wilde gij ook wa drinkuh dan?quote:
nee de hamsters zijn trage luie freaksquote:
I like your lamaquote:Op zondag 6 augustus 2006 02:04 schreef Niwa het volgende:
Cupasoup dragen is nu niet echt hading.
Hoe weet jij dat. Mijn Miranda zit toch niet stiekem op fok!quote:Op zondag 6 augustus 2006 02:01 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja, dat zegt Miranda ook altijd.
neequote:Op zondag 6 augustus 2006 02:06 schreef manhattan het volgende:
Psycha, wil je een keer met me uit ?
quote:Op zondag 6 augustus 2006 02:07 schreef PsyCha het volgende:
[..]
ja eigenlijk wel, maar ben te lui om naar beneden te gaan.![]()
Iekke nie begrijp...quote:Op zondag 6 augustus 2006 02:07 schreef Niwa het volgende:
manhatten, waarom ben jij mannelijk
Jongetjes verwonden dat is toevalig een van mijn specaliteiten.quote:Jongetje zwaargewond in Plopsaland
Het jongetje uit Breda raakte op een nog onduidelijke manier gewond aan zijn hoofd. Hij was even in kritieke toestand, maar is nu buiten levensgevaar.
Luister eens, wicht.quote:
geile neuqsexquote:
Op de kast!quote:Op zondag 6 augustus 2006 02:08 schreef Huizilopochtli het volgende:
[..]
Luister eens, wicht.
Er zijn van die, overigens veelal zachtaardige, personen die strijdlustig of onaangenaam worden, of tenminste enigermate hun zelfbeheersing kwijtraken, wanneer zij in aanraking komen met een persoon, die hun bijzonder onwelgevallig is. Het lijkt wel of zij met een kwaal behept zijn: het is net zoiets als bij sommige astmalijders, die naar adem happen, wanneer er een kat in huis is, ook al weten zij daar totaal niets van. En zo kan het gebeuren dat, wanneer het gesprek komt op politici, toneelcritici, nozems, of wat ook maar het voorwerp van zijn afkeer moge zijn, de in normale omstandigheden zachtzinnige, goedaardige persoon zich OF hermetisch van de wereld afsluit OF vuur begint te spuwen.
Dit laatste gun ik je niet. Dus ik negeer je vanaf nu![]()
met klonten?quote:Op zondag 6 augustus 2006 02:11 schreef Niwa het volgende:
Kut, moet ik weer rukken.
En dat gaat niet zo.
Daarom kan ik niet slapen.
Ik ben nu echt ook cupasoup aan het eten
quote:
quote:Op zondag 6 augustus 2006 02:12 schreef Niwa het volgende:
[..]
Die zijn al op.
Is een cupasoup-shot weetje.
nu krijg ik echt dorst.quote:Op zondag 6 augustus 2006 02:12 schreef Niwa het volgende:
[..]
Die zijn al op.
Is een cupasoup-shot weetje.
quote:Op zondag 6 augustus 2006 02:11 schreef Niwa het volgende:
Kut, moet ik weer rukken.
quote:Op zondag 6 augustus 2006 02:12 schreef SeaOfLove het volgende:
met klonten?
mietje!quote:Op zondag 6 augustus 2006 02:17 schreef Niwa het volgende:
De kip van CupAsoup is pittig.
5 dozen vlammetjes das pas pittigquote:Op zondag 6 augustus 2006 02:17 schreef Niwa het volgende:
De kip van CupAsoup is pittig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |