Hm.. ja, daarom viel het op denk ik. Ik vind het niet eens zo'n goed nummer, heb het bij voorbeeld niet en voel nu ook niet de drang om het te luisteren. Het zijn van die golfbewegingen..quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:16 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, in mijn herinneringen was dat helemaal niet zo vet. Het was in de tijd dat Captain Jack en Monica & Brandy hits scoorden.
En eenieder die een Kant-vraag verzint het mijnequote:Op zondag 6 augustus 2006 01:18 schreef SHE het volgende:
[..]
gemeend ook! eenieder die Kant nog in zijn geheugen heeft verdient mijn respect.
dan moet ik je uit de droom helpen : (quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:18 schreef SHE het volgende:
[..]
gemeend ook! eenieder die Kant nog in zijn geheugen heeft verdient mijn respect.
Ik was het nummer straal vergeten tot jullie me er weer aan herinnerden... Thanks a lot for thatquote:Op zondag 6 augustus 2006 01:19 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Hm.. ja, daarom viel het op denk ik. Ik vind het niet eens zo'n goed nummer, heb het bij voorbeeld niet en voel nu ook niet de drang om het te luisteren. Het zijn van die golfbewegingen..
Coole film trouwensquote:Op zondag 6 augustus 2006 01:18 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Gewiekst, maar we hadden je door... Pirates kijken, yeah right
"Moskau" is ook een raaaaar nummer van die groep.quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:19 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik heb nu eigenlijk best wel zin om Eisbär te luisteren. Heb ook nog een remix binnegetrokken namelijk.
Ja, vond ik ook wel, maar bij lange na niet zo goed als deel 1. Een beetje te veel 'vette scenes' die niet echt bijzonder veel samenhang hebben... Wel bijzonder vetquote:
Logisch, beiden geilden op het ding an sichquote:Op zondag 6 augustus 2006 01:19 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
dan moet ik je uit de droom helpen : (
ik heb vanochtend nog een artikel zitten lezen over schopenhauer en daar komt kant ook in voor, vandaar dat ik ook blij was het voor je laatste hint te weten.
'Eisbär'quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:25 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Geen 'incrowd' topic, maar de 'inside jokes' zijn niet van de lucht. Ik vind dat heerlijk.
'Herlaarzen'![]()
Er zijn vast meer mensen die dat doen. Maar dat weet ik eigenlijk niet. Hij heeft wel wat voertuigen gemaakt, en het ziet eruit alsof het van hout gemaakt zou kunnen zijn.quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:24 schreef Nembrionic het volgende:
Is dat diezelfde knakker die ook auto's en boten heeft gemaakt van hout?
Daar past 1 persoon in, als ik het me goed herinner.quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:25 schreef AntonDingeman het volgende:
hoe groot is dat vliegtuig?
Bingo!quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:27 schreef Daffodil31LE het volgende:
Panamarenko misschien?
Wat ben jij koninklijk-gezind zeg... 't Is Wilhelmina. Kostte moeite om er eentje te vinden zonder kroontje.quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:30 schreef AntonDingeman het volgende:
wilhelmina
Nee dat bedoel ik niet.quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:39 schreef Daffodil31LE het volgende:
"Ik had dat kind ook kunnen helpen, maar dan waren er ondertussen miljoenen anderen gestorven" ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |