abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40511467
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 14:55 schreef -IksRee- het volgende:

[..]

Maar jij wel, want dat heb je vaak genoeg gezegd hier: verbieden dat voetbal vanwege het hooliganisme.
Dat mag je dan wel eens quoten.
pi_40511492
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 14:58 schreef Lithion het volgende:

[..]

Nee, ik had het over jouw extreem domme dooddoener van 'het is er en het blijft'. Dat is een complete non-redenatie waarmee je élke discussie uit de weg kunt gaan.
Het is een feit, geen redenatie
pi_40511517
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 14:59 schreef gelly het volgende:

[..]

Dat mag je dan wel eens quoten.
De search doet het weer eens niet, maar had jij geen topic geopend met de strekking dat voetbal maar helemaal verboden moest worden omdat de uitwassen niet onder controle te krijgen waren?
pi_40511542
quote:
Ik zou me zeker niet aanpassen aan de samenlevingbullshit die door religieuze dogmas is ingegeven
Erg leuk, totdat je moet toegeven dat elke samenleving gestoeld is op (de resten van) religieuze gedachtengangen. Mensenrechten en individualisme, verlichting etc, het is allemaal voortgekomen uit een judeo-christelijke achtergrond. Hoe sterk je ook wilt doen alsof je een beschouwende vrijdenker bent.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_40511578
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 15:01 schreef -IksRee- het volgende:

[..]

De search doet het weer eens niet, maar had jij geen topic geopend met de strekking dat voetbal maar helemaal verboden moest worden omdat de uitwassen niet onder controle te krijgen waren?
Nou, ik kan het met niet herinneren. En zo ja, dan kan het nooit serieus zijn geweest Ik heb wel eens gezegd dat voetbal zonder publiek een optie is, als sanctie. Maar totaal verbieden
pi_40511631
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 15:02 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Mensenrechten en individualisme, verlichting etc, het is allemaal voortgekomen uit een judeo-christelijke achtergrond.
Die zijn pas omhooggekomen toen de religieuze invloed af nam. Slecht voorbeeld dus.
pi_40511700
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 15:00 schreef gelly het volgende:

[..]

Het maakt onderdeel uit van een redenering.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_40511755
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 15:06 schreef -IksRee- het volgende:

[..]

Die zijn pas omhooggekomen toen de religieuze invloed af nam. Slecht voorbeeld dus.
Nee hoor, je bedoelt de invloed van de Kerk. De geest van de boodschap van Christus is juist bij uitstek verantwoordelijk voor deze ontwikkelingen.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 15:12:41 #259
154950 Henny_Huisman
Mr. Surprise himself!
pi_40511780
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 14:40 schreef -IksRee- het volgende:

[..]

Je weet niet eens wat ik hiermee bedoel en jij beschouwt jezelf als moslim?
Ik kan me niet herinneren dat beweerd te hebben.
Zoek die post dan maar eens op als je wil.
Surprise Surprise!!! Het onverwachte is de mooiste prijs.
De verrassing brengt u zomaar van de wijs, pas op. Surprise Surprise!!!
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 15:15:08 #260
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_40511833
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 15:11 schreef Mwanatabu het volgende:
Nee hoor, je bedoelt de invloed van de Kerk. De geest van de boodschap van Christus is juist bij uitstek verantwoordelijk voor deze ontwikkelingen.
Onzin, de oude Grieken hadden al vergaande morele structuren.
Denk maar niet dat die 10 geboden origineel waren, die ideeën zijn gewoon gejat van vorige beschavingen.
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 15:16:44 #261
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_40511872
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 15:00 schreef gelly het volgende:
Het is een voorspelling van de toekomst ("Het blijft"), wat per definitie geen feit kan zijn. Verder, wat Apropos zegt.
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 15:18:57 #262
154950 Henny_Huisman
Mr. Surprise himself!
pi_40511918
Surprise Surprise!!! Het onverwachte is de mooiste prijs.
De verrassing brengt u zomaar van de wijs, pas op. Surprise Surprise!!!
pi_40511997
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 15:15 schreef Lithion het volgende:

[..]

Onzin, de oude Grieken hadden al vergaande morele structuren.
Denk maar niet dat die 10 geboden origineel waren, die ideeën zijn gewoon gejat van vorige beschavingen.
Tuurlijk, ik beweer ook niet dat ze níét nog verder doorlopen en volstrekt origineel zijn.
pi_40512333
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 15:18 schreef Henny_Huisman het volgende:
[afbeelding]
Ah, zeg het met plaatjes, daar ben ik ook goed in:

[ Bericht 4% gewijzigd door -IksRee- op 05-08-2006 16:56:09 ]
pi_40512841
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 14:30 schreef Henny_Huisman het volgende:
OMG wat moet -IksRee- een zwaar leven hebben zeg.
Leven en laten leven!
Allemaal anders, allemaal gelijk!
enzo.
Oh my god, wat moet jij straks een opdonder krijgen als de zeepbel waar je in leeft -klap- zegt.
Last van het Melkert-syndroom ?
pi_40517495
zolang het gebedhuizen blijven en geen haatzaai huizen vind ik het prima.
en ik vind dat er best een paar voorwaarden gesteld moeten kunnen worden
-preek in het nederlands
-preken die aansluiten op het nederlandse gedachtegoed
-toegankelijk voor iedereen (of ben ik de enige die best eens een dienst bij zou willen wonen?)
-zelfvoorzienend >> geen subsidies vanuit het rijk
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 20:01:17 #267
120304 descendent1
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_40519179
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 18:55 schreef Prego het volgende:
zolang het gebedhuizen blijven en geen haatzaai huizen vind ik het prima.
en ik vind dat er best een paar voorwaarden gesteld moeten kunnen worden
-preek in het nederlands
-preken die aansluiten op het nederlandse gedachtegoed
-toegankelijk voor iedereen (of ben ik de enige die best eens een dienst bij zou willen wonen?)
-zelfvoorzienend >> geen subsidies vanuit het rijk
Lijkt me erg redelijk; maarreh; kerken krijgen toch ook geen rijkssubsidies? (hoop ik?)
Oh ja; en Iksree: wil je ff optiefen met die achterlijke plaatjes van je; te zielig voor woorden dat! (moeilijk he; het verschil zien tussen een levensovertuiging en de uitspattingen ervan...)
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
pi_40519746
Ik ben ook niet blij met meer moskeeën. Evenmin als ik blij zou zijn met een opleving van de bouw van christelijke kerken. Ook al vind ik beide meestal best mooi om te zien, ik zou toch graag willen dat de invloed van religie op het openbare leven (en dat is het doel van de opzichtige herkenbaarheid van zo'n gebouw) zou afnemen, niet toenemen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_40520350
Mooi toch , vraag-aanbod kwestie en de Moskee waar ik als ik kan naartoe ga op Maashaven mag eigenlijk ook wel wat groter, altijd bomvol.
X
pi_40520588
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 20:01 schreef descendent1 het volgende:

(moeilijk he; het verschil zien tussen een levensovertuiging en de uitspattingen ervan...)
Een levensovertuiging dien je te beoordelen op de uitvoering daarvan. Of wil je die realiteit ontkennen?
pi_40520627
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 20:45 schreef Alulu het volgende:
Mooi toch ,
Nee het is niet mooi. Het is degeneratie en terug in de tijd gaan. Omgekeerde evolutie en het brengt ons een stap lager in de evolutionaire schaal.

Nee, het is niet mooi dat religieuze dogmas een grotere plaats in de samenleving krijgen, absoluut niet zelfs.
pi_40521118
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 20:45 schreef Alulu het volgende:
Mooi toch , vraag-aanbod kwestie en de Moskee waar ik als ik kan naartoe ga op Maashaven mag eigenlijk ook wel wat groter, altijd bomvol.
Ga je naar dezelfde moskee als ik?
Allah Al Watan Al Malik
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 21:09:05 #273
31245 nonzz
parttime lilliputter
pi_40521155
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 20:52 schreef -IksRee- het volgende:

[..]

Een levensovertuiging dien je te beoordelen op de uitvoering daarvan. Of wil je die realiteit ontkennen?
Ik hoef een levensovertuiging helemaal niet te beoordelen. Iedereen moet vooral doen waar hij zin in heeft (liberaal ik). Overigens vind ik het prima, al die moskees, blijkbaar is er draagvlak voor.
lege ton
pi_40524000
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 21:07 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ga je naar dezelfde moskee als ik?
blijkbaar (wanneer ik kan dan, tijdje druk gehad met werk)
X
pi_40525385
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 12:47 schreef -IksRee- het volgende:
Ach, binnen 50 jaar zijn ze allemaal weer gesloopt.
daarom
^_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')