quote:Qunix (www.Qunix.be) zegt:
ik wil meer dan 10.000 hal;en
Qunix (www.Qunix.be) zegt:
daarvoor post ik onzin
Dat mag dus nietquote:Twylight zegt:
in de 1e 15 topics heb ik iets van 1500 gehaald alleen in NB
Twylight zegt:
stiekem ga ik ook voor de 10 000
Let dus even op dat de Nachtbagger in dit topic blijft!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 07:23 schreef jogy het volgende:
Dat er een nachtelijke slowchat is, is geen probleem, alleen hou het lekker bij één topic. De rest van de topics zijn alleen maar leuk als je ook daadwerkelijk meespeelt in die nachtreeks. Jullie maken te veel rotzooi, kort gezegd.
quote:Qunix (www.Qunix.be) zegt:
ik wil meer dan 10.000 hal;en
Qunix (www.Qunix.be) zegt:
daarvoor post ik onzin
Dat mag dus nietquote:Twylight zegt:
in de 1e 15 topics heb ik iets van 1500 gehaald alleen in NB
Twylight zegt:
stiekem ga ik ook voor de 10 000
Let dus even op dat de Nachtbagger in dit topic blijft!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 07:23 schreef jogy het volgende:
Dat er een nachtelijke slowchat is, is geen probleem, alleen hou het lekker bij één topic. De rest van de topics zijn alleen maar leuk als je ook daadwerkelijk meespeelt in die nachtreeks. Jullie maken te veel rotzooi, kort gezegd.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:52 schreef Snakey het volgende:
Sta ik weer niet in de OP.
Wat zeg je? Ik versta je nietquote:Op zondag 6 augustus 2006 01:02 schreef manhattan het volgende:
Hier verder ja. War is die lelijke trol van een Nanking ?
Strontvliegquote:Op zondag 6 augustus 2006 01:02 schreef manhattan het volgende:
Hier verder ja. Waar is die lelijke trol van een Nanking ?
En nu? 47?quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:03 schreef Niwa het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En we waren met z'n 3en, 2 x 16, 1 x 15.
Wat een kankerzooiquote:Op zondag 6 augustus 2006 01:03 schreef Niwa het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En we waren met z'n 3en, 2 x 16, 1 x 15.
alleen de vierde niet hierquote:Op zondag 6 augustus 2006 01:03 schreef PsyCha het volgende:
1e en vierde icoon in de OP doen het niet bij mij. is dat bij iedereen zo?
Uhhh nee?quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:03 schreef PsyCha het volgende:
1e en vierde icoon in de OP doen het niet bij mij. is dat bij iedereen zo?
steek maar een plant in je eigen aarsquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:56 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk een plant in haar aars doen
ben je aan het paragliden dan?quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:04 schreef Maikuuul het volgende:
Er vliegt allemaal stront in de lucht lol !
Lieverd wat heb ik nou gezegd, er zijn therapien voor Gilles de la Tourette.quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:04 schreef manhattan het volgende:
[..]
LELIJKE TROL, GA JE VETKWABBEN WEGTRAINEN1
Pimp eens met je vetkwabben!quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:04 schreef NanKing het volgende:
Pimp met je alcohol verslaving?
Alcohol verslaafd zijn dat is toevalig een van mijn specialiteiten mijn AA voorzitter zei dat ook altijd.quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:04 schreef NanKing het volgende:
Pimp met je alcohol verslaving?
Hoe flauw het ook is, ik moet wel een beetje om je lachenquote:Op zondag 6 augustus 2006 01:05 schreef Octaaf_de_b het volgende:
[..]
Alcohol verslaafd zijn dat is toevalig een van mijn specialiteiten mijn AA voorzitter zei dat ook altijd.
Octaaf zei die zo als jij verslaafd kan zijn aah fijn zo was ik verslaafd he.
heb je nog wat over?quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:05 schreef Octaaf_de_b het volgende:
[..]
Alcohol verslaafd zijn dat is toevalig een van mijn specialiteiten mijn AA voorzitter zei dat ook altijd.
Octaaf zei die zo als jij verslaafd kan zijn aah fijn zo was ik verslaafd he.
uiteraard moet jij om mij lachen.quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:06 schreef NanKing het volgende:
[..]
Hoe flauw het ook is, ik moet wel een beetje om je lachen![]()
.
Sinds wanneer is NB een "pimp met drank-topic" geworden voor pubers?quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:06 schreef Niwa het volgende:
Was dus wel gezellig, hebben nog 2 vlesen martini over.
deze is nog erger dan die van jou he vorige xquote:Op zondag 6 augustus 2006 01:07 schreef Qunix het volgende:
Kan een mod de TT veranderen!
De herinneringenquote:Op zondag 6 augustus 2006 01:07 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
deze is nog erger dan die van jou he vorige x![]()
Van mijn verslaving ? aah ja toen mijn moeke overleed kwam het weer even terug je weet hoe dat gaat he maar gelukkig was daar mijn lieve Miranda die heeft mij gered.quote:
Sebasser wilde het niet geloven.quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:07 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Sinds wanneer is NB een "pimp met drank-topic" geworden voor pubers?
Tegen lelijkheid bestaan enkel chirurgische ingrepen en sporten.quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:05 schreef NanKing het volgende:
[..]
Lieverd wat heb ik nou gezegd, er zijn therapien voor Gilles de la Tourette.
En zo praten doe je maar tegen je mamma, jochie.
Ik snap niet waar die ouders zijnquote:Op zondag 6 augustus 2006 01:07 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Sinds wanneer is NB een "pimp met drank-topic" geworden voor pubers?
Wat zeg je? Je stopt met ademen?quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:08 schreef manhattan het volgende:
[..]
Tegen lelijkheid bestaan enkel chirurgische ingrepen en sporten.
Jammer hoor, dat je je lelijke foto's niet aan ons laat zien zodat we kunnen lachen!
quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:10 schreef oor het volgende:
manhattan en nanking. kappen. genoeg gezeik zo.
Een maand geen chips en ander vet eten ?quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:09 schreef BurgerKing het volgende:
[..]
Ik snap niet waar die ouders zijn.
Maar goed.
Als ik mezelf op me 16de zo had zitten bezatten thuis, nou dan had er wel wat gezwaait.
Nou inderdaadquote:Op zondag 6 augustus 2006 01:09 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik snap niet waar die ouders zijn.
Maar goed.
Als ik mezelf op me 16de zo had zitten bezatten thuis, nou dan had er wel wat gezwaait.
quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:10 schreef oor het volgende:
kappen. genoeg gezeik zo.
Dr zit een rat in mn keukenquote:
Als jij nu ook nog even kapt!quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:11 schreef manhattan het volgende:
[..]
Een maand geen chips en ander vet eten ?
Maybe tomrrow!quote:
Naar UB40 gaan dat is toevalig een van mijn specialiteiten.quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:13 schreef Rekkie het volgende:
Dit jaar en vorig jaar trouwens naar UB40 geweest in HMH
*fap *fap *fap *fap *fap *fap *fap *fap *fap *fapquote:Op zondag 6 augustus 2006 01:13 schreef El_Rolando het volgende:
Míjn bier staat ónderin de koelkast.
[afbeelding]
![]()
Ik dit jaar ookquote:Op zondag 6 augustus 2006 01:13 schreef Rekkie het volgende:
Dit jaar en vorig jaar trouwens naar UB40 geweest in HMH
quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:13 schreef El_Rolando het volgende:
[afbeelding]
![]()
Lekkah!quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:13 schreef El_Rolando het volgende:
[afbeelding]
![]()
Yeps me 2quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:14 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik dit jaar ook![]()
Ben 5 Juli geweest![]()
Mijn Miranda! hoe kom jij aan die foto!quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:13 schreef El_Rolando het volgende:
[afbeelding]
![]()
Ik heb 'm zelf gemaakt.quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:15 schreef Octaaf_de_b het volgende:
[..]
Mijn Miranda! hoe kom jij aan die foto!![]()
Sexy hoorquote:Op zondag 6 augustus 2006 01:16 schreef Biogarde het volgende:
Heb nu de dvd "Homegrown in Holland" opstaan![]()
In Ahoy! Zie je Bi0 ook nog in beeld. Dansende![]()
quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:16 schreef Biogarde het volgende:
Die DVD heb ik ook.... ligt ondertussen meer dan een jaar bij mijn zwagerquote:Op zondag 6 augustus 2006 01:16 schreef Biogarde het volgende:
Dat is Manhattan.quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:15 schreef PsyCha het volgende:
[..]
jezus! wat is dat voor een gedrocht?
OMG! OMG! Had jij zoeen sjirt aan met "UB 40 tour '93quote:
Woar woant ie?quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:16 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Die DVD heb ik ook.... ligt ondertussen meer dan een jaar bij mijn zwager
Aah de Guns And Roses versie.quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:16 schreef Niwa het volgende:
Take me down to the paradise city...
[/me=]Zwijmel[/me]
Mijn Mirandatje!quote:
Is nu op The EDGE rocks!!111 aight niggaquote:Op zondag 6 augustus 2006 01:17 schreef Octaaf_de_b het volgende:
[..]
Aah de Guns And Roses versie.
Guns ''n'' Roses. Daar heb ik nog mee gezongen.
Zingen is namelijk een van mijn specialiteiten Axel Rose zei dat ook altijd.
Octaaf zei die zo als jij kan zingen.. Aah fijn zo kan ik zingen he
Rot op zeg, frietvreter.quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:18 schreef Octaaf_de_b het volgende:
[..]
Mijn Mirandatje!
Ja lap zeg wat hebt jij met mijn dochter gedaan![]()
ben jij een NB-kloon van Albertooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooquote:Op zondag 6 augustus 2006 01:17 schreef Octaaf_de_b het volgende:
[..]
Aah de Guns And Roses versie.
Guns ''n'' Roses. Daar heb ik nog mee gezongen.
Zingen is namelijk een van mijn specialiteiten Axel Rose zei dat ook altijd.
Octaaf zei die zo als jij kan zingen.. Aah fijn zo kan ik zingen he
alias Dirktator alias silvio berlusoniquote:Op zondag 6 augustus 2006 01:19 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ben jij een NB-kloon van Albertoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo![]()
Aah nee toch zeker Alberto is mijn kapper.quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:19 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ben jij een NB-kloon van Albertoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo![]()
ernstig triestquote:Op zondag 6 augustus 2006 01:20 schreef PsyCha het volgende:
[..]
alias Dirktator alias silvio berlusoni![]()
vooraan met de enorme clevage en je handen omhoogquote:
Snapshotje van de DVDquote:
''Aah ja dat weet ik nog.quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:22 schreef Niwa het volgende:
Alberto had een keer snoep gehaald van zijn salaris.
Hij had zoeen lekkere lolly, die heb ik laatst ook nog gehaald bij de jamin.quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:23 schreef Octaaf_de_b het volgende:
[..]
''Aah ja dat weet ik nog.
Dat was in mijn winkeltje. Moeke zei nog dat vind zijn mama vast niet goed maar ik heb haar weten te overtuigen. Hij heeft toen voor 200 frank aan snoep gehaalt. Dat waren nog eens tijden.
Maar tegenwoordig mag hij niet meer alleen naar de winkel zonder zijn moeke.
jij lijkt op die kerel van die ene band manquote:
Jamin?quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:24 schreef Niwa het volgende:
[..]
Hij had zoeen lekkere lolly, die heb ik laatst ook nog gehaald bij de jamin.
Ahh, daar word ik nou ge....zellig van.quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:26 schreef Octaaf_de_b het volgende:
[..]
Jamin?
Aah nee bij de bolle moet je wezen.
De lekkerste lollie's hebben wij. jou laten likken aan een lolly is toevalig een van mijn specaliteiten.
Mijn miranda zegt dat ook altijd . Pa zegt ze zo als jij mij kan laten likken aan u lolly aah ja zo laat ik haar likken aan mijn loly he.
Ah, zwakbegaafd Nederland is ook aanwezig.quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:23 schreef Octaaf_de_b het volgende:
[..]
''Aah ja dat weet ik nog.
Dat was in mijn winkeltje. Moeke zei nog dat vind zijn mama vast niet goe Welkom!d maar ik heb haar weten te overtuigen. Hij heeft toen voor 200 frank aan snoep gehaalt. Dat waren nog eens tijden.
Maar tegenwoordig mag hij niet meer alleen naar de winkel zonder zijn moeke.
Een kenner!quote:
Natuurlijk, ik ben 23 mén...quote:
Zwakbegaafd zijn dat is naar wat ik gehoort heb toevalig een van u specaliteiten.quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:28 schreef manhattan het volgende:
[..]
Ah, zwakbegaafd Nederland is ook aanwezig.
Ola! Ik voel me best wel zwakzinnig vanavond dus ik doe gezellig even mee.quote:
En zo hoort hetquote:Op zondag 6 augustus 2006 01:30 schreef cerror het volgende:
[..]
Ola! Ik voel me best wel zwakzinnig vanavond dus ik doe gezellig even mee.
M'n roots enzo.
Ik zou een standaard script nemen, waarin je alleen de naam van betrokkene en de vergelijking hoeft in te vullen. Scheult heul veul typen.quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:29 schreef Octaaf_de_b het volgende:
[..]
Zwakbegaafd zijn dat is naar wat ik gehoort heb toevalig een van u specaliteiten.
in de krant lees i kdat ook altijd zo als Manhattan zwakbegaaft kan zijn aah fijn zo ben jij zwakbegaaft he.
ach joh. laat hem maar typen. heeft ie een dagvulling.quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:32 schreef Huizilopochtli het volgende:
[..]
Ik zou een standaard script nemen, waarin je alleen de naam van betrokkene en de vergelijking hoeft in te vullen. Scheult heul veul typen.
Ik zal morgen even checken of hij echt zo'n spierbundel is en al je overtrokken praatjes terecht zijn. Zou je tot die tijd misschien normaal kunnen reageren of anders helemaal niet?quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:30 schreef manhattan het volgende:
[..]
'
Wat is er spierbundel, teveel eiwitten gegeten en aan de spetterpoep ?
quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:32 schreef Huizilopochtli het volgende:
[..]
Ik zou een standaard script nemen, waarin je alleen de naam van betrokkene en de vergelijking hoeft in te vullen. Scheult heul veul typen.
The revange of the left nerds.............quote:Ik stem op Farah Karimi van GroenLinks.
ja nu is ie wel goedquote:
kom je alleen een beetje kneuzen hiero ofzo?quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:34 schreef manhattan het volgende:
[..]
[..]
The revange of the left nerds.............
quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:34 schreef manhattan het volgende:
Maar typen was ooit een van mijn specaliteitenquote:Op zondag 6 augustus 2006 01:32 schreef Huizilopochtli het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:34 schreef manhattan het volgende:
[..]
[..]
quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:38 schreef Huizilopochtli het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ga door met je placebo-bashes en ik kom klaar.
Pink Floydquote:Op zondag 6 augustus 2006 01:37 schreef PeZu het volgende:
is there anybody out there?
uhuhquote:
Toevallig?quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:39 schreef Octaaf_de_b het volgende:
[..]
Maar typen was ooit een van mijn specaliteiten
*Insert*
Neuh, ik vind dat je er best redelijk uitziet.....quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:37 schreef PsyCha het volgende:
[..]
kom je alleen een beetje kneuzen hiero ofzo?
mijn garpje wat doe jequote:
dan is het goedquote:
Your belly is full of fath.quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:40 schreef NanKing het volgende:
[..]
[afbeelding]
I can't hear you, cause your mouth is full of shit
och arme wat is er?quote:
Je dacht ik ben niet zo goed in Nederlands, nu ga ik maar beroerd Engels tikken?quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:43 schreef manhattan het volgende:
[..]
Your belly is full of fath.
Show me your picca's....
ga es buiten spelen.quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:43 schreef manhattan het volgende:
[..]
Show me your picca's....
Aah die jongen homo zijn is toevalig een van zijn specaliteiten.quote:
Sit tibi terra levisquote:Op zondag 6 augustus 2006 01:43 schreef manhattan het volgende:
[..]
Show me your picca's....
ja joh het wordt steeds erger, er was hier net zo'n waslijn, die riep je moeder is een badlakenquote:Op zondag 6 augustus 2006 01:45 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
alle wasrekjes zijn weer gemeen tegen me, er zei er met een vuile hoer tegen me![]()
quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:44 schreef NanKing het volgende:
[..]
Je dacht ik ben niet zo goed in Nederlands, nu ga ik maar beroerd Engels tikken?
quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:45 schreef Niwa het volgende:
Wie speelt er nou om deze tijd buiten
manhattan/quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:45 schreef Niwa het volgende:
In belgie ging mijn grote vriend Mark altijd buitenspelen rond deze tijd.quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:45 schreef Niwa het volgende:
en vervang de terra met betonquote:Op zondag 6 augustus 2006 01:48 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
alleen op manhattan dan he... maar liever niet zo zachtjes...ik ga voor keihard!
je had me dan ook verkeerd begrepen. en jij ook bedankt.quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:49 schreef manhattan het volgende:
[..]
Nou zeg, en ik zeg net dat ik je er best leuk vind uitzien....
Bedankt hoor!![]()
Dag buurmanquote:Op zondag 6 augustus 2006 01:51 schreef Odysseuzzz het volgende:
Ik woon op Fok!.
ik, wil, ik zal, ik ga naar je toeeeeeeee!quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:51 schreef PsyCha het volgende:
[..]
je had me dan ook verkeerd begrepen. en jij ook bedankt.![]()
klinkt als Hero met 'toen ik je zag'quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:53 schreef manhattan het volgende:
[..]
ik, wil, ik zal, ik ga naar je toeeeeeeee!
een....toen ik je ....quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:56 schreef PeZu het volgende:
er was een donder, een bliksem...
ooh jaquote:
klap zag?!?quote:
neeeheeee... of heb je je schoonheidsslaapje nodig voor morgenquote:Op zondag 6 augustus 2006 01:54 schreef PeZu het volgende:
ik ga ook...........
ohwquote:Op zondag 6 augustus 2006 01:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh ja
ff wat drinken pakken moest er nog achter aan
hoi
zie boven mopquote:Op zondag 6 augustus 2006 01:57 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
neeeheeee... of heb je je schoonheidsslaapje nodig voor morgen![]()
nog steeds niet neequote:Op zondag 6 augustus 2006 01:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
zie boven mop
ik ging even wat drinken pakken
geen drank btw
spadesareforsuckers!quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:57 schreef cerror het volgende:
ikganietnaarbedwantikhebbier!
Dijenkletser zeg!quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:56 schreef manhattan het volgende:
[..]
Waarom moet je moeder ook op fok! ?
Miranda's moeke!!quote:
Moeke.zipquote:Op zondag 6 augustus 2006 01:59 schreef Octaaf_de_b het volgende:
[..]
Miranda's moeke!!
Hoe kom jij aan die foto!
Ja, dat zegt Miranda ook altijd.quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:59 schreef manhattan het volgende:
[..]
Ben je gek, ik vind het gewoon leuk om te zien waar je woont!
wilde gij ook wa drinkuh dan?quote:
nee de hamsters zijn trage luie freaksquote:
I like your lamaquote:Op zondag 6 augustus 2006 02:04 schreef Niwa het volgende:
Cupasoup dragen is nu niet echt hading.
Hoe weet jij dat. Mijn Miranda zit toch niet stiekem op fok!quote:Op zondag 6 augustus 2006 02:01 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja, dat zegt Miranda ook altijd.
neequote:Op zondag 6 augustus 2006 02:06 schreef manhattan het volgende:
Psycha, wil je een keer met me uit ?
quote:Op zondag 6 augustus 2006 02:07 schreef PsyCha het volgende:
[..]
ja eigenlijk wel, maar ben te lui om naar beneden te gaan.![]()
Iekke nie begrijp...quote:Op zondag 6 augustus 2006 02:07 schreef Niwa het volgende:
manhatten, waarom ben jij mannelijk
Jongetjes verwonden dat is toevalig een van mijn specaliteiten.quote:Jongetje zwaargewond in Plopsaland
Het jongetje uit Breda raakte op een nog onduidelijke manier gewond aan zijn hoofd. Hij was even in kritieke toestand, maar is nu buiten levensgevaar.
Luister eens, wicht.quote:
geile neuqsexquote:
Op de kast!quote:Op zondag 6 augustus 2006 02:08 schreef Huizilopochtli het volgende:
[..]
Luister eens, wicht.
Er zijn van die, overigens veelal zachtaardige, personen die strijdlustig of onaangenaam worden, of tenminste enigermate hun zelfbeheersing kwijtraken, wanneer zij in aanraking komen met een persoon, die hun bijzonder onwelgevallig is. Het lijkt wel of zij met een kwaal behept zijn: het is net zoiets als bij sommige astmalijders, die naar adem happen, wanneer er een kat in huis is, ook al weten zij daar totaal niets van. En zo kan het gebeuren dat, wanneer het gesprek komt op politici, toneelcritici, nozems, of wat ook maar het voorwerp van zijn afkeer moge zijn, de in normale omstandigheden zachtzinnige, goedaardige persoon zich OF hermetisch van de wereld afsluit OF vuur begint te spuwen.
Dit laatste gun ik je niet. Dus ik negeer je vanaf nu![]()
met klonten?quote:Op zondag 6 augustus 2006 02:11 schreef Niwa het volgende:
Kut, moet ik weer rukken.
En dat gaat niet zo.
Daarom kan ik niet slapen.
Ik ben nu echt ook cupasoup aan het eten
quote:
quote:Op zondag 6 augustus 2006 02:12 schreef Niwa het volgende:
[..]
Die zijn al op.
Is een cupasoup-shot weetje.
nu krijg ik echt dorst.quote:Op zondag 6 augustus 2006 02:12 schreef Niwa het volgende:
[..]
Die zijn al op.
Is een cupasoup-shot weetje.
quote:Op zondag 6 augustus 2006 02:11 schreef Niwa het volgende:
Kut, moet ik weer rukken.
quote:Op zondag 6 augustus 2006 02:12 schreef SeaOfLove het volgende:
met klonten?
mietje!quote:Op zondag 6 augustus 2006 02:17 schreef Niwa het volgende:
De kip van CupAsoup is pittig.
5 dozen vlammetjes das pas pittigquote:Op zondag 6 augustus 2006 02:17 schreef Niwa het volgende:
De kip van CupAsoup is pittig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |