In belgie ging mijn grote vriend Mark altijd buitenspelen rond deze tijd.quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:45 schreef Niwa het volgende:
Wie speelt er nou om deze tijd buiten

en vervang de terra met betonquote:Op zondag 6 augustus 2006 01:48 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
alleen op manhattan dan he... maar liever niet zo zachtjes...ik ga voor keihard!

je had me dan ook verkeerd begrepen. en jij ook bedankt.quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:49 schreef manhattan het volgende:
[..]
Nou zeg, en ik zeg net dat ik je er best leuk vind uitzien....
Bedankt hoor!![]()

Dag buurmanquote:Op zondag 6 augustus 2006 01:51 schreef Odysseuzzz het volgende:
Ik woon op Fok!.

ik, wil, ik zal, ik ga naar je toeeeeeeee!quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:51 schreef PsyCha het volgende:
[..]
je had me dan ook verkeerd begrepen. en jij ook bedankt.![]()

klinkt als Hero met 'toen ik je zag'quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:53 schreef manhattan het volgende:
[..]
ik, wil, ik zal, ik ga naar je toeeeeeeee!

een....toen ik je ....quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:56 schreef PeZu het volgende:
er was een donder, een bliksem...

ooh jaquote:

klap zag?!?quote:

neeeheeee... of heb je je schoonheidsslaapje nodig voor morgenquote:Op zondag 6 augustus 2006 01:54 schreef PeZu het volgende:
ik ga ook...........

ohwquote:Op zondag 6 augustus 2006 01:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh ja
ff wat drinken pakken moest er nog achter aan
hoi

zie boven mopquote:Op zondag 6 augustus 2006 01:57 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
neeeheeee... of heb je je schoonheidsslaapje nodig voor morgen![]()

nog steeds niet neequote:Op zondag 6 augustus 2006 01:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
zie boven mop
ik ging even wat drinken pakken
geen drank btw

spadesareforsuckers!quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:57 schreef cerror het volgende:
ikganietnaarbedwantikhebbier!

Dijenkletser zeg!quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:56 schreef manhattan het volgende:
[..]
Waarom moet je moeder ook op fok! ?

Miranda's moeke!!quote:

Moeke.zipquote:Op zondag 6 augustus 2006 01:59 schreef Octaaf_de_b het volgende:
[..]
Miranda's moeke!!
Hoe kom jij aan die foto!

Ja, dat zegt Miranda ook altijd.quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:59 schreef manhattan het volgende:
[..]
Ben je gek, ik vind het gewoon leuk om te zien waar je woont!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |