ik ben al een paar jaar op zoek naar dat liedje van die 2, kan het nergens vindenquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:16 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ach ja, ik blijf toch diep vanbinnen een beetje kinds...
zou je heel misschien op willen houden met plaatjes posten?quote:
het was een vriendelijk verzoek, rustig maar jongenquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:21 schreef marciano_lopez het volgende:
en wie wil je daarvoor meebrengen om me te stoppen?
Heehee, het gaat zelfs over voetballen... Was Haruhi maar hier, die zou het wel wetenquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:23 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Soort Oppassen, maar dan voor Belgen.
Stanley heeft er ook verstand van.quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:24 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Heehee, het gaat zelfs over voetballen... Was Haruhi maar hier, die zou het wel weten
Nee. Die niet.quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:26 schreef AntonDingeman het volgende:
adam's family
Bijna...quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:27 schreef Berkery het volgende:
Nee, dat zijn 'the monsters'
Nog steeds bijnaquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:27 schreef AntonDingeman het volgende:
the monster family
Zoiets. DDT was al goed, maar waar stond die voor? Enfin, dat onthouden we gewoon even voor als ik 'm misschien nog eens stel.quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:27 schreef SHE het volgende:
Of bedoel je het6 in de zin van , DDT, Jaques Ver nog wat?
quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:30 schreef SHE het volgende:
Jaques Vermeire ( sorry, ik heb moeten googlen, want weet niet meer hoe hij heet )
Ja, dat was de speler, maar nog niet de uitleg over DDT. Plus dat je niet mag Googlen plus dat de vraag is ingetrokken.quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:30 schreef SHE het volgende:
Jaques Vermeire ( sorry, ik heb moeten googlen, want weet niet meer hoe hij heet )
Ook al net zo dichtbij...quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:32 schreef Asmodian het volgende:
The Meunsters ofzo?
dat weet je "opeens"? of heb je dat ook opgegoogled?quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:32 schreef SHE het volgende:
ha, Dimitri De Tremmerie, DDT en Bernard Theofiel Waeterslaeghers, BTW
Nee, Addams Family was leuk.quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:33 schreef SHE het volgende:
ow..gaat nu over addams?
En nou is-ie wel goed.quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:33 schreef Asmodian het volgende:
Correctie, Munsters
ik gaf eerlijk toe te hebben gegoogled..ik wist echt niet hoe die jaques verder heette..scuzi, mea culpa..zal het nooit meer doen!!quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:34 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
dat weet je "opeens"? of heb je dat ook opgegoogled?
Verstandig. Er zijn er al wegens eenvoudig "flashen" hun punten kwijtgeraakt.quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:36 schreef SHE het volgende:
[..]
ik gaf eerlijk toe te hebben gegoogled..ik wist echt niet hoe die jaques verder heette..scuzi, mea culpa..zal het nooit meer doen!!
Ok.quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:36 schreef SHE het volgende:
[..]
ik gaf eerlijk toe te hebben gegoogled..ik wist echt niet hoe die jaques verder heette..scuzi, mea culpa..zal het nooit meer doen!!
Yay!quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:35 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
En nou is-ie wel goed.
Herman, Lily, Grandpa, Marilyn en Eddie Munster. Gezellig levend (?) aan 1313 Mockingbird Lane, samen met hun lieve draakje, vleermuis, kat, raaf en goudvissen.
Asmodian +1
nokken nuquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:21 schreef marciano_lopez het volgende:
en wie wil je daarvoor meebrengen om me te stoppen?
That's the spirit!quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:36 schreef SHE het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |