abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40644658
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 14:42 schreef Devlinsect het volgende:
Als het gaat om een eplosie of 20, jah....
En nog, dit punt is zo vaak voorbij gekomen, het is tot nu toe nog niet overtuigend aangetoond dat er daadwerkelijk eplosies waren.
pi_40645531
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 14:54 schreef haaahaha het volgende:

[..]

En nog, dit punt is zo vaak voorbij gekomen, het is tot nu toe nog niet overtuigend aangetoond dat er daadwerkelijk eplosies waren.
kijk die docu van rick siegel eens. hij heeft gefilmt aan de overkant van de wtc's toen ze instorten.

explosies zijn duidelijk hoorbaar.
"Those willing to sacrifice freedom for safety deserve and shall receive neither."
Benjamin Franklin
pi_40645676
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 15:17 schreef huupia34 het volgende:

[..]

kijk die docu van rick siegel eens. hij heeft gefilmt aan de overkant van de wtc's toen ze instorten.

Er was ook eerder een film gepost waarbij je een aantal 'rommels' of 'donders' hoorde, volgens mij hebben we het over hetzelfde filmpje. Opvallend is dat je bij andere filmpjes die in sommige gevallen dichter bij de wtc torens zijn opgenomen dezelfde rommels of donders weer niet hoort.
pi_40646256
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 15:17 schreef huupia34 het volgende:

[..]

Als ik zoek op Rick Siegel in Youtube, krijg ik niets...

Mmm, videogoogle proberen. Ook niet...
pi_40647173
"Those willing to sacrifice freedom for safety deserve and shall receive neither."
Benjamin Franklin
pi_40647987
quote:
Jep bedankt. Moest ff een filmpje van hem bekijken om er zeker van te zijn dat hij het was (die staart in zijn nek )

Toch heb ik niet de bedoelde video. Hij staat commentaar te geven op de plek waar hij ook heeft gefilmd dus in de buitenlucht. Video duurt 50 minuten of iets dergelijks....

Wat ik ter discussie wil stellen: het geluid van de ontploffingen en wanneer de WTC1&2 in elkaar storten, zie je rookpluimen horizontaal wegschieten (en dat zijn geen ramen die kapot springen door het gewicht IMHO). Te zien hier:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-7152476643487115997&q=rick+siegel
pi_40648059
Lol, die horizontale rookpluimen zijn al eerder besproken.
pi_40648279
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 16:29 schreef haaahaha het volgende:
Lol, die horizontale rookpluimen zijn al eerder besproken.
Graag je reactie. Ook op de ontploffingen graag
pi_40648416
Welke reactie? Waarop? Je hebt de discussie van dit topic en de andere lopende 9/11 discussie niet gevolgd? Daar heb ik al aangegeven hoe ik over de explosies denk en waarom de theorie van plaatsen van explosies niet logisch is. Vragen als, wanneer zijn de explosieven geplaatst, hoe komt het dat de vliegtuigen precies op de plek van de explosies zijn gecrashed en waarom zijn bij die impacts de explosieven + bedradingen niet beschadigd. In plaats dat je zomaar even roept dat je een filmpje hebt waarop het lijkt dat je explosies hoort zou je ook in je eigen woorden kunnen beschrijven hoe jij denkt dat het 1 en ander plaats heeft gevonden.
Ook de horizontale rookpluimen zijn uitvoerig behandeld, in mijn mening zijn worden ze veroorzaakt door de op elkaar klappende verdiepingen.
pi_40648777
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 16:39 schreef haaahaha het volgende:
Welke reactie? Waarop? Je hebt de discussie van dit topic en de andere lopende 9/11 discussie niet gevolgd? Daar heb ik al aangegeven hoe ik over de explosies denk en waarom de theorie van plaatsen van explosies niet logisch is. Vragen als, wanneer zijn de explosieven geplaatst, hoe komt het dat de vliegtuigen precies op de plek van de explosies zijn gecrashed en waarom zijn bij die impacts de explosieven + bedradingen niet beschadigd. In plaats dat je zomaar even roept dat je een filmpje hebt waarop het lijkt dat je explosies hoort zou je ook in je eigen woorden kunnen beschrijven hoe jij denkt dat het 1 en ander plaats heeft gevonden.
Ook de horizontale rookpluimen zijn uitvoerig behandeld, in mijn mening zijn worden ze veroorzaakt door de op elkaar klappende verdiepingen.
Ow wacht. Dit topic is alleen voor mensen die hier regelmatig komen en dus ook posten.

Antwoorden op je vragen:
- Twee maanden van te voren waren 'dubieuze' onderhoudsmonteurs erg lang bezig om luchtkanalen en schachten te bekijken.
- Als je het filmpje gezien had, begint de explosie van boven naar beneden. Dus in de top van de toren.
- Op elkaar klappende verdiepingen? Dan begint het wel erg vroeg voordat de toren naar beneden komt en waarom maar aan één kant en niet twee?
pi_40648898
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 16:49 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

Ow wacht. Dit topic is alleen voor mensen die hier regelmatig komen en dus ook posten.

Antwoorden op je vragen:
- Twee maanden van te voren waren 'dubieuze' onderhoudsmonteurs erg lang bezig om luchtkanalen en schachten te bekijken.
- Als je het filmpje gezien had, begint de explosie van boven naar beneden. Dus in de top van de toren.
- Op elkaar klappende verdiepingen? Dan begint het wel erg vroeg voordat de toren naar beneden komt en waarom maar aan één kant en niet twee?
Het zou een inderdaad een hoop schelen als je je inleest. Of moeten we elke keer de discussie helemaal vanaf 0 beginnen? Zou jij toch ook niet leuk vinden, of wel?
pi_40648992
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 16:53 schreef haaahaha het volgende:

[..]

Het zou een inderdaad een hoop schelen als je je inleest. Of moeten we elke keer de discussie helemaal vanaf 0 beginnen? Zou jij toch ook niet leuk vinden, of wel?
Dan stel ik het nog opnieuw ter discussie. Inclusief de antwoorden op je vragen die ik je gaf.
pi_40649012
Zoek nog eens een film op van de instortende torens. Ik wil wedden dat je niet nog een film kan vinden waar je dergelijke 'explosies' op kunt horen. Ik heb het filmpje zonder de piekmetingen gezien, was inderdaad in een eerder topic gepost, het is 'toevallig' het enige film waarop je op die momenten de 'explosies' kunt horen. En ja, zo'n piekmeter erbij zetten is dan natuurlijk heel makkelijk, maar het toont 0,0 aan.
pi_40649071
Heb je trouwens een bron waarop ik kan teruglezen dat er 2 maanden van te voren 'dubieuze' onderhoudsmonteurs 'erg lang' bezig waren met het bekijken van de luchtkanalen?
  woensdag 9 augustus 2006 @ 16:59:41 #215
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_40649138
Ik vond dit wel een grappige site. Sorry als hij al gepost is.

http://www.thebestpageintheuniverse.net/c.cgi?u=911_morons
Horrible Cunt!
pi_40649386
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 16:56 schreef haaahaha het volgende:
Zoek nog eens een film op van de instortende torens. Ik wil wedden dat je niet nog een film kan vinden waar je dergelijke 'explosies' op kunt horen. Ik heb het filmpje zonder de piekmetingen gezien, was inderdaad in een eerder topic gepost, het is 'toevallig' het enige film waarop je op die momenten de 'explosies' kunt horen. En ja, zo'n piekmeter erbij zetten is dan natuurlijk heel makkelijk, maar het toont 0,0 aan.
Film van de brandweermannen die discussiëren over de demolition? Of wil je een geluidsfragment hebben waar je duidelijk een reeks van ontploffingen hoort?

Een andere film heb ik zo niet waar het duidelijk te horen is. Of journalisten lullen er doorheen of het is van de andere kant gefilmd met een boel stampij erom heen.

Een piekmeter is niets anders dan het geluid wat is opgenomen visueel weer te geven. Het toont wel degelijk wat aan mits je de geluidsprogramma's kent (Wavelab of Soundforge in dit geval). Als je het geluid hoort zonder de piekmetert, hoor je wel degelijk ontploffingen of was het een plaatselijke aardbeving?

Nee, het was zeker de constructie die het niet meer hield en begon te kraken
pi_40649419
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 16:57 schreef haaahaha het volgende:
Heb je trouwens een bron waarop ik kan teruglezen dat er 2 maanden van te voren 'dubieuze' onderhoudsmonteurs 'erg lang' bezig waren met het bekijken van de luchtkanalen?
Ik dacht dat je het 911 gebeuren hebt gevolgd? Zo ja, dan weet je die bron vast wel te vinden
pi_40649447
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 16:59 schreef tong_poh het volgende:
Ik vond dit wel een grappige site. Sorry als hij al gepost is.

http://www.thebestpageintheuniverse.net/c.cgi?u=911_morons
Is idd grappig
pi_40649507
Lol, het is toevallig dat dit net het enige filmpje is waar de 'explosies' op zijn te horen, terwijl er talloze films van de instortingen te bekijken zijn, waaronder zat films die zelfs dichterbij de instortende wtc's zijn opgenomen. Ik bedoel met die piekmeters, als je via eenzelfde programma als die jij opnoemt mooie explosies aan de film toevoegd, vervolgens heel mooi een filmpje maakt met dergelijke piekmeters, wat toont het dan aan? Dat je heel goed bent in het maken van films van eigen aangepaste filmpjes?

Nogmaals, laat me nog eens een paar films zien waar dezelfde 'explosies' op te horen zijn. Deze film is best van een afstand genomen, er zijn films die van dichter zijn opgenomen, ik neem aan dat dan op die films de explosies beter te horen zouden moeten. Bv die film waarop je een verslaggever op een paar 100 meter voor de wtc ziet verslaggeven, enkele minuten voor het instorten. Hij doet z'n verhaal en opeens stort de toren in. Op die film zijn bv geen explosies te horen...
pi_40649539
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 17:07 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

Ik dacht dat je het 911 gebeuren hebt gevolgd? Zo ja, dan weet je die bron vast wel te vinden
Ah , ik dacht het al, je bent er zo 1. Je hebt een film, je roept iets, en het is waar.

Man, in plaats dat je nou met een mooie onderbouwing komt of een link waarop ik kan lezen dat er inderdaad 'vreemde' onderhoudmonteurs 'erg lang' ergens mee bezig zijn, maar nee, dat hoeft allemaal niet. Hilarisch.
pi_40649781
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 17:11 schreef haaahaha het volgende:

[..]

Ah , ik dacht het al, je bent er zo 1. Je hebt een film, je roept iets, en het is waar.

Man, in plaats dat je nou met een mooie onderbouwing komt of een link waarop ik kan lezen dat er inderdaad 'vreemde' onderhoudmonteurs 'erg lang' ergens mee bezig zijn, maar nee, dat hoeft allemaal niet. Hilarisch.
Ik onderbouw mijn shizzle met een video. Kheb weinig gehad aan die Loose Change verhalen. Wat meneer Siegel aanhaald, is nog interessanter.

Hier het hele filmpje van Siegel die ik bedoelde:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-3762231166802308548&q=rick+siegel

Heb ook nog geen enkele onderbouwing of bron van jou gezien. Dus de pot verwijt de ketel

En als je echt geloofd dat die geluidseffecten erin zijn gemonteerd, dan was Siegel niet duffe presentaties over paranoid onderwerpen als 911 gegeven. Dan had hij wel gewerkt bij Universal Studios / Warner Brothers of whatever voor filmmaatschappij om geluidseffecten te monteren. Niemand die het beter kan dan hij. Daar kan Siegel veel geld mee verdienen.

De journalist die dichtbij stond hoeft de ontploffingen niet op de camera te hebben staan, omdat:
- hij in een menigte staat die al veel geluid maakt
- waarnemingen van geluid IS anders zijn als het gefilmd wordt aan de noord kant van de toren dan in het zuiden.
  woensdag 9 augustus 2006 @ 17:25:25 #222
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_40649942
quote:
of een link waarop ik kan lezen dat er inderdaad 'vreemde' onderhoudmonteurs 'erg lang' ergens mee bezig zijn
pas op die stukken zijn in het engels
pi_40650505
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 17:25 schreef merlin693 het volgende:

[..]

pas op die stukken zijn in het engels
Doe eens niet zo kinderachtig
  woensdag 9 augustus 2006 @ 17:46:24 #224
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_40650572
open goal na zn geklaag erover !
pi_40650596
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 17:46 schreef merlin693 het volgende:
open goal na zn geklaag erover !
Hij heeft het één keer gevraagd (dacht ik), en ik vind zijn vraag terecht.
  woensdag 9 augustus 2006 @ 17:48:36 #226
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_40650636
nee hoor.....denk aan de redux tijd waarbij hij engelse texten verboden wilde hebben daar hij geen goed engels kon !. En daar de meesten bronnen in het engels zijn vraag ik me af hoe hij dan mee kan doen in de discussie.
pi_40650674
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 17:48 schreef merlin693 het volgende:
nee hoor.....denk aan de redux tijd waarbij hij engelse texten verboden wilde hebben daar hij geen goed engels kon !
Zwaar offtopic: TRU feedback
  woensdag 9 augustus 2006 @ 17:50:46 #228
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_40650708
tja dan moet je er niet over beginnen en dan mij verwijten dat het off-topic is !
pi_40650769
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 17:50 schreef merlin693 het volgende:
tja dan moet je er niet over beginnen en dan mij verwijten dat het off-topic is !
Oh ja, nu ben ik er over begonnen.
Wie maakt kinderachtige grapjes met een zuigende ondertoon?
Maar zal wel aan mij liggen, kom net uit UFO/jezus topic en daar is de sfeer niet zo tof (om het zacht uit te drukken) dus dat beïnvloedt mijn stemming.
  woensdag 9 augustus 2006 @ 17:53:57 #230
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_40650797
quote:
zuigende ondertoon
kijk dat noemt men nu een koekje van eigen deeg !
pi_40650839
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 17:53 schreef merlin693 het volgende:

[..]

kijk dat noemt men nu een koekje van eigen deeg !
Of olie op het vuur gooien natuurlijk. Dat werkt altijd héél erg goed om de gemoederen te sussen namelijk.
  woensdag 9 augustus 2006 @ 17:56:49 #232
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_40650871
zullen we maar stoppen
pi_40650906
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 17:56 schreef merlin693 het volgende:
zullen we maar stoppen
Nou vooruit dan, omdat je het zo graag wilt
pi_40651112
Is er al een ander filmpje waarop de explosies te horen zijn?
En omdat ik de theorie 'dubieuz onderhoudsmonteurs' die 'heel lang' de luchtschachten te bekijken nog niet eerder had gehoord, ben ik benieuwd naar een bron.
pi_40651428
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 17:19 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

Ik onderbouw mijn shizzle met een video. Kheb weinig gehad aan die Loose Change verhalen. Wat meneer Siegel aanhaald, is nog interessanter.

Hier het hele filmpje van Siegel die ik bedoelde:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-3762231166802308548&q=rick+siegel

Heb ook nog geen enkele onderbouwing of bron van jou gezien. Dus de pot verwijt de ketel
Ik wil best lappen reacties van me uit andere topics in deze discussie posten.
quote:
En als je echt geloofd dat die geluidseffecten erin zijn gemonteerd, dan was Siegel niet duffe presentaties over paranoid onderwerpen als 911 gegeven. Dan had hij wel gewerkt bij Universal Studios / Warner Brothers of whatever voor filmmaatschappij om geluidseffecten te monteren.
Ah,dus dat meneer daar niet werkt bewijst dat er niet gerotzooid is met het filmpje. Ja nee, met dergelijke onderbouwingen kom je ver!
quote:
Niemand die het beter kan dan hij. Daar kan Siegel veel geld mee verdienen.

De journalist die dichtbij stond hoeft de ontploffingen niet op de camera te hebben staan, omdat:
- hij in een menigte staat die al veel geluid maakt
- waarnemingen van geluid IS anders zijn als het gefilmd wordt aan de noord kant van de toren dan in het zuiden.
Wacht even, je punt met het filmpje is dat er mogelijk explosies hebben plaatsgevonden die de enorme wtc torens hebben doen laten instorten. Explosies die (gezien het filmpje) op enkele honderden meters zoniet een paar kilometer ver te horen waren. En explosies zo sterk dat ze de torens hebben laten instorten.
Nu moet ik dus geloven dat er op een film waarbij een interviewer die op een paar honderd meter van de toren staat, laten we zeggen dichtbij, z'n verslag doet en waarbij halverwege de toren instort die explosies nou net NIET hoorbaar zijn? Dat lijkt mij persoonlijk nou niet echt plausibel.
pi_40651773
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 17:19 schreef Devlinsect het volgende:
Dan had hij wel gewerkt bij Universal Studios / Warner Brothers of whatever voor filmmaatschappij om geluidseffecten te monteren. Niemand die het beter kan dan hij. Daar kan Siegel veel geld mee verdienen.
Heeft hij hier toevallig aan meegwerkt?

9-11 Press for truth.

Although independent investigations began within weeks of both Pearl Harbor and the Kennedy assassination, the same was not true of the attacks of September 11th. Most are unaware that formation of the 9/11 Commission was strongly opposed by many in Washington, including the Bush administration. It was only due to pressure from the 9/11 families, led by a particular twelve calling themselves the Family Steering Committee, that, fourteen months after the attacks, the first hearing finally began.

In 9/11: PRESS FOR TRUTH, five of the most prominent members of the Family Steering Committee, including interviews with three of the Jersey Girls, tell their story for the first time, providing the most powerful argument yet for why 9/11 still needs investigation.

Adapting Paul Thompson's definitive Complete 9/11 Timeline (published by HarperCollins as The Terror Timeline), the filmmakers stitch together rare, overlooked news clips, buried stories, and government press conferences, revealing a patternof official lies, deception, and spin.

http://pressfortruth.bravenewtheaters.com/
http://www.911pressfortruth.com/

Trailer
http://video.google.com/videoplay?docid=3594052906572694578
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_40651868
http://www.youtube.com/watch?v=fcUQg3DadaA&mode=related&search=

Maffe evacuaties en Stroomuitval in het WTC voor 11 September 2001, dit was overigens ook al aangegeven in Loose Change 2nd Edition en andere docu's o.a. van Alex Jones.
In2008youwillbeawakened!In2009youwillbetransformed!In2010youwilltranscend.In2011youwillbeenlightened!In2012itwillbeover!
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
  woensdag 9 augustus 2006 @ 18:40:26 #238
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_40652256
Waarom wordt elke helicopter in beeld opnieuw geteld ??

En waarom zouden die 'explosies' op die afstand wel te horen zijn maar dichtbij niet ?
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
pi_40652761
Oud nieuws
quote:
Retired Colonel Donn de Grand-Pre told Alex Jones in an interview last year about a 72 hour symposium that he conducted in Washington D.C. in September 2001, where he assembled a group of military, commercial, and civilian pilots to discuss 911 for 3 days.

The report concluded that the flight crews of the 4 planes on 911 had no control over their aircrafts.

Colonel de Grand-Pre said that what happened on 911 was an administrative coup. The culprits, he said, are part of a neocon group, now in power in the pentagon, that planned it for years.

Colonel de Grand-pre said that a cruise missile hit the pentagon, and flight 93 was taken out by the North Dakota Air Guard, which was stationed in Langley, Virginia. He personally knows the pilot, who fired two sidewinder missiles at the plane, after getting the command from the Adj. General of the State of North Dakota. The colonel said flight 93 had totally unconscious people on board.

There were no cell phone calls. Everybody aboard that aircraft, pilots and crew, were unconscious within 8 to 18 minutes after take-off.
http://suitcaseman.gnn.tv(...)itary_Coup_is_Coming
http://www.the7thfire.com(...)nd-Pre_interview.htm

De "debunkers" zullen hier wel weer 'n antwoord op hebben, vast n publiciteitsgeile dementerende ex millitair o.i.d., Hij propageert zelfs de Pod theorie.

En dit gelooft hij ook: Kennedy's oldest son, JFK's big brother, died in a chase plane with remote controlling in a bomber loaded with explosives as a drone in 1944.

DGP: That is correct.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_40652796
even tvp, nu geen tijd alles te lezen maar ga dat morgen wel doen
pi_40653422
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 18:15 schreef haaahaha het volgende:
Wat echt plausibel is, is dat een vliegtuig als de 747 een hele wolkenkrabber naar beneden kan halen. Mooi recht naar beneden. Dat dan weer wel.

Terecht dat je vraagt om een bron. Geef mij maar is een verklaring dat het wel kan zónder springstof. Als je bij de WTC geweest was en je hebt de rondleiding gehad, weet je dat er wordt vertelt dat het gebouw beschermd is tegen vliegtuigen. Met de nodige schriftelijke verklaringen erbij van de Japanse ontwerper van WTC.

Waarom kan een B52 bommenwerper wel tegen een wolkenkrabber aanvliegen, zonder dat de hele wolkenkrabber naar beneden valt?

Enig idee hoever de afstand was tussen het eiland waar het was gefilmd en het incident? Nee? Praat dan ook niet over kilometers...

Nogmaals, het geluid wat je filmt aan de noordkant van de toren, klinkt anders dan iemand die het filmt van de zuidkant. Waarom? Akoestiek, windrichting etc etc. Factoren die ermee te maken hebben.
pi_40653640
http://www.youtube.com/watch?v=BzUS0qT7rmI

Filmpje bij WTC-7
'Pull everybody out of here' valt duidelijk te horen.
  woensdag 9 augustus 2006 @ 19:42:41 #243
693 ChOas
pi_40654104
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 19:21 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

Wat echt plausibel is, is dat een vliegtuig als de 747 een hele wolkenkrabber naar beneden kan halen. Mooi recht naar beneden. Dat dan weer wel.
767, maar ja, blijkbaar kan zo'n vliegtuig dat.
quote:
Terecht dat je vraagt om een bron. Geef mij maar is een verklaring dat het wel kan zónder springstof. Als je bij de WTC geweest was en je hebt de rondleiding gehad, weet je dat er wordt vertelt dat het gebouw beschermd is tegen vliegtuigen. Met de nodige schriftelijke verklaringen erbij van de Japanse ontwerper van WTC.
En dát was dan weer een boeing 707 waar dat op gebasseerd was.
quote:
Waarom kan een B52 bommenwerper wel tegen een wolkenkrabber aanvliegen, zonder dat de hele wolkenkrabber naar beneden valt?
B25, niet een B52, en het was een ander gebouw... daarbuiten:
quote:
B25
# Length: 52 ft 11 in (16.1 m)
# Wingspan: 67 ft 6 in (20.6 m)
# Height: 17 ft 7 in (4.8 m)
# Wing area: 610 ft² (57 m²)
# Empty weight: 21,120 lb (9,580 kg)
# Loaded weight: 33,510 lb (15,200 kg)
# Max takeoff weight: 41,800 lb (19,000 kg)
quote:
767
Length: 201 ft, 4 in (61.4 m)
Wingspan: 170 ft, 4 in (51.9 m)
Height: 55 ft, 4 in (16.8 m)
Weights
Empty: N/A
Maximum Takeoff: 450,000 lb (204,120 kg)
Dingen zoals snelheden enzo houden we maar helemaal buiten beschouwing.

Ga nu maar weer met je blokken spelen of lees je in
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
pi_40654487
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 19:21 schreef Devlinsect het volgende:

Terecht dat je vraagt om een bron. Geef mij maar is een verklaring dat het wel kan zónder springstof.
Nee, je snapt het niet. Jij roept dat wat er is gebeurd niet kan. Prima, maar onderbouw dat dan ook goed. Jij wil het andersom. Jij wil iets roepen, en ik moet maar aantonen dat wat jij roept niet klopt. Zo werkt het dus niet.
quote:
Als je bij de WTC geweest was en je hebt de rondleiding gehad, weet je dat er wordt vertelt dat het gebouw beschermd is tegen vliegtuigen. Met de nodige schriftelijke verklaringen erbij van de Japanse ontwerper van WTC.

Sjees man, je haalt allemaal onderwerpen aan die al-lang zijn behandeld. Alsof je nieuwe dingen aansnijdt zeg.
Blader een paar pagina's terug, hier:
[9/11] Complot of niet?
of hier: 9/11 discussie: WTC 1 Matrialen Gebouw & Inrichting
hier: 9/11 Van (pseudo-) scepticus tot believer??? #3
of hier: 9/11 Van (pseudo-) scepticus tot believer??? #3
quote:
Enig idee hoever de afstand was tussen het eiland waar het was gefilmd en het incident? Nee? Praat dan ook niet over kilometers...
Ook fijn dat je even aangeeft hoeveel kilometers het wel was. Vertel het me maar, wat was de afstand?
quote:
Nogmaals, het geluid wat je filmt aan de noordkant van de toren, klinkt anders dan iemand die het filmt van de zuidkant. Waarom? Akoestiek, windrichting etc etc. Factoren die ermee te maken hebben.
Lol, nu hebben allerlei factoren wel met de uitkomst te maken, maar je gooit even een voorval als een b52 wat tegen de empire state building er doorheen wat de explosieven bij wtc zou moeten bewijzen.
pi_40654509
quote:
Robert Bowman flew 101 combat missions in Vietnam, and he ran the Star Wars program when it was secret. He was interviewed recently by Alex Jones. Bowman first explained that he is not a wild-eyed conspiracy theorist. He said that the wildest conspiracy theory is the one told by the government. He said we know it was a conspiracy, because there were a lot of people involved. The only question is, who were the conspirators.

Bowman said that we don’t have the evidence to know whether it is LIHOP or MIHOP. Bowman said that the military chain of command could have been innocent tools. He said that the drills that were run on 911, which simulated the exact thing that happened on 911, so confused the people in FAA and NORAD, that they did not know what was real and what was in the exercise. Therefore, Bowman said, the people who carried out the drills should be investigated.
http://suitcaseman.gnn.tv/blogs/14360/Pilot_s_911_Theory
En dat is tot op heden niet gebeurt, en toch accpeteren velen de officiele versie.
quote:
Bowman said that he has been a whistleblower and as a result has been the target of attempted bribery, attempted blackmail; phone taps, CIA harassment, IRS harassment, FBI harassment, and death threats.
Succes Bowman.
Eisenhower1961.
pi_40654584
Alex Jones Report van 8 Aug. 2006, erg bizar.

Gaat o.a. over:
De Elite laat zich injecteren met stemcells en verlengen zo hun leven tot circa 140 jaar, daardoor faken ze ook hun dood voor het publiek, deze stemcells komen met name uit China en worden via Frankrijk naar Nederland vervoerd waarna zij zich laten behandelen in Rotterdam. Mede om deze technologie willen zij een groot deel van de wereldpopulatie uitroeien want ze kunnen het niet aan iedereen geven en voor eeuwig geheimhouden.

http://www.bt-chat.com/?mode=details&info_hash=93f490bc562024b99edbd8b80227c0b38ca7df11
In2008youwillbeawakened!In2009youwillbetransformed!In2010youwilltranscend.In2011youwillbeenlightened!In2012itwillbeover!
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
  woensdag 9 augustus 2006 @ 19:57:41 #247
693 ChOas
pi_40654657
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 19:55 schreef TaLoN.NL het volgende:
Open er een topic over, maar hou het even buiten deze discussie 'kay?

[Stephen Roberts]
pi_40654703
Stemmingmakerij, talon.nl?
pi_40655308
Nee hoor, gewoon ter info. Sorry, maar ik wou er in ieder geval geen topic over openen.
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
pi_40655917
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 22:08 schreef BasOne het volgende:

[..]

FYI, ik heb het officiele raport hier, heb het 2 keer gelezen en verbaas me hoeveel eruit gelaten wordt.

En ik neem niet alles aan wat conspirecy sites me voorschotelen, sommigen daarintegen geloven wel direct alles wat op een debunking site staat.

En je hoeft me niet te beledigen, dat is niet bevordelijk voor een discussie.
Ik ga jou ook geen dingen naar je hoofd slingeren omdat je oogkleppen ophebt.
Capice
kun je me een paar voorbeelden noemen van de onzin van de debunking sites.

want wat ik daar tot nu toe van gezien heb (screw loose change) klopt goed (in ieder geval het instort gebeuren van het wtc)
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')