Ja kom verdomme dan eens langsquote:
Klinkt goedquote:Op zondag 6 augustus 2006 18:18 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja kom verdomme dan eens langs
niet dat ik er net was..![]()
Ik wil dat ding nou wel eens een keer horen
hij is iets beschaafder geworden omdat die peniskoker met sjonnie filter eraf isquote:Op zondag 6 augustus 2006 18:18 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja kom verdomme dan eens langs
niet dat ik er net was..![]()
Ik wil dat ding nou wel eens een keer horen
mjah ik baal nog steeds dat ik dat vergeten was toen het blok eruit was afgelopen februariquote:Op zondag 6 augustus 2006 18:32 schreef Hugster het volgende:
Nu inlaathuis en kleppendeksel nog zandstralen en poedercoaten voor de ultieme blits
Tja wel jammer iiddquote:Op zondag 6 augustus 2006 18:33 schreef BoJo het volgende:
[..]
mjah ik baal nog steeds dat ik dat vergeten was toen het blok eruit was afgelopen februari![]()
Naja de volgende keer maar![]()
word idd eens tijd dat ik Maarssen City eens in duik, alweer tijdje geleden![]()
bwaaaap?quote:Op zondag 6 augustus 2006 18:41 schreef Fugie het volgende:
mijn K&n klinkt toch beter wheheheheh
wanneer is je videocamera opgeladen?quote:Op zondag 6 augustus 2006 18:37 schreef Hugster het volgende:
[..]
Tja wel jammer iiddMaar je kon em al zo slecht missen toen, en het was al duur zat
En dat lijkt me een prima plan[afbeelding]
whehehquote:Op zondag 6 augustus 2006 18:44 schreef Fugie het volgende:
[..]
BWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAP
kedeng dung dung dung
Fak jou. Bwaap is zo'n nep-geluidjequote:Op zondag 6 augustus 2006 18:58 schreef Fugie het volgende:
broem is stom, het moet schreeuwen niet brommen!
crx doet toch ook bwaap?quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Fak jou. Bwaap is zo'n nep-geluidje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |