Tja.... Dat ligt aan je geloof...quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:21 schreef Neleos het volgende:
Er staan hier bij mij in de straat nu een paar mensen te brullen dat Das Kapital de bijbel is![]()
Zet even Eisbär op dan.. zijn ze zo weg.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:21 schreef Neleos het volgende:
Er staan hier bij mij in de straat nu een paar mensen te brullen dat Das Kapital de bijbel is![]()
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:21 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Als het maar niet van dat gore Oranjeboom is...
Tsja, maar het is al weer stil nuquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:21 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Tja.... Dat ligt aan je geloof...
...geloof ik.
Hierin kan ik mij vindenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:17 schreef Jojoortje het volgende:
De appel valt niet ver van de boom - Kind lijkt op zijn/haar ouders
Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn - Wees jezelf
Hoge bomen vangen veel wind - Mensen die de leiding hebben krijgen veel kritiek
Ik heb net een heel bord opquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:22 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb zin in patat joh, niet meer normaal
Goed plan, maar ze gingen al uit zichzelfquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:22 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Zet even Eisbär op dan.. zijn ze zo weg.
Oeh, inlijsten.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
![]()
Ik vond in Frankrijk onlangs nog een blikje Buckler bier
Da's niks. In Spanje kennen ze Youp van 't Hek ook nog niet.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
![]()
Ik vond in Frankrijk onlangs nog een blikje Buckler bier
Dat weet ikquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:24 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Da's niks. In Spanje kennen ze Youp van 't Hek ook nog niet.
[afbeelding]
Ah, dus zo ziet een Bucklertje eruit.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:24 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Da's niks. In Spanje kennen ze Youp van 't Hek ook nog niet.
[afbeelding]
Eigenlijk zo:quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:25 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ah, dus zo ziet een Bucklertje eruit.
Stond nog iets over in een topic deze week, iets van stukgegrapt door Youp van 't Hek ofzo?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:25 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ah, dus zo ziet een Bucklertje eruit.
Ja. van 't Hek had gezegd dat Buckler voor burgelijke losers was zo ongeveer. Dus toen kocht niemand het meer en ging het in nederland failliet.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:30 schreef Feldhofer het volgende:
[..]
Stond nog iets over in een topic deze week, iets van stukgegrapt door Youp van 't Hek ofzo?
SORRY, zo overheen gelezen! IS GOED!!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:29 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Nee, 33.
Dus dit is de originele Nederlandse, en Heineken brouwt nog steeds van die blikjes in Spanje?quote:
Overdreven duur bier ofzo?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja. van 't Hek had gezegd dat Buckler voor burgelijke losers was zo ongeveer. Dus toen kocht niemand het meer en ging het in nederland failliet.
Zou goed kunnen, dat zou hem sierenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:22 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik heb 'm ook binnen. Da's de plaat waar PietVerdriet z'n bijschrift vandaan heeft.
En Frankrijk en wellicht nog andere landen. Het verkoopt gewoon niet meer in NL, wel in het buitenland.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:32 schreef Neleos het volgende:
[..]
Dus dit is de originele Nederlandse, en Heineken brouwt nog steeds van die blikjes in Spanje?
Als ik het goed snap.
Nee..gewoon burgelijk.quote:
Dat zou Youp vandaag niet meer lukken, een merk kapot maken. Hij is te saai/voorspelbaar/oud geworden.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En Frankrijk en wellicht nog andere landen. Het verkoopt gewoon niet meer in NL, wel in het buitenland.
Helemaal eensquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:35 schreef Neleos het volgende:
[..]
Dat zou Youp vandaag niet meer lukken, een merk kapot maken. Hij is te saai/voorspelbaar/oud geworden.
Neequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee..gewoon burgelijk.
Net zoals een vakantie naar Frankrijk met je caravan, 2,4 kinderen, een hond op de achterbank van je stationwagon en een tuinhekje.
Snapje?
Inderdaadquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:37 schreef Daffodil31LE het volgende:
Miss Breedbekkikker...
Nee, eerder dat Buckler vond dat het cool was als je die zooi dronk. En Youp vond van niet. Zoiets.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:37 schreef Feldhofer het volgende:
[..]
Nee![]()
Iedereen dronk het dus en dat was niet cool of iets van die strekking?
van 't Hek vond het niet cool. En dus stopte iedereen met drinkenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:37 schreef Feldhofer het volgende:
[..]
Nee![]()
Iedereen dronk het dus en dat was niet cool of iets van die strekking?
Enige voordeel is dat er twee tegelijk i.... Wacht ffquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Inderdaad
En iedereen riep ooit dat ze de mooiste vrouw ooit was ofso..
Jij bent inkoppers voor Jojoortje aan het makenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:39 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Verklaar de naam van ezel Iejoor in Winnie The Pooh
Het eerste alleen is goed genoeg. Ee-yore is i-a in het Engels.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:40 schreef Daffodil31LE het volgende:
Het geluid van een ezel.
Nee.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:40 schreef bofneger het volgende:
[..]
Jij bent inkoppers voor Jojoortje aan het maken
Voor daff danquote:
Alcoholarm bier is ook kut natuurlijk.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:39 schreef bofneger het volgende:
Niemand vond Buckler cool en van 't Hek wist dat te verwoorden
Juist. Anders is het te gemakkelijk.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:44 schreef BwennieBren het volgende:
Mr Ed en....
Ja, dat klopt. Maar hoe heet het figuur wat hij speelt?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:45 schreef Jojoortje het volgende:
Alan Young
Richt een partij op, kan er ook nog wel bij..quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:45 schreef Jojoortje het volgende:
ik hou van dat paard!
Heerlijke serie.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:46 schreef Jojoortje het volgende:
Jaa duh:P Wilbur Post
PNVD is ook voor dieren, dus dat zit al goed.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:46 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Richt een partij op, kan er ook nog wel bij..
jaquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:47 schreef Jojoortje het volgende:
toch!?
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:47 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
ja
A horse is a horse
Of course, of course
And no one can talk to a horse of course -
That is of course unless the horse
Is the famous Mister Ed.
Ohhh those sweet memoriesquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:48 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Go right to the source and ask the horse -
He'll give you the answer that you'll endorse
He's always on a steady course
Talk to Mister Ed!
People yakity-yak a streak
And waste your time of day,
But Mister Ed will never speak
Unless he has something to say!
A horse is a horse
Of course, of course
And this one will talk 'till his voice is hoarse
You never heard of a talking horse?
Well listen to this:
I am Mister Ed!
Meaning??? Moi??? Old???quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:50 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik ben best goed in slijmen bij oudere dames, geloof ik...![]()
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:52 schreef Neleos het volgende:
I'm outta Love
Anastacia zuigt ook, kom op zeg.
Maak anders ff je dochter wakker, die weet het vast welquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:53 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Meaning??? Moi??? Old???
![]()
[..]
![]()
Oh, hoeft al niet meerquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:55 schreef Neleos het volgende:
[..]
Maak anders ff je dochter wakker, die weet het vast wel![]()
Kan ik niet maken joh, die heb ik net de borst gegeven...quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:55 schreef Neleos het volgende:
[..]
Maak anders ff je dochter wakker, die weet het vast wel![]()
Ik heb niet "oud" gezegd. Ik heb enkel gewag gemaakt van ouder. Je scheelt 8 jaar met mij, dus ben je ouder. 't Is niet anders.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:53 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Meaning??? Moi??? Old???
![]()
[..]
![]()
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:57 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ik heb niet "oud" gezegd. Ik heb enkel gewag gemaakt van ouder. Je scheelt 8 jaar met mij, dus ben je ouder. 't Is niet anders.
Dank je, jij bent ook lief..quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:56 schreef Jojoortje het volgende:
Lekker Stanley!
Maar je weet nog steeds niet hoe oud ze is.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:58 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Dank je, jij bent ook lief..
Het is niet met het oogmerk dat je verwacht, maar soms denk ik 16 en soms 36.. vroeg het me gewoon af.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:59 schreef Neleos het volgende:
[..]
Maar je weet nog steeds niet hoe oud ze is.
En je komt uit Twentequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 03:02 schreef Jojoortje het volgende:
Oke deze sla ik over![]()
Ik heb nog wel een heeeele leuke vraag, maar die stel ik morgen wel. Ik ga nu lekker naar bed! Ennem even over mijn leeftijd. Volgens mij ben ik een adolescent! (18-22) Toch? Nouja, zal welSlaap lekker lui!
Ummmmmmmquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 03:03 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ja, zoiets dacht ik al. Je zal vast wel geen fris lekker ding zijn... maar toch slaap lekker..
Welterustenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 03:02 schreef Jojoortje het volgende:
Oke deze sla ik over![]()
Ik heb nog wel een heeeele leuke vraag, maar die stel ik morgen wel. Ik ga nu lekker naar bed! Ennem even over mijn leeftijd. Volgens mij ben ik een adolescent! (18-22) Toch? Nouja, zal welSlaap lekker lui!
Je maakt een fout, verder ben je de man.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 03:04 schreef bofneger het volgende:
harlingen - vlieland, terschelling
hollum - ameland
lauwersoog - schier
Ja ga ik ook. Ik moest even nog wat afsluiten en toen drukte ik op f5 en zag jou aparte opmerking. Vond ik ff vreemd, that's all...quote:
Ik zou lauwersoog en hollum omdraaien als ik jou wasquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 03:06 schreef bofneger het volgende:
den helder - texel
dat zou ik niet doen, eigenlijkquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 03:06 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik zou lauwersoog en hollum omdraaien als ik jou was
Klopt. Ik hoop dat je er niet minder van slaapt.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 03:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja ga ik ook. Ik moest even nog wat afsluiten en toen drukte ik op f5 en zag jou aparte opmerking. Vond ik ff vreemd, that's all...
Stanley is apart, kom je ook op de meet?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 03:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja ga ik ook. Ik moest even nog wat afsluiten en toen drukte ik op f5 en zag jou aparte opmerking. Vond ik ff vreemd, that's all...
Whahaha...quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 03:08 schreef Daffodil31LE het volgende:
Waarom met de boot, eigenlijk? Ik dacht dat je gewoon kon wadlopen om op die eilanden te komen...?
Ik weet daar niks vanaf! Waar en wanneer is dat dan?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 03:08 schreef Neleos het volgende:
[..]
Stanley is apart, kom je ook op de meet?
Ik ben vorig jaar naar Ameland geweest, eerst met de bus naar Holwerd, en toen met de boot van daar naar Nesquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 03:08 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Hollum is een plaats op Ameland.
We hebben geen idee. We wachten nog op meel van Asmo.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 03:09 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik weet daar niks vanaf! Waar en wanneer is dat dan?
Heb ik wel eens gedaan, van Schier naar Lauwersoog en terugquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 03:08 schreef Daffodil31LE het volgende:
Waarom met de boot, eigenlijk? Ik dacht dat je gewoon kon wadlopen om op die eilanden te komen...?
Holwerd inderdaad!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 03:09 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Ik ben vorig jaar naar Ameland geweest, eerst met de bus naar Holwerd, en toen met de boot van daar naar Nes.
26 Augustus bij Asmodian thuis in Utrechtquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 03:09 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik weet daar niks vanaf! Waar en wanneer is dat dan?
Ohquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 03:09 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
We hebben geen idee. We wachten nog op meel van Asmo.
Euh?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 03:10 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Texel - Den Helder
Vlieland - Harlingen
Terschelling - Harlingen
Ameland - Holwerd
Schiermonnikoog - Lauwersoog
bofneger +1 voor de moeite
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 03:09 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Ik ben vorig jaar naar Ameland geweest, eerst met de bus naar Holwerd, en toen met de boot van daar naar Nes.
Als Haruhi het punt héél graag wil hebben, wil ik het best afstaan.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 03:10 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Texel - Den Helder
Vlieland - Harlingen
Terschelling - Harlingen
Ameland - Holwerd
Schiermonnikoog - Lauwersoog
bofneger +1 voor de moeite
Doeiquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 03:11 schreef Jojoortje het volgende:
Ooh nouja ik zie het allemaal wel. Ik ga nu echt slapen! Trusten he (voor 2 keer)
Was meinen Sie?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 03:15 schreef Haruhi het volgende:
Doe eens niet zo flauw Stanley.
Juah, lekker belangrijk. Ik was alleen bang dat je me weer punten ging ontzeggenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 03:16 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
En bof stelt doodleuk de vraag.. heerlijk dit.
Nooit met opzet. Straks kom ik nog in je sig zoals kkk_manquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 03:17 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Juah, lekker belangrijk. Ik was alleen bang dat je me weer punten ging ontzeggen.
Nee. Maar "gewone" Raak! wel.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 03:18 schreef Haruhi het volgende:
Is Raak! Kindercola ( IS ALLEEN VOOR KINDEREN!) een B-merk ?
Ja, maar geen idee.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 03:18 schreef Neleos het volgende:
Maar zijn er nog gymnasiasten in da house?
Nee. Jarenlang niets meer aan m'n conditie gedaan. Had een gruwelijke hekel aan gymnastiek.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 03:18 schreef Neleos het volgende:
Maar zijn er nog gymnasiasten in da house?
Alleen als je later het WK fluit dan komt er te staan: "url naar een foto van jou die Messi rood geeft in de finale" <- Deze man heeft ooit een wedstrijd van mij gefloten!" ( En hij bakte er niks vanquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 03:18 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Nooit met opzet. Straks kom ik nog in je sig zoals kkk_man
Joh, gymnastiek was mijn favoriete vak juist, beetje voetballen, heerlijk.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 03:19 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nee. Jarenlang niets meer aan m'n conditie gedaan. Had een gruwelijke hekel aan gymnastiek.
Hahaha.. je deed niet eens mee, man.. omdat verdwaalde hockeyboy Brenninkmeyer wel fit was en jij een pijntje had.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 03:20 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Alleen als je later het WK fluit dan komt er te staan: "url naar een foto van jou die Messi rood geeft in de finale" <- Deze man heeft ooit een wedstrijd van mij gefloten!" ( En hij bakte er niks van)
Mijn enkelbanden lagen eraf manquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 03:21 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Hahaha.. je deed niet eens mee, man.. omdat verdwaalde hockeyboy Brenninkmeyer wel fit was en jij een pijntje had.
Messi krijgt in principe nooit rood natuurlijk.
Welk team?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 03:21 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Mijn enkelbanden lagen eraf man. Dinsdag voor het eerst weer getrained sinds september vorig jaar
.
....watje...!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 03:21 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Mijn enkelbanden lagen eraf man. Dinsdag voor het eerst weer getrained sinds september vorig jaar
.
Inmiddels heeft Haruhi - per ongeluk?? - het goede antwoord gegeven.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 03:20 schreef Haruhi het volgende:
Trouwens, heilig is sacrum ( als ik t goed vervoegd heb, voor die shit moet je bij mijn vriendin wezen ) maar bot weet ik niet.
Wordt er weer over mijn dinges heen gelezenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 03:21 schreef bofneger het volgende:
Voor de Gymnasiasten dan: het is een verbastering van het latijnse woord voor heilig.
Heet het alleen sacrum????quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 03:23 schreef bofneger het volgende:
[..]
Inmiddels heeft Haruhi - per ongeluk?? - het goede antwoord gegeven.
Ja.quote:
De selectie uiteraard, ben geen mietje. Al ga ik waarschijnlijk wel eerst een paar wedstrijden met het 3e (quote:
osquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 03:25 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Oh. Had er nog wel iets bij verwacht, wat is Latijn voor bot?
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 03:23 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
sacrum os ??
Jaquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 03:25 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Doe maar mooi rustig aan eerst dan.. zo lang er uit geweest.
Luis?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 03:25 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Ja. Ik moest vandaag alweer eerder stoppen
. Zondagochtend apart trainen met de fysio
Het heiligbeen (lat.: os sacrum)quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 03:23 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
sacrum os ??
Nouja met de verzorger dan, een nieuwe. Mark heet ie. Heel handig, nu mogen we de trainer ook geen Marc meer noemenquote:
Nee.. hij heeft mij in mijn meest kwetsbare vorm waargenomen en maakt daar af en toe misbruik van. Ik plaag hem met alle makkelijke dingen die voorhanden zijn.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 03:26 schreef Neleos het volgende:
Zijn jullie voetbalvriendjes van elkaar?
Ik kan de punten ook aan Stanley C. toekennen, als je wilt?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 03:26 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Het heiligbeen (lat.: os sacrum)
Hmmmm.
Hmm, vandaar al die vaagheid.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 03:27 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Nee.. hij heeft mij in mijn meest kwetsbare vorm waargenomen en maakt daar af en toe misbruik van. Ik plaag hem met alle makkelijke dingen die voorhanden zijn.
Fan Mail..quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 03:27 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Nouja met de verzorger dan, een nieuwe. Mark heet ie. Heel handig, nu mogen we de trainer ook geen Marc meer noemen
Ik heb het niet volledig goed, en ik ben ook heel integer. Dus doe maar ja.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 03:27 schreef bofneger het volgende:
[..]
Ik kan de punten ook aan Stanley C. toekennen, als je wilt?
Ik was met jouw deel van het antwoord al akkoord, maar vooruit. Aan Stanley de volgende vraag.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 03:28 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Ik heb het niet volledig goed, en ik ben ook heel integer. Dus doe maar ja.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 03:29 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik ben zojuistl flauw gevallen.. pak even een koud washandje, ben er over 5 minuten weer.. tot zo.
Je staat inmiddels vetgedrukt, ik laat het aan de bepaler overquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 03:33 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ok, ben er weer.. heb ik het punt al, heb ik het punt al, kan iemand ervoor zorgen dat ik sowieso dat punt krijg??!!...
Joaquin Phoenix speelt 'de keizer' in Gladiator. Wat is zijn naam in die film?
Ja, dat ja.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 03:34 schreef BwennieBren het volgende:
Commodus
Nee, die is te min.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 03:43 schreef Neleos het volgende:
Armand?
Die ken ik niet eens.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 03:44 schreef bofneger het volgende:
Denny dan maar?
Christaans?quote:
Natuurlijk!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 03:51 schreef NoSigar het volgende:
Heintje natuurlijk.
Een award.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 03:52 schreef Neleos het volgende:
Wat the fuck is een Bambi trouwens?
quote:Der BAMBI ist ein jährlich vom Burda-Verlag verliehener Medien- und Fernsehpreis.
Er wurde 1948 ins Leben gerufen; die ersten Preisträger waren Jean Marais und Marika Rökk. Nach Aussagen ihrer Tochter gab diese der Figur den Namen Bambi, indem sie, als ihre Mutter den Preis mit nach Hause brachte, sagte: Da hast du mir das Bambi mitgebracht; offenbar inspiriert von Felix Saltens Buch „Bambi, ein Leben im Walde“ oder der gleichnahmigen Verfilmung aus dem Jahre 1942 von Walt Disney.
Der Preis war zunächst noch ein Rehkitz aus weißem Porzellan, das in der Majolika-Manufaktur in Karlsruhe geschaffen wurde. Seit 1958 wird das Reh in vergoldeter Bronze von der Kunstgießerei Ernst Strassacker im schwäbischen Süßen hergestellt. Rekordpreisträger sind Heinz Rühmann (12), Peter Alexander und O. W. Fischer (10), Sophia Loren und Maria Schell (8).
Die Bambi-Verleihung wurde von 1948 bis 1964 in Karlsruhe durchgeführt. Danach wurden die Bambis z.B. in Berlin und Offenburg verliehen. Die Veranstaltung "BAMBI 2006" wird am 30. November erstmals in der neuen Mercedes-Benz Welt in Stuttgart durchgeführt.
Jahquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 03:55 schreef Nembrionic het volgende:
Grappig..ik dacht altijd dat 'ie Heintje Davids heette. Maar dat is één of ander mokkel uit die tijd.
Ja, da's een oud lijk. Die was in 1968 al 80...quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 03:55 schreef Nembrionic het volgende:
Grappig..ik dacht altijd dat 'ie Heintje Davids heette. Maar dat is één of ander mokkel uit die tijd.
Het lukt mij ook nooit om die 2 "Heintjes" uit elkaar te halen. Davids en Simons that is.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 03:57 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ja, da's een oud lijk. Die was in 1968 al 80...
Geen idee, nee, iemand??quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 04:04 schreef NoSigar het volgende:
Welke Belgische schrijver die vaak tot het magisch realisme wordt gerekend schreef in een van zijn boeken een beruchte autopsie-scene?
(een pittige vraag misschien, en daarom ga ik maar lekker slapen....)
Dit is een speedtrivia topic, dus we gaan door danquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 04:07 schreef NoSigar het volgende:
Neeneenee ik ben er morgen pas weer, ik val nu weg. Kenners kennen het mischien, aar ga anders gerust door.
volgens tom dedain bestaat het magisch realisme uit 2 dedains!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 04:18 schreef Daffodil31LE het volgende:
...en toen was het stil...
doe maarquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 04:26 schreef Neleos het volgende:
Nieuwe vraag doen dan maar?
Hmm, goeie film hoor. Iemand die hem wel kent?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 04:30 schreef Daffodil31LE het volgende:
Nou.... werkelijk geen idee. Ik ken de film niet eens
Ik ken hem wel maar nog niet gezienquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 04:31 schreef Neleos het volgende:
[..]
Hmm, goeie film hoor. Iemand die hem wel kent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |