Aah de Guns And Roses versie.quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:16 schreef Niwa het volgende:
Take me down to the paradise city...
[/me=]Zwijmel[/me]
Mijn Mirandatje!quote:
Is nu op The EDGE rocks!!111 aight niggaquote:Op zondag 6 augustus 2006 01:17 schreef Octaaf_de_b het volgende:
[..]
Aah de Guns And Roses versie.
Guns ''n'' Roses. Daar heb ik nog mee gezongen.
Zingen is namelijk een van mijn specialiteiten Axel Rose zei dat ook altijd.
Octaaf zei die zo als jij kan zingen.. Aah fijn zo kan ik zingen he
Rot op zeg, frietvreter.quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:18 schreef Octaaf_de_b het volgende:
[..]
Mijn Mirandatje!
Ja lap zeg wat hebt jij met mijn dochter gedaan![]()
ben jij een NB-kloon van Albertooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooquote:Op zondag 6 augustus 2006 01:17 schreef Octaaf_de_b het volgende:
[..]
Aah de Guns And Roses versie.
Guns ''n'' Roses. Daar heb ik nog mee gezongen.
Zingen is namelijk een van mijn specialiteiten Axel Rose zei dat ook altijd.
Octaaf zei die zo als jij kan zingen.. Aah fijn zo kan ik zingen he
alias Dirktator alias silvio berlusoniquote:Op zondag 6 augustus 2006 01:19 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ben jij een NB-kloon van Albertoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo![]()
Aah nee toch zeker Alberto is mijn kapper.quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:19 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ben jij een NB-kloon van Albertoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo![]()
ernstig triestquote:Op zondag 6 augustus 2006 01:20 schreef PsyCha het volgende:
[..]
alias Dirktator alias silvio berlusoni![]()
vooraan met de enorme clevage en je handen omhoogquote:
Snapshotje van de DVDquote:
''Aah ja dat weet ik nog.quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:22 schreef Niwa het volgende:
Alberto had een keer snoep gehaald van zijn salaris.
Hij had zoeen lekkere lolly, die heb ik laatst ook nog gehaald bij de jamin.quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:23 schreef Octaaf_de_b het volgende:
[..]
''Aah ja dat weet ik nog.
Dat was in mijn winkeltje. Moeke zei nog dat vind zijn mama vast niet goed maar ik heb haar weten te overtuigen. Hij heeft toen voor 200 frank aan snoep gehaalt. Dat waren nog eens tijden.
Maar tegenwoordig mag hij niet meer alleen naar de winkel zonder zijn moeke.
jij lijkt op die kerel van die ene band manquote:
Jamin?quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:24 schreef Niwa het volgende:
[..]
Hij had zoeen lekkere lolly, die heb ik laatst ook nog gehaald bij de jamin.
Ahh, daar word ik nou ge....zellig van.quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:26 schreef Octaaf_de_b het volgende:
[..]
Jamin?
Aah nee bij de bolle moet je wezen.
De lekkerste lollie's hebben wij. jou laten likken aan een lolly is toevalig een van mijn specaliteiten.
Mijn miranda zegt dat ook altijd . Pa zegt ze zo als jij mij kan laten likken aan u lolly aah ja zo laat ik haar likken aan mijn loly he.
Ah, zwakbegaafd Nederland is ook aanwezig.quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:23 schreef Octaaf_de_b het volgende:
[..]
''Aah ja dat weet ik nog.
Dat was in mijn winkeltje. Moeke zei nog dat vind zijn mama vast niet goe Welkom!d maar ik heb haar weten te overtuigen. Hij heeft toen voor 200 frank aan snoep gehaalt. Dat waren nog eens tijden.
Maar tegenwoordig mag hij niet meer alleen naar de winkel zonder zijn moeke.
Een kenner!quote:
Natuurlijk, ik ben 23 mén...quote:
Zwakbegaafd zijn dat is naar wat ik gehoort heb toevalig een van u specaliteiten.quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:28 schreef manhattan het volgende:
[..]
Ah, zwakbegaafd Nederland is ook aanwezig.
Ola! Ik voel me best wel zwakzinnig vanavond dus ik doe gezellig even mee.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |