Omdat je het vreemd vind tov hetgeen je normaal vind. Wanneer je iets vreemd vind is er ook iets wat je in dat geval normaal of logisch had gevonden.quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:05 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Waarom kun je niet iets vreemd vinden zonder dat je daar specifiek een reden voor hebt?
en dat laatste was niet gelukt zonder het instorten van de gebouwen?quote:Op zondag 6 augustus 2006 20:21 schreef Resonancer het volgende:
[..]
ik pik er 1tje uit. Het gaat i.m.o om veel meer geld dan alleen dat goud. Compleet onduidelijk wat er voor en tijdens 9-11 allemaal in andermans zaken verdwenen is. In WTC7 zat o.a. het SEC en de IRS bezig met Enron weet je wel. Dat was i.m.o ook precies de reden dat de hele zaak wel in moest storten, alle sporen uitwissen. In de geraakte vleugel van het Pentagon zaten veel financieel analysten, accountants e.d. Op 10sept meldde Rummsfeld dat het Pentagon wat geld mistte, weet je nog?
Oh ja en Silverstein is er i.m.o. niet slechter op geworden.
9-11 deed de oorlogsmachines (carlyle, halliburton) , beveiligings diensten op volle toeren draaien, olieprijzen omhoog schieten. Dat goud was i.m.o. slechts het kersje.
Ik kan alleen van mezelf met zekerheid zegggen, dat ik 9-11 heel anders had ervaren zonder TV.quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:08 schreef kepler het volgende:
en dat laatste was niet gelukt zonder het instorten van de gebouwen?
en het eerste; zouden ze geen kopieen overal hebben van de belangrijkste documenten in geval van brand?
@BasOne: waarom zouden ze perse de kant willen raken met de minste mensen? Krijgt de regering opeens last van hun geweten en proberen ze zo weinig mogelijk slachtoffers te makenAls de regering al zover is om een vliegtuig in het eigen Pentagon te sturen, dan gaan ze heus niet proberen zo min mogelijk slachtoffers te maken
quote:Willem Middelkoop
Inveztor Nieuwsflash 4 augustus 2006/216
Hamsterende Chinezen, Peak Oil en 911
Zondagavond ging de telefoon. Een verslaggever van Trouw aan de telefoon. Of ik wat wilde vertellen over de ware achtergronden van 911. Hij had begrepen dat ik daar in de Nieuwflash regelmatig over schreef. Ik zelf nooit geprobeerd de theorieën over de ware achtergrond van 911 in de mainstream media te krijgen. Maar als een journalist van de “oude media” geïnteresseerd opbelt krijgt hij natuurlijk wel antwoord. Bovendien werkt mijn vriendin bij die krant.
Het gevolg was een uitgebreid verhaal in Trouw de volgende dag. Daarna mocht ik later deze week aanschuiven bij BNR laat en kwam Intermediair ook nog langs voor een interview. Donderdagavond tijdens een vertoning vaneen nieuwe 911 documentaire van http://www.911eyewitness.com/, georganiseerd door DaanSpeak in de Melkweg, was er bovendien nog een ploeg van TweeVandaag met vragen.
Bestel de DVD van http://www.911eyewitness.com/ met ongelofelijke beelden, analyses en audio (ontploffingen zijn duidelijk hoorbaar).
Het is duidelijk dat bijna vijf jaar na dato journalisten massaal de twijfels over het officiële 911 verhaal beginnen te ontdekken. Dat 911 leeft bij het publiek werd goed duidelijk na de Trouw publicatie. Op de internetsite van Trouw werd het het meest gelezen artikel ooit, 150 mensen kwamen met een inhoudelijke reactie tijdens een dagenlange discussie op de website en maar liefst 4000 mensen stemden online over de vraag “Denkt u dat de Verenigde Staten het WTC op 11 september 2001 zelf opbliezen?” Eenderde antwoordde JA!
quote:Loose Change 2 Nederlandse ondertiteling
Kreeg deze mail net binnen …
Ik heb begin deze week Loose Change 2 met Nederlandse ondertitels geupload naar mijn Google Video account en hij is vandaag actief gezet. Ik zou zeggen, maak er op de diverse websites melding van.
http://video.google.com/videoplay?docid=-1590675314105139271&hl=en
quote:Help, de Chinezen beginnen te hamsteren
Willem Middelkoop op http://www.descopist.nl/
De voorraden goud, zilver, koper, nikkel, en zink raken snel op. Het lijkt een kwestie van tijd voordat één van deze metalen compleet is uitverkocht. Hamsterende Chinezen zijn waarschijnlijk de belangrijkste oorzaak.
China heeft een namelijk groot probleem. Door de enorme export van Chinese producten naar Amerika heeft het land een enorme berg aan dollars verzameld. In totaal gaat het om meer dan een 800 miljard.
Met dit geld kunnen ze relatief weinig doen. De VS accepteert niet dat de Chinezen Amerikaanse bedrijven kopen. Daarom is het geld vooral geïnvesteerd in slecht renderende Amerikaanse staatsobligaties.
Peking heeft nu besloten met de dollars vooral meer grondstoffen te kopen. Er wordt versneld een strategische olievoorraad aangelegd. En volgens verschillende mediaberichten hebben ze staatsbedrijven de opdracht gegeven zoveel mogelijk grondstoffen te kopen en op te slaan.
Deze ontwikkeling zou een goede verklaring zijn voor de enorme prijsstijgingen de afgelopen tijd. Koper vervijfvoudigde in prijs de afgelopen jaren. Maar meest opvallend is de snelle daling aan wereldwijde voorraden. Bij koper daalde deze met negentig procent.
Nikkel is waarschijnlijk het eerste helemaal uitverkocht. De pakhuizen van de Londen Metal Exchange hebben de laatste zes maanden een daling van de voorraden laten zien van 37.000 ton naar 4.100 ton. Als dit zo doorgaat, is het metaal in drie weken op. Zinkvoorraden zijn in één jaar gedaald van 580.000 tot 185.000 ton.
Op de website van Kitco kan je van dag tot dag volgen welk metaal het meest in waarde stijgt of als eerste op is. Kitco in de meest gebruikte website voor beleggers in (edel)metalen.
In mijn opinie is dat stuk uitgekozen vanwege de topografie. Zie deze site voor de aanvliegroute route: http://perso.orange.fr/jpdesm/pentagon/pages-en/trj-appr.htmlquote:Op zondag 6 augustus 2006 20:11 schreef BasOne het volgende:
[..]
En het probleem daarmee is?
Het is een stukje extra bewijs dat het punt is uitgekozen om zo min mogelijk slachtoffers te maken.
Iig in mijn opinie![]()
En zeg nou eens eerlijk, een terrorist en zo min mogelijk slachtoffers? dat gaat niet echt samen.
de impact was inderdaad minder geweest. Ik zat ook in stilte te kijken toen die torens instorten... Maar Bush had die oorlogen en Patriot-act er heus wel door gekregen als ze niet ingestort waren. Het ging om het feit dat er vier doelwitten in de US zonder 'problemen' geraakt konden worden. Het feit dat elke inwoner in de US op elk moment slachtoffer kan worden van een terroristische aanval. Dat hebben de terroristen prima bereikt als de torens ook waren blijven staan.quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:12 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Ik kan alleen van mezelf met zekerheid zegggen, dat ik 9-11 heel anders had ervaren zonder TV.
En ja, 9-11 had door de beelden van het live "instorten" van de torens en de brandweermannen die omhoog stormen om levens te redden op mij 'n heel andere uitwerking dan wanneer de torens langzaam uitgebrand waren.
Helemaal natuurlijk als er op de beelden later vreemde flitsen voor impact te zien zijn.
De oorzaak van die flitsen is naar mijn bescheiden mening nooit overtuigend verklaard.
Er is toch echt geprobeerd om data te recovereren, lijkt me niet dat je dat probeert als er back up's zijn.
WTC7:
American Express Bank International..
Federal Home Loan Bank
U.S. Secret Service
CIA
En de rest...![]()
Als je niet wilt dat anderen iets weten, (geheime diensten, grote bedrijven) dan zorg je ervoor dat je de enige bent die beschikking heeft over die info en wil je helemaal geen kopieen. Of je zorgt ervoor dat alleen jij weet dat die kennis er is.
Over @
Idereen heeft 'n geweten.
Geweten
Had ik het maar geweten
Dan had ik het wel geweten
Dan zou ik alles vergeten
Kennis is macht, macht is schuld
Freek De Jonge...natuurlijk.
Het lijkt mij erg lo0gisch dat als je wat te verbergen of wilt vernietigen je zorgt dat er geen kopieen zijn.quote:Op maandag 7 augustus 2006 09:16 schreef kepler het volgende:
nu ben ik niet zo heel erg thuis in de zakenwereld, maar het lijkt mij erg logisch als ze van de belangrijkste documenten ergens anders (dus echt andere locatie) een kopie hebben liggen. Wat nu als er een brand uitbreekt? Dan ben je alles kwijt... Tuurlijk hebben ze proberen te recoveren, maar dat lijkt me alleen te gaan om de minder belangrijke gegevens waar geen kopieen van waren. Maar goed, dit moeten we misschien aan de topman van de ABN AMRO vragen ofzo![]()
vertragend jah, maaralle onderzoeken zijn dus gewoon door gegaan.quote:Hoe je het ook wendt of keert, het heeft i.i.g. zwaar vertragend gewerkt voor n hoop onderzoeken.
quote:100 m was dus alles wat hij had betaald, en hoeveel kreeg hij daarvoor terug?
120 miljoen per jaar moeten betalen voor een gat in de grond en 4.3 miljard dollar om het WTC weer op te bouwen (wat uiteindelijk 6.3 miljard gaat kosten link)quote:Silverstein Properties and the Port Authority continue to be guided by a lease each signed six weeks before the Sept. 11, 2001, attacks. The lease stipulates that should the complex be destroyed, Silverstein must continue to pay the $120 million a year rent in order to maintain the right to rebuild. Mr. Silverstein has tried to persuade the Port Authority that his closely held company is capable of rebuilding while meeting its massive rent payments. The rent is currently being paid from insurance proceeds, draining the amount available for rebuilding.
www.mindfully.org/Reform/2004/Larry-Silverstein-WTC6dec04.htm
veel winst zal hij er iig niet op maken.quote:In its court papers, Swiss Re shows how Silverstein first tried to buy just $1.5 billion in property damage and business-interruption coverage. When his lenders objected, he discussed buying a $5 billion policy. Ultimately, he settled on the $3.5 billion figure, which was less than the likely cost of rebuilding.
http://www.forbes.com/2003/09/11/cx_da_0911silverstein.html
Bin Laden heeft het zelf dus eventueel gebruikt? Er was een US-spion die de software heeft verkocht aan de russen, die het op hun beurt weer door verkocht hebben aan Bin Laden. De spion is opgepakt en veroordeeld. Wat is nu precies het probleem?quote:Bin Laden's reported possession of Promis may also explain the alleged threatening messages that were received by President Bush while aboard Air Force One on September 11th.
A mild uproar erupted in the days after the WTC attacks when Presidential aide Carl Rove indicated that threatening calls had been placed to Air Force One just hours after the attacks while President Bush was onboard. Some journalists excoriated Rove for suggested that bin Laden might have a mole in the White House who could have given bin Laden the secure codes to reach the aircraft in flight.
Dat durf ik over de onderzoeken van b.v. de Secret Service niet met zekerheid te zeggen gezien bovenstaande uitspraken van medewerkers. Veel onderzoeken moeten het doen met minder info, kun je wel doorgaan met onderzoeken, maar als er niks meer te onderzoeken valt ben je gauw klaar.quote:Op maandag 7 augustus 2006 10:39 schreef kepler het volgende:
vertragend jah, maaralle onderzoeken zijn dus gewoon door gegaan.
Voorlopig heeft hij er tot op heden (na de herbouw zal het waarschijnlijk anders zijn) i.m.o. WEL veel winst op gemaakt. En nee, ik ben geen economoom maar kosten/baten lukt me nog wel.quote:veel winst zal hij er iig niet op maken.
En zo zijn er wel heel veel toevaligheden. Omdat er ook mensen geld verloren hebben zou er geen sprake van ' n complot kunnen zijn door zij de wel veel geld hebben verdient?quote:Toevallig viel het voor deze mensen goed uit, maar hoeveel mensen hebben er niet miljoen (miljarden??) verloren?
I.m.o. is het dus heel slecht onderzocht, de commissie heeft er niet veel werk van gemaakt. Juist als je vermoedt dat het om terroristen ging zou je verwachten dat dit tot op de bodem wordt uitgezocht.quote:En misschien waren het de terroristen zelf wel? Omdat het niet naar Bin Laden viel te traceren, hoeven ze het nog niet zelf gedaan te hebben?
Het ging niet alleen om aandelen in airlines maar ook om o.a verzekeringsmaatschappijen!quote:voor andere verklaringen (het ging al slecht met de airlines, slechte resultaten werder verwacht, aantal put-opties niet extreem hoog, enz)
Dat derden in het bezit zijn van promis software, en de CIA/FBI waarschijnlijk ook.quote:. Wat is nu precies het probleem?
dat is zeker waar. En toch lijkt mij het opblazen van een gebouw nu niet de meest onopvallende oplossingquote:Op maandag 7 augustus 2006 12:01 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Dat durf ik over de onderzoeken van b.v. de Secret Service niet met zekerheid te zeggen gezien bovenstaande uitspraken van medewerkers. Veel onderzoeken moeten het doen met minder info, kun je wel doorgaan met onderzoeken, maar als er niks meer te onderzoeken valt ben je gauw klaar.
[..]
nee hij heeft geen winst gemaakt.Hij moet 120 miljoen dollar per jaar betalen om de rechten te behouden (dat is tot nu toe dus al 600!!! miljoen dollar). Het verzekeringgeld wordt niet op zijn bankrekening gestort, maar moet gebruikt worden om een nieuw WTC te bouwen. Voorlopig draait hij alleen maar verlies en pas winst als de nieuwe gebouwen er staan (alsof het WTC was blijven staan dus)quote:Voorlopig heeft hij er tot op heden (na de herbouw zal het waarschijnlijk anders zijn) i.m.o. WEL veel winst op gemaakt. En nee, ik ben geen economoom maar kosten/baten lukt me nog wel.
en toeval bestaat niet? In de link die ik gaf wordt al een heleboel uitgelegd over die put-opties. Er wordt vaak genoeg een hoop geld verdient met risico-volle investeringen. Toevallig op 9/11 ookquote:En zo zijn er wel heel veel toevaligheden. Omdat er ook mensen geld verloren hebben zou er geen sprake van ' n complot kunnen zijn door zij de wel veel geld hebben verdient?
[..]
dat lijkt me niet meer dan logisch als een FBI-agent het programma door verkooptquote:Dat derden in het bezit zijn van promis software, en de CIA/FBI waarschijnlijk ook.
Ik denk (dus wederom zonder bron, als het niet geeft ...) dat hij bedoelt dat er op 911 iets teveel keer het woord "toeval" voorkomt. Al wat verdacht/onverklaarbaar is, wordt geklasseerd onder toeval/incompetentie, kan mss wel kloppen voor paar zaken maar toch niet voor alles.quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:30 schreef kepler het volgende:
en toeval bestaat niet? In de link die ik gaf wordt al een heleboel uitgelegd over die put-opties. Er wordt vaak genoeg een hoop geld verdient met risico-volle investeringen. Toevallig op 9/11 ook
dat denk ik dus niet. Alles wat onverklaarbaar/toevallig is wordt ook gelijk aangehaald door 'bewijs' in de complot-theorieen... Overal wordt iets achter gezocht, maar niemand die er bij stil staat dat het grootste deel gewoon toeval kan zijn (en het andere deel onverklaarbaar omdat we het niet kunnen reconstrueren/simuleren).quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:53 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ik denk (dus wederom zonder bron, als het niet geeft ...) dat hij bedoelt dat er op 911 iets teveel keer het woord "toeval" voorkomt. Al wat verdacht/onverklaarbaar is, wordt geklasseerd onder toeval/incompetentie, kan mss wel kloppen voor paar zaken maar toch niet voor alles.
Toeval bestaat? Nu word het me te filosofisch.quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:30 schreef kepler het volgende:
en toeval bestaat niet? In de link die ik gaf wordt al een heleboel uitgelegd over die put-opties. Er wordt vaak genoeg een hoop geld verdient met risico-volle investeringen. Toevallig op 9/11 ook
N bron bij je beweringen zou ik wel prettig vinden, dan kan ik het ff na lezen.quote:nee hij heeft geen winst gemaakt.Hij moet 120 miljoen dollar per jaar betalen om de rechten te behouden (dat is tot nu toe dus al 600!!! miljoen dollar).
Ik heb denk ik 'n te rijke fanatasie, i.m.o. zijn er meer mogelijkheden dan alleen de markt analyseren of terroristen vinden.quote:Dan hebben ze software in handen waarmee ze de economische markt kunnen analyseren en eventuele terroristen kunnen vinden.
en dan heb je nog de mensen die teveel drugs gebruikenquote:Op maandag 7 augustus 2006 13:14 schreef displission het volgende:
idd wat unclescorp zegt..en dit gaat dan niet alleen over het WTC. Amerika is echt niet heilig. Dat merk je wel aan meer dingen..en dan kun je toeval..aan de kant schuiven..want "zij" laten niks aan het toeval over. Ik denk dus dat dit een complot is..en dat ze zo nog wel wat meer projecten hebben lopen..waaronder een media-controlled-enviroment in hun eigen land. Uiteindelijk zijn hun woorden uiterst zorgvuldig gekozen en mocht het dan bij een bepaald individu aankomen die ermee naar buiten treed..dan bereik je niet in een klap de hele wereld..met waarheden..danwel totaal andere feiten..als je dat gaat opwegen met de gigantische brainwashing method die we te verduren krijgen..dan is het individu niet echt opgewassen tegen "dat". Vervolgens resulteert dit in een groep..vervolgens..en vervolgens..en dan hun projecten..reken maar dat ze dat ook in de gaten houden..(die groep)
en waar dit heengaat..dat weet niemand..behalve..degene voor wie het bestemd is..en dat is naar mijn mening het meest logisch..maar ook gigantisch destructief..omdat je dan bepaalde machten een dergelijke inpact laat hebben op individuen danwel groepen..waarbij..en nu komt ie: het toeval niet meer bestaat..
je zit hier wel in TRU, dus een beetje filosofisch mag toch wel lijkt mequote:Op maandag 7 augustus 2006 13:20 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Toeval bestaat? Nu word het me te filosofisch.
Before you read this article, conduct this test. Try to purchase some stock, or some futures, a mutual fund or some put options, without providing your identity. Go ahead and try it! See if you get anywhere. Find out what happens when you tell the investment firm that you want to make a huge investment anonymously. It can’t be done.
Then ask yourself this question: How could someone have placed anonymous put options on American Airlines and United Airlines just prior to the attacks of 9/11? Then ask yourself why no one has investigated this suspicious deal. Ask yourself why there has been no attempt by the US government to identify the person who anticipated huge profits from a disaster that was yet to occur.
This CAN NOT BE PERFORMED ANONYMOUSLY! The identity of this person who had foreknowledge of the attack is know and this person’s identity is being protected by our government and this is a fact! Period, end of story.
http://www.tvnewslies.org/html/9_11_-_all_the_proof_you_need.html
In het dik gedrukte stuk staat het al. Silverstein zal het WTC dus herbouwen en heeft maar 2.9 miljard aan verzekerings-geld. In de laatste zin staat ook dat hij verplicht is om het opnieuw te bebouwen voor geschatte kosten van 7 miljard!quote:N bron bij je beweringen zou ik wel prettig vinden, dan kan ik het ff na lezen.
Ik lees o.a. deze beweringen, waar ik het complete overzicht kan vinden en of dit betrouwbare info is? ...
Larry Silverstein invested $386 million in WTC 7. In February of 2002, his company won a settlement of $861 million from Industrial Risk Insurers. Do the math.
http://www.tvnewslies.org/html/9_11_-_all_the_proof_you_need.html
n February of 2002 Silverstein Properties won $861 million from Industrial Risk Insurers to rebuild on the site of WTC 7. Silverstein Properties' estimated investment in WTC 7 was $386 million. So: This building's collapse resulted in a profit of about $500 million!
En volgens mij zijn er nog steeds onderhandelingen mogelijk, hoe het is afgelopen?
The dispute between Mr. Silverstein and the Port Authority surfaced as state and city officials became concerned about the developer's ability to rebuild the entire site, at an estimated cost of more than $7 billion, when there is only $2.9 billion in insurance money available. Under Mr. Silverstein's lease at the trade center, he has both the right and the obligation to rebuild all the commercial space, at an estimated cost of more than $7 billion.
As a result, state officials and Port Authority executives have sought to fashion a new arrangement at ground zero in which they split the site.
http://www.nytimes.com/2006/03/18/nyregion/18rebuild.html
[..]
quote:Silverstein Properties and the Port Authority continue to be guided by a lease each signed six weeks before the Sept. 11, 2001, attacks. The lease stipulates that should the complex be destroyed, Silverstein must continue to pay the $120 million a year rent in order to maintain the right to rebuild. Mr. Silverstein has tried to persuade the Port Authority that his closely held company is capable of rebuilding while meeting its massive rent payments. The rent is currently being paid from insurance proceeds, draining the amount available for rebuilding.
www.mindfully.org/Reform/2004/Larry-Silverstein-WTC6dec04.htm
dat denk je dus, maar hierover is helemaal niks te vinden en al helemaal geen bewijsquote:Ik heb denk ik 'n te rijke fanatasie, i.m.o. zijn er meer mogelijkheden dan alleen de markt analyseren of terroristen vinden.
Er zijn verschillen in toeval.quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:05 schreef kepler het volgende:
Daar zit misschien ook het verschil tussen de zogenaamde gelovers en niet-gelovers, de een gelooft in toeval en de ander niet.
http://www2.eur.nl/fw/hyper/Artikelen/toeval.htmquote:Zo is reeds het feit dat ik besta uiterst toevallig in de zin dat zich van de vele duizenden zaadcellen nu juist die ene zich met de daar aanwezige eicel versmolt en derhalve van de talloos mogelijke versmeltingen nu juist deze ene realiteit werd.
En alles wat indruist tegen de officiele lezing wordt van de hand gedaan als zijnde toeval ... zo blijven we bezig.quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:05 schreef kepler het volgende:
dat denk ik dus niet. Alles wat onverklaarbaar/toevallig is wordt ook gelijk aangehaald door 'bewijs' in de complot-theorieen...
Op wat slaat dit nu weer ?quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:21 schreef kepler het volgende:
en dan heb je nog de mensen die teveel drugs gebruiken
Deze is ook wel leuk ... je bedoelt toch niet de zelfmoordterroristen zelf ?quote:Op maandag 7 augustus 2006 10:39 schreef kepler het volgende:
die put-options. En misschien waren het de terroristen zelf wel?
It has been reported, on a number of occasions, to have been used, via the "back door" to enter secret bank accounts, including accounts in Switzerland and then remove the money in those accounts without being traced. Court documents filed in the various INSLAW trials include documentation of this ability as well as affidavits and declarations from Israeli intelligence officers and assets.quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:34 schreef kepler het volgende:
dat denk je dus, maar hierover is helemaal niks te vinden en al helemaal geen bewijsZo ja dan zie ik dit graag
http://www.damninteresting.com/?p=179quote:At 9:49 a.m. on Saturday July 28, 1945, a B-25 Mitchell bomber accidentally crashed in a thick fog into the north side between the 79th and 80th floors, where the offices of the National Catholic Welfare Council were located. The fire was extinguished in 40 minutes. 14 people were killed in the accident[3].
Of je zoekt de verschillen tussen het WTC (Metalen geraamte) en het empire state building (betonnen kolos) even op.quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:30 schreef pberends het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Empire_State_Building
[afbeelding]
[..]
http://www.damninteresting.com/?p=179.
Ja, in 1945 waren de gebouwen gewoon veel beter.
Onzin. Het 1 hoeft helemaal niet vergelijkbaar te zijn met het ander. Hoeveel brandstof was er aan boord van de bommenwerper? Hoe zat de empire state building in elkaar? Hoe is die wolkenkrabber geraakt? Als je het nieuwsbericht leest en je leest hoe het vliegtuig in het gebouw zat en hoeveel schade het aan het gebouw heeft aangericht, dan is het helemaal niet zo wat je zegt en dat dat gebouw had moeten instorten.quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:18 schreef pberends het volgende:
Volgens "de wetten van de WTC" zou de Empire State Building gewoon lekker moeten neergestort zijn.
Hadden ze in 1973 slechtere bouwtechnieken dan in 1931?quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:33 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Onzin. Het 1 hoeft helemaal niet vergelijkbaar te zijn met het ander. Hoeveel brandstof was er aan boord van de bommenwerper? Hoe zat de empire state building in elkaar? Hoe is die wolkenkrabber geraakt? Als je het nieuwsbericht leest en je leest hoe het vliegtuig in het gebouw zat en hoeveel schade het aan het gebouw heeft aangericht, dan is het helemaal niet zo wat je zegt en dat dat gebouw had moeten instorten.
Meen je dat serieus, pberends? Je snapt toch ook wel dat dit nergens op slaat, of wel?quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:38 schreef pberends het volgende:
[..]
Hadden ze in 1973 slechtere bouwtechnieken dan in 1931?
Insgelijks dudequote:Op maandag 7 augustus 2006 16:35 schreef Elusive het volgende:
laat het maar haaahaha, het heeft geen nut, heb het al meerdere jaren geprobeert, ze zijn al te ver heen![]()
best wel sneu eigenlijk![]()
Nou je toch de meester (ben je soms van de FBI?) bent in het officiële verhaal, hoe verklaar je dit dan?quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:50 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Meen je dat serieus, pberends? Je snapt toch ook wel dat dit nergens op slaat, of wel?
quote:8: Explosievenruikende honden verwijderd
Op 6 september worden honden die explosieven moeten ruiken, uit het WTC verwijderd.
9: Putopties American Airlines, Boeing en United Airlines
Er zijn onevenredig hoge aantallen aankopen van putopties (speculeren dat een aandeel zal dalen) op American Airlines en United Airlines op de beurzen in de dagen voor 11 september geweest.
6 september: Op United Airlines worden 3 150 putopties geplaatst. Op dezelfde dag worden vier maal zoveel putopties dan anders verkocht.
7 september: Op Boeing worden 27 294 putopties geplaatst, meer dan vijf maal het gemiddelde.
10 september: Op American Airlines worden 4 516 putopties geplaatst, bijna elf keer het gemiddelde.
Doe eens niet zo kortzichtig.quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:38 schreef pberends het volgende:
[..]
Nou dat valt gewoon allemaal onder de noemer "Toeval"quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:53 schreef pberends het volgende:
Nou je toch de meester (ben je soms van de FBI?) bent in het officiële verhaal, hoe verklaar je dit dan?
Larry Silverstein heeft z'n WTC-complex voor 3,2 miljard $ verzekerd tegen terrorisme, maar haalt vlak voor de aanslagen een paar honden weg die explosieven kunnen ruiken??quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:58 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Nou dat valt gewoon allemaal onder de noemer "Toeval"
Anders blader je een paar pagina's terug.quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:00 schreef pberends het volgende:
[..]
Larry Silverstein heeft z'n WTC-complex voor 3,2 miljard $ verzekerd tegen terrorisme, maar haalt vlak voor de aanslagen een paar honden weg die explosieven kunnen ruiken??
Gezocht op hond, en niets gevonden.quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:01 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Anders blader je een paar pagina's terug.
Niet Silverstein heeft die honden weggejaagd natuurlijk ... dat was Bush z'n broer ...quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:15 schreef pberends het volgende:
Gezocht op hond, en niets gevonden.
Weest gerust.quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:00 schreef pberends het volgende:
[..]
Larry Silverstein heeft z'n WTC-complex voor 3,2 miljard $ verzekerd tegen terrorisme, maar haalt vlak voor de aanslagen een paar honden weg die explosieven kunnen ruiken??
Zo uitzonderlijk hoog waren de hoeveelheden put-opties eigenlijk niet. In maart 2001 was het aantal put-opties UA dat verhandeld werd zelfs hoger dan in de dagen vlak voor 9/11.quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:53 schreef pberends het volgende:
9: Putopties American Airlines, Boeing en United Airlines
Er zijn onevenredig hoge aantallen aankopen van putopties (speculeren dat een aandeel zal dalen) op American Airlines en United Airlines op de beurzen in de dagen voor 11 september geweest.
6 september: Op United Airlines worden 3 150 putopties geplaatst. Op dezelfde dag worden vier maal zoveel putopties dan anders verkocht.
7 september: Op Boeing worden 27 294 putopties geplaatst, meer dan vijf maal het gemiddelde.
10 september: Op American Airlines worden 4 516 putopties geplaatst, bijna elf keer het gemiddelde.
De hoge aantallen put-opties zouden verklaard kunnen worden door negatieve berichten voor 11 september. Zo daalde het aandeel AA 20% in de maanden voor 9/11. Op www.911myths.com is hierover veel informatie te vinden.quote:"Insight reported that there were repeated spikes in put options on American Airlines during the year before Sept. 11 (June 19 with 2,951 puts, June 15 with 1,144 puts, April 16 with 1,019 and Jan. 8 with 1,315 puts). In the same period, United Airlines had slightly more action (Aug. 8 with 1,678 puts, July 20 with 2,995, April 6 with 8,212 and March 13 with 8,072)."[bron]
quote:More than three days before the events that flattened the World Trade Center and damaged a sparsely occupied, recently fortified sector of the Pentagon, there was more than 25 times the previous average daily trading in a Morgan Stanley put option that made money when thegiant financial institution shares fell below $45. Of course, Morgan Stanley had occupied 22 floors of the North Tower. Its stock dropped 13 percent when the market reopened. Nearby Merrill Lynch’s stock dropped ll.5 percent.
quote:What’s more, there were huge surges in purchase of put options on stocks of reinsurance companies slated to cough up billions to cover losses from the attack, i.e., Munich Re in Germany and the AXA Group in France. Do you really think it was those bozos with box cutters that worked this out, Osama in his cave? Or could it possibly be some sophisticated homegrown types, connected to our Company?
quote:Perhaps it’s no surprise, but Raytheon, maker of Patriot and Tomahawk missiles, watched its stock take off after the attacks. Purchases of call options contracts on Raytheon stock increased sixfold on September 10, 2001.
The Raytheon option contracts made money, if shares were more than $25 each. The price zoomed up nearly 37 percent to $34.04 during the first week after post 9/11 trading.
Parenthetically, Raytheon had also been hit with millions of dollars in fines for padding costs of equipment it sold to the US military. Raytheon also has a hush-hush subsidiary, E-Systems, whose clients include the CIA and NSA, the latter about to make a hostile takeover of the other.
Weet iemand hier iets over? Is het verklaarbaar?quote:And speaking of winners, include the five-year US Treasury Notes. They were bought in unusually high volume before the attack. The buyers realized sizable increases in the Notes’ value after the attack. But this is business as usual again. Some things go up and some go down—with a little help from happenstance and its perpetrators. Not surprisingly, this generated suspicion then an inquiry. What it all meant was something else. [bron]
Is er voor de rest al es stilgestaan bij de valrichting van de top van de wtc's ?quote:The timer scenario also shows us that the fate of flight 93 was as a back up plane, wandering around. In essence waiting in a holding pattern, to INSURE that BOTH towers were hit by jetliners because the success of the ruse depended on that factor. After both towers were hit, it was shot down.
http://algoxy.com/psych/9-11scenario.html#anchor113305quote:The pilot of the flight 11 hit the wrong tower.
quote:I was in high school when the towers were built. And I recall it being explained to me that these modern "skyscrapers" were designed to be brought down safely at the end of their useful lives, with charges preinstalled throughout the building. I can't remember for the life of me where I heard this, and therefore can't prove that it wasn't just a rumor going around (like how the small crosses on Hoover Dam mark where workmen fell down into the concrete as it was being poured; untrue). But I know that I heard it. And I could almost swear that it was from a teacher, who was enlightening the class on this new marvel of modern technology/architecture.
Ik vond deze thread wel intr.quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:37 schreef 6833-228 het volgende:
Weet iemand hier iets over? Is het verklaarbaar?
Mooi, ik zal het eens doorlezen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:07 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Ik vond deze thread wel intr.
http://letsroll911.org/ipw-web/bulletin/bb/viewtopic.php?t=4286
Eg waar? Ik zie gewoon alle plaatjes, ligt dat aan FOK?quote:
Echt veillig zou het niet zijn, wanneer je weet dat er al explosieven in het gebouw zitten waar je in werktquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:04 schreef UncleScorp het volgende:
Zou hier iets van waar kunnen zijn ?
[..]
Niet slechter alleen anders:quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:38 schreef pberends het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |