Misschien was het wel geheimtaal en betekende het iets andersquote:Op zondag 6 augustus 2006 14:37 schreef Alexxxxx het volgende:
Honingthe heeft Sjoewe zn leven geredn hoor
Nep KTM-erquote:
ijskrengquote:Op zondag 6 augustus 2006 14:37 schreef ijsmeis het volgende:
Oi Joer, Kuthoer.
Je doelt nu op het prachtige staaltje typwerk wat Alex momenteel bezigt?quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Misschien was het wel geheimtaal en betekende het iets anders.
Erger je je er ook zo aan?quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je doelt nu op het prachtige staaltje typwerk wat Alex momenteel bezigt?
is een feitquote:
"Ik ben zo giel als honing, ik wil een teabag met je doen en je gezicht volblaffen met sperma"?quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Misschien was het wel geheimtaal en betekende het iets anders.
het word pas mooi als ze de gok gaan wagen om op volle slicks te rijdenquote:Op zondag 6 augustus 2006 14:41 schreef BaraCuda het volgende:
Als het droog is en blijft is de baan zo droog met 20 man die eroverheen knallen![]()
Het is ook een feit dat je een achterlijke mongool bent. Dat ga ik toch ook niet constant herhalenquote:
Normaal gesproken wel jaquote:
En sinds wanneer geloof jij de users in TRU?quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Google toolbars zijn evil, volgens TRU
quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:42 schreef Youp het volgende:
[..]
het word pas mooi als ze de gok gaan wagen om op volle slicks te rijden![]()
Waar zeg ik dat ik het met die stelling eens ben?quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:44 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En sinds wanneer geloof jij de users in TRU?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |