quote:
Een film als D-day is toch ook niet gebaseerd op het hedenquote:Op maandag 7 augustus 2006 01:09 schreef HeyFreak het volgende:
Wat dacht je, dat ze vandaag de dag in Miami er nog steeds bij lopen als 20 jaar terug? En dat ze nog steeds naar de zelfde muziek luisteren?
potver, 20 jaar alweer....
niet bijster veel...quote:Op maandag 7 augustus 2006 01:11 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Tering, inderdaad!
Wat is er eigenlijk met de echte Tubbs gebeurd? Hoor je nooit meer wat van.
Is that you're pistol of are you just glad to see me, bedoel je?quote:Op maandag 7 augustus 2006 01:23 schreef Duderinnetje het volgende:
Soms is het beter dingen te onthouden zoals jij ze op je netvlies hebt![]()
Sonny![]()
Met z'n mooie pistool!
Neu het schijnt dat 'ie een ieniemienie heeft, die Don.quote:Op maandag 7 augustus 2006 01:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Is that you're pistol of are you just glad to see me, bedoel je?![]()
Hoe jong ben je dan wel niet?quote:Op maandag 7 augustus 2006 01:32 schreef arneaux het volgende:
Ik vind ze eigenlijk wel aardig gecast. Ik moet er wel ff bijvertellen dat ik de orginele Miami Vice nooit heb gezien. Te jong enzo.
quote:Op maandag 7 augustus 2006 01:33 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik kan dat natuurgetrouw nadoen en soms doe ik nog, als ik alleen ben en van de gang de huiskamer in loop
21.quote:
Ja, sorry, ik bedoel sonny stuurde ze nooit echt door naar mij.quote:Op maandag 7 augustus 2006 01:33 schreef Duderinnetje het volgende:
Maar goed dat hij nooit op mijn liefdesbrieven heeft gereageerd, anders was ik nu natuurlijk met hem getrouwd! Ja want ik schreef wat af hoor, naar
D. Johnson
The Filmstudios of Miami Vice
Miami
America
![]()
Enge insecten zijn dan ook tegenwoordig als de dood van je als je zo rondzwaait.quote:Maar zijn pistool was cool en helemaal hoe hij daar dan zo mee de hoek om zwaaide Ik kan dat natuurgetrouw nadoen en soms doe ik het nog, als ik alleen ben en van de gang de huiskamer in loop![]()
In plaats daarvan hadden ze een dikke neger. Logisch toch? Die vorige hoofdagent leek ook wel erg op een dikke neger met die littekens en zo. Mexicaan, neger, niet zo ver een stretch (sarcasme)quote:Op maandag 7 augustus 2006 01:16 schreef broer het volgende:
Hebben ze wel een hoofdinspecteur weten te vinden met net zoveel littekens in zijn gezicht als de originele?
Ik ben wel blij dat we jou erbij hebben hier.quote:Op maandag 7 augustus 2006 01:54 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
In plaats daarvan hadden ze een dikke neger. Logisch toch? Die vorige hoofdagent leek ook wel erg op een dikke neger met die littekens en zo. Mexicaan, neger, niet zo ver een stretch (sarcasme)
De decors zogen ook paardereet trouwens, 1 decor in een huis leek wel op een flat in Alkmaar.
Dank je, voor wat meer nuance zal ik zeggen hoe ze Miami Vice hebben gemaakt, de film dus.quote:Op maandag 7 augustus 2006 02:00 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik ben wel blij dat we jou erbij hebben hier.
Als filmcriticus.
Voor de nuances.
Je klinkt als Lewis Black.quote:Op maandag 7 augustus 2006 02:05 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Dank je, voor wat meer nuance zal ik zeggen hoe ze Miami Vice hebben gemaakt, de film dus.
Anthony Yerkovich, die wat voor de oorspronkelijke serie heeft geschreven had geld nodig om een banaan te kopen. Toen zei Michael Mann, sure, maar dan moet je mij de rechten geven van Miami Vice en een scriptje voor me schrijven. Okay, zei Anthony Yerkovich, ik ga dat script voor je schrijven. Toen het script 3 pagina's klaar was kwam Michael Mann eraan en zei "HIERO, DIT DOE IK MET JOUW SCRIPT" en hij stak zijn besneden joodse lul in het script en wreef ermee over zijn eikel, toen kwam hij klaar en liet het script aan een productie team zien en zei: "Alles wat niet door smegma en sperma is besmeurd is het script, de rest verzinnen we er gaande weg wel bij."
"Maar de decors, muziek en zo dan?"
Michael Mann: "Dat maakt me allemaal geen flikker uit, het moet gewoon 1 grote gadget reclame worden voor mobieltjes waardoor je van een afstandje kan lullen, laptops en andere troep. En rechten voor de muziek betaal ik niet. Fuck phil collins en fuck jan hammer, fuck em up the ass. Ik heb geld nodig, pegels."
"Maar de fans?"
Michael Mann: "De fans neem ik met deze film diep anaal, en vooral Mirrorman from the netherlands, I fuck that asshole up the ass with this movie. Het maakt me allemaal echt geen ene reet uit." en toen veegde hij zijn reet ook nog eens af met het script en ging van daaruit werken.
Hoe is dat voor nuance?
Wie is dat dan weer?quote:Op maandag 7 augustus 2006 02:09 schreef arneaux het volgende:
Je klinkt als Lewis Black.
Thanx dan maar.quote:
Mwoch, het gaat.quote:Op maandag 7 augustus 2006 02:12 schreef Boondock_Saint het volgende:
Dus de film is wel ok?
Wat heb je nou weer tegen Joden en onze besneden lullen zonder smegmavorming, lullo?quote:
Ik zie ze er nog voor aan om ook de A-Team enorm op te fucken. Krijg je Adam Sandler als Murdock, Jamie Foxx als Mr. T, Colin Farrell als Face, M.C. Gainey als Hannibal, Morgan Freeman als Colonel Decker, Jessica Simpson als Amy Allen en geregisseerd door M. Night Shyamalan (ook zo'n KUT regisseur/schrijver/whatever)quote:Op maandag 7 augustus 2006 02:15 schreef cerror het volgende:
Alsof ze de flinstones in huidige tijd willen proppen.
Zolang ze orginele, goeie of leuke films maken zoals Mel Brooks dat deed (of series) echt helemaal niks. Gaan ze m'n jeugdherinneringen verneuken dan heb ik wat tegen ze!quote:Op maandag 7 augustus 2006 02:15 schreef golfer het volgende:
Wat heb je nou weer tegen Joden en onze besneden lullen zonder smegmavorming, lullo?![]()
Die gast is idd een kansloze kneus. Hij heeft geloof ik de 6th Sense dan wel aardig gedaan, maar daar hou t echt ver op hoor.quote:Op maandag 7 augustus 2006 02:20 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
M. Night Shyamalan (ook zo'n KUT regisseur/schrijver/whatever)
Hollywood: Fuck die jeugdherinneringen, fuck die nostalgie, fuck het allemaal.
Mja ik vond de 6th sence dus ook naadje (sorry) ik had in de eerste paar minuten al door dat Bruce Willis zelf dood was. Daarna heb ik eens per ongeluk Signs gedownload niet wetende dat dat van dezelfde gast was, na een half uur van dramatiek zette ik hem uit en checkte op imdb. Toen dacht ik van oh shit, dat is die lul.quote:Op maandag 7 augustus 2006 02:21 schreef arneaux het volgende:
Die gast is idd een kansloze kneus. Hij heeft geloof ik de 6th Sense dan wel aardig gedaan, maar daar hou t echt ver op hoor.
Ik vond het niet leuk dat een vriendin vertelde dat hij dood is terwijl ik de film nog moest zienquote:Op maandag 7 augustus 2006 02:40 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Mja ik vond de 6th sence dus ook naadje
LOL ach veel mis je er toch niet aan.quote:Op maandag 7 augustus 2006 02:46 schreef Italo het volgende:
Ik vond het niet leuk dat een vriendin vertelde dat hij dood is terwijl ik de film nog moest zien![]()
Jamie Foxx heeft echt zo Lego hoofdquote:
je vindt ze aardig gecast, maar je hebt het origineel nooit gezien?quote:Op maandag 7 augustus 2006 01:32 schreef arneaux het volgende:
Ik vind ze eigenlijk wel aardig gecast. Ik moet er wel ff bijvertellen dat ik de orginele Miami Vice nooit heb gezien. Te jong enzo.
Omdat ik wel een voorstellen heb van hoe ze waren en ik met deze acteurs dit het beste naar voren zie komen?quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:53 schreef punchdrunk het volgende:
[..]
je vindt ze aardig gecast, maar je hebt het origineel nooit gezien?
maybe i'm missing something here, maar hoe de fuck weet je dan of ze aardig gecast zijn????
FYI: ze zijn waardeloos, bagger, in-en intriest en volslagen, maar dan ook VOLSLAGEN Miscast.
geen porum dit...
Deed 'ie dat echt?? Tering hee, wat een mafkees!!!quote:Op maandag 7 augustus 2006 02:05 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Dank je, voor wat meer nuance zal ik zeggen hoe ze Miami Vice hebben gemaakt, de film dus.
Anthony Yerkovich, die wat voor de oorspronkelijke serie heeft geschreven had geld nodig om een banaan te kopen. Toen zei Michael Mann, sure, maar dan moet je mij de rechten geven van Miami Vice en een scriptje voor me schrijven. Okay, zei Anthony Yerkovich, ik ga dat script voor je schrijven. Toen het script 3 pagina's klaar was kwam Michael Mann eraan en zei "HIERO, DIT DOE IK MET JOUW SCRIPT" en hij stak zijn besneden joodse lul in het script en wreef ermee over zijn eikel, toen kwam hij klaar en liet het script aan een productie team zien en zei: "Alles wat niet door smegma en sperma is besmeurd is het script, de rest verzinnen we er gaande weg wel bij."
Michael Mann: "Dat maakt me allemaal geen flikker uit, het moet gewoon 1 grote gadget reclame worden voor mobieltjes waardoor je van een afstandje kan lullen, laptops en andere troep. En rechten voor de muziek betaal ik niet. Fuck phil collins en fuck jan hammer, fuck em up the ass. Ik heb geld nodig, pegels."
"Maar de fans?"
Michael Mann: "De fans neem ik met deze film diep anaal, en vooral Mirrorman from the netherlands, I fuck that asshole up the ass with this movie. Het maakt me allemaal echt geen ene reet uit." en toen veegde hij zijn reet ook nog eens af met het script en ging van daaruit werken.
Hoe is dat voor nuance?
Heb jij hem al gezien dan? Want als Jan Hammer fan moet je toch minimaal wel balen van het feit dat ze de FANTASTISCHE muziek van Jan Hammer en Phil Collins niet hebben gebruikt. (Je sig dus, neem aan dat je jan hammer fan bent)quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:03 schreef _martijn_ het volgende:
Niet gaan lopen miepen voordat je hen gezien hebt dames...
Mijns inziens wel ja, ik probeerde net even voor je op te snorren wat voor budget de film had maar kan er ff niet achter komen. Ik meen dat het wel iets van 168 miljoen was of zo. Onbegrijpelijk dat je het dan nog zo weet te verkloten.quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:16 schreef PDOA het volgende:
Deed 'ie dat echt?? Tering hee, wat een mafkees!!!![]()
ik moest lachenquote:Op maandag 7 augustus 2006 02:05 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
"Maar de fans?"
Hoe is dat voor nuance?
Ja precies, en niet die 2 gasten, het lijken wel 2 gangsters in plaats van Tubbs & Crocket. En nu ik hoor dat de muziek niet van Jan Hammer is, hoeft het voor mij al niet meer.quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:31 schreef Aoristus het volgende:
Eigenlijk willen we gewoon weer een kettingrokende nonchalante maar integere smeris zien die op een hele dure boot woont met een krokodil op het dek.
quote:Op maandag 7 augustus 2006 02:05 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
"Maar de fans?"
Hoe is dat voor nuance?
Misschien een stomme vraag hoor, maar wie zijn deze twee heren?quote:
Zelden zo hard gelachen om een geschreven stukje op fok... En je hebt ook helemaal gelijk. De film is de ultieme kruising tussen en lobotomie en een hersentumor. Je zult je dus niet realiseren dat dit gedrocht van een film zich als een kwaadwillig stuk celwoekering zich heeft gevestigd in het onderbewuste van je brein. Zodoende zul je er over dromen en op onzinnige momenten terugdenken aan deze film. En als je dat doet krijg je kippenvel en kruip je snel wat dichter tegen een collega/vriend/baas/buurvrouw aan om de pijn te verzachten.quote:Op maandag 7 augustus 2006 02:05 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
"Maar de fans?"
Hoe is dat voor nuance?
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:32 schreef Sanne het volgende:
Hm, die hoef ik niet te zien.
Ik wil Sonny Crocket.
Hm, het stukje van Mirrorman was toch beterquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:35 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Zelden zo hard gelachen om een geschreven stukje op fok... En je hebt ook helemaal gelijk. De film is de ultieme kruising tussen en lobotomie en een hersentumor. Je zult je dus niet realiseren dat dit gedrocht van een film zich als een kwaadwillig stuk celwoekering zich heeft gevestigd in het onderbewuste van je brein. Zodoende zul je er over dromen en op onzinnige momenten terugdenken aan deze film. En als je dat doet krijg je kippenvel en kruip je snel wat dichter tegen een collega/vriend/baas/buurvrouw aan om de pijn te verzachten.
Ja, waarin de Confederate flag ineens heel fout was enzoquote:Op maandag 7 augustus 2006 12:49 schreef Samcali het volgende:
Net zo'n mislukking als de filmversie van "The Dukes of Hazzard" dus![]()
Dank je en inderdaad, kutfilms blijven vaak in het geheugen hangen. Misschien had ik daarom ook al eerder dan met een uur / 90 minuten met die film moeten kappen. Ik weet wel dat ik in ieder geval de orginele serie op DVD wil hebben.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:35 schreef Xebrozius het volgende:
Zelden zo hard gelachen om een geschreven stukje op fok... En je hebt ook helemaal gelijk. De film is de ultieme kruising tussen en lobotomie en een hersentumor. Je zult je dus niet realiseren dat dit gedrocht van een film zich als een kwaadwillig stuk celwoekering zich heeft gevestigd in het onderbewuste van je brein. Zodoende zul je er over dromen en op onzinnige momenten terugdenken aan deze film. En als je dat doet krijg je kippenvel en kruip je snel wat dichter tegen een collega/vriend/baas/buurvrouw aan om de pijn te verzachten.
Het ergste stuk vond ik nog dat ze naar de stad gingen, ik bedoel wat keken we nou de Beverly Hillbillies (die film was trouwens wel heel erg leuk) of de Dukes of Hazard, gingen er negers over die vlag klagen. Sjonge jonge zeg. Wat me ook opviel was dat het script van de Dukes wel een gerecyclede versie van die nieuwe Herbie film was. Ook vonden ze het nodig om veelvuldig te vloeken en die ene agent met die hond was gewoon totaal niet grappig en deed geeneens het "gegege" lachje. Wat een aanfluiting zeg.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:49 schreef GSi het volgende:
Ja, waarin de Confederate flag ineens heel fout was enzo![]()
De General Lee is nou eenmaal de General Lee.
Dank je, dank je, ik doe mijn best hehe. Hoe gefrustereerder ik raak des te erger m'n stukjes.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:42 schreef Duderinnetje het volgende:
Hm, het stukje van Mirrorman was toch beter![]()
Hoeveel kosten die dvd's? En hoeveel afleveringen staan er op een dvd? En hoeveel dvd's zijn er per seizoen?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 08:59 schreef dronkeykong het volgende:
Seizoen 1 & 2 op DVD in bezit heeft![]()
En die jaren '80 muziek daarin![]()
Wat een serie, de film download ik wel, liever 0.80 cent aan een dvd'tje weggooien dan 2x een bioscoopkaartje + versnapperingen spenderen als je hoort hoe slecht deze film is....
Paar eurocent per disk, denk dat je er 5 op een DVD kan branden. Heb je denk ik een heel seizoen op een stuk of 4 disken.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:33 schreef Federer-fan het volgende:
Hoeveel kosten die dvd's? En hoeveel afleveringen staan er op een dvd? En hoeveel dvd's zijn er per seizoen?![]()
Wat was ie lekker he?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:40 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Och hemeltjelief, het sentiment![]()
Serie 1 zijn 7 dvd's ofzo. In totaal 22 afleveringen geloof ik. Heb seizoen 1 voor 30 euri gescoord. Seizoen 2 is nu 50,- bij FRS zag ik. Even wachten tot ie een beetje in prijs zakt (is toch al 20 jaar oud, dus die paar maanden kan ook nog wel).quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:33 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hoeveel kosten die dvd's? En hoeveel afleveringen staan er op een dvd? En hoeveel dvd's zijn er per seizoen?![]()
3 afleveringen per keer en in 5.1 surround waar je je niet veel van voor moet stellenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:33 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Daar heb ik pas geleden de pilot aflevering nog gezien en die is wel het aanzien waard (ook een hoger cijfer op imdb: http://www.imdb.com/title/tt0087717/ ).quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:21 schreef _martijn_ het volgende:
Ja ik heb hem gezien in Canada en ik ga hem zeker nog een keer zien.
Damn woman! Yeahquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |