beetje... ken jij de minder aangename, slechte buurten van Schaarbeek-brussel? het leeds plein?quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:58 schreef baskabel4 het volgende:
[..]
het feit dat je dit opschrijft wil toch wel zeggen dat je het bijzonder vind dat er niks gebeurt...
quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:29 schreef AcidBurner het volgende:
[..]
beetje... ken jij de minder aangename, slechte buurten van Schaarbeek-brussel? het leeds plein?
vraag het maar aan elke brusselaar ... die komen daar 's nachts niet meer... zelfs politie komt daar niet meer....maar ik maak er een hobby van om 's nachts te voet naar huis te wandelen... dat duurt zo een uurtje en dan kan ik fris en monter mijn bedje in. ook weiger ik te geloven dat je in sommige buurten niet meer kan komen ..allemaal zever... alleen in Molenbeek daar kom ik niet want dat is echt gevaarlijk. echt wel.
ik ken de buurt en ik zelf vind het niet zo bijzonder, het zijn vrienden van me die het heel gevaarlijk vinden.. ik wil maar zeggen ... er wordt zoveel gezegd... rascisme teert erop... maar in feite zijn we allemaal gewoon mensen die vooruit willen he... blank of kleurling of whatever ... is voor mij allemaal gelijk :-)
Hear hear.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:53 schreef SHE het volgende:
Wat moet het een hel zijn, om als nederlandse marokkaan op het net te surfen en zoveel stupide topics tegen te komen, die eigenlijk elke vorm van respect voor leven ontberen.
Ik denk dat ik ook wel de behoefte zou hebben, een willekeurige hollander finaal in elkaar te timmeren.
Of iets in de fik te steken
Of ergens een bom op te gooien
Gelukkig ben ik geen marokkaan
Meneer de IT-man? Ooit wel eens rondgesnuffeld tussen het witte VMBO-volk? Dan ga je je namelijk ook schamen dat je van kaas houdt.quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:27 schreef helldeskr het volgende:
Over het algemeen heb ik alleen maar goede ervaring met " buitenlanders" op kantoor.
Maar daar zit hem nu precies de kneep...om bij mij op de afdeling te kunnen werken heb je een aardige bak IT kennis nodig.
Dus over het algemeen zitten er gasten met een redelijke opleiding en ze spreken goed nederlands.
Oftewel de heren zijn geintergreerd...geen probleem dus.
Iedereen wil werken en wil ook leren..anders ontsla ik ze persoonlijk.
Maar dit is dus een volledig ander type dan de kutmarrokaan op t vmbo.
Dat is echt het schuim van de samenleving...een totaal gebrek aan zelfrespect zorgt ervoor dat ze het met geweld proberen af te dwingen van alles en iedereen om hen heen.
welke maat is dat?quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:55 schreef steeg het volgende:
grappig dat sommigen zich vrij voelen te spreken over 'alle andere afwijkenden' omdat ze toevallig een maat hebben die eigenlijk ook bij de 'afwijkenden' hoort maar in hun ogen toch een goede kerel is. Ik kan me wel voorstellen hoe dom je dan denkt
Dat is juist negatief. Hij onderdrukte je moeder en wil laten merken dat hij een sterke man is en zij een zwakke vrouw.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:04 schreef arneaux het volgende:
Bij ons in de voortuin is onlangs een boom weggehaald. Mn moeder stond daarna in haar 1tje de wortel uit de grond te hakken, vervolgens komt de overbuurman, een Marokaan, vertellen dat hij het er niet mee eens is dat een vrouw zulk werk doet. Een kwartier later komt hij terug met een bijl en hakt zelf de wortel uit de grond.
ja...maar jij bent zelf marokaan!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:21 schreef Murphy22x het volgende:
Ik merk juist een groot verschil tussen marokkanen in grote en minder grote steden.
Ik ben altijd opgegroeid in Alphen a/d Rijn, daar heb je best veel overlast van marokkanen die uit het niets naar je schreeuwen, ruzie willen maken en ook overlast in de stad op koopavond bijvoorbeeld.
Nu ben ik een aantal maanden geleden in R'dam komen wonen, (voor de kenners, in het oude noorden nabij de zwaanhals) wat toch een aardig marokkaanse wijk is. Hier zijn mijn ervaringen juist heel positief, mensen groeten mij vriendelijk, geen gekke opmerkingen, ieder doet zijn ding en de marokkaanse supermarkt (naja veredelde kruidenierswinkel) op de hoek is ideaal! Net als de marokkaanse bakker! Ik heb hier echt niets te klagen.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:16 schreef Pranfeuri het volgende:
[..]
Dat is juist negatief. Hij onderdrukte je moeder en wil laten merken dat hij een sterke man is en zij een zwakke vrouw.
Die van nature blond is? Niet dusquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:22 schreef baskabel4 het volgende:
[..]
ja...maar jij bent zelf marokaan!
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:46 schreef -IksRee- het volgende:
Ik heb er eens 1 met een stuurslot in elkaar geslagen. Dat was wel een goede ervaring.
Dat zijn Turken, schlemiel.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:13 schreef VeX- het volgende:
Ze maken heerlijke broodjes döner.
Slechte metafoor, want hyena's zijn wél sociaal.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:22 schreef kleinvogelijn het volgende:
Afgezien van één goede, vriendelijke, nette en studerende Marokkaan, heb ik alleen maar slechte meegmaakt. Crimineel, brutaal, respectloos, vervelend, asociaal, noem het maar op.
Laatst werden moeders en ik nog 'bedreigd' bij een tuincentrum, toen een groepje mocro's op fietsen van mening was dat mijn moeder ze had willen aanrijden toen ze wilde afslaan met de auto.
Of we onze kankerbek wilden houden en dat we moesten oppassen, want "dit is niet jullie gebied hier". En daar zaten ook ventjes van naar ik schat 10 jaar oud bij...
Voor mij zijn ze synoniem aan hyena's: laag bij de grondse beesten die alleen maar in groepjes opereren. In hun eentje gaan ze er vandoor met de staart tussen de benen.
Tja, dan weet ik niets meer.quote:
Sociaal ten opzichte van elkaar ja.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:27 schreef Rio het volgende:
Slechte metafoor, want hyena's zijn wél sociaal.
Ach tja....quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:01 schreef Ringo het volgende:
[..]
Meneer de IT-man? Ooit wel eens rondgesnuffeld tussen het witte VMBO-volk? Dan ga je je namelijk ook schamen dat je van kaas houdt.
Marokko for president!![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |