Klopt. Ik zag er gister één fietsen in Joure.quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:22 schreef ijsmeis het volgende:
Kabouters wel.
Uit de rechtengroep "geband"quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:23 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Waar dacht je dat ik Sjoem überhaupt vandaan haalde, eppo.
Mja, hier staan ze snachts om mijn bed, te wachten op het moment dat ik per ongeluk mijn voeten buiten de dekens doe.quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Klopt. Ik zag er gister één fietsen in Joure.
Jij bent te vaak en te lang in Tilburg geweest, vriendelijke vriend.quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:23 schreef Xtreem het volgende:
Ik denk, dus jullie zijn niet.
En als dat je niet bevalt, waarom vraag je ze dan niet geowon weg te gaan?quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:24 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mja, hier staan ze snachts om mijn bed, te wachten op het moment dat ik per ongeluk mijn voeten buiten de dekens doe..
Freggels ookquote:Op zondag 6 augustus 2006 14:22 schreef ijsmeis het volgende:
Kabouters wel.
Amsterdam.quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jij bent te vaak en te lang in Tilburg geweest, vriendelijke vriend.
LEZEN!quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:25 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Amsterdam.
Tilburg is niets anders dan een hotel voor me nu
Neequote:
Ze gaan niet weg.quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En als dat je niet bevalt, waarom vraag je ze dan niet geowon weg te gaan?
Sommige mensen doen ZO moelijk om niks he?
*grijpt je tong*quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:29 schreef lipje het volgende:
gratis kapper
Geknipt door (en voor) de Freggel![]()
Honingthee helpt.quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:33 schreef hermandeperman het volgende:
Hoi, ik ben dood aan het gaan,
Groetjes,
Herman.
Oei, als ik Sjoewe was zou ik dit niet pikken.quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Thee is voor oude wijven en zieke hoeren.
Dit pikt Sjoewe wel.quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:35 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Oei, als ik Sjoewe was zou ik dit niet pikken.
quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:35 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Oei, als ik Sjoewe was zou ik dit niet pikken.
quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Honingthee Bier en whipskey helpen.
Misschien was het wel geheimtaal en betekende het iets andersquote:Op zondag 6 augustus 2006 14:37 schreef Alexxxxx het volgende:
Honingthe heeft Sjoewe zn leven geredn hoor
Nep KTM-erquote:
ijskrengquote:Op zondag 6 augustus 2006 14:37 schreef ijsmeis het volgende:
Oi Joer, Kuthoer.
Je doelt nu op het prachtige staaltje typwerk wat Alex momenteel bezigt?quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Misschien was het wel geheimtaal en betekende het iets anders.
Erger je je er ook zo aan?quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je doelt nu op het prachtige staaltje typwerk wat Alex momenteel bezigt?
is een feitquote:
"Ik ben zo giel als honing, ik wil een teabag met je doen en je gezicht volblaffen met sperma"?quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Misschien was het wel geheimtaal en betekende het iets anders.
het word pas mooi als ze de gok gaan wagen om op volle slicks te rijdenquote:Op zondag 6 augustus 2006 14:41 schreef BaraCuda het volgende:
Als het droog is en blijft is de baan zo droog met 20 man die eroverheen knallen![]()
Het is ook een feit dat je een achterlijke mongool bent. Dat ga ik toch ook niet constant herhalenquote:
Normaal gesproken wel jaquote:
En sinds wanneer geloof jij de users in TRU?quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Google toolbars zijn evil, volgens TRU
quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:42 schreef Youp het volgende:
[..]
het word pas mooi als ze de gok gaan wagen om op volle slicks te rijden![]()
Waar zeg ik dat ik het met die stelling eens ben?quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:44 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En sinds wanneer geloof jij de users in TRU?
Het feit dat jij een labiel persoon bent en een aandachts hoer bent blijf jij toch constant herhalenquote:Op zondag 6 augustus 2006 14:42 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het is ook een feit dat je een achterlijke mongool bent. Dat ga ik toch ook niet constant herhalen.
Nergens, waarom merk je het op dan?quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat ik het met die stelling eens ben?
Ja, maar ik mag dat. Ik ben aardig.quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Het feit dat jij een labiel persoon bent en een aandachts hoer bent blijf jij toch constant herhalen
Ik hoop zo dat mol eindelijk eens buiten getieft gaat worden als we naar RTL gaanquote:Op zondag 6 augustus 2006 14:45 schreef ijsmeis het volgende:
Dat zou een Safety Car kunnen zijn.
Wat een superdroge opmerking.
Jaahaaa.quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:46 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat mol eindelijk eens buiten getieft gaat worden als we naar RTL gaan
wat een irritante klootviool![]()
quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
"Ik ben zo giel als honing, ik wil een teabag met je doen en je gezicht volblaffen met sperma kopje vullen met geslachtsroom"?
quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Het feit dat jij een labiel persoon bent en een aandachts hoer bent blijf jij toch constant herhalen
ik moet met mn opgesneden slickje ook een beetje uitkijken in de regen... maar het stuurgedrag op droog...quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:44 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
droge lijn is er vrij snel op deze manier, je moet alleen niet van die lijn ad gaan want dan bent u de lul
Met karten ook meegemaaktin slipstream er naast zetten op een plek die droog lijkt maar zeiknat is
Zo rechtdoor het gras in
Alleen mannen snappen ballenquote:
Echt Italiaans ijsquote:
-> KPDquote:Op zondag 6 augustus 2006 14:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hier wordt ik echt beregeil van, momentje, ga ik ff rukken
DronkenWrakquote:
Hezbollahsquote:
sparen.. ja.. strak planquote:Op zondag 6 augustus 2006 14:57 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nah en. Kun je vast sparen voor mijn volgende.
Spuitenquote:Op zondag 6 augustus 2006 14:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Schieten, schieten schieten![]()
Weeeeeer een feestje? Zwaar leven heb jequote:Op zondag 6 augustus 2006 14:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En ik heb zo weer een feestje
---> Archiefquote:Op zondag 6 augustus 2006 14:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hier wordt ik echt beregeil van, momentje, ga ik ff rukken
Nog ruim 1,5 weekquote:
Ja echt naar hè, en dan geef ik er maandag zelf een, en dan dinsdag op vakantiequote:Op zondag 6 augustus 2006 14:59 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Weeeeeer een feestje? Zwaar leven heb je![]()
Puik planquote:
Ik heb geen uitnodiging gehadquote:Op zondag 6 augustus 2006 15:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja echt naar hè, en dan geef ik er maandag zelf een, en dan dinsdag op vakantie
Ik ken 'n heel leuk tentjequote:Op zondag 6 augustus 2006 15:01 schreef ijsmeis het volgende:
MOL HOUD JE KOP DICHT!
Maar Alonso viel wel ff stilquote:Op zondag 6 augustus 2006 15:01 schreef ijsmeis het volgende:
MOL HOUD JE KOP DICHT!
Kom maar hoor, bij m'n oudersquote:Op zondag 6 augustus 2006 15:01 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik heb geen uitnodiging gehad![]()
Waarheen, wie, hoe lang!?
Wat een enorme deceptiequote:Op zondag 6 augustus 2006 15:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Maar hij vertelt het alsof er iemand doodgaat.
Dus ik helemaal "![]()
![]()
![]()
" .
Als hij werkelijk stil viel was het ook net zo belangrijk geweestquote:Op zondag 6 augustus 2006 15:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dus ik helemaal "![]()
![]()
![]()
" .
Zozo, Toe maarquote:Op zondag 6 augustus 2006 15:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ken 'n heel leuk tentje
Daar speelt een prima bandje
En iedereen die kent je
Hou je mond nee niets te maren
Poets je schoenen kam je haren
Hé!
Er is geen bal op de tv
Alleen 'n film met Doris Day
En wat dacht je van net twee
Ein Wiener operette
Nee!
Er zit een knop op je TV
Die helpt je zo uit de puree
Druk 'em in en ga maar mee
De bloemen buiten zetten
Bah Bah wat 'n misère
Als Marco staat te blèren
Of 'n documantaire
Kan dan niemand ons bevrijden
Van Willem Duys en Van der Meyden
En hoor ze nou es slissen
In spelletjes en kwissen
'N mens kan zich vergissen
Maar dit is toch al te lullig
Imbeciel en onbenullig
Hé!
Er is geen bal op de tv
Alleen 'n film met Doris Day
En wat dacht je van net twee
Ein Wiener operette
Nee!
Er zit een knop op je TV
Die helpt je zo uit de puree
Druk 'em in en ga maar mee
De bloemen buiten zetten
Te ver omreizenquote:Op zondag 6 augustus 2006 15:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Kom maar hoor, bij m'n ouders
quote:En met 6 vrienden naar Kroatie voor een week.
meer op tv kijken en minder op fokquote:Op zondag 6 augustus 2006 15:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dus ik helemaal "![]()
![]()
![]()
" .
Van die tenten die daar al staan...quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:05 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Te ver omreizen
[..]Hotel? Appartementje gehuurd? tent?
....? ken ik nietquote:Op zondag 6 augustus 2006 15:06 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Van die tenten die daar al staan...
Open er een topic over.quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:07 schreef BaraCuda het volgende:
"Dit zijn de punten daar is het nog drijf"
Nee sukkel het is nog drijf omdat ze de natte lijn nemen om te koelen!
Ja weet ik het manquote:
alle lokale biermerken proberenquote:Op zondag 6 augustus 2006 15:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja weet ik het manWe zien wel
En we gaan enorm cultuur snuiven ja. Echt dat je denkt van "potdulle, wat was dat veel cultuur in een week zeg, niet te gleuven"
Je weet wel hoe dat gaat.
Bierquote:Op zondag 6 augustus 2006 15:11 schreef Youp het volgende:
[..]
alle lokale biermerken proberendat is ook cultuur
Ik gok dat z'n rijbewijs is ingevorderdquote:
gister weer te veel van gehad zeker he...? en waar de buik van vol is loopt de mond van over? of niet boven de wc gehangenquote:
Over 'n uurtje piep je wel anders...quote:
Nooit teveelquote:Op zondag 6 augustus 2006 15:13 schreef Youp het volgende:
[..]
gister weer te veel van gehad zeker he...? en waar de buik van vol is loopt de mond van over? of niet boven de wc gehangen
Dat zal wel weer jaquote:Op zondag 6 augustus 2006 15:13 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Over 'n uurtje piep je wel anders...
Rosé
vind ik ookquote:Op zondag 6 augustus 2006 15:15 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nooit teveelMaar een paar heb ik er wel op ja
![]()
En daarna een fles wiskey
En toen was ik dood
En brokken, dat doe ik echt nooitZonde man
quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:12 schreef ijsmeis het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=I2E6OXL0U84&NR![]()
![]()
.
jaquote:Op zondag 6 augustus 2006 15:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Gatverdamme zeg, ik vind het echt een kutfilmpje.
Oneerlijke race zoquote:Op zondag 6 augustus 2006 15:48 schreef ook_gek het volgende:
Die schumi wat geweldig zeg wat geweldig zeg.
Effe terug geven en dan toch nog net niet.
wat een gevecht wat een gevecht
spelen met de regelsquote:
inderdaad veel te veeel risico had hij moeten wetenquote:Op zondag 6 augustus 2006 15:53 schreef BaraCuda het volgende:
Stom van schumacher dat hij zijn plek zo verdedigde....
quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:11 schreef Fugie het volgende:
kennen ze die races niet wat later done, dan ben ik niet zo naar de klote
Gelul.quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:15 schreef Fugie het volgende:
kan natuurlijk ook gewoon een filmpje gaan kijken op zaterdagavond ipv mezelf de tering in zuipen
nu ga je opeens heel raar pratenquote:Op zondag 6 augustus 2006 16:15 schreef Fugie het volgende:
kan natuurlijk ook gewoon een filmpje gaan kijken op zaterdagavond ipv mezelf de tering in zuipen
Niet gezien, was te gaar om de tv aan te zettenquote:Op zondag 6 augustus 2006 16:19 schreef Fugie het volgende:
[..]
true
maar wel toffe race, was de moeite waard iig
Whehehe, aankomend weekend ben ik op vakantie, maar daarna zal ik wel weer regelmatig in het Utrechtsche nachtleven te vinden zijn jaquote:Op zondag 6 augustus 2006 16:21 schreef ook_gek het volgende:
Herm ben jij in het weekend in utrecht?
Ik ga een keer met een vriendin stappen in utrecht.
Ik ga haar een keer den haag laten zien ipv die kut apreski tenten.
En zij gaat dat met utrecht bij mij doen![]()
ik heb smsjes gestuurd waar ik niks meer van weet.quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:22 schreef Fugie het volgende:
een of andere dwaas belde me uit me bed, maar ik weet niet eens meer wie het was en waarvoor
heb geen idee wanneer ik ga. Zij komt eind deze maand hier heen om effe mee te gaan naar mellow moodsquote:Op zondag 6 augustus 2006 16:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Whehehe, aankomend weekend ben ik op vakantie, maar daarna zal ik wel weer regelmatig in het Utrechtsche nachtleven te vinden zijn ja
Whehe chill, laat het maar weten iigquote:Op zondag 6 augustus 2006 16:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
heb geen idee wanneer ik ga. Zij komt eind deze maand hier heen om effe mee te gaan naar mellow moods![]()
En het schijnt dat ze regelmatig wat op scheveningen gaat drinken. Nou ja dan ga ik ook maar mee
jha ik ga ook naar een feestje nuquote:Op zondag 6 augustus 2006 16:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Whehe chill, laat het maar weten iig
Ik ga mezelf maar eens weer naar een feestje slepenDe groeten
whehehe goed bezigquote:Op zondag 6 augustus 2006 16:23 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik heb smsjes gestuurd waar ik niks meer van weet.
Ik heb volgens mij ook nog iemand ten huwelijk gevraagt per sms![]()
en men zegt dat ik iemand een smsje gestuurd heb met de vraag of ze de moeder van mijn kinderen wilt worden. Alleen heb ik geen idee naar wie ik dat gestuurd heb en mijn out box is leeg![]()
ik mail je vanavond wel ff, lijkt me handig als we't ook ff met lipje afstemmenquote:
puikquote:Op zondag 6 augustus 2006 16:39 schreef Paladijn het volgende:
[..]
ik mail je vanavond wel ff, lijkt me handig als we't ook ff met lipje afstemmen
Ik ga nu eerst ff genieten van't weer
je hebt nog een kleine week de tijdquote:Op zondag 6 augustus 2006 16:39 schreef Paladijn het volgende:
[..]
ik mail je vanavond wel ff, lijkt me handig als we't ook ff met lipje afstemmen
Ik ga nu eerst ff genieten van't weer
ik was auto wassen en uit ruimen... heb de hele week training van 8:00 tot 18:00 dus dan kom ik er niet aan toequote:Op zondag 6 augustus 2006 18:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ook. ben er na 4 jaar nog steeds niet aan gewend
Ja kom verdomme dan eens langsquote:
Klinkt goedquote:Op zondag 6 augustus 2006 18:18 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja kom verdomme dan eens langs
niet dat ik er net was..![]()
Ik wil dat ding nou wel eens een keer horen
hij is iets beschaafder geworden omdat die peniskoker met sjonnie filter eraf isquote:Op zondag 6 augustus 2006 18:18 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja kom verdomme dan eens langs
niet dat ik er net was..![]()
Ik wil dat ding nou wel eens een keer horen
mjah ik baal nog steeds dat ik dat vergeten was toen het blok eruit was afgelopen februariquote:Op zondag 6 augustus 2006 18:32 schreef Hugster het volgende:
Nu inlaathuis en kleppendeksel nog zandstralen en poedercoaten voor de ultieme blits
Tja wel jammer iiddquote:Op zondag 6 augustus 2006 18:33 schreef BoJo het volgende:
[..]
mjah ik baal nog steeds dat ik dat vergeten was toen het blok eruit was afgelopen februari![]()
Naja de volgende keer maar![]()
word idd eens tijd dat ik Maarssen City eens in duik, alweer tijdje geleden![]()
bwaaaap?quote:Op zondag 6 augustus 2006 18:41 schreef Fugie het volgende:
mijn K&n klinkt toch beter wheheheheh
wanneer is je videocamera opgeladen?quote:Op zondag 6 augustus 2006 18:37 schreef Hugster het volgende:
[..]
Tja wel jammer iiddMaar je kon em al zo slecht missen toen, en het was al duur zat
En dat lijkt me een prima plan[afbeelding]
whehehquote:Op zondag 6 augustus 2006 18:44 schreef Fugie het volgende:
[..]
BWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAP
kedeng dung dung dung
Fak jou. Bwaap is zo'n nep-geluidjequote:Op zondag 6 augustus 2006 18:58 schreef Fugie het volgende:
broem is stom, het moet schreeuwen niet brommen!
crx doet toch ook bwaap?quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Fak jou. Bwaap is zo'n nep-geluidje.
Ik ga echt niet met Hugo op vakantiequote:
Jaquote:Op zondag 6 augustus 2006 19:40 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ga echt niet met Hugo op vakantie. Dan molt ie dadelijk mijn iPod met een glas drinken ofzo
.
als ze een film goed kan vertellen dan liever dat setje jaquote:Op zondag 6 augustus 2006 19:48 schreef ijsmeis het volgende:
Ik vind dit wel een geil sletje!
[afbeelding]
Al kan ze de film niet goed vertellen wil ik haar nogquote:Op zondag 6 augustus 2006 19:50 schreef BoJo het volgende:
[..]
als ze een film goed kan vertellen dan liever dat setje ja![]()
mietjequote:Op zondag 6 augustus 2006 21:06 schreef ook_gek het volgende:
oef ben nu toch echt wel moe moet ik zeggen
ben al van af vrijdag bezich man.quote:
en verhuizenquote:Op zondag 6 augustus 2006 21:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ben al van af vrijdag bezich man.
En ben nog niet klaar. Want morgen verjaardag en dinsdag stappen en volgens mij ga ik woensdag iets drinken met een vriendin
jonge toch!quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ben al van af vrijdag bezich man.
En ben nog niet klaar. Want morgen verjaardag en dinsdag stappen en volgens mij ga ik woensdag iets drinken met een vriendin
ja jo daar beginnen ze ook al over. Nou ik zie het allemaal wel kan ik je zeggen.quote:
2ehands meubelenquote:Op zondag 6 augustus 2006 21:23 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja jo daar beginnen ze ook al over. Nou ik zie het allemaal wel kan ik je zeggen.
Heb al iemand zo gek gekregen die voor mij ikea bouw paketten in elkaar gaat zetten mocht ik die hebben.
1voordeel heb ik dat mijn zusje veel laat staan qua meubels. Dus dat is wel mooi.
Ik hoef niet extreem veel te kopen.
Maar ik moet ook nog veel heel veel over verhuizen. Heb nog niks ingepakt ook.
Ik zie het allemaal wel. Eind deze maand zijn mijn ouders op vakantie en dan heb ik 2 auto's om op en neer te rijden dus dat is wel lekker makkelijk.
Kan op m'n gemak kijken waar ik alles wil hebben en waar ik alles wil ophangen.
Maar om heel eerlijk te zijn zit ik daar nog niet aan te denken. Ben er totaal niet mee bezich
we kijken er zaterdag/zondag wel ff naarquote:Op zondag 6 augustus 2006 18:20 schreef BoJo het volgende:
alleen nog die hoerige tyfus rammel, niemand die weet wat het is![]()
![]()
de ml is op vakantie helaasquote:Op zondag 6 augustus 2006 21:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
2ehands meubelen![]()
En wat voor auto's heb je om te verhuizen? Het is nogal een verschil of je met een ML verhuist, of met een MX5 natuurlijk
wil je die Audi op de achtergrond ook ff weghalen?quote:
Neequote:Op zondag 6 augustus 2006 21:34 schreef lipje het volgende:
[..]
wil je die Audi op de achtergrond ook ff weghalen?![]()
Je kan niet zomaar foto's van mijn auto op Internet gaan plaatsenquote:
ah fuck it, ik merk het wel op de Ringquote:Op zondag 6 augustus 2006 21:28 schreef lipje het volgende:
[..]
we kijken er zaterdag/zondag wel ff naar
mja en als het stuk gaat en er onder vandaan knikkert, weet ik tenminste eindelijk wat het wasquote:
half, ben nog een beetje erg rotquote:
zitten je darmen er nog in?quote:
ook goede avondquote:
voor zover ik weet komt die woensdag binnen met transport, maandag is me tel in het water gevallen dus daar heb ik verder ook weinig meer mee kunnen doenquote:
half volgens mij......de alcohol zit er volgens mij nog wel inquote:
thanxzquote:
ow, nou, dan doen we gewoon of het kloptquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:11 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of het de juiste grammatica is.
Maar qui = wie vous = jij est = is.
Dus.
Ja, alleen dan klopt je antwoord dus nietquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:12 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ow, nou, dan doen we gewoon of het klopt
en ik zei dat ik goed wasquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, alleen dan klopt je antwoord dus niet. Ik vroeg wie je was.
zo deed ik het dus ookquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Okay, zo kan ie ook opgevat worden.
psst N70 kopen? slecht 2 keer kopje onder geweestquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:04 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
voor zover ik weet komt die woensdag binnen met transport, maandag is me tel in het water gevallen dus daar heb ik verder ook weinig meer mee kunnen doen![]()
moet morgen toch even naar werk![]()
geil geluidjequote:Op zondag 6 augustus 2006 22:18 schreef D.Rose het volgende:
voor de mensen die interesse hebben, ik heb, nu de einddempers erop zitten, een filmpje gemaakt
Steeds met iets meer toeren voorbij gereden
http://www.megaupload.com/?d=E5O6JRE7
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |