Dat mag je dan wel eens quoten.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:55 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Maar jij wel, want dat heb je vaak genoeg gezegd hier: verbieden dat voetbal vanwege het hooliganisme.
Het is een feit, geen redenatiequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:58 schreef Lithion het volgende:
[..]
Nee, ik had het over jouw extreem domme dooddoener van 'het is er en het blijft'. Dat is een complete non-redenatie waarmee je élke discussie uit de weg kunt gaan.
De search doet het weer eens niet, maar had jij geen topic geopend met de strekking dat voetbal maar helemaal verboden moest worden omdat de uitwassen niet onder controle te krijgen waren?quote:
Erg leuk, totdat je moet toegeven dat elke samenleving gestoeld is op (de resten van) religieuze gedachtengangen. Mensenrechten en individualisme, verlichting etc, het is allemaal voortgekomen uit een judeo-christelijke achtergrond. Hoe sterk je ook wilt doen alsof je een beschouwende vrijdenker bent.quote:Ik zou me zeker niet aanpassen aan de samenlevingbullshit die door religieuze dogmas is ingegeven
Nou, ik kan het met niet herinneren. En zo ja, dan kan het nooit serieus zijn geweestquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:01 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
De search doet het weer eens niet, maar had jij geen topic geopend met de strekking dat voetbal maar helemaal verboden moest worden omdat de uitwassen niet onder controle te krijgen waren?
Die zijn pas omhooggekomen toen de religieuze invloed af nam. Slecht voorbeeld dus.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:02 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Mensenrechten en individualisme, verlichting etc, het is allemaal voortgekomen uit een judeo-christelijke achtergrond.
Het maakt onderdeel uit van een redenering.quote:
Nee hoor, je bedoelt de invloed van de Kerk. De geest van de boodschap van Christus is juist bij uitstek verantwoordelijk voor deze ontwikkelingen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:06 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Die zijn pas omhooggekomen toen de religieuze invloed af nam. Slecht voorbeeld dus.
Ik kan me niet herinneren dat beweerd te hebben.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:40 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Je weet niet eens wat ik hiermee bedoel en jij beschouwt jezelf als moslim?
Onzin, de oude Grieken hadden al vergaande morele structuren.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:11 schreef Mwanatabu het volgende:
Nee hoor, je bedoelt de invloed van de Kerk. De geest van de boodschap van Christus is juist bij uitstek verantwoordelijk voor deze ontwikkelingen.
Het is een voorspelling van de toekomst ("Het blijft"), wat per definitie geen feit kan zijn. Verder, wat Apropos zegt.quote:
Tuurlijk, ik beweer ook niet dat ze níét nog verder doorlopen en volstrekt origineel zijn.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:15 schreef Lithion het volgende:
[..]
Onzin, de oude Grieken hadden al vergaande morele structuren.
Denk maar niet dat die 10 geboden origineel waren, die ideeën zijn gewoon gejat van vorige beschavingen.
Ah, zeg het met plaatjes, daar ben ik ook goed in:quote:
Oh my god, wat moet jij straks een opdonder krijgen als de zeepbel waar je in leeft -klap- zegt.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:30 schreef Henny_Huisman het volgende:
OMG wat moet -IksRee- een zwaar leven hebben zeg.
Leven en laten leven!
Allemaal anders, allemaal gelijk!
enzo.
Lijkt me erg redelijk; maarreh; kerken krijgen toch ook geen rijkssubsidies? (hoop ik?)quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:55 schreef Prego het volgende:
zolang het gebedhuizen blijven en geen haatzaai huizen vind ik het prima.
en ik vind dat er best een paar voorwaarden gesteld moeten kunnen worden
-preek in het nederlands
-preken die aansluiten op het nederlandse gedachtegoed
-toegankelijk voor iedereen (of ben ik de enige die best eens een dienst bij zou willen wonen?)
-zelfvoorzienend >> geen subsidies vanuit het rijk
Een levensovertuiging dien je te beoordelen op de uitvoering daarvan. Of wil je die realiteit ontkennen?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:01 schreef descendent1 het volgende:
(moeilijk he; het verschil zien tussen een levensovertuiging en de uitspattingen ervan...)
Nee het is niet mooi. Het is degeneratie en terug in de tijd gaan. Omgekeerde evolutie en het brengt ons een stap lager in de evolutionaire schaal.quote:
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:45 schreef Alulu het volgende:
Mooi toch, vraag-aanbod kwestie en de Moskee waar ik als ik kan naartoe ga op Maashaven mag eigenlijk ook wel wat groter, altijd bomvol.
Ik hoef een levensovertuiging helemaal niet te beoordelen. Iedereen moet vooral doen waar hij zin in heeft (liberaal ik). Overigens vind ik het prima, al die moskees, blijkbaar is er draagvlak voor.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:52 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Een levensovertuiging dien je te beoordelen op de uitvoering daarvan. Of wil je die realiteit ontkennen?
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]Ga je naar dezelfde moskee als ik?
daaromquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 12:47 schreef -IksRee- het volgende:
Ach, binnen 50 jaar zijn ze allemaal weer gesloopt.
Net zoals nu al met veel kerken gebeurd zeker.quote:
Is it a bird? Is it a plane? No, it's Islamietenknuffelman! Overal waar Islamieten iets uitvreten dat het daglicht niet kan verdragen, komt Islamietenknuffelman aangesneld, om het met zijn Mantel der liefde te bedekken. Met zijn f-ray-vision ziet hij meteen wie de gemene fascisten zijn: de autochtonen. Waar gevaar dreigt vanuit islamitische hoek, steekt hij dapper zijn kop in het zand. All hail Islamietenknuffelman !quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 12:30 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Welke problemen veroorzaken Moskeeën dan?
Waarom zouden die niet gebouwd mogen worden?
En dan?quote:Op zondag 6 augustus 2006 03:18 schreef misantropia het volgende:
terwijl er maar vaak een paar moslims heen gaan, maarja, domineren heh, net zoals de kerken vroeger zo hoog mogelijk
kan niet wachten tot de islam is gevallen zeg
islamofobie bestaat niet schatquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:00 schreef teamlead het volgende:
[..]
waar zeg ik dat![]()
De hele OP ademt gewoon weer de sfeer van islamofobie waar dit land chronisch last van heeft sinds een kale meneer hen aanwees als een achterlijke cultuur die met harde hand moesten worden aangepakt (bij voorkeur op zijn zolder.....)
Dat iemand de architectuur van een gebouw niet mooi vindt kan natuurlijk, maar argumenten als "ze moeten zich maar aanpassen aan de nederlandse architectuur" zijn gewoon absurd
duh, dat komt omdat vroeger het christendom daar al zat toen de islam nog verzonnen moest wordenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:00 schreef gelly het volgende:
[..]
Zo geïntegreerd is deze Koerd dan niet. Integratie is niet iemand die jouw bekrompen mening deelt vriend. Er staan overigens gewoon kerken in Iran en Irak, die fabel wordt ook telkens verteld door mensen die zelf VMBO met moeite hebben kunnen afronden.
Welke Hindoe tempels ? er zit anders nog steeds geen 1 ECHTE hindoe tempel in Nederlandquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:00 schreef teamlead het volgende:
[..]
tsja.. da's nou eenmaal een gevolg van leven in een vrij land waar je mag geloven wat je wilt
Of wil jij ook meteen alle synagoges maar sluiten? en alle hindoe-tempels?
zins wanneer ben je een fascist als je fascisme strijdquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:03 schreef teamlead het volgende:
[..]
so fucking what
Dat in de westerse samenleving een grotere onderlinge tollerantie bestaat dan in bepaalde landen waar de Islam toevallig wordt aangehangen is toch juist positief
Of wil je die "achterlijke cultuur" op dezelfde achterlijke manier bestrijden??
Daarom zijn we juist tegen de islam, omdat we in de toekomst niet onderdrukt willen worden door de nu groeiende islamquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:17 schreef DionysuZ het volgende:
kom op man. laat mensen toch gewoon de mogelijkheid hebben om hun geloof te beleiden. Of dat nou in een kerk, een synagoge of een moskee is. Geef die mensen de ruimte. We leven toch in een vrij land? Of willen we hier ook een onderdrukkend land als Iran?
zoals Gelly die in Drenthe woontquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Klopt, maar de laagopgeleide autochtonen die buiten de stad opgroeien (in dorpen e.d.) waar nauwelijks allochtonen zijn, neigen snel naar een xenofobische instelling.
En het was links die er tegen was om ze weer terug te sturenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:45 schreef gelly het volgende:
[..]
De PvdA was tegen arbeidsmigranten en was helemaal niet aan de macht destijds. Het was vooral de VVD die goedkope arbeid wilde importeren.
Er word gezegd dat volkert van der graaf in 2001 bekeerd is in een moskee in harderwijk, word zelf gezegd dat hij een bidkleedje in zijn cel heeft, ik hoop dat hier ooit nog harde bewijzen voor komen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:47 schreef Mutant01 het volgende:
De eerste politieke moord werd nog altijd gepleegd door een autochtoon, dat wil men wel eens vergeten![]()
achja, niet vreemd, moslims zijn dierenbeulenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:09 schreef gelly het volgende:
[..]
Het meeste vlees in Nederland wordt al Halal geslacht ... Da's goedkoper dan 2 slachtmethoden hanteren.
Ik heb zoveel last van moslimpjes dat ik niks meer met de pislam te maken wil hebben.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:23 schreef Henny_Huisman het volgende:
[..]
Zo te horen weet jij dus ECHT helemaal NIKS van de Islam.
Ga je alsjeblief inlezen, zodat je weet waar je over praat.
Ja dat merken we in islamitische landen, daar zijn de mensenrechten het MINST aanwezigquote:
Veel mensen roepen vaak naar me hoofd dat ik beter naar stormfront kan gaan omdat ik kritiek heb op de islam en de multi kul.quote:Op zondag 6 augustus 2006 03:41 schreef remlof het volgende:
ga jij eens even snel naar stormfront, zielige xenofoob
Ik kom ook wel bij de rest van de grootste xenofoben in het blanke ernem (Arnhem) wonen, gezellig tussen de linkse xenofoben die wel pro multikul zijn maar er niet in willen wonenquote:Op zondag 6 augustus 2006 03:41 schreef remlof het volgende:
ga jij eens even snel naar stormfront, zielige xenofoob
Volgens mij heb je echt een genadeklap gehad van een molenquote:Op zondag 6 augustus 2006 03:44 schreef misantropia het volgende:
[..]
Veel mensen roepen vaak naar me hoofd dat ik beter naar stormfront kan gaan omdat ik kritiek heb op de islam en de multi kul.
liever niet, stormfront is een islam en moslim vriendelijk forum waar de nazi's de moslims knuffelen.
Zie in deze link een mooi voorbeeld:
*islam als arische religie*
http://www.stormfront.org/forum/showthread.php?t=126200
strontfront inderdaad, misschien kan jij er beter naar toe gaan.
Dus als je in Rotterdam woont ben je per defenitie zo debiel als jij?quote:Op zondag 6 augustus 2006 03:47 schreef misantropia het volgende:
[..]
Ik kom ook wel bij de rest van de grootste xenofoben in het blanke ernem (Arnhem) wonen, gezellig tussen de linkse xenofoben die wel pro multikul zijn maar er niet in willen wonen![]()
Ik zit zelf in Rotterdam, dus ik weet waar ik het over heb
ik woon hier tussen de marokkanen in ernem en heb er geen enkel probleem meequote:Op zondag 6 augustus 2006 03:47 schreef misantropia het volgende:
[..]
Ik kom ook wel bij de rest van de grootste xenofoben in het blanke ernem (Arnhem) wonen, gezellig tussen de linkse xenofoben die wel pro multikul zijn maar er niet in willen wonen![]()
Ik zit zelf in Rotterdam, dus ik weet waar ik het over heb
circelquote:Op zondag 6 augustus 2006 03:51 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Maak je niet druk misantropia, het menselijke vuilnis wat de islam verdedigt slinkt in aantal met de dag. Je uit de tent laten lokken door dit soort figuren die al hun bizarre en onpasselijke ideëen over de inrichting van onze samenleving is onnodig.
Laat ze lekker gaar koken in hun circelredeneringen en weerlegde aannamens en vooroordelen. Dat is hun tragische lot.
klik maar op die link, de nazi wereld is helemaal niet zo anti islam als mensen beweren, ze zijn eigenlijk best wel pro islam, de volksunie, Nederlands enigste nazi partij is ook niet anti islam, de baas kusters blaate begin dit jaar nog op tv hoe geweldig de islam wel niet was.quote:Op zondag 6 augustus 2006 03:49 schreef NanKing het volgende:
[..]
Volgens mij heb je echt een genadeklap gehad van een molen.
[..]
Dus als je in Rotterdam woont ben je per defenitie zo debiel als jij?
* NanKing gaat snel verhuizen.
die paar die daar wonenquote:Op zondag 6 augustus 2006 03:51 schreef remlof het volgende:
[..]
ik woon hier tussen de marokkanen in ernem en heb er geen enkel probleem mee
mensen zoals jij, daar stoor ik me aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |