abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 augustus 2006 @ 15:29:54 #101
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_40574402
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 12:58 schreef baskabel4 het volgende:

[..]

het feit dat je dit opschrijft wil toch wel zeggen dat je het bijzonder vind dat er niks gebeurt...
beetje... ken jij de minder aangename, slechte buurten van Schaarbeek-brussel? het leeds plein?
vraag het maar aan elke brusselaar ... die komen daar 's nachts niet meer... zelfs politie komt daar niet meer....maar ik maak er een hobby van om 's nachts te voet naar huis te wandelen... dat duurt zo een uurtje en dan kan ik fris en monter mijn bedje in. ook weiger ik te geloven dat je in sommige buurten niet meer kan komen ..allemaal zever... alleen in Molenbeek daar kom ik niet want dat is echt gevaarlijk. echt wel.

ik ken de buurt en ik zelf vind het niet zo bijzonder, het zijn vrienden van me die het heel gevaarlijk vinden.. ik wil maar zeggen ... er wordt zoveel gezegd... rascisme teert erop... maar in feite zijn we allemaal gewoon mensen die vooruit willen he... blank of kleurling of whatever ... is voor mij allemaal gelijk :-)
pi_40579892
Ik weet niet of dat wel zo wijs is om hier neer te zetten ...
pi_40581095
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 15:29 schreef AcidBurner het volgende:

[..]

beetje... ken jij de minder aangename, slechte buurten van Schaarbeek-brussel? het leeds plein?
vraag het maar aan elke brusselaar ... die komen daar 's nachts niet meer... zelfs politie komt daar niet meer....maar ik maak er een hobby van om 's nachts te voet naar huis te wandelen... dat duurt zo een uurtje en dan kan ik fris en monter mijn bedje in. ook weiger ik te geloven dat je in sommige buurten niet meer kan komen ..allemaal zever... alleen in Molenbeek daar kom ik niet want dat is echt gevaarlijk. echt wel.

ik ken de buurt en ik zelf vind het niet zo bijzonder, het zijn vrienden van me die het heel gevaarlijk vinden.. ik wil maar zeggen ... er wordt zoveel gezegd... rascisme teert erop... maar in feite zijn we allemaal gewoon mensen die vooruit willen he... blank of kleurling of whatever ... is voor mij allemaal gelijk :-)
  maandag 7 augustus 2006 @ 18:56:10 #104
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_40581213
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 17:53 schreef SHE het volgende:
Wat moet het een hel zijn, om als nederlandse marokkaan op het net te surfen en zoveel stupide topics tegen te komen, die eigenlijk elke vorm van respect voor leven ontberen.

Ik denk dat ik ook wel de behoefte zou hebben, een willekeurige hollander finaal in elkaar te timmeren.
Of iets in de fik te steken

Of ergens een bom op te gooien

Gelukkig ben ik geen marokkaan
Hear hear.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  maandag 7 augustus 2006 @ 19:01:26 #105
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_40581400
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 13:27 schreef helldeskr het volgende:
Over het algemeen heb ik alleen maar goede ervaring met " buitenlanders" op kantoor.
Maar daar zit hem nu precies de kneep...om bij mij op de afdeling te kunnen werken heb je een aardige bak IT kennis nodig.
Dus over het algemeen zitten er gasten met een redelijke opleiding en ze spreken goed nederlands.
Oftewel de heren zijn geintergreerd...geen probleem dus.
Iedereen wil werken en wil ook leren..anders ontsla ik ze persoonlijk.
Maar dit is dus een volledig ander type dan de kutmarrokaan op t vmbo.
Dat is echt het schuim van de samenleving...een totaal gebrek aan zelfrespect zorgt ervoor dat ze het met geweld proberen af te dwingen van alles en iedereen om hen heen.
Meneer de IT-man? Ooit wel eens rondgesnuffeld tussen het witte VMBO-volk? Dan ga je je namelijk ook schamen dat je van kaas houdt.

Marokko for president!
pi_40583319
grappig dat sommigen zich vrij voelen te spreken over 'alle andere afwijkenden' omdat ze toevallig een maat hebben die eigenlijk ook bij de 'afwijkenden' hoort maar in hun ogen toch een goede kerel is. Ik kan me wel voorstellen hoe dom je dan denkt
Does the name Dr Pavlov ring a bell?
pi_40583730
Genoeg positieve ervaringen, ook negatieve. Een maat van me werd in Den Haag door 2 Marokkanen onder schot gehouden (het pistool werd tegen z'n buik gedrukt en doorgeladen) en moest z'n telefoon, portemonnee en Ipod inleveren. Ik heb met veel Marokkanen getraind en die vind ik stuk voor stuk oké.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  maandag 7 augustus 2006 @ 20:08:05 #108
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_40583800
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 19:55 schreef steeg het volgende:
grappig dat sommigen zich vrij voelen te spreken over 'alle andere afwijkenden' omdat ze toevallig een maat hebben die eigenlijk ook bij de 'afwijkenden' hoort maar in hun ogen toch een goede kerel is. Ik kan me wel voorstellen hoe dom je dan denkt
welke maat is dat?
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_40585475
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 21:16 schreef manhattan het volgende:

[..]

