abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 14:06:52 #1
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_40510146
N.a.v 70 nieuwe mosketen in aanbouw in Nederland!!!! , wat zijn jouw goede ervaringen met Marokkanen?

Toegegeven, ik ben ook een blank jochie die me, net als een de meesten, zich regelmatig afvraagt wat voor idioten er in de stad lopen. Anderzijds, ik kan me geen voetbalwedstrijdje zonder Marokkaan, Surinamer of andere etniciteit voorstellen, dat zou er zelfs raar uitzien.

Om het wat dichter bij huis te brengen, mijn buurman traint zich een ongeluk. Hij heeft slim gebruik gemaakt van de heersende vooroordelen en kreeg ondanks dat hij niet zo goed op school kon aarden, toch wat leuke baantjes. Omdat hij zijn puberende cultuurgenoten corrigeerde in het zwembad bij voorbeeld.
Inmiddels heeft hij zichzelf onmisbaar gemaakt in een notoir jongerencentrum en krijgt hij een dure opleiding bij de HvA, omdat de wet en zijn arbeidscontract dat nou eenmaal van z'n functie verlangt.

Regelmatig ga ik met 'm een biertje drinken, een voetbalwedstrijd op teevee kijken, een enkele keer kom ik naar z'n JC en ik heb 'm zelfs geholpen met het uitzoeken en regelen van een bedonderstel bij de IKEA (wat overigens voor elke zichzelf respecterend kerel een hel is)

Later dit jaar gaat hij op traditionele manier trouwen en ik was wel een beetje verrast dat hij het belangrijk vond dat ik daar ook bij aanwezig zou zijn. Top! Ik weet nog niet hoe ik het ga aanpakken, maar het zal vast een groot feest worden

In het verleden had ik hem een keer nodig. Het was namelijk zo, ik had een mobiele telefoon gekocht (bij een Antilliaan met een gouden tand n.b.), die na een maand kapot ging.
Die verkoper nam me steeds in de zeik en gaf me niet het idee dat hij ook maar van plan was wat aan de situatie te doen. En dat, terwijl ik wel gewoon in mijn recht stond en voor het abonnement bleef betalen.
Op een kwade dag heb ik gevraagd of mijn buurman me een handje wilde helpen om naar die telefoonzaak te gaan en op die manier tot hele duidelijke en concrete afspraken te komen. Dat vooroordeel werkte prima (die Antilliaan begon te piepen, zelfs bijna te huilen, mensen slopen weg uit de winkel ).

Het heeft nog geen week geduurd en ik had een spiksplinternieuwe telefoon zonder krasjes en zonder gebreken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Harry_Sack op 05-08-2006 14:15:26 ]
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
pi_40510554
Kijk eens aan!
Een goede marokkaan omdat hij iets gewelddadigs uitstraalt.
Niets baeten sal. Nogh caers nogh bril. Als den uyl niet sien en wil.
  Donald Duck held zaterdag 5 augustus 2006 @ 14:27:48 #3
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_40510717
Tuurlijk zo vaak!
Gisteren gaf een Marokkaan me zomaar 100 euro! En vorige week zag ik een Marokkaan die in zijn vrije tijd een compleet nieuw gebouw in elkaar timmerde voor de chiro!
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 14:42:18 #4
94492 freddygonzales
Tieten en kittelaars!
pi_40511033
Ik heb er geen goeie ervaringen mee....
Aan het einde van m'n geld houd ik altijd een stuk maand over.
pi_40511053
Wat is een chiro?
pi_40511126
Ik heb er eens 1 met een stuurslot in elkaar geslagen. Dat was wel een goede ervaring.
pi_40511323
Helaas bijna alleen maar slechte ervaringen. Ik had vroeger (10 jaar terug) een hele aardige klant die Marokkaans was. En later een collega die achteraf toch bleek te jatten. Verder alleen maar slechte ervaringen, voornamelijk diefstal.
Overigens heb ik met Suninamers en Turken alleen maar goede ervaringen!
Als je van mening verschilt, zorg er dan voor dat het geen meningsverschil wordt
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 14:54:11 #8
117283 Kreupelhout
C'est Jaques Plafond!
pi_40511332
Eigenlijk heb ik niet echt goede ervaringen. Soms zijn ze normaal (ze bemoeien zich niet met je of zijn rustig), maar meestal zijn ze luidruchtig en vervelend.

Oja, 1 Marokkaan waar ik om moet lachten: Najib Amhali. Die vent is echt lachen (maar dan toch ook weer niet een typische marokkaan).
pi_40511450
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 14:46 schreef -IksRee- het volgende:
Ik heb er eens 1 met een stuurslot in elkaar geslagen. Dat was wel een goede ervaring.
pi_40511464
Najib is juist de typische Marokkaan, daarom trekt ie ook volle zalen
Allah Al Watan Al Malik
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 15:00:09 #11
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_40511474
ik heb een marokkaanse vriend (hetero laat dat duidelijk wezen).

He is heel relaxt als je wat later komt dan afgesproken.
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 15:02:00 #12
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_40511526
Een Marokkaan heeft mij en mijn man aan elkaar gekoppeld, hij was getuige op onze bruiloft en heeft ook nog twee dagen in de keuken gestaan om voor 30 man te koken.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 15:04:52 #13
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_40511598
Geen goede
ada fare stop stalking me
pi_40511634
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 15:02 schreef Tinkepink het volgende:
Een Marokkaan heeft mij en mijn man aan elkaar gekoppeld, hij was getuige op onze bruiloft en heeft ook nog twee dagen in de keuken gestaan om voor 30 man te koken.
en je man is ook marokkaans ?
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 15:06:55 #15
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_40511647
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 15:06 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

en je man is ook marokkaans ?
nee, duits
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 15:10:47 #16
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_40511742
Geen (goede).
Een dag niet gemopperd is een dag niet geleefd.
pi_40511793
Geen slechte ervaringen eigenlijk. Ik zie in Rotterdam weleens asociale Marokkanen maar daar zie ik ook voldoende asociale Nederlanders .
pi_40511794
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 14:06 schreef Harry_Sack het volgende:
N.a.v 70 nieuwe mosketen in aanbouw in Nederland!!!! , wat zijn jouw goede ervaringen met Marokkanen?
Sinds mijn vader van 72, met rollator, total loss geslagen is door 3 mocro's, omdat
hij niet snel genoeg plaats maakte op de stoep, heb ik zeer veel moeite om
mijn mening genuanceerd te houden als het om mocro's gaat.

En dat jij zo prat gaat over jouw mocro vriendje die het woord intimidatie kent en
in de praktijk uitvoerd zegt mij dat weer genoeg over jouw kijk op een leefbare
maatschappij, waardoor ik bijna begin te twijfelen over wat erger is, een maroc of jouw persoontje.
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 15:14:17 #19
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_40511819
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 15:13 schreef Incomplete het volgende:

[..]

Sinds mijn vader van 72, met rollator, total loss geslagen is door 3 mocro's, omdat
hij niet snel genoeg plaats maakte op de stoep, heb ik zeer veel moeite om
mijn mening genuanceerd te houden als het om mocro's gaat.

En dat jij zo prat gaat over jouw mocro vriendje die het woord intimidatie kent en
in de praktijk uitvoerd zegt mij dat weer genoeg over jouw kijk op een leefbare
maatschappij, waardoor ik bijna begin te twijfelen over wat erger is, een maroc of jouw persoontje.
Hij heeft wel eens blonde meisjes mee de trap op genomen
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 15:20:05 #20
146271 De_Piere
Op links ben ik de beste
pi_40511943
Ik heb nog nooit slechte ervaringen met Marokkanen gehad. Nu wonen er hier in mijn omgeving niet zoveel maar ik heb meer ''moeite'' met Turken. Maar ook dat valt heel erg mee.
Met Ajax komt het helemaal goed en Zweden wordt wereldkampioen
pi_40511994
Ik heb meer slechte ervaringen met autochtonen dan met allochtonen. Het nut van dit topic ontgaat me dan ook even.
pi_40512035
Ik ken GEEN mocro's

Die gast die onze plees schoonmaakt is volgens mij een Algerijn

[ Bericht 3% gewijzigd door BobRooney op 05-08-2006 15:35:09 ]
pi_40512231
Um...jongemannen die mijn -zonder handen in mijn kont af vieze slurpgeluiden overigens- boodschappen, wagens en bijbehorende kinderen de bus in helpen tillen, die ene jongen met dat foute petje en randje in zijn haar die mij mijn bankpas achterna bracht, mevrouwen (compleet met dikke hoofddoek en halve kindercrêche van eigen makelij) die een hele treinreis besteden aan het uitwisselen van opvoedkundige adviezen (met name kooktips) omdat mijn oudste zich weer eens achterlijk gedroeg, dat soort dingen?
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 15:38:12 #24
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_40512345
Marokkaanse vriendin en fling gehad.

Eén woord: Dayum!
pi_40512397
Een studiegenoot van me komt uit Marokko. Hij heeft geen verblijfsvergunning en is hier 4 jaar, op een studievisum. Hij heeft in 1 jaar aan de UvA prima Nederlands leren spreken en foutloos schrijven, daar aan de Universiteit ook een diploma voor behaald en studeert nu Engels.
Het is een relaxte aardige kerel, en het tegenovergestelde van de agressieve achterstands-jeugd waarnaar dikwijls gerefereerd wordt.

En hij koopt vaak ranzige automatenkoffie voor me als we samen gaan roken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')