar daar hoor je niemand over xD :D:D:D:D:D:D:! !! ! !! DD !!!11
"The sailor does not pray for wind, he learns to sail."
pi_40961498
en trouwens
MOST WANTED TERRORIST
Usama Bin Laden

staat gewoon op die site hoor.

OMFG xD
"The sailor does not pray for wind, he learns to sail."
pi_40961529
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 09:37 schreef roburt het volgende:
en trouwens
MOST WANTED TERRORIST
Usama Bin Laden

staat gewoon op die site hoor.

OMFG xD
OBL wordt nergens in verband gebracht met 9/11 op de site van de FBI zelf.
In2008youwillbeawakened!In2009youwillbetransformed!In2010youwilltranscend.In2011youwillbeenlightened!In2012itwillbeover!
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
pi_40961591
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 09:33 schreef UncleScorp het volgende:
Nou, ze brengen als argument een vliegtuig waar niets van overschiet als het zich in die muur boort, en dat als verklaring waarom er zo weinig grote brokstukken gevonden zijn.
Dus dan stel ik mij de vraag wat zo'n hole veroorzaakt heeft ...

Ik weet het dus ook niet hahaha ...
Nee, dat zeg je verkeert. De complottheoristgelovers (oneerbiedig woord, ik weet het) komen met het argument dat het geen vliegtuig geweest kan zijn omdat er niks van een vliegtuig teruggevonden is. Vervolgens komen de niet-gelovers met het voorbeeld van bv die straaljager-tegen-muur waar niks van overblijft met als doel te laten zien dat bij een dergelijke crash niet veel overblijft.

Er zijn theorieen van wat die punchhole veroorzaakt kan hebben. De punchhole ligt op lijn met de ingevlogen vliegtuig. Er liggen vliegtuigbrokstukken achter de punchhole.

Maar kom nu eens zelf met een verklaring ervoor. Want die moet je toch minimaal wel hebben? Zo niet, dan kun je toch de mogelijkheden 1 voor 1 langs gaan? Stel het was een drone, hoe zou die punchhole dan veroorzaakt zijn? Of hoe zou die hole veroorzaakt zijn bij een missile, of hoe bij een vrachtwagen met explosieven? En waar duidt die hole op? Probeer dat eens allemaal gewoon na te gaan in plaats van het enkel stellen van een implicerende vraag.
pi_40962491
Tweevandaag vanavond:
quote:
De 9/11 tapes
Deze week werden opnames openbaar van de luchtverkeersleiders die op de ochtend van 11 september 2001 dienst hadden. Bovendien werden in een diepe lade nog wat telefoongesprekken met alarmcentrale teruggevonden.
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 11:36:57 #222
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_40963300
quote:

[..]

Ja heel mooi
Wat dacht je van stukken pasagiersvliegtuig? Ook al issie uiteengevallen in een wolk kleine onderdeeltjes, deze deeltjes zijn niet zomaar hun kinetische energie kwijt.
Onikaan ni ov dovah
pi_40963438
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 11:36 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Wat dacht je van stukken pasagiersvliegtuig? Ook al issie uiteengevallen in een wolk kleine onderdeeltjes, deze deeltjes zijn niet zomaar hun kinetische energie kwijt.
lol, dus gebrek aan kennis wbt oa kenitsche energie leidt tot complottheorieen?
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 12:19:35 #224
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_40964369
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 11:43 schreef haaahaha het volgende:

[..]

Lijkt het wel op
Onikaan ni ov dovah
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 12:49:38 #225
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_40965158
quote:

[..]

Gebrek aan kennis in het algemeen mag je wel stellen.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_40965360
intellectuele groepsknuffel
quote:
Als je het nog niet kan schrijven zal je er vast veel van begrijpen

back to my kids
  Moderator zaterdag 19 augustus 2006 @ 13:16:05 #227
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_40965789
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 12:58 schreef UncleScorp het volgende:
intellectuele groepsknuffel
[..]

Als je het nog niet kan schrijven zal je er vast veel van begrijpen

back to my kids
Jij dacht van, ik wil gewoon even reageren, maar eigenlijk weet ik niets te zeggen dus gooi ik het maar op de spelling en gebruik dat als suggestieve opmerking? Beetje zielig UncleScorp. Je plaatst hier weer zo'n sidekick opmerking, maar op de eigenlijke gedachte achter de post ga je niet in. Dat verbaast me ook niet erg, want A-Tuinhek en Haahaha hebben nl gelijk. Jij, en de rest van de complottheoristen die hier ronddwalen hebben geen verstand van kinetische energie. Het blijft bij jou bij het stellen van suggestieve vragen.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_40965869
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 13:16 schreef CoolGuy het volgende:
Jij hebt geen verstand van kinetische energie. Het blijft bij jou bij het stellen van suggestieve vragen.
True ... zoals eerder gezegd zit ik vol vragen maar geen antwoorden ... dus blijf ik vragen stellen tot ik een bevredigend (voor mij dan) antwoord vind.

En mijn suggestieve opmerking was gewoon een reactie op hahaha's simpele redeneringen.
  Moderator zaterdag 19 augustus 2006 @ 13:25:12 #229
16180 crew  CoolGuy
pi_40966049
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 13:19 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

True ... zoals eerder gezegd zit ik vol vragen maar geen antwoorden ... dus blijf ik vragen stellen tot ik een bevredigend (voor mij dan) antwoord vind.

En mijn suggestieve opmerking was gewoon een reactie op hahaha's simpele redeneringen.
Kijk. En daar hebben we het. Een VOOR JOU bevredigend antwoord. Dat antwoord zal zijn dat het inderdaad een conspiracy betreft. Als je nl uitleg krijgt over het waarom van iets, dan accepteer jij de verklaring daarvoor niet als daaruit blijkt dat het geen conspiracy betreft. Jij wil dat het een conspiracy is, en je bent eenzijdig op zoek naar antwoorden die in jouw straatje passen. Jij (en met jou de rest) wil de waarheid niet achterhalen. Jij wil dat het een conspiracy is, en zoekt daar de bewijzen voor.

Je zit vol vragen, omdat je de materie waarover het gaat totaal niet begrijpt. In plaats van dan uitleg aan te nemen die dat verklaart verwerp je die als dat niet voldoet aan jouw beeld van wat er gebeurd moet zijn, maar geloof je wel de meest vergezochte dingen omdat dat jouw beter uitkomt.

Jouw suggestieve opmerking was een reactie op haahaha's simpele redenering, maar die redering klopt wel gewoon.
pi_40966265
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 11:36 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Massatraagheidsmoment van de romp is vele malen groter dan die van de vleugel.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 13:43:29 #231
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_40966518
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 13:32 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Massatraagheidsmoment van de romp is vele malen groter dan die van de vleugel.
vanwege de relatief grotere massa op een kleiner oppervlak?
Onikaan ni ov dovah
pi_40966967
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 13:43 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

vanwege de relatief grotere massa op een kleiner oppervlak?
ja. Een vrachtwagen doet er ook langer over om tot stilstand te komen dan een kleine auto.
Heeft ok met de vorm enzo te maken.
And that is the news.''
pi_40967357
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 01:35 schreef mike_another het volgende:
Mijn punt was dat als je een complot wilt uitvoeren je had kunnen volstaan met 2 vliegtuigen die de WTC invlogen, zonder dat er verder een gebouw of het WTC zelf in zou storten? Dat zou ZELFS bij een echt complot veel logischer geweest zijn, ipv OOK nog 'ns met explosieven te gaan werken?
Jij gaat er dus vanuit de vliegtuigen voldoende waren om WTC1&2 in te laten storten, dat doe ik dus niet. Instorten moest het i.m.o, om kosten van later sloop te sparen en zoveel mogelijk bewijsmateriaal te vernietigen.
quote:
Ja, een mogelijkheid. Maar hoe waarchijnlijk is dat? Iemand die ZOVEEL macht en geld beschikbaar heeft om die informatie uberhaupt te hebben en de mogelijkheid om explosieven te plaatsen. Die is echt wel kapitaalkrachtig genoeg? Die zit toch niet op wat optiewinsten te wachten? Verder moet je me echt uitleggen waarom jij denkt dat de instantie die blijkbaar het voor elkaar krijgt explosieven te plaatsen in de WTC niet VEEL makkelijker gewoon kon inbreken (toegang hadden ze blijkbaar ook voor de explosieven?) en die blijkbaar gevoelige documenten simpelweg even te stelen? Of een brandje te stichten?
I.m.o ging het om meer dan "wat optie winsten", wel 's gehoord wat Rumsfeld te meldden had op 10 sept 2001? N brandje is niet voldoende om Harddisken e.d. te vernietigen. Al gelezen wat er met het bedrijf is gebeurt dat de gevonden harddisks repareerde? Of welke INFO er vernietigd is?
Info = $$$ = macht.
Indien er ingeboken was in cia/fbi/irs headquarters dan denk ik dat zelfs deze instanties in de problemen zouden komen.
quote:
You're missing the point. Het gaat erom dat als we de MINST waarschijnlijke en wilde theorieen moeten onderzoeken dat zonde van de tijd van de onderzoekers is als er 100en veel waarschijnlijkere andere mogelijke theorieen van voor mijn part compleet andere zaken nog verder onderzocht kunnen worden.
Laat mij lekker zelf weten wat ik met me tijd doe, I.m.o. zijn de motieven en middelen van de cia/fbi/etc beter dan die van Ali Baba en z'n 19 rovers. Dus ja, IK vind het waarschijnlijker dat er iemand anders achter zit dan Bin Laden.
quote:
Er zijn beelden van de vliegtuigen die de WTC invliegen maar als een kwartier later een vliegtuig neerstort in Philadelphia en een vliegtuig zich in het Pentagon boort maar daar zijn GEEN beelden van dan zijn het opeens raketten geweest? Dan laat je toch elke logica varen? Afwezigheid van bewijs op kleinere andere punten is toch niet opeens bewijs van een compleet andere theorie?
Nee daar heb je helemaal gelijk in, dat is geen bewijs. Ik beweer ook niet dat ik bewijs zou hebben dat er raketten in het pentagon gevlogen zijn, aanwijzingen zijn er i.m.o. wel.
Dat zei Rumsfeld zelf overigens over het wtc en de shanksville crash. De grote mannen verspreken zich opvallend vaak.

Maar om nou aan te nemen; wtc 1en2 waren vliegtuigen, dus dan zal de rest dat ook wel geweest zijn , vind ik erg kort door de bocht. Helemaal als er volgens bepaalde militairen mensen geen enkel fysiek bewijs geleverd is dat het daadwerkelijk de gekaapte vliegtuigen waren die gecrasht zijn.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  Moderator zaterdag 19 augustus 2006 @ 14:24:30 #234
16180 crew  CoolGuy
pi_40967534
Ze verspreken zich opvallend vaak? Ik denk dat het gewoon klopt wat ze zeggen, maar dat het lijkt op verspreken als je dat vanuit een conspiracy-gedachte bekijkt. Verder, met die raketten, je gaat weer eens makkelijk voorbij aan de hele discussie over de lantaarnpalen. Waarom zijn die uit de grond gerukt? Waarom zijn er dan wel vliegtuigbrokstukken gevonden bij het pentagon? Afijn, nutteloos om al die discussies te herhalen, want jij bent niet op zoek naar de waarheid, maar op zoek naar bewijs voor een conspiracy.
pi_40967622
quote:
24. De eigenaar van alle zeven WTC gebouwen, Larry Silverstein, heeft in een documentaire over 9/11 van PBS voor de camera verklaard dat hij samen met de brandweercommandant besloten had gebouw 7 (47 verdiepingen) gecontroleerd op te blazen. Hoe is dit mogelijk een paar uur na de aanslagen, het kost weken om de explosieve te plaatsen?
antwoord
van die site
quote:
mailed Jowenko BV and asked if 'pull' was an industry term for 'demolish'. They said it wasn't.
Grappig, dat is mijn oom's bedrijf
Ever noticed how people who believe in creationism look really unevolved
Misleidende TT"s
Mooie auto!
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 14:33:42 #236
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_40967827
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 14:17 schreef Resonancer het volgende:

[..]
knip

Maar om nou aan te nemen; wtc 1en2 waren vliegtuigen, dus dan zal de rest dat ook wel geweest zijn , vind ik erg kort door de bocht. Helemaal als er volgens bepaalde militairen mensen geen enkel fysiek bewijs geleverd is dat het daadwerkelijk de gekaapte vliegtuigen waren die gecrasht zijn.
Hoezo?

Er worden 4 vliegtuigen vermist (of ze gekaapt zijn laat ik dan aan jou).
Twee zijn er overduidelijk in wolkenkrabbers gevlogen (Of er ook nog missels zijn laat ik aan jou).

Wat hebben we dan nog meer:
1) Er is een groot gat in de grond gevonden, met redelijk wat vliegtuig onderdelen
2) er zit een groot gat in het pentagon.

Is het dan niet logisch dat dat ook door vliegtuigen veroorzaakt zijn?
Want mocht dit niet zo zijn, dan moeten die andere twee vliegtuigen toch 'verdwijnen'.
Met het risico op ontdekking.
Kun je ze dan niet ook beter in het openbaar laten 'verdwijnen'.
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
pi_40968120
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 14:17 schreef Resonancer het volgende:

Omdat dus 'bepaalde' (bronnen ? namen ? verifeerbaar dat ze bv in het getroffen deel geweest zijn?) militaire mensen dat zeggen lullen de andere mensen die zeggen dat er wel een vliegtuig in geknalt is uit hun nek ?
Ik snap dus echt niet hoe er hier gedacht wordt , elk bewijs dat het wel bewijst wordt genegeerd of bv ruim 100 mensen die een airliner zagen maar die lullen uit hun nek of "horen erbij' en die paar die roepen dat ze een raket hoorde of nog erger beweren dat ze hem zagen worden blindelings wel geloofd , vaag allemaal ......
Soccer , spice and everything nice
stop overpopulation!
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 14:52:50 #238
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_40968355
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 14:33 schreef Knarf het volgende:

[..]

Hoezo?

Er worden 4 vliegtuigen vermist (of ze gekaapt zijn laat ik dan aan jou).
Twee zijn er overduidelijk in wolkenkrabbers gevlogen (Of er ook nog missels zijn laat ik aan jou).

Wat hebben we dan nog meer:
1) Er is een groot gat in de grond gevonden, met redelijk wat vliegtuig onderdelen
2) er zit een groot gat in het pentagon.

Is het dan niet logisch dat dat ook door vliegtuigen veroorzaakt zijn?
Want mocht dit niet zo zijn, dan moeten die andere twee vliegtuigen toch 'verdwijnen'.
Met het risico op ontdekking.
Kun je ze dan niet ook beter in het openbaar laten 'verdwijnen'.
Ook daar lagen vliegtuigonderdelen.
Onikaan ni ov dovah
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 15:32:44 #239
32622 Elusive
Mad Fer It!!
pi_40969367
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 12:49 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Gebrek aan kennis in het algemeen mag je wel stellen.
juist
het zijn net echte schapen, bijna geen hersencellen en huppelen allemaal achter elkaar aan
het is eng als je ziet hoeveel van die schapen er zijn
trouwens als je opzoek bent naar entertainment in de late uurtjes, bezoek het forum van www.loosechange911.com je lacht je rot om die mensen die daar posten
pi_40969630
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 14:24 schreef CoolGuy het volgende:
Ze verspreken zich opvallend vaak? Ik denk dat het gewoon klopt wat ze zeggen, maar dat het lijkt op verspreken als je dat vanuit een conspiracy-gedachte bekijkt. Verder, met die raketten, je gaat weer eens makkelijk voorbij aan de hele discussie over de lantaarnpalen. Waarom zijn die uit de grond gerukt? Waarom zijn er dan wel vliegtuigbrokstukken gevonden bij het pentagon? Afijn, nutteloos om al die discussies te herhalen, want jij bent niet op zoek naar de waarheid, maar op zoek naar bewijs voor een conspiracy.
Rumsfeld:
Here we're talking about plastic knives and using an American Airlines flight filled with our citizens, and the missile to damage this building and similar (inaudible) that damaged the World Trade Center.

Dus dat is gewoon de waarheid waarnaar ik niet op zoek ben?
Eisenhower1961.
pi_40970651
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 14:44 schreef Beckham het volgende:
Omdat dus 'bepaalde' (bronnen ? namen ? verifeerbaar dat ze bv in het getroffen deel geweest zijn?) militaire mensen dat zeggen lullen de andere mensen die zeggen dat er wel een vliegtuig in geknalt is uit hun nek ?
Ik weet niet waar ze uit lullen, ik weet wel dat n hoop getuigen tegenstrijdige en onjuiste verklaringen hebben afgelegd. Ik weet ook wat deze oude rot beweert: (al eerder geplaatst maar helaas geen enkele reactie)
quote:
Following cool-down of the resulting fire, this crash site would have been very easy to collect enough time-change equipment within 15 minutes to positively identify the aircraft registry. There was apparently some aerospace type of equipment found at the site but no attempt was made to produce serial numbers or to identify the specific parts found. Some of the equipment removed from the building was actually hidden from public view.
http://www.physics911.net/georgenelson.htm
En dit is dus echt niet 1 van de demente ex millitairen. Zoals hij, zijn er meer:
quote:
the group of pilots and they will remain anonymous were a wonderful mix of commercial, military and civilian pilots. At any rate, after three days, the decisions were unanimous.:

9-11 was a US military operation and they're not happy about it.

DGP: You are talking about what hit the Pentagon, right John? It was a cruise missile. It could have been a Global Hawk. It was not a commercial aircraft.

DGP: No, that was hit at 10:00 hours. It was taken out by the North Dakota Air Guard. I know the pilot who fired those two missiles to take down 93.

http://www.the7thfire.com(...)nd-Pre_interview.htm
En jouw logica kun je ook omdraaien, omdat het officiele rapport geen melding maakt van explosies, (wtc1 en 2) lullen mensen die dit onder ede durven (1 rechtzaak loop al) te melden uit hun nek?
Omdat mensen zeggen dat het 'n vliegtuig was, was het dat ook? Niet mijn logica, ik hou alle opties open. Ook wat deze colonels beweren dus.
Eisenhower1961.
pi_40970730
Er staan idd heel wat vragen bij die ERG merkwaardig zijn....en ik moet zeggen dat ik het zaakje ook wel vind stinken. Echter over dat hele smeltgebeuren van dat staal heb ik wel iets te zeggen. Het WTC was namelijk opgetrokken uit een stalen kolos waar als het waren omheen werd gebouwd. De kern van de torens was dus een stalen kolom die bekleed was met brandwerend materiaal en liep van de kelder tot de hoogste verdieping.

Doordat dat vliegtuig erin gevlogen is, zijn die brandwerende materialen als het waren weggeblazen op de getroffen verdiepingen. Hierdoor kon de brandende kerosine die stalen kolom inlopen en de zaak flink warm maken. Hierdoor zijn de steunbalken die als een Z door elke verdieping heenliepen losgeraakt, doordat de klinknagels e.d. waarmee ze vastzaten "smolten" door de hitte. Hierdoor stortte het hele goedje dan ook in...

Ow ja...voor de bronvragers: ontwerper van het WTC heeft dit verklaard in een documentaire uitgezonden op Nederland 1, 11 september 2002.

Het lijkt mij in ieder geval een heel aannemelijk iets....de rest van de vragen zijn zonder meer merkwaardig
Was soll das heissen Sie konnten Fegelein nicht finden!!!
pi_40970743
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 15:44 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Rumsfeld:
Here we're talking about plastic knives and using an American Airlines flight filled with our citizens, and the missile to damage this building and similar (inaudible) that damaged the World Trade Center.

Verkeerde transcript , ik heb nog steeds de daadwerkelijke tape niet gevonden
of denk je zelf niet dat hij:
Here we're talking about plastic knives and using an American Airlines flight filled with our citizens, used as a missile to damage this building and similar (inaudible) that damaged the World Trade Center.
Altijd leuk , quotes van iemand en geen bron erbij, zo kan ik ook beweren dat Rumsfeld toegaf dat het Santaclaus was .....

edit , used as --> used as a , zie nu dat het missle enkelfout is.

[ Bericht 2% gewijzigd door Beckham op 19-08-2006 18:16:11 ]
stop overpopulation!
pi_40970784
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 16:34 schreef MI-5 het volgende:
Er staan idd heel wat vragen bij die ERG merkwaardig zijn....en ik moet zeggen dat ik het zaakje ook wel vind stinken. Het lijkt mij in ieder geval een heel aannemelijk iets....de rest van de vragen zijn zonder meer merkwaardig
Merkwaardig ? ze zijn allemaal beantwoord oa 33 onbeantwoorde 911 vragen.
maar goed daar leest iedereen weer overheen blijkbaar want het past natuurlijk niet in het straatje.
stop overpopulation!
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 16:56:55 #245
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_40971202
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 15:44 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Rumsfeld:

Weet je wat het woord "missile" inhoud?
Onikaan ni ov dovah
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 16:58:33 #246
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_40971239
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 16:31 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Ik weet niet waar ze uit lullen, ik weet wel dat n hoop getuigen tegenstrijdige en onjuiste verklaringen hebben afgelegd. Ik weet ook wat deze oude rot beweert: (al eerder geplaatst maar helaas geen enkele reactie)
[..]

En dit is dus echt niet 1 van de demente ex millitairen. Zoals hij, zijn er meer:
[..]

En jouw logica kun je ook omdraaien, omdat het officiele rapport geen melding maakt van explosies, (wtc1 en 2) lullen mensen die dit onder ede durven (1 rechtzaak loop al) te melden uit hun nek?
Omdat mensen zeggen dat het 'n vliegtuig was, was het dat ook? Niet mijn logica, ik hou alle opties open. Ook wat deze colonels beweren dus.
Kan me prima voorstellen dat een instortende verdieping als een explosie klinkt. Jij niet?
Onikaan ni ov dovah
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 17:03:10 #247
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_40971352
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 16:37 schreef Beckham het volgende:

[..]

Merkwaardig ? ze zijn allemaal beantwoord oa 33 onbeantwoorde 911 vragen.
maar goed daar leest iedereen weer overheen blijkbaar want het past natuurlijk niet in het straatje.
Ja dat vraag ik me ook altijd af Hoe kunnen die mensen blijven beweren dat het "nog altijd niet ontkracht" is terwijl dat al een keer of 25 gebeurt is. Zijn ze nou zo dom of gewoon blind/koppig?
Onikaan ni ov dovah
pi_40971494
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 16:58 schreef ATuin-hek het volgende:
Kan me prima voorstellen dat een instortende verdieping als een explosie klinkt. Jij niet?
ja, maar als er dan ook lichtflitsen te zien zijn dan denk ik niet dat het daardoor komt, en lees ook de Rodriguez verklaring 's.
Hij zegt dat er in de kelder 'n explosie was voordat het vliegtuig crashte.
Ook denk ik dat brandweermensen (dat zijn immers de meeste getuigen) 'n redelijk onderscheid kunnen maken tussen 'n collapse en a explosion.
quote:
Weet jij wel wat 'n missile is?
Ik kan me daar wel 'n voorstelling van maken.
zoiets?

Maar ben benieuwd wat jij eronder verstaat.

[ Bericht 1% gewijzigd door Resonancer op 19-08-2006 17:25:17 ]
Eisenhower1961.
pi_40971732
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 17:09 schreef Resonancer het volgende:

Ik kan me daar wel 'n voorstelling van maken.
zoiets?
[afbeelding]

Maar ben benieuwd wat jij eronder verstaat.
Een projectiel. Althans, dat versta ik eronder.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_40971901
Ever noticed how people who believe in creationism look really unevolved
Misleidende TT"s
Mooie auto!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')