Please, cut the crap.
dat is juist satire...
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 00:49:05 #110
114609 baskabel4
lastig plassen met erectie...
pi_40594927
laat maar....
Bas heeft gesproken...
pi_40594995
Die ene die mijn bumper kuste, dat was een goede ervaring!
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 00:52:15 #112
114609 baskabel4
pi_40595023
totdat je goed keek en zag dat je bumper weg was.......
Bas heeft gesproken...
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 01:04:05 #113
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_40595349
Bij ons in de voortuin is onlangs een boom weggehaald. Mn moeder stond daarna in haar 1tje de wortel uit de grond te hakken, vervolgens komt de overbuurman, een Marokaan, vertellen dat hij het er niet mee eens is dat een vrouw zulk werk doet. Een kwartier later komt hij terug met een bijl en hakt zelf de wortel uit de grond.

Een goede vriend van me is een Marokaan. Hij hefet eerst mavo gedaan, toen mbo, en gaat nu afsturen op HBO niveau als maatschappijleraar.

Volgens mij is het gewoon heel simpel, je behandeld mensen zoals je zelf behandeld wil worden. En als je als Marokaan altijd maar argwanende blikken krijgt snap ik dat je dat beu bent en je een afstand creeërd. En tuurlijk er zitten rotte appels tussen, maar ik geloof dat we als Nederlanders ook niet onverdeeld trots op elkaar kunnen zijn.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 01:13:45 #114
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_40595575
Ze maken heerlijke broodjes döner. Maar niet alle. Je moet ze namelijk niet allemaal over dezelfde kam scheren.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 01:14:43 #115
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_40595597
Geen ervaring mee, hier wonen geen marokkanen. .
pi_40595628
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 01:04 schreef arneaux het volgende:
Bij ons in de voortuin is onlangs een boom weggehaald. Mn moeder stond daarna in haar 1tje de wortel uit de grond te hakken, vervolgens komt de overbuurman, een Marokaan, vertellen dat hij het er niet mee eens is dat een vrouw zulk werk doet. Een kwartier later komt hij terug met een bijl en hakt zelf de wortel uit de grond.
Dat is juist negatief. Hij onderdrukte je moeder en wil laten merken dat hij een sterke man is en zij een zwakke vrouw.
pi_40595724
Ik merk juist een groot verschil tussen marokkanen in grote en minder grote steden.

Ik ben altijd opgegroeid in Alphen a/d Rijn, daar heb je best veel overlast van marokkanen die uit het niets naar je schreeuwen, ruzie willen maken en ook overlast in de stad op koopavond bijvoorbeeld.

Nu ben ik een aantal maanden geleden in R'dam komen wonen, (voor de kenners, in het oude noorden nabij de zwaanhals) wat toch een aardig marokkaanse wijk is. Hier zijn mijn ervaringen juist heel positief, mensen groeten mij vriendelijk, geen gekke opmerkingen, ieder doet zijn ding en de marokkaanse supermarkt (naja veredelde kruidenierswinkel) op de hoek is ideaal! Net als de marokkaanse bakker! Ik heb hier echt niets te klagen.
His masters voice...
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 01:22:50 #118
114609 baskabel4
pi_40595755
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 01:21 schreef Murphy22x het volgende:
Ik merk juist een groot verschil tussen marokkanen in grote en minder grote steden.

Ik ben altijd opgegroeid in Alphen a/d Rijn, daar heb je best veel overlast van marokkanen die uit het niets naar je schreeuwen, ruzie willen maken en ook overlast in de stad op koopavond bijvoorbeeld.

Nu ben ik een aantal maanden geleden in R'dam komen wonen, (voor de kenners, in het oude noorden nabij de zwaanhals) wat toch een aardig marokkaanse wijk is. Hier zijn mijn ervaringen juist heel positief, mensen groeten mij vriendelijk, geen gekke opmerkingen, ieder doet zijn ding en de marokkaanse supermarkt (naja veredelde kruidenierswinkel) op de hoek is ideaal! Net als de marokkaanse bakker! Ik heb hier echt niets te klagen.
ja...maar jij bent zelf marokaan!
Bas heeft gesproken...
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 01:35:43 #119
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_40595982
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 01:16 schreef Pranfeuri het volgende:

[..]

Dat is juist negatief. Hij onderdrukte je moeder en wil laten merken dat hij een sterke man is en zij een zwakke vrouw.
. Half vol half leeg vriend.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
pi_40596007
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 01:22 schreef baskabel4 het volgende:

[..]

ja...maar jij bent zelf marokaan!
Die van nature blond is? Niet dus

Gros van de mensen is toch narrow-minded dus zullen altijd blijven kankeren op marokkanen in het algemeen, blijft jammer.
His masters voice...
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 01:38:16 #121
64749 Jesuz
Jesuz networks inc.
pi_40596031
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 14:46 schreef -IksRee- het volgende:
Ik heb er eens 1 met een stuurslot in elkaar geslagen. Dat was wel een goede ervaring.
Jesuz style
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 01:51:28 #122
114609 baskabel4
pi_40596223
die andere was er met je fiets vandoor?
Bas heeft gesproken...
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 04:06:02 #123
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_40597736
Bij Malabata heb ik positieve ervaringen
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 07:27:30 #124
128778 toetjuh
toettoet!!!!
pi_40598577
nee kan er geen 1 bedenken
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 07:35:00 #125
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_40598639
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 01:13 schreef VeX- het volgende:
Ze maken heerlijke broodjes döner.
Dat zijn Turken, schlemiel.
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 09:33:04 #126
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_40600044
ik ben gisteren wel beetje geschrokken... na het zwemmen wandel ik naar huis ...het was 19.15u... zie ik iemand uit ons appartementsgebouw lopen met een vuilzak in de hand. Niks aan de hand. Ik dacht dat het een van mijn bovenburen was (ik woon op het gelijkvloers), ik moest die nog even iets vertellen dus ik ga iets sneller. Ik had mijn bril niet opstaan dus ik dacht echt dat hij het was. Dus ik wandel verder ... zie ik hem ineens over de straat steken... teken doen naar 4 andere mannen... het was dus toch niet mijn bovenbuur. Mijn eerste vraag was, mmmm wat doet die in mijn blok. Dus ik kijk de deur effie na.. BINGO!!! hadden geprobeerd de deur te forceren. Dus zo doen ze dat dan he... en nu komt het helemaal ... ze kijken me aan... en lopen snel snel binnen... het zijn overburen van me. :\ dus je eigenste buren proberen als jij gaat werken je huis leeg te roven... erg he :\ik wil nu zo een sticker hangen op de deur met zo een verbodsbord op ... met een dief erop ... hehehe wel ongelooflijk he... en ja het waren Marrokanen... maar ik weiger nu de rascist te gaan uithangen... wat zouden jullie doen? Politie bellen? Ik heb ze dus wel op heterdaad betrapt he... en ze zijn slim ... nemen ze een vuilzak die al buitenstaat even mee binnen... komt er dan iemand ... dan kunnen zijn verkenners naar hem bellen... en dan komt ie met die vuilzak terug buiten, zo lijkt het dat hij een brave jongen is die gewoon de vuilzak van een of de andere komt buitenzetten.... ONGEFUCKINGLOOFLIJK!!! Mja dat is brussel he .... zal bij jullie ook soms wel zo zijn. ik trek er em niks van aan... maar mocht hij nog binnengeweest zijn ... dan zou ie er niet goed van zijn hoor!! ... dan klop ik erop

maar voor alle duidelijkheid, ik ben geen racist, en zelfs dit incident zal daar niks aan veranderen. krapuul heb je overal. Mja het zullen je buren maar zijn he

[ Bericht 3% gewijzigd door AcidBurner op 08-08-2006 12:25:10 ]
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 11:14:27 #127
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_40602594
De beste vriend van mijn broertje is een Marokkaanheeft een Marokkaanse vader. Hij is tof. Voor de rest ben ik uitermate, euh, niet positief over echte Mocro's. En dat terwijl ik een PvdA'er ben.

edit: even nuanceren: ik wil niks generaliseren, maar het is gewoon een feit dat een klein aantal het flink verneukt voor de rest van de Mocro's. Want er zijn er gelukkig een heleboel (de meesten) de wél normaal doen. Ik heb bijvoorbeeld een aantal collega's en daar zou ik voor door het vuur gaan.
Ik heb al een boek.
pi_40602827
Ik ben goed bevriend met een Marokkaan, gewoon een chille gast die op school etc. goed z'n best doet en zich prima aanpast. Net als enkele Turken, een Colombiaan en een Ghanees. Waren ze allemaal maar zo.
:) (:
pi_40604735
Afgezien van één goede, vriendelijke, nette en studerende Marokkaan, heb ik alleen maar slechte meegmaakt. Crimineel, brutaal, respectloos, vervelend, asociaal, noem het maar op.
Laatst werden moeders en ik nog 'bedreigd' bij een tuincentrum, toen een groepje mocro's op fietsen van mening was dat mijn moeder ze had willen aanrijden toen ze wilde afslaan met de auto.
Of we onze kankerbek wilden houden en dat we moesten oppassen, want "dit is niet jullie gebied hier". En daar zaten ook ventjes van naar ik schat 10 jaar oud bij...

Voor mij zijn ze synoniem aan hyena's: laag bij de grondse beesten die alleen maar in groepjes opereren. In hun eentje gaan ze er vandoor met de staart tussen de benen.
Hebban olla vogala nestas hagunnan, hinase hic anda thu
{o,o}
|)__)
-"-"-
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 12:27:25 #130
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_40604891
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 12:22 schreef kleinvogelijn het volgende:
Afgezien van één goede, vriendelijke, nette en studerende Marokkaan, heb ik alleen maar slechte meegmaakt. Crimineel, brutaal, respectloos, vervelend, asociaal, noem het maar op.
Laatst werden moeders en ik nog 'bedreigd' bij een tuincentrum, toen een groepje mocro's op fietsen van mening was dat mijn moeder ze had willen aanrijden toen ze wilde afslaan met de auto.
Of we onze kankerbek wilden houden en dat we moesten oppassen, want "dit is niet jullie gebied hier". En daar zaten ook ventjes van naar ik schat 10 jaar oud bij...

Voor mij zijn ze synoniem aan hyena's: laag bij de grondse beesten die alleen maar in groepjes opereren. In hun eentje gaan ze er vandoor met de staart tussen de benen.
Slechte metafoor, want hyena's zijn wél sociaal.
Ik heb al een boek.
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 12:29:50 #131
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_40604980
Ik maak me zorgen over de toekomst... vroeger werd racisme nog enigsinds bekeken als iets laag bij de grond... maar tegenwoordig is het een trend geworden. Iedereen sluit zich erbij aan...mensen worden met de minuut onverdraagzamer en dat in landen waar we alles hebben wat we willen. Ik kijk dan ook met een bang hartje de komende verkiezingen aan... want niet vergeten ...als de regels verstrengd worden (avondklok etc etc) wat de extreem-rechtse kiezer wel ziet zitten...Dan zal dit VOOR IEDEREEN ZO ZIJN. De regels zullen verstrengd worden voor iedereen. En daar ben ik persoonlijk bang voor...

<Voor dat iemand commentaar geeft, ja binnen 2 maanden zijn het gemeenteraadsverkiezingen in Belgie. Waar ik het meeste schrik voor heb is Antwerpen. Dan zullen de Hollanders ook niet meer tegen de kathedraal moeten komen pissen denk ik (GRAPJE!!) >

[ Bericht 6% gewijzigd door AcidBurner op 08-08-2006 12:35:32 ]
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 12:49:04 #132
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_40605616
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 07:35 schreef Ringo het volgende:

[..]

Dat zijn Turken, schlemiel.
Tja, dan weet ik niets meer.

Oh nee dat is niet waar. Behalve het feit dat een aantal van mijn jeugdvrienden Marokkaans was, heeft een Marokkaan eens mijn moeder geholpen toen die van de fiets af viel en haar been brak. Hij was de eerste die een amublance belde en ons thuis op de hoogte bracht.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_40607642
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 12:27 schreef Rio het volgende:

Slechte metafoor, want hyena's zijn wél sociaal.
Sociaal ten opzichte van elkaar ja.
Hebban olla vogala nestas hagunnan, hinase hic anda thu
{o,o}
|)__)
-"-"-
pi_40611302
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 19:01 schreef Ringo het volgende:

[..]

Meneer de IT-man? Ooit wel eens rondgesnuffeld tussen het witte VMBO-volk? Dan ga je je namelijk ook schamen dat je van kaas houdt.

Marokko for president!
Ach tja....
Dat witte VMBO volk dat zo hard zijn best doet om op een neger of mocro te lijken...
Dat is ook een verloren generatie..maar daar heb je minder last van...
Die terroriseren geen trein naar Zandvoort, steken geen Theo neer en vallen geen vrouwen lastig in het winkelcentrum...
Tokkies/ white trash zul je altijd hebben..maar het mocroprobleem is epidemisch..en vraagt ook om een definitieve oplossing..
Geen buurthuizen of weet ik veel wat voor onzin... intergreren of optieven..
In Marroko zelf doen ze niet zo moeilijk met lastige jongetjes ... ze hebben allemaal een dubbel-paspoort en laten zich voorstaan op hun Marrokaanse identiteit..nou ga lekker marrokaan wezen in Marroko.. ..als je zo'n hekel hebt aan de westerse samenleving ga je toch lekker in de bergen wonen..
Op woensdag 21 januari 2009 01:53 schreef helldeskr de waarheid.
pi_40611419
marokkanen die terug naar hun land gingen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')