quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:46 schreef -IksRee- het volgende:
Ik heb er eens 1 met een stuurslot in elkaar geslagen. Dat was wel een goede ervaring.
en je man is ook marokkaans ?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:02 schreef Tinkepink het volgende:
Een Marokkaan heeft mij en mijn man aan elkaar gekoppeld, hij was getuige op onze bruiloft en heeft ook nog twee dagen in de keuken gestaan om voor 30 man te koken.
nee, duitsquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:06 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
en je man is ook marokkaans ?
Sinds mijn vader van 72, met rollator, total loss geslagen is door 3 mocro's, omdatquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:06 schreef Harry_Sack het volgende:
N.a.v 70 nieuwe mosketen in aanbouw in Nederland!!!! , wat zijn jouw goede ervaringen met Marokkanen?
Hij heeft wel eens blonde meisjes mee de trap op genomenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:13 schreef Incomplete het volgende:
[..]
Sinds mijn vader van 72, met rollator, total loss geslagen is door 3 mocro's, omdat
hij niet snel genoeg plaats maakte op de stoep, heb ik zeer veel moeite om
mijn mening genuanceerd te houden als het om mocro's gaat.
En dat jij zo prat gaat over jouw mocro vriendje die het woord intimidatie kent en
in de praktijk uitvoerd zegt mij dat weer genoeg over jouw kijk op een leefbare
maatschappij, waardoor ik bijna begin te twijfelen over wat erger is, een maroc of jouw persoontje.
Oh ja, jij was een Gooise kakker he?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:22 schreef Croupouque het volgende:
Ik heb meer slechte ervaringen met autochtonen dan met allochtonen.
Ik moet het gewoon vragen: mocht je anaal?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:38 schreef Lithion het volgende:
Marokkaanse vriendin en fling gehad.
Eén woord: Dayum!
No comment.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:41 schreef -IksRee- het volgende:
Ik moet het gewoon vragen: mocht je anaal?
Turken vallen mee, joh.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:32 schreef A_L_N_F het volgende:
hier in twente hoofdzakelijk turken.
ook dit volk, jeugdigen, is aan het intimideren, geweldadig en intolerant.
heb helaas heel veel gewelddadige incidenten gezien waar turken/marocs bij betrokken waren.
natuurlijk zijn autochtonen ook niet altijd goed bezig maar marocs en andere mensen van het moslim geloof spannen relatief gezien de kroon.
wel eens wezen stappen in westen land met 2 vriendinnen. toen werden we belaagd door 10 marocjes omdat een vriendin een foto maakte van mij en de andere vriendin en de marocjes dachten dat wij hun fotografeerden...
ik was toen wel blij dat de politie langsreed zodat wij tijd hadden om weg te komen.
eigenlijk alleen goede ervaringen met sorojo's en andere niet moslims
Ehm. Wat is een bedonder-stel? Wie wilde hij bedonderen?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:06 schreef Harry_Sack het volgende: en regelen van een bedonderstel bij de IKEA (wat overigens voor elke zichzelf respecterend kerel een hel is)
Oh, gister heeft m'n Marokkaanse collega ook nog twee keer drinken gehaald voor me. En hij heeft minstens drie leuke grappen gemaakt. Dus dat zijn ook nog goede ervaringen van gister. Minder leuk was dat ie de printer heeft gesloopt, maar een goede ervaring is dat hij hem ook zelf weer heeft gemaakt.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:48 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik heb gister weer heerlijke sex gehad met mijn kutmarokkaantje. En ze heeft ook nog heerlijke opwarmpizza's voor me gemaakt. En bier voor me gehaalt. Tot zover mij goede ervaringen van gister. Vandaag loopt ze alleen maar te zeuren, dus geen goede ervaringen te melden nog.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:54 schreef charon het volgende:
[..]
Ehm. Wat is een bedonder-stel? Wie wilde hij bedonderen?
![]()
Och.... www.maroc.nl en www.marokko.nl: have fun de haat-uitingen jegens niet-moslims, Nederlanders en Westerlingen in het algemeen te tellenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:53 schreef SHE het volgende:
Wat moet het een hel zijn, om als nederlandse marokkaan op het net te surfen en zoveel stupide topics tegen te komen, die eigenlijk elke vorm van respect voor leven ontberen.
Ik denk dat ik ook wel de behoefte zou hebben, een willekeurige hollander finaal in elkaar te timmeren.
Of iets in de fik te steken
Of ergens een bom op te gooien
Gelukkig ben ik geen marokkaan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |