Taalgebruik??quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:56 schreef SHE het volgende:
kut topics door elkaar
tot dusver
NEEN op alle antwoorden
precies de filosofie waartegen de spreker van deze quote zich tegen verzette, in zekere zinquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:53 schreef AntonDingeman het volgende:
Socrates
las ik later pasquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:06 schreef SHE het volgende:
Geez....plato vs socrates? kom op zeg
We zeiken nooit elkaars antwoorden af. Dat is niet de sfeer. Het is warm binnen.quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:06 schreef SHE het volgende:
Geez....plato vs socrates? kom op zeg
Raistlin6 + 1quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:09 schreef raistlin6 het volgende:
immanuel kant
god zij dank voor je laatste hintquote:
Ik vind best dat ik ze me daarvoor mag afzeiken.quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:10 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
We zeiken nooit elkaars antwoorden af. Dat is niet de sfeer. Het is warm binnen.
jaja, tender, love, care...gelukkig was anton er snel bij..ik had zelfs verwacht dat hij met de juiste zou komen aangezien zijn eerste repliek er genadeloos dichtbij zatquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:10 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
We zeiken nooit elkaars antwoorden af. Dat is niet de sfeer. Het is warm binnen.
okquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:13 schreef SHE het volgende:
crypitsch, groot denker..heet kant, damesondergoed is het eerste wat me binnenviel bij het woord kant?
ik kon niets anders bedenken dan ondergoed, bij kant
daf +1quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:13 schreef Daffodil31LE het volgende:
Johan en Pierewiet
sorry ik snap je vraag niet.quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:15 schreef SHE het volgende:
Ridder Johan en Pierewiet? of waren zij niet koen?
ik ben al een paar jaar op zoek naar dat liedje van die 2, kan het nergens vindenquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:16 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ach ja, ik blijf toch diep vanbinnen een beetje kinds...
zou je heel misschien op willen houden met plaatjes posten?quote:
het was een vriendelijk verzoek, rustig maar jongenquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:21 schreef marciano_lopez het volgende:
en wie wil je daarvoor meebrengen om me te stoppen?
Heehee, het gaat zelfs over voetballen... Was Haruhi maar hier, die zou het wel wetenquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:23 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Soort Oppassen, maar dan voor Belgen.
Stanley heeft er ook verstand van.quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:24 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Heehee, het gaat zelfs over voetballen... Was Haruhi maar hier, die zou het wel weten
Nee. Die niet.quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:26 schreef AntonDingeman het volgende:
adam's family
Bijna...quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:27 schreef Berkery het volgende:
Nee, dat zijn 'the monsters'
Nog steeds bijnaquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:27 schreef AntonDingeman het volgende:
the monster family
Zoiets. DDT was al goed, maar waar stond die voor? Enfin, dat onthouden we gewoon even voor als ik 'm misschien nog eens stel.quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:27 schreef SHE het volgende:
Of bedoel je het6 in de zin van , DDT, Jaques Ver nog wat?
quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:30 schreef SHE het volgende:
Jaques Vermeire ( sorry, ik heb moeten googlen, want weet niet meer hoe hij heet )
Ja, dat was de speler, maar nog niet de uitleg over DDT. Plus dat je niet mag Googlen plus dat de vraag is ingetrokken.quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:30 schreef SHE het volgende:
Jaques Vermeire ( sorry, ik heb moeten googlen, want weet niet meer hoe hij heet )
Ook al net zo dichtbij...quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:32 schreef Asmodian het volgende:
The Meunsters ofzo?
dat weet je "opeens"? of heb je dat ook opgegoogled?quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:32 schreef SHE het volgende:
ha, Dimitri De Tremmerie, DDT en Bernard Theofiel Waeterslaeghers, BTW
Nee, Addams Family was leuk.quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:33 schreef SHE het volgende:
ow..gaat nu over addams?
En nou is-ie wel goed.quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:33 schreef Asmodian het volgende:
Correctie, Munsters
ik gaf eerlijk toe te hebben gegoogled..ik wist echt niet hoe die jaques verder heette..scuzi, mea culpa..zal het nooit meer doen!!quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:34 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
dat weet je "opeens"? of heb je dat ook opgegoogled?
Verstandig. Er zijn er al wegens eenvoudig "flashen" hun punten kwijtgeraakt.quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:36 schreef SHE het volgende:
[..]
ik gaf eerlijk toe te hebben gegoogled..ik wist echt niet hoe die jaques verder heette..scuzi, mea culpa..zal het nooit meer doen!!
Ok.quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:36 schreef SHE het volgende:
[..]
ik gaf eerlijk toe te hebben gegoogled..ik wist echt niet hoe die jaques verder heette..scuzi, mea culpa..zal het nooit meer doen!!
Yay!quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:35 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
En nou is-ie wel goed.
Herman, Lily, Grandpa, Marilyn en Eddie Munster. Gezellig levend (?) aan 1313 Mockingbird Lane, samen met hun lieve draakje, vleermuis, kat, raaf en goudvissen.
Asmodian +1
nokken nuquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:21 schreef marciano_lopez het volgende:
That's the spirit!quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:36 schreef SHE het volgende:
[..]
Perfect!quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:38 schreef AntonDingeman het volgende:
Thing
Fester
Wednesday
Lurch
Pugsley
Morticia
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:02 schreef yvonne het volgende:
jajong kloont nog steeds, blijf nog maar even weg
Lafferquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:21 schreef marciano_lopez het volgende:
quote:
Vader heet Gomez, maar ja - helemaal goedquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:40 schreef AntonDingeman het volgende:
Cousin It
Grandma
en die vader
zijn de overige 3
Goed, nu de volgende vraag:
Uit welk gezelsschapspel komen deze kaarten?
[afbeelding]
dat is gemeen, ze is nieuw en daarbij gaf ze het eerlijk toe, in tegenstelling tot Irakeezquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:42 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
SHE alle punten weg, net als bij Irakeez? Of heeft ze geen punten nog?
Niet gemeen bedoeld, Irakeez gaf het ook eerlijk toe. We moeten wel consequent zijn.quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:43 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
dat is gemeen, ze is nieuw en daarbij gaf ze het eerlijk toe, in tegenstelling tot Irakeez
jeugdsentiment in optima forma..quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:43 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Stap Op
quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:40 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Vrienden, ik denk trouwens dat we Haruhi even niet terug zullen zien:
Uit het banmeldtopic
[..]
Ik had een berichtje in het FB-topic geplaatst, maar niet gerekend op zulke snelle servicequote:Op zondag 6 augustus 2006 00:41 schreef AntonDingeman het volgende:
Ja ik heb op het NSB-knopje gedrukt
Het is een ruwe diamant. 'Stoerdoenerij' d.m.v. ontoelaatbaar taalgebruik, dat is alles. Het speelt zich allemaal af in VBL, moet je weten.quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:45 schreef Asmodian het volgende:
[..]
En ik begon net aan'm te wennen. Ooit hoop ik te horen waarom hij oorspronkelijk geband is
irakeez plaatste gewoon een tekst van google en deed net alsof hij het bedacht hadquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:44 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Niet gemeen bedoeld, Irakeez gaf het ook eerlijk toe. We moeten wel consequent zijn.
Nevermind.
Ik heb het even niet gevolgd. Heeft ze punten gescoord met geGooglede info? Zo ja dan moet iig dat punt verdwijnen zo niet allenquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:43 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
dat is gemeen, ze is nieuw en daarbij gaf ze het eerlijk toe, in tegenstelling tot Irakeez
Sorry, maar het WW antwoord was recht uit het hoofd...sowieso vind ik je een beetje vijandig vanavond. Pipi issues of gewoon iets tegen mij persoonlijk?quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:42 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
SHE alle punten weg, net als bij Irakeez? Of heeft ze geen punten nog?
Ik kwam af en toe even op VBL, maar niet veel. Dank je wel voor je uitlegquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:47 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Het is een ruwe diamant. 'Stoerdoenerij' d.m.v. ontoelaatbaar taalgebruik, dat is alles. Het speelt zich allemaal af in VBL, moet je weten.
Ik ben een en al liefde, maar alleen door orde kan de warmte bestaan.quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:47 schreef SHE het volgende:
[..]
Sorry, maar het WW antwoord was recht uit het hoofd...sowieso vind ik je een beetje vijandig vanavond. Pipi issues of gewoon iets tegen mij persoonlijk?
Ik ben gek op kennis spelletjes, en wist tot vanavond niet eens van het bestaan alhier af...regels waren dus ook niet helemaal duidelijk en heb eerlijk aangegeven waar ik heb gecheat.
Neem een chill pill...punten kunnen me gestolen worden eigenlijk.
I'm not just some bimbo with big tits
I'm an artist
gaan we kijken..quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:48 schreef Daffodil31LE het volgende:
P Nowee en de ander weet Asmo wel..
Inderdaad!quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:48 schreef Asmodian het volgende:
J. Nowee
Niet doen.quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:49 schreef SHE het volgende:
Iets met nowee, meer kan ik er niet van maken
edit, ik heb konijnen gehouden...vandaar
( voor ik van gegoogle beschuldigd word )
Was je bij dat legendarische moment? Hij had dat dus op MSN van een vriend gekregen, zo luidde de verklaring.. moet weer lachen als ik er aan denk..quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:47 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
irakeez plaatste gewoon een tekst van google en deed net alsof hij het bedacht had
She meldt gelijk al in de post dat ze heef gegoogled.
Mja, never mind idd, misschien heb jij ook wel gelijk.
Stanley is echt de liefheid zelve, we zijn gewoon een beetje 'protective' van ons topic. Ik ben blij dat je zo snel kennis hebt genomen van onze regels en meteen toegeeft die overtreden te hebben. Daarom vind ik het ook prima om clement te zijnquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:47 schreef SHE het volgende:
[..]
Sorry, maar het WW antwoord was recht uit het hoofd...sowieso vind ik je een beetje vijandig vanavond. Pipi issues of gewoon iets tegen mij persoonlijk?
Ik ben gek op kennis spelletjes, en wist tot vanavond niet eens van het bestaan alhier af...regels waren dus ook niet helemaal duidelijk en heb eerlijk aangegeven waar ik heb gecheat. Bij de 2e vraag dus...
Neem een chill pill...punten kunnen me gestolen worden eigenlijk.
I'm not just some bimbo with big tits
I'm an artist
Een van de toppunten van 113 topics AKQ als je't aan mij vraagt. En ik heb er een nieuw woord aan overgehouden, of in ieder geval een nieuwe spelling van een oud woordquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:53 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Was je bij dat legendarische moment? Hij had dat dus op MSN van een vriend gekregen, zo luidde de verklaring.. moet weer lachen als ik er aan denk..Wel een lieve, bescheiden, integere man.
Yay!quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:51 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
gaan we kijken..
[..]
Inderdaad!
Asmodian +1
Hee Soempiequote:
't is niet geluktquote:
Uit de OPquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:57 schreef SHE het volgende:
geen id wie dat is...dus laten we vooral de chitchat beperken en ons richten op de volgende vraag...
quote:Hou het een beetje gezellig!
Mooiquote:Op zondag 6 augustus 2006 01:00 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Vertaalde lyrics gaan nooit vervelen..
Nee, lieverd.. maar je stelt je echt helemaal verkeerd op. Jammer.quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:01 schreef SHE het volgende:
Ah, dit is dus een incrowd only topic
anyways, enjoy! Sjors gaat slapen en dromen over de albatros
![]()
Niet zozeer. Check maar eens op blz 1 hoeveel mensen aan deze quiz meedoenquote:Op zondag 6 augustus 2006 01:01 schreef SHE het volgende:
Slaap lekkerquote:anyways, enjoy! Sjors gaat slapen en dromen over de albatros
![]()
Hoi wyccie!quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:02 schreef wyccie het volgende:
Muiderslot, Berlage?
quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:02 schreef Soempie het volgende:
haar in haarzuilen?
Met een beetje goede wil reken ik dat helemaal goedquote:Op zondag 6 augustus 2006 01:02 schreef Soempie het volgende:
kuipers
quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:07 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Tjezus.. hahaha
Hoezo, probeert Asmo alles Monopolystraten te bewonen?quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:05 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Je houdt wel van de Monopoly straten, Asmo..
quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:05 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Je houdt wel van de Monopoly straten, Asmo..
En hoe oud ben je geworden?quote:
Hoezo? Heeft ie een lijstje met AKQstatistieken van alle users?quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:09 schreef Daffodil31LE het volgende:
't Is niet voor mij hoor, 't is voor Stanley z'n statistieken
quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:09 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
En hoe oud ben je geworden?
't Is niet voor mij hoor, 't is voor Stanley z'n statistieken
Woooooh.... waarom weet je dat?quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:12 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
marcy playground
Dat maak je er zelf van.quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:01 schreef SHE het volgende:
Ik heb weer iets gemist... Wat zei ze dan allemaal?quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:10 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ik vroeg dat bij die Jojoortje, ik dacht echt dat ze 14 was.
SHE voelt zich gewoon nog niet op haar plaats.quote:
Iets over Barbies en Pokemons... Denk ik.quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:13 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ik heb weer iets gemist... Wat zei ze dan allemaal?
Heeey, naar een Groningse gaybar geweest?quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:14 schreef Homdeck het volgende:
ben ik weer
Golden Armsquote:Op zondag 6 augustus 2006 01:15 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Heeey, naar een Groningse gaybar geweest?
Warm je aan dit topic..quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:14 schreef SHE het volgende:
PMS, hekel aan mensen in het algemeen, perfectionistisch en geldingsdrang...laat me!
ik kreeg een kusje van jequote:Op zondag 6 augustus 2006 01:14 schreef SHE het volgende:
PMS, hekel aan mensen in het algemeen, perfectionistisch en geldingsdrang...laat me!
El Rubio is leuker.. daar heb ik nog Nederland-Letland gekeken tijdens EK2004, samen met m'n broer.. mooi rustig en geweldige anekdotes..quote:
Oh, in mijn herinneringen was dat helemaal niet zo vet. Het was in de tijd dat Captain Jack en Monica & Brandy hits scoorden.quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:13 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
was een vette hit toch? 1996 gok ik?
Nu raakt 'ie/ze zéker in de warquote:Op zondag 6 augustus 2006 01:16 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Probeer je zo diegene die straks telt te misleiden?
ja ik zei dat ik naar de bios ging maar ben even bij El Rubio naar binnen gewiptquote:Op zondag 6 augustus 2006 01:15 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Heeey, naar een Groningse gaybar geweest?
Gewiekst, maar we hadden je door... Pirates kijken, yeah rightquote:Op zondag 6 augustus 2006 01:17 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ja ik zei dat ik naar de bios ging maar ben even bij El Rubio naar binnen gewipt
gemeend ook! eenieder die Kant nog in zijn geheugen heeft verdient mijn respect.quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:16 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
ik kreeg een kusje van je![]()
![]()
en ik vind je erg arrogant overkomen, i love it![]()
verder is het handig om je niet meteen ergens middenin te gooien, maar rustig vanaf de buitenkant je erin te laten sijpelen, maar ik vind je wel lief hoor![]()
Zeker als ik het zeg?quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:17 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ik prefereer "het". Zeker als jij 't zegt.
Hm.. ja, daarom viel het op denk ik. Ik vind het niet eens zo'n goed nummer, heb het bij voorbeeld niet en voel nu ook niet de drang om het te luisteren. Het zijn van die golfbewegingen..quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:16 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, in mijn herinneringen was dat helemaal niet zo vet. Het was in de tijd dat Captain Jack en Monica & Brandy hits scoorden.
En eenieder die een Kant-vraag verzint het mijnequote:Op zondag 6 augustus 2006 01:18 schreef SHE het volgende:
[..]
gemeend ook! eenieder die Kant nog in zijn geheugen heeft verdient mijn respect.
dan moet ik je uit de droom helpen : (quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:18 schreef SHE het volgende:
[..]
gemeend ook! eenieder die Kant nog in zijn geheugen heeft verdient mijn respect.
Ik was het nummer straal vergeten tot jullie me er weer aan herinnerden... Thanks a lot for thatquote:Op zondag 6 augustus 2006 01:19 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Hm.. ja, daarom viel het op denk ik. Ik vind het niet eens zo'n goed nummer, heb het bij voorbeeld niet en voel nu ook niet de drang om het te luisteren. Het zijn van die golfbewegingen..
Coole film trouwensquote:Op zondag 6 augustus 2006 01:18 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Gewiekst, maar we hadden je door... Pirates kijken, yeah right
"Moskau" is ook een raaaaar nummer van die groep.quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:19 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik heb nu eigenlijk best wel zin om Eisbär te luisteren. Heb ook nog een remix binnegetrokken namelijk.
Ja, vond ik ook wel, maar bij lange na niet zo goed als deel 1. Een beetje te veel 'vette scenes' die niet echt bijzonder veel samenhang hebben... Wel bijzonder vetquote:
Logisch, beiden geilden op het ding an sichquote:Op zondag 6 augustus 2006 01:19 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
dan moet ik je uit de droom helpen : (
ik heb vanochtend nog een artikel zitten lezen over schopenhauer en daar komt kant ook in voor, vandaar dat ik ook blij was het voor je laatste hint te weten.
'Eisbär'quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:25 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Geen 'incrowd' topic, maar de 'inside jokes' zijn niet van de lucht. Ik vind dat heerlijk.
'Herlaarzen'![]()
Er zijn vast meer mensen die dat doen. Maar dat weet ik eigenlijk niet. Hij heeft wel wat voertuigen gemaakt, en het ziet eruit alsof het van hout gemaakt zou kunnen zijn.quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:24 schreef Nembrionic het volgende:
Is dat diezelfde knakker die ook auto's en boten heeft gemaakt van hout?
Daar past 1 persoon in, als ik het me goed herinner.quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:25 schreef AntonDingeman het volgende:
hoe groot is dat vliegtuig?
Bingo!quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:27 schreef Daffodil31LE het volgende:
Panamarenko misschien?
Wat ben jij koninklijk-gezind zeg... 't Is Wilhelmina. Kostte moeite om er eentje te vinden zonder kroontje.quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:30 schreef AntonDingeman het volgende:
wilhelmina
Nee dat bedoel ik niet.quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:39 schreef Daffodil31LE het volgende:
"Ik had dat kind ook kunnen helpen, maar dan waren er ondertussen miljoenen anderen gestorven" ofzo.
De Manics hadden in ieder geval geen medelijden met hem.quote:Hi Time Magazine Hi Pulitzer Prize
Tribal scars in Technicolor
Bang bang club AK 47 hour
Kevin Carter
Hi Time Magazine Hi Pulitzer Prize
Vulture stalked white piped lie forever
Wasted your life in black and white
Kevin Carter x3
The elephant is so ugly he sleeps his head
Machetes his bed Kevin Carter Kaffir lover forever
Click click click click click
Click himself under
Kevin Carter x3
quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:51 schreef Nembrionic het volgende:
Volgens mij bewonderen ze hem wel
quote:Wasted your life in black and white
wyccie +1quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:51 schreef wyccie het volgende:
White ladder?
Vulture stalked white piped lie foreverquote:
zeg dan Melkuniequote:Op zondag 6 augustus 2006 01:55 schreef dndiek het volgende:
de man van de Campina-reclame
Stanley_Climbfall +1quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:55 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Peer Mascini
ik zat even terug te lezen net.quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:55 schreef shmoopy het volgende:
marciano_lopez gaat even afkoelen wegens ernstig debiele posts.
Laatste dat ik weet was hij bij de Raptors.quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:55 schreef Nembrionic het volgende:
Volgens ESPN bij de Dolphins maar dat is Football
New Jersey Netsquote:Op zondag 6 augustus 2006 01:57 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Laatste dat ik weet was hij bij de Raptors.
Ja hoor.quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:57 schreef AntonDingeman het volgende:
van benthem (2x) angenent
ik las dat ie nogal zat te fucken hierquote:
quote:Op zondag 6 augustus 2006 02:01 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Een Adje Melkert?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |