quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:46 schreef -IksRee- het volgende:
Ik heb er eens 1 met een stuurslot in elkaar geslagen. Dat was wel een goede ervaring.
en je man is ook marokkaans ?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:02 schreef Tinkepink het volgende:
Een Marokkaan heeft mij en mijn man aan elkaar gekoppeld, hij was getuige op onze bruiloft en heeft ook nog twee dagen in de keuken gestaan om voor 30 man te koken.
nee, duitsquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:06 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
en je man is ook marokkaans ?
Sinds mijn vader van 72, met rollator, total loss geslagen is door 3 mocro's, omdatquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:06 schreef Harry_Sack het volgende:
N.a.v 70 nieuwe mosketen in aanbouw in Nederland!!!! , wat zijn jouw goede ervaringen met Marokkanen?
Hij heeft wel eens blonde meisjes mee de trap op genomenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:13 schreef Incomplete het volgende:
[..]
Sinds mijn vader van 72, met rollator, total loss geslagen is door 3 mocro's, omdat
hij niet snel genoeg plaats maakte op de stoep, heb ik zeer veel moeite om
mijn mening genuanceerd te houden als het om mocro's gaat.
En dat jij zo prat gaat over jouw mocro vriendje die het woord intimidatie kent en
in de praktijk uitvoerd zegt mij dat weer genoeg over jouw kijk op een leefbare
maatschappij, waardoor ik bijna begin te twijfelen over wat erger is, een maroc of jouw persoontje.
Oh ja, jij was een Gooise kakker he?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:22 schreef Croupouque het volgende:
Ik heb meer slechte ervaringen met autochtonen dan met allochtonen.
Ik moet het gewoon vragen: mocht je anaal?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:38 schreef Lithion het volgende:
Marokkaanse vriendin en fling gehad.
Eén woord: Dayum!
No comment.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:41 schreef -IksRee- het volgende:
Ik moet het gewoon vragen: mocht je anaal?
Turken vallen mee, joh.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:32 schreef A_L_N_F het volgende:
hier in twente hoofdzakelijk turken.
ook dit volk, jeugdigen, is aan het intimideren, geweldadig en intolerant.
heb helaas heel veel gewelddadige incidenten gezien waar turken/marocs bij betrokken waren.
natuurlijk zijn autochtonen ook niet altijd goed bezig maar marocs en andere mensen van het moslim geloof spannen relatief gezien de kroon.
wel eens wezen stappen in westen land met 2 vriendinnen. toen werden we belaagd door 10 marocjes omdat een vriendin een foto maakte van mij en de andere vriendin en de marocjes dachten dat wij hun fotografeerden...
ik was toen wel blij dat de politie langsreed zodat wij tijd hadden om weg te komen.
eigenlijk alleen goede ervaringen met sorojo's en andere niet moslims
Ehm. Wat is een bedonder-stel? Wie wilde hij bedonderen?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:06 schreef Harry_Sack het volgende: en regelen van een bedonderstel bij de IKEA (wat overigens voor elke zichzelf respecterend kerel een hel is)
Oh, gister heeft m'n Marokkaanse collega ook nog twee keer drinken gehaald voor me. En hij heeft minstens drie leuke grappen gemaakt. Dus dat zijn ook nog goede ervaringen van gister. Minder leuk was dat ie de printer heeft gesloopt, maar een goede ervaring is dat hij hem ook zelf weer heeft gemaakt.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:48 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik heb gister weer heerlijke sex gehad met mijn kutmarokkaantje. En ze heeft ook nog heerlijke opwarmpizza's voor me gemaakt. En bier voor me gehaalt. Tot zover mij goede ervaringen van gister. Vandaag loopt ze alleen maar te zeuren, dus geen goede ervaringen te melden nog.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:54 schreef charon het volgende:
[..]
Ehm. Wat is een bedonder-stel? Wie wilde hij bedonderen?
![]()
Och.... www.maroc.nl en www.marokko.nl: have fun de haat-uitingen jegens niet-moslims, Nederlanders en Westerlingen in het algemeen te tellenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:53 schreef SHE het volgende:
Wat moet het een hel zijn, om als nederlandse marokkaan op het net te surfen en zoveel stupide topics tegen te komen, die eigenlijk elke vorm van respect voor leven ontberen.
Ik denk dat ik ook wel de behoefte zou hebben, een willekeurige hollander finaal in elkaar te timmeren.
Of iets in de fik te steken
Of ergens een bom op te gooien
Gelukkig ben ik geen marokkaan
Is dat hetzelfde als gedag zeggen bij de kassa van de supermarkt, pinnen, je boodschappen zo snel mogelijk in het zakje proppen en dat blijven herhalen?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:49 schreef Prego het volgende:
goede en slechte ervaringen, maar dat geldt voor elke nationaliteit.
Wat een redenering weer !quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:00 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Och.... www.maroc.nl en www.marokko.nl: have fun de haat-uitingen jegens niet-moslims, Nederlanders en Westerlingen in het algemeen te tellen![]()
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:42 schreef freddygonzales het volgende:
Ik heb er geen goeie ervaringen mee....
Please, cut the crap.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:35 schreef Mirage het volgende:
[..]
Wat een redenering weer !
Omdat een spaanse bende alle roodharigen neersteekt is het niet meer dan normaal dat alle rode mensen naar Spanje vertrekken om willekeurig spanjaarden neer te steken ??
![]()
of probeer je hier je eigen stommiteit niet goed te praten met de stommiteit van een groep andere mensen ??
Ik vind dat niet eens zo heel vreemd..vergeet niet dat de marokkaan alhier een beroerder imago heeft dan de pissebed. Hoe zou jij je frustraties uiten?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:00 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Och.... www.maroc.nl en www.marokko.nl: have fun de haat-uitingen jegens niet-moslims, Nederlanders en Westerlingen in het algemeen te tellen![]()
Wat daar mee is? Dat is heel simpel: jij hebt in Marokko namelijk de opgeleide Marokkanen gezien. Marokkanen die aan hun toekomst hebben gewerkt. Ga DAAR met een opgeleide Marokkaan praten en vraag waarom hij denkt dat wij er zo'n hekel aan hebben.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:15 schreef SHE het volgende:
Overigens is deze overtuiging mij ook pas bekomen na een werk bezoek aan Marokko. ( Tanger, Casablanca en nog wat kutdorpen )
Wat mij opviel, was de pracht van de vrouwen, de hoffelijkheid van de heren en de sociale controle. Ik heb daar een heel ander soort marokkaan gezien.
Die wij hier hebben, daar is iets mee...want marokkaans zijn ze nauwelijks.
En wat daar nu precies de reden van is, weet ik niet zeker...maar ik denk dat dat met het beeld van een paar decennia terug te maken heeft, die zelfs deze generatie nog niet van zich af kan schudden.
Ik heb het over een uitspraak van een gids in Marokko van nog geen 3 maanden geleden. Ze hebben zeker de kans om voor zichzelf te zorgen daar, maar dan moeten ze dat nog steeds zelf doen! Hier in Nederland kan ook iedereen een opleiding volgen, of gaan werken, maar heb je ook een aardige groep die EN geen opleiding gaat volgen EN geen zin heeft om te werken.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:04 schreef SHE het volgende:
Ehm, het is niet meer zo dat alleen geitenhoeders naar Nederland komen...er zijn inmiddels 2 generaties over de golf heen? Deze hebben toch alle kansen gehad om voor zichzelf te zorgen?
Feit blijft wel dat de stempel nooit is verdwenen..hoe hard je je best ook doet..je blijft een kut marokkaan.
Dat hebben ze toch echt aan zichzelf te danken. NL stikt van de immigranten en geen heeft zo'n slechte reputatie als de Marokkanen opgebouwd en ze zijn niet eens de grootste immigrantengroep.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:04 schreef SHE het volgende:
Ehm, het is niet meer zo dat alleen geitenhoeders naar Nederland komen...er zijn inmiddels 2 generaties over de golf heen? Deze hebben toch alle kansen gehad om voor zichzelf te zorgen?
Feit blijft wel dat de stempel nooit is verdwenen..hoe hard je je best ook doet..je blijft een kut marokkaan.
Je bedoelt zo'n reputatie als Surinamers die tig jaar geleden hadden? En alles wat uit Nederlands-Indie terugkwam daar weer voor? En je bedoelt die reputatie dat 10 jaar geleden alles met een kleurtje een stinkturk was? En die reputatie dat elke stinkturk nu een kutmarokkaan is?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:27 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Dat hebben ze toch echt aan zichzelf te danken. NL stikt van de immigranten en geen heeft zo'n slechte reputatie als de Marokkanen opgebouwd en ze zijn niet eens de grootste immigrantengroep.
Het is omdat ze zich zo misdragen ze die naam hebben gekregen, niet andersom. Het is trouwens geen NLs ding want in ieder Europees land gaat het slecht met Marokkaanse/Noord-Afrikaanse immigranten.
We zullen zien. Jij hoopt het natuurlijk anders ben je de sjaak.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:43 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Je bedoelt zo'n reputatie als Surinamers die tig jaar geleden hadden? En alles wat uit Nederlands-Indie terugkwam daar weer voor? En je bedoelt die reputatie dat 10 jaar geleden alles met een kleurtje een stinkturk was? En die reputatie dat elke stinkturk nu een kutmarokkaan is?
Of bedoel je die reputatie die over 10 jaar weer is toebedeelt aan Antilianen of Polen of godmagwetenwie dan weer?
Want waarom ben ik dan de sjaak?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:49 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
We zullen zien. Jij hoopt het natuurlijk anders ben je de sjaak.
Daar zou je best wel eens gelijk im kunnen hebben...quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:04 schreef iraanse_malloot het volgende:
trieste mensen hier niet te gelovenonderling goede en slechte ervaringen met marokkanen, delen.
Volgens jullie komen ze echt van een ander planeet hè?
Mee eens, dit topic lijkt net alsof we in Nederland met Satan himself te maken hebben.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:53 schreef SHE het volgende:
Wat moet het een hel zijn, om als nederlandse marokkaan op het net te surfen en zoveel stupide topics tegen te komen, die eigenlijk elke vorm van respect voor leven ontberen.
Ik denk dat ik ook wel de behoefte zou hebben, een willekeurige hollander finaal in elkaar te timmeren.
als mensen echt slechte ervaringen hebben mogen ze dat hier toch melden?quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:59 schreef Maerycke het volgende:
God wat een sneu topicWat is het toch eng voor al die blanke puberjongetjes om met andere mensen om te gaan zeg... Losers
kwam een glimlach op me gezicht.....quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:54 schreef _The_General_ het volgende:
Marokkanen zijn vriendelijke mensen. Ze komen met tien man bij je staan en vragen of je problemen hebt!
Lees de topictitel eensquote:Op maandag 7 augustus 2006 12:20 schreef baskabel4 het volgende:
[..]
als mensen echt slechte ervaringen hebben mogen ze dat hier toch melden?
...dat vragen ze namelijk in dit topic....
Lees dan de eerste regel van de OP eensquote:Op maandag 7 augustus 2006 12:34 schreef baskabel4 het volgende:
je mag de tt lezen als 'ervaringen"
en dat zijn soms slechte....so what?
je zal gelijk krijgen he?quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:35 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Lees dan de eerste regel van de OP eens![]()
Daar hebben we de frontpage voorquote:Op maandag 7 augustus 2006 12:40 schreef baskabel4 het volgende:
[..]
je zal gelijk krijgen he?
wat heb je nou aan een leeg topic?
kan je beter wat slechte ervaringen erbij zetten.....
Wel de splinter in het oog van de ander zien, maar niet de balk in het eigen oog.quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:59 schreef Maerycke het volgende:
God wat een sneu topicWat is het toch eng voor al die blanke puberjongetjes om met andere mensen om te gaan zeg... Losers
maakt niet uit,we begrijpen elkaar....quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:41 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
oke,sorry baskabel ik zit fout en jullie posts begrijp ik heel goed,zelf heb ik eigenlijk ook alleen maar slechte ervaringen met marrokanen![]()
Zeg, je zit Vanilla Ice toch niet te dissen he?quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:34 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Okay, okay.. en blanke mannetjes die in hun puberjongetjesstadium zijn blijven hangen ook.
Who me?quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:47schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Zeg, je zit Vanilla Ice toch niet te dissen he?
het feit dat je dit opschrijft wil toch wel zeggen dat je het bijzonder vind dat er niks gebeurt...quote:dit weekend zaterdag rond 04.30 nog doorgehuppeld...die mannen doen me niks ... en en dan hoor je dat er overvallen, verkrachtingen zijn daar... heel gevaarlijk zegt men... ZEGT MENT!!!
beetje... ken jij de minder aangename, slechte buurten van Schaarbeek-brussel? het leeds plein?quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:58 schreef baskabel4 het volgende:
[..]
het feit dat je dit opschrijft wil toch wel zeggen dat je het bijzonder vind dat er niks gebeurt...
quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:29 schreef AcidBurner het volgende:
[..]
beetje... ken jij de minder aangename, slechte buurten van Schaarbeek-brussel? het leeds plein?
vraag het maar aan elke brusselaar ... die komen daar 's nachts niet meer... zelfs politie komt daar niet meer....maar ik maak er een hobby van om 's nachts te voet naar huis te wandelen... dat duurt zo een uurtje en dan kan ik fris en monter mijn bedje in. ook weiger ik te geloven dat je in sommige buurten niet meer kan komen ..allemaal zever... alleen in Molenbeek daar kom ik niet want dat is echt gevaarlijk. echt wel.
ik ken de buurt en ik zelf vind het niet zo bijzonder, het zijn vrienden van me die het heel gevaarlijk vinden.. ik wil maar zeggen ... er wordt zoveel gezegd... rascisme teert erop... maar in feite zijn we allemaal gewoon mensen die vooruit willen he... blank of kleurling of whatever ... is voor mij allemaal gelijk :-)
Hear hear.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:53 schreef SHE het volgende:
Meneer de IT-man? Ooit wel eens rondgesnuffeld tussen het witte VMBO-volk? Dan ga je je namelijk ook schamen dat je van kaas houdt.quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:27 schreef helldeskr het volgende:
Over het algemeen heb ik alleen maar goede ervaring met " buitenlanders" op kantoor.
Maar daar zit hem nu precies de kneep...om bij mij op de afdeling te kunnen werken heb je een aardige bak IT kennis nodig.
Dus over het algemeen zitten er gasten met een redelijke opleiding en ze spreken goed nederlands.
Oftewel de heren zijn geintergreerd...geen probleem dus.
Iedereen wil werken en wil ook leren..anders ontsla ik ze persoonlijk.
Maar dit is dus een volledig ander type dan de kutmarrokaan op t vmbo.
Dat is echt het schuim van de samenleving...een totaal gebrek aan zelfrespect zorgt ervoor dat ze het met geweld proberen af te dwingen van alles en iedereen om hen heen.
welke maat is dat?quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:55 schreef steeg het volgende:
grappig dat sommigen zich vrij voelen te spreken over 'alle andere afwijkenden' omdat ze toevallig een maat hebben die eigenlijk ook bij de 'afwijkenden' hoort maar in hun ogen toch een goede kerel is. Ik kan me wel voorstellen hoe dom je dan denkt
Dat is juist negatief. Hij onderdrukte je moeder en wil laten merken dat hij een sterke man is en zij een zwakke vrouw.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:04 schreef arneaux het volgende:
Bij ons in de voortuin is onlangs een boom weggehaald. Mn moeder stond daarna in haar 1tje de wortel uit de grond te hakken, vervolgens komt de overbuurman, een Marokaan, vertellen dat hij het er niet mee eens is dat een vrouw zulk werk doet. Een kwartier later komt hij terug met een bijl en hakt zelf de wortel uit de grond.
ja...maar jij bent zelf marokaan!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:21 schreef Murphy22x het volgende:
Ik merk juist een groot verschil tussen marokkanen in grote en minder grote steden.
Ik ben altijd opgegroeid in Alphen a/d Rijn, daar heb je best veel overlast van marokkanen die uit het niets naar je schreeuwen, ruzie willen maken en ook overlast in de stad op koopavond bijvoorbeeld.
Nu ben ik een aantal maanden geleden in R'dam komen wonen, (voor de kenners, in het oude noorden nabij de zwaanhals) wat toch een aardig marokkaanse wijk is. Hier zijn mijn ervaringen juist heel positief, mensen groeten mij vriendelijk, geen gekke opmerkingen, ieder doet zijn ding en de marokkaanse supermarkt (naja veredelde kruidenierswinkel) op de hoek is ideaal! Net als de marokkaanse bakker! Ik heb hier echt niets te klagen.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:16 schreef Pranfeuri het volgende:
[..]
Dat is juist negatief. Hij onderdrukte je moeder en wil laten merken dat hij een sterke man is en zij een zwakke vrouw.
Die van nature blond is? Niet dusquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:22 schreef baskabel4 het volgende:
[..]
ja...maar jij bent zelf marokaan!
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:46 schreef -IksRee- het volgende:
Ik heb er eens 1 met een stuurslot in elkaar geslagen. Dat was wel een goede ervaring.
Dat zijn Turken, schlemiel.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:13 schreef VeX- het volgende:
Ze maken heerlijke broodjes döner.
Slechte metafoor, want hyena's zijn wél sociaal.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:22 schreef kleinvogelijn het volgende:
Afgezien van één goede, vriendelijke, nette en studerende Marokkaan, heb ik alleen maar slechte meegmaakt. Crimineel, brutaal, respectloos, vervelend, asociaal, noem het maar op.
Laatst werden moeders en ik nog 'bedreigd' bij een tuincentrum, toen een groepje mocro's op fietsen van mening was dat mijn moeder ze had willen aanrijden toen ze wilde afslaan met de auto.
Of we onze kankerbek wilden houden en dat we moesten oppassen, want "dit is niet jullie gebied hier". En daar zaten ook ventjes van naar ik schat 10 jaar oud bij...
Voor mij zijn ze synoniem aan hyena's: laag bij de grondse beesten die alleen maar in groepjes opereren. In hun eentje gaan ze er vandoor met de staart tussen de benen.
Tja, dan weet ik niets meer.quote:
Sociaal ten opzichte van elkaar ja.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:27 schreef Rio het volgende:
Slechte metafoor, want hyena's zijn wél sociaal.
Ach tja....quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:01 schreef Ringo het volgende:
[..]
Meneer de IT-man? Ooit wel eens rondgesnuffeld tussen het witte VMBO-volk? Dan ga je je namelijk ook schamen dat je van kaas houdt.
Marokko for president!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |