Ik zou het durven zweren.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:13 schreef SuperwormJim het volgende:
Volgens mij heb jij gewoon rare oren hoor![]()
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:13 schreef SuperwormJim het volgende:
Volgens mij heb jij gewoon rare oren hoor![]()
We kunnen het pas echt goed beoordelen als je tevens een foto plaatst van je tittonsquote:
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:18 schreef Robocock het volgende:
[..]
We kunnen het pas echt goed beoordelen als je tevens een foto plaatst van je tittons![]()
Die vouwen nooit dubbel dus dat zou offtopic zijn.quote:
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:20 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb het ook weleens meegemaakt en mijn oren zijn nog kleiner dan die van jou. Doet inderdaad pijn!
Joh, de mods letten toch nooit opquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:20 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Die vouwen nooit dubbel dus dat zou offtopic zijn.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:22 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb altijd dat ik s'ochtends wakker word en dan is mijn ooglid dubbel geflapt en is er allemaal stof ingekomen en pluizen van mn bed , dan floept ie terug en ben je vervolgens 3 dagen zoet om het pluis te verwijderen!
euw, wat een vreselijk raar oor heb jijquote:
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:22 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb altijd dat ik s'ochtends wakker word en dan is mijn ooglid dubbel geflapt en is er allemaal stof ingekomen en pluizen van mn bed , dan floept ie terug en ben je vervolgens 3 dagen zoet om het pluis te verwijderen!
Nee, echt niet.quote:
Bedoelde met pluis en stof meer gewoon mn laken en kussen overtrek waar ik dan overheen wrijfquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:28 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
klinkt vrij ranzig op je slaapkamer. of lag je uitgeteld op de bank waar normaal de hond slaap?
nee, gewoon op je achterhoofdquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:57 schreef Krijgnouwat het volgende:
Niet op je oor gaan liggen!
jij hebt geen geldboom meer nodigquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:01 schreef hamkaastosti het volgende:
ik heb dat met mijn lul. dan vouwt m'n lul dubbel en als ik dan wakker word dan spuwt ie smarties en kleingeld
geloofde je zusje dat vroeger?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:01 schreef hamkaastosti het volgende:
ik heb dat met mijn lul. dan vouwt m'n lul dubbel en als ik dan wakker word dan spuwt ie smarties en kleingeld
Inderdaad. En dat je hem dan niet eens op kunt tillen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:13 schreef Maikuuul het volgende:
Weetje wat nog kutter is ? op je arm in slaap vallen zodat deze helemaal lam is smorgensvroeg :/ das pas kut !
daspaskut!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:09 schreef ThaKiller het volgende:
hé! of dat je op je arm ligt en dat ie helemaal lam is de volgende ochtend, kennen jullie dat? daspaskut
Weetjewat ook echt kut is, als je arm snachts klem komt te zitten dan is ie sochtends helemaal lam.
Op basis van de foto van mijn oor?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:34 schreef weasel85 het volgende:
Ik vind je stiekem toch wel lief KinkyGiraf
Doe mij er één!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:31 schreef zoalshetis het volgende:
misschien willen mensen die hier last van hebben, een speciale earcushion bestellen bij mij.
hij is zeer comfortabel, gevuld met babyzilverreigerveertjes, daarnaast heeft onze ambachtsman er een bijzondere laag paardehaar op geperst, voor een perfecte afvloeiing van het nachtelijk zweet.
de grondstoffen zijn authentiek gewonnen, wat zorgt voor een optimaal comfort, met als belangrijkste eigenschap dat het oor niet meer kan dubbelklappen.
193 euro ex btw naar rek. nr. 3455667333
ovv van earcushion. eerst overmaken, dan krijgt u het binnen 13 werkdagen aan huis afgeleverd.
ik zal even laten zien hoe hij er uit ziet, the first and only earcushion (copyright)
[afbeelding]
uw oren zullen nooit meer hetzelfde zijn!
IK vind 't een lief oor.quote:
Jeeeejquote:
Ja.quote:
quote:
Ow, jammer.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:57 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
![]()
En hij is ook een beetje van mezelf....
Maar ben wel gevleid hoor, dat jij mijn oor zo leuk vindt!quote:
Zijn je oren dan ook raar? Neem aan dat je die dingen snachts niet in hebt?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:45 schreef JohanTop het volgende:
Nooit last van, en ik heb dan nog wel vreemde oren omdak gehoorapparaten heb..
Ow, gelukkig. Zo is het ook bedoeld. Ziet je andere oor er ook zo uit?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:38 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Maar ben wel gevleid hoor, dat jij mijn oor zo leuk vindt!
Oordeel zelfquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:55 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ow, gelukkig. Zo is het ook bedoeld. Ziet je andere oor er ook zo uit?![]()
Da's gewoon gespiegeld.quote:
Als je er zelf aan likt, schijnt het nog het meest effectief te zijn.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:50 schreef nog.een.keer het volgende:
Via een professioneel onderzoek heb ik me laten informeren dat het helpt om je de avond voor het slapen te laten likken aan je oorlel.
En dan maar spastisch spartelend wanhopig proberen een aangename houding te vinden waarin de kramp snel verdwijntquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:57 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Het is ook vervelend als je des nachts wakker wordt met kramp aan je kuit. Geen idee welke creatieveling op een dergelijk idee komt, maar het doet pijn!![]()
Jakkes, wrijf jij met opengeklapte ogen over laken en kussens?!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:46 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Bedoelde met pluis en stof meer gewoon mn laken en kussen overtrek waar ik dan overheen wrijf! niet vies whehehhe
gauw opstaan en dan schiet hij eruit. Zo kut is datquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:26 schreef Noud_ het volgende:
[..]
En dan maar spastisch spartelend wanhopig proberen een aangename houding te vinden waarin de kramp snel verdwijnt.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:50 schreef nog.een.keer het volgende:
Via een professioneel onderzoek heb ik me laten informeren dat het helpt om je de avond voor het slapen te laten likken aan je oorlel.
Nou wilde ik er nog bij zetten dat ik zelf NIET beschikbaar ben voor de likrol...quote:
Uiteraard. Oorlellikken behoor je niet door een ander uit te laten voerenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:12 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Als je er zelf aan likt, schijnt het nog het meest effectief te zijn.
jammer dat je iemand hebtquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:30 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Op basis van de foto van mijn oor?![]()
quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:19 schreef oor het volgende:
oeh een naamtopic
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |