quote:Qunix (www.Qunix.be) zegt:
ik wil meer dan 10.000 hal;en
Qunix (www.Qunix.be) zegt:
daarvoor post ik onzin
Dat mag dus nietquote:Twylight zegt:
in de 1e 15 topics heb ik iets van 1500 gehaald alleen in NB
Twylight zegt:
stiekem ga ik ook voor de 10 000
Let dus even op dat de Nachtbagger in dit topic blijft!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 07:23 schreef jogy het volgende:
Dat er een nachtelijke slowchat is, is geen probleem, alleen hou het lekker bij één topic. De rest van de topics zijn alleen maar leuk als je ook daadwerkelijk meespeelt in die nachtreeks. Jullie maken te veel rotzooi, kort gezegd.
quote:Qunix (www.Qunix.be) zegt:
ik wil meer dan 10.000 hal;en
Qunix (www.Qunix.be) zegt:
daarvoor post ik onzin
Dat mag dus nietquote:Twylight zegt:
in de 1e 15 topics heb ik iets van 1500 gehaald alleen in NB
Twylight zegt:
stiekem ga ik ook voor de 10 000
Let dus even op dat de Nachtbagger in dit topic blijft!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 07:23 schreef jogy het volgende:
Dat er een nachtelijke slowchat is, is geen probleem, alleen hou het lekker bij één topic. De rest van de topics zijn alleen maar leuk als je ook daadwerkelijk meespeelt in die nachtreeks. Jullie maken te veel rotzooi, kort gezegd.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:52 schreef Snakey het volgende:
Sta ik weer niet in de OP.
Wat zeg je? Ik versta je nietquote:Op zondag 6 augustus 2006 01:02 schreef manhattan het volgende:
Hier verder ja. War is die lelijke trol van een Nanking ?
Strontvliegquote:Op zondag 6 augustus 2006 01:02 schreef manhattan het volgende:
Hier verder ja. Waar is die lelijke trol van een Nanking ?
En nu? 47?quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:03 schreef Niwa het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En we waren met z'n 3en, 2 x 16, 1 x 15.
Wat een kankerzooiquote:Op zondag 6 augustus 2006 01:03 schreef Niwa het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En we waren met z'n 3en, 2 x 16, 1 x 15.
alleen de vierde niet hierquote:Op zondag 6 augustus 2006 01:03 schreef PsyCha het volgende:
1e en vierde icoon in de OP doen het niet bij mij. is dat bij iedereen zo?
Uhhh nee?quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:03 schreef PsyCha het volgende:
1e en vierde icoon in de OP doen het niet bij mij. is dat bij iedereen zo?
steek maar een plant in je eigen aarsquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:56 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk een plant in haar aars doen
ben je aan het paragliden dan?quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:04 schreef Maikuuul het volgende:
Er vliegt allemaal stront in de lucht lol !
Lieverd wat heb ik nou gezegd, er zijn therapien voor Gilles de la Tourette.quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:04 schreef manhattan het volgende:
[..]
LELIJKE TROL, GA JE VETKWABBEN WEGTRAINEN1
Pimp eens met je vetkwabben!quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:04 schreef NanKing het volgende:
Pimp met je alcohol verslaving?
Alcohol verslaafd zijn dat is toevalig een van mijn specialiteiten mijn AA voorzitter zei dat ook altijd.quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:04 schreef NanKing het volgende:
Pimp met je alcohol verslaving?
Hoe flauw het ook is, ik moet wel een beetje om je lachenquote:Op zondag 6 augustus 2006 01:05 schreef Octaaf_de_b het volgende:
[..]
Alcohol verslaafd zijn dat is toevalig een van mijn specialiteiten mijn AA voorzitter zei dat ook altijd.
Octaaf zei die zo als jij verslaafd kan zijn aah fijn zo was ik verslaafd he.
heb je nog wat over?quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:05 schreef Octaaf_de_b het volgende:
[..]
Alcohol verslaafd zijn dat is toevalig een van mijn specialiteiten mijn AA voorzitter zei dat ook altijd.
Octaaf zei die zo als jij verslaafd kan zijn aah fijn zo was ik verslaafd he.
uiteraard moet jij om mij lachen.quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:06 schreef NanKing het volgende:
[..]
Hoe flauw het ook is, ik moet wel een beetje om je lachen![]()
.
Sinds wanneer is NB een "pimp met drank-topic" geworden voor pubers?quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:06 schreef Niwa het volgende:
Was dus wel gezellig, hebben nog 2 vlesen martini over.
deze is nog erger dan die van jou he vorige xquote:Op zondag 6 augustus 2006 01:07 schreef Qunix het volgende:
Kan een mod de TT veranderen!
De herinneringenquote:Op zondag 6 augustus 2006 01:07 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
deze is nog erger dan die van jou he vorige x![]()
Van mijn verslaving ? aah ja toen mijn moeke overleed kwam het weer even terug je weet hoe dat gaat he maar gelukkig was daar mijn lieve Miranda die heeft mij gered.quote:
Sebasser wilde het niet geloven.quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:07 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Sinds wanneer is NB een "pimp met drank-topic" geworden voor pubers?
Tegen lelijkheid bestaan enkel chirurgische ingrepen en sporten.quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:05 schreef NanKing het volgende:
[..]
Lieverd wat heb ik nou gezegd, er zijn therapien voor Gilles de la Tourette.
En zo praten doe je maar tegen je mamma, jochie.
Ik snap niet waar die ouders zijnquote:Op zondag 6 augustus 2006 01:07 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Sinds wanneer is NB een "pimp met drank-topic" geworden voor pubers?
Wat zeg je? Je stopt met ademen?quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:08 schreef manhattan het volgende:
[..]
Tegen lelijkheid bestaan enkel chirurgische ingrepen en sporten.
Jammer hoor, dat je je lelijke foto's niet aan ons laat zien zodat we kunnen lachen!
quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:10 schreef oor het volgende:
manhattan en nanking. kappen. genoeg gezeik zo.
Een maand geen chips en ander vet eten ?quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:09 schreef BurgerKing het volgende:
[..]
Ik snap niet waar die ouders zijn.
Maar goed.
Als ik mezelf op me 16de zo had zitten bezatten thuis, nou dan had er wel wat gezwaait.
Nou inderdaadquote:Op zondag 6 augustus 2006 01:09 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik snap niet waar die ouders zijn.
Maar goed.
Als ik mezelf op me 16de zo had zitten bezatten thuis, nou dan had er wel wat gezwaait.
quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:10 schreef oor het volgende:
kappen. genoeg gezeik zo.
Dr zit een rat in mn keukenquote:
Als jij nu ook nog even kapt!quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:11 schreef manhattan het volgende:
[..]
Een maand geen chips en ander vet eten ?
Maybe tomrrow!quote:
Naar UB40 gaan dat is toevalig een van mijn specialiteiten.quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:13 schreef Rekkie het volgende:
Dit jaar en vorig jaar trouwens naar UB40 geweest in HMH
*fap *fap *fap *fap *fap *fap *fap *fap *fap *fapquote:Op zondag 6 augustus 2006 01:13 schreef El_Rolando het volgende:
Míjn bier staat ónderin de koelkast.
[afbeelding]
![]()
Ik dit jaar ookquote:Op zondag 6 augustus 2006 01:13 schreef Rekkie het volgende:
Dit jaar en vorig jaar trouwens naar UB40 geweest in HMH
quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:13 schreef El_Rolando het volgende:
[afbeelding]
![]()
Lekkah!quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:13 schreef El_Rolando het volgende:
[afbeelding]
![]()
Yeps me 2quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:14 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik dit jaar ook![]()
Ben 5 Juli geweest![]()
Mijn Miranda! hoe kom jij aan die foto!quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:13 schreef El_Rolando het volgende:
[afbeelding]
![]()
Ik heb 'm zelf gemaakt.quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:15 schreef Octaaf_de_b het volgende:
[..]
Mijn Miranda! hoe kom jij aan die foto!![]()
Sexy hoorquote:Op zondag 6 augustus 2006 01:16 schreef Biogarde het volgende:
Heb nu de dvd "Homegrown in Holland" opstaan![]()
In Ahoy! Zie je Bi0 ook nog in beeld. Dansende![]()
quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:16 schreef Biogarde het volgende:
Die DVD heb ik ook.... ligt ondertussen meer dan een jaar bij mijn zwagerquote:Op zondag 6 augustus 2006 01:16 schreef Biogarde het volgende:
Dat is Manhattan.quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:15 schreef PsyCha het volgende:
[..]
jezus! wat is dat voor een gedrocht?
OMG! OMG! Had jij zoeen sjirt aan met "UB 40 tour '93quote:
Woar woant ie?quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:16 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Die DVD heb ik ook.... ligt ondertussen meer dan een jaar bij mijn zwager
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